Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

Μαλάκα είναι εγκληματιας ....
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από chrisg4 »

Όποιοι ασχολούνται με τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ σήμερα πρέπει να νιώθουν ένα κλικ πιο περήφανοι από όλους εμάς τους υπόλοιπους .
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από paokkerkir »

Γερασίμου έγραψε:
paokkerkir έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Παω να ρίξω μια το σκορ σου ενα δεκάευρω :D
Η ενδεκάδα που ήθελα. Μία Εθνική Ελλάδος με προοπτική 10ετίας προσθέτοντας σε αυτούς Τζίμα και Κωστούλα.
Εγινε το κασαουτ μην γίνει καμια βλακεία στο τέλος

Γερασίμου θα πιω μια μπύρα για σένα φίλε μου :D
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2074
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

BlackMagicPAOK έγραψε:Ο Ραζβαν να το βλέπει το ματς;;
:lol: καλοοο
thanasisk79
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από thanasisk79 »

Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
1926!!
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

PAOKkerkir
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να είσαι πολύ καλά.
Ελπίζω άπαντες οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ να είδαν τον αγώνα και να πήραν το μάθημα.
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
Αυτα τα ολιγα..
+1926
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Δεν το πήραν πέρσι μετά τη Μπρυζ;
Leonardo10
Δημοσιεύσεις: 2384
Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2023, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Leonardo10 »

Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
Και δεν νοείται η κορυφαία ακαδημία στα βαλκάνια, και δεν είναι υπερβολή αυτό από την στιγμή που τα τελευταία 3 χρόνια έβγαλες Τζολη Ντελια Κουλιερακη τζιμα, να μην ανεβάζει 2-3 παιδιά κάθε σεζόν
Billpaok666
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Billpaok666 »

Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
+1926
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mīngus »

Γλυκόπικρο το συναίσθημα.
Απ'τη μια χαίρεσαι για τα ΠΑΟΚτσακια, απ' την άλλη λυπάσαι γιατί δεν μπορείς να τα κρατήσεις στην ομάδα...
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Μπράβο στην εθνική, το άξιζε
thanasisk79
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από thanasisk79 »

Πεστα Χρυσόστομε!!
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

chrisg4 έγραψε:Όποιοι ασχολούνται με τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ σήμερα πρέπει να νιώθουν ένα κλικ πιο περήφανοι από όλους εμάς τους υπόλοιπους .
Και όχι μόνο. Σήμερα πρέπει να αποφασιστεί το στρίψιμο του πηδαλίου ξανά στο σωστό προορισμό. Ο σύλλογος με τις καλύτερες ακαδημίες της χώρας δεν γίνεται να μετέχει φέτος στο Γιουρόπα και να είναι η γηραιότερη ομάδα. Πάρτε το αλλιώς!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”