Θα το έβλεπα, αλλά έχω κανονίσει.
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σαν να πήρε χαρτάκι από τον κόσμο
Θα το έβλεπα, αλλά έχω κανονίσει.
Θα το έβλεπα, αλλά έχω κανονίσει.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6523
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Επιτελους,μια εντεκαδα σωστη,το μονο μειονεκτημα ειναι η δυναμη στο κεντρο κ στο ψηλο παιχνιδι.Μιλαμε ομως για τρομερη εντεκαδα,ολοι τους κατω των 30,απο την ομαδα μας προερχονται οι Κουλιε,Γιαννουλης,Τζολης,Ντελιας συν το παοκτσακι ο Καρετσας,θα γουσταρα να ειναι στην αποστολη αντι του φωτη,ο Τζιμας.
Αμα τους παρουμε το κεντρο,θα δουμε ωραια μπαλα.
Αμα τους παρουμε το κεντρο,θα δουμε ωραια μπαλα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Θεωρώ ότι με αυτή την ενδεκάδα, η Εθνική μας ομάδα θα επικρατήσει σαρωτικά και με πολύ καλό ποδόσφαιρο.hasio_john έγραψε:ΔΕΝ χάνουμε με αυτή την 11δα, δεν γίνεται πραγματικά...
Αν και η Σκωτία θα παίξει τρελό ταμπούρι πίσω!
-
Bianconer0
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Κυρ 04 Αύγ 2024, 22:31
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η ενδεκάδα που ήθελα. Μία Εθνική Ελλάδος με προοπτική 10ετίας προσθέτοντας σε αυτούς Τζίμα και Κωστούλα.paokkerkir έγραψε:Παω να ρίξω μια το σκορ σου ενα δεκάευρωΓερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γερασίμου την Κυρ 23 Μαρ 2025, 18:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πραγματικά πολύ καλή 11άδα!
Τι γίνεται ρε;
Υπάρχει δικαιοσύνη τελικά;
(στο ποδόσφαιρο εννοώ)
Τι γίνεται ρε;
Υπάρχει δικαιοσύνη τελικά;
(στο ποδόσφαιρο εννοώ)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
πωπω πω μια ΠΑΟΚΑΡΑ δηλ αυτο που ονειρευομαι στον ΠΑΟΚ
Γιάννης Κωνσταντέλιας:
Κωνσταντίνος Καρέτσας:
Χρήστος Τζόλης
Γιάννης Κωνσταντέλιας:
Κωνσταντίνος Καρέτσας:
Χρήστος Τζόλης
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
5/11 στην πιο ανταγωνιστική εθνική μετά το 2004 ΠΑΟΚ και ο έκτος και καλύτερος οπαδός της
Α ρε ιβαν
Κάποτε τους έφερνες από κάτω τους διεθνείς και σε τρυπούσανε , τώρα τους έφτιαξες εσύ!!!
Τι απίστευτο επίτευγμα
Α ρε ιβαν
Κάποτε τους έφερνες από κάτω τους διεθνείς και σε τρυπούσανε , τώρα τους έφτιαξες εσύ!!!
Τι απίστευτο επίτευγμα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η πιο καύλα σύνθεση Ελληνικής εθνικής ομάδας όλων των εποχών.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η ενδεκάδα με μαλάκωσε κάπως, αλλά η διαιτησία κ η περιγραφή στην Ρόδο με επανέφερε
O flower of Scotland
O flower of Scotland
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6523
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μας εχουν παρει το κεντρο,ειναι πιο δυνατοι στις μονομαχιες μεχρι τωρα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Έχε χάρη που παίζει ο μίσος ΠΑΟΚ μέσα αλλιώς μετά από αυτά που γίνανε στη Ρόδο θα έλεγα Σκωτία γ@μ@ τα μουνοπ@ν@...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μην αφήνεις το συναίσθημα να θολώνει την κρίση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν το αφήνω, πρώτη φορά υποστηρίζω Ελλάδα στη ζωή μου
