Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Hunter
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: Τρί 25 Ιουν 2024, 15:29

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Hunter »

Mīngus έγραψε:Γλυκόπικρο το συναίσθημα.
Απ'τη μια χαίρεσαι για τα ΠΑΟΚτσακια, απ' την άλλη λυπάσαι γιατί δεν μπορείς να τα κρατήσεις στην ομάδα...
Δεν θέλεις, όχι δεν μπορείς.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από gika »

Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.

Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.

Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.

Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.

Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.

Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.

Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Να τα βλέπουν αυτά μερικοί προπονητές που νομίζουν ότι τα πιτσιρίκια έχουν σχολείο την επόμενη, θα τα κάψουμε, θα τα τραυματίσουμε, δεν μπορούν να προσφέρουν στην ηλικία αυτή και λοιπές μαλ@κίες!
ΜΠΡΑΒΟ στην Εθνικάρα μας, μπράβο στα ΠΑΟΚτσάκια μας, μόνο και μόνο από την αρχική 11δα δείτε πόσοι είπαμε πριν τον αγώνα πως απλά ΔΕΝ χανόταν αυτό το ματς. Το ποδόσφαιρο είναι απλό, βάζεις την καλή σου (την ορθολογική) 11δα και γ@μάς, δεν χρειάζονται αλχημείες!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 23 Μαρ 2025, 21:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3914
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Hayate »

Τόσα χρόνια παίζαμε με Μάνταλο,Μπακασετα και το Σιωπή...Χαμένες προκρίσεις,χαμένες ευκαιρίες...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ο Ντελιας να μείνει στον ΠΑΟΚ και οι άλλοι κάποια στιγμη θα ξαναγυρίσουν...
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Οι κουλιερακηδες πληρώνουν τις συντάξεις των μπισεσβαρς με λίγα λόγια
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Το έγραψα το βράδυ της Πέμπτης πως με την ενδεκάδα που ξεκίνησε σήμερα, το ματς θα πάει στο 0-3; Το είδατε, το παίξατε να πάτε ταμείο; Όσοι το κάνατε, καλοφάγωτα και πάντα με υγεία.
Μπράβο σε όλους, μία Εθνική βγαλμένη από άλλο υλικό. Με παιδιά νέα που έχουν όρεξη για μπάλα και για διάκριση. Βλέποντας μόνο το δεύτερο ημίχρονο το βράδυ της Πέμπτης, ήταν η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που κάθισα να δω αγώνα της Εθνικής χωρίς παράλληλα να κάνω κάτι άλλο ή να κάνω zapping στα κανάλια.
Old school και ρομαντικός, έναν τέτοιο ΠΑΟΚ ονειρεύομαι στον πρώτο αιώνα της ζωής του. Με παιδιά βγαλμένα από το μέσα του και προσαρμοζόμενος στα δεδομένα της εποχής, με πρωτοκλασάτους ξένους από το πάνω-πάνω ράφι, από τους οποίους οι νεοσσοί μας θα εμπνευστούν και θα μάθουν πάρα πολλά επιπλέον.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Alastor »

Mīngus έγραψε:Γλυκόπικρο το συναίσθημα.
Απ'τη μια χαίρεσαι για τα ΠΑΟΚτσακια, απ' την άλλη λυπάσαι γιατί δεν μπορείς να τα κρατήσεις στην ομάδα...
Να λυπασαι που δεν μπορεις να τα αναδειξεις,οπως τον Τζιμα που πουληθηκε μεσω τριτης ομαδας και οχι γιατι δεν μπορεις να τα κρατησεις.

Παντα θα υπαρχει η μεγαλυτερη ομαδα να σου παρει εναν Κουλιερακη Ντελια για 20 μυρια,δεν γινεται αλλιως

Στα της ομαδας,φανταστικο παιχνιδι. Δηλωνω οπαδος αυτης της Εθνικης πλεον,μενει να φυγουν και οι τελευταιες ιερες αγελαδες τυπου Μανταλου να απογειωθουμε
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

gika έγραψε:Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.
Διαφωνω..
Καλυτερος απο ποιους αλλους ??? Τον Σαματα και τον Τσαλοφ ???
Περσι οσο επαιξε εδειξε για το τι παιχταρα προκειται, σκοραροντας και πολυ ωραια γκολ..
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tad »

gika έγραψε:Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.

Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.

Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.

Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.

Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.

Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.

Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.

δεν θα ξανάγραφα αλλά δεν αντέχετε ... δηλαδή το ποδόσφαιρο μας ξεφτιλίζει και εσύ επιμένεις να γράφεις τα δικά σου ... εισαι λάθος Γκίκα ... είσαι πολύ λάθος ...

και εσένα και τον ΛΟυτσέσκου, και τον Ιβάν που ενώ τα πλήρωσε και τα έφτιαξε ... ακούει τον άσχετο ... είστε πολύ λάθος ...

τι να σου γράψω ... τα γράφουμε κάποιοι χρόνια και εσείς τις σοφιστείες σας ... και τα παιδιά έτσι και τα παιδιά αλλιώς ... αφήστε μας να ησηχάσουμε επιτέλους και να χαρούμε μπαλίτσα ...

εάν επίσης πιστεύετε αυτά που γράφετε ότι ο ΠΑΟΚ είναι για παίχτες όπως ο Τσιγγάρας και ο Λυρατζής καλύτερα θα ήταν να αλλάξετε ομάδα ... πολύ τον υποτιμάτε τον μεγάλο ΠΑΟΚ ... όχι ότι έχω κάτι με τα παιδιά ... μια χαρά παίχτες είναι ...

τέλος πάντων ... ξέρω ομάδες πρωταθλητισμού δεν γίνονται με πιτσιρικάδες ... συνεχίστε και εσύ και όλοι οι άλλοι που τα ξέρετε όλα εδώ μέσα ...
Billpaok666
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Billpaok666 »

PAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Ψαγμένο ως συνήθως σχόλιο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Hayate έγραψε:Τόσα χρόνια παίζαμε με Μάνταλο,Μπακασετα και το Σιωπή...Χαμένες προκρίσεις,χαμένες ευκαιρίες...
Μάνταλος, Μπακασέτας, Κουρμπέλης, Μασούρας και λοιπές μετριότητες
renegade
Δημοσιεύσεις: 19466
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Εν τω μεταξύ η εθνική στο πρώτο 45λεπτο δεν ήτανε καθόλου καλή. Κάναμε πάρα πολλά λάθη ενώ χανόμασταν αρκετές φορές τακτικά.
Αλατογαμημένο το ταλέντο για αυτό πλέον πληρώνεται με δεκάδες εκατομμύρια , γιατί σε ένα άθλημα στιγμών αρκεί μία έμπνευση ενός ταλαντούχου παίκτη να αλλάξει τις ισορροπίες...όπως και έγινε σήμερα
Πιστεύω ότι το σημερινό μάτς είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο θα επηρεάσει πάρα πολύ την ομάδα μας
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Γερασίμου έγραψε:Το έγραψα το βράδυ της Πέμπτης πως με την ενδεκάδα που ξεκίνησε σήμερα, το ματς θα πάει στο 0-3; Το είδατε, το παίξατε να πάτε ταμείο; Όσοι το κάνατε, καλοφάγωτα και πάντα με υγεία.
Ρε φιλε τι εργο ειδες !!!
Ακριβες με Σκορ με ακριβη Ενδεκαδα δεν βρηκε ποτε κανεις !!!
Εκανες καμμια βολτα Back to the Future ??? :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”