Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Μόλις τελείωσα την εκπομπή του Κόλκα με καλεσμένο τον Γ.Χ.
Είναι πολύ ωραίος τύπος, με συγκροτημένη σκέψη, άποψη, κουλ. Νομίζω πως δεν έχουμε την πολυτέλεια σαν ομάδα, σαν οργανισμός να μην έχουμε τετοιους ανθρώπους σε πόστα
Είναι πολύ ωραίος τύπος, με συγκροτημένη σκέψη, άποψη, κουλ. Νομίζω πως δεν έχουμε την πολυτέλεια σαν ομάδα, σαν οργανισμός να μην έχουμε τετοιους ανθρώπους σε πόστα
Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ

Τι λεει ρε παιδια εδω ο Κρεσπο;
Περαν της ειδησης, ο Μποτο ηταν οκ με ανανεωση Κρεσπο μαζι με Λουτσε;
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Είχαν αφήσει υπονοούμενα τότε κάποιοι για γκαγκατση και κυρ κυρ.aivas19 έγραψε:
Τι λεει ρε παιδια εδω ο Κρεσπο;
Περαν της ειδησης, ο Μποτο ηταν οκ με ανανεωση Κρεσπο μαζι με Λουτσε;
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Δηλαδη σε μια ανανεωση συμφωνουσαν ο κοουτς και ο ΤΔ και ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ αρνηθηκε και η γνωμη του περασε; Ποσοι συννενοουνται για να γινει μια ανανεωση δλδ; Αρα τι λενε εδω μεσα μερικοι να ερθει ΤΔ οταν ακομα και αν συμφωνει με τον κοουτς γινεται κατι αλλο;
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5425
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Νομίζω ότι είχε αναφερθεί ο Κρεσπο, τότε, συγκεκριμένα στην Γκοντζαρεβα. Ότι συμφώνησαν και μετά του κατέβασαν κι άλλο το συμβόλαιο γιατί είπε η Μαρία ότι δεν είναι πια σημαντικός παίκτης για τον ΠΑΟΚ.
Στην παλιά του συνέντευξη υπήρχαν αυτά.
Στην παλιά του συνέντευξη υπήρχαν αυτά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5425
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Εγώ απλά αναφέρω ότι θυμάμαι.
Όταν όμως βγαίνεις στο βίντεο για το πρωτάθλημα παίρνοντας credit, τότε πάει να πει ότι συμμετέχεις και στο αγωνιστικό, όπου όπως παίρνεις τα εύσημα, είσαι υπεύθυνος και για τις αποτυχίες.
Όταν όμως βγαίνεις στο βίντεο για το πρωτάθλημα παίρνοντας credit, τότε πάει να πει ότι συμμετέχεις και στο αγωνιστικό, όπου όπως παίρνεις τα εύσημα, είσαι υπεύθυνος και για τις αποτυχίες.
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Εχει δίκιο ο Μοντρεαλ . Στην πρώτη συνέντευξη ο Κρεσπουρας είχε πει πως η Γκοντζαρεβα θεωρούσε πως δεν είναι πλέον σημαντικός και του έκανε μια πρόταση της ξεφτίλας με μεγάλη μείωση .
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Κοίτα αυτά μπορεί να τα λένε μεταξύ τους τα στελέχη τής ΠΑΕ αλλά δεν το λες στα μούτρα τού παίκτη οτι καλά θα κάνεις να δεχτείς αυτά γιατί δεν είσαι πια σημαντικός για την ομάδα. Θέλει τακτ, ψυχολογία όταν μιλάς σε ένα παίκτη. Όποιος έκανε τέτοια γκάφα δεν πρέπει να ξαναμιλήσει απευθείας με παίκτη.
-
Daskalos_4
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Γνωρίζει κανεις που μπορουμε να διαβασουμε ολοκληρη τη συνέντευξη του Κρεσπο; Οσο και αν εψαξα μονο αποσπασματα καταφερα να εντοπισω.
Re: Πρώην ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ
Κρέσπο για Ιβάν:
"Είχα μια πολύ καλή σχέση, μπορώ να πω. Μέχρι την πανδημία του Covid-19 ήταν όλα πολύ καλά ήταν συνεχώς δίπλα μας με φυσική παρουσία, ωστόσο από την πανδημία και έπειτα δεν εμφανιζόταν δια ζώσης, ίσως φοβόταν, δεν ξέρω.
Δεν τον είδα ξανά από τότε από κοντά. Μόνο μέσω τηλεδιασκέψεων. Αυτό η ομάδα το ένιωσε, να ξέρεις. Ήταν λίγο περίεργο για εμάς το γεγονός πως ήταν μακριά και όχι συνεχώς μαζί μας.
Προφανώς υπήρχαν άτομα στο κλαμπ που εμπι στευόταν και έκαναν τα πάντα, αλλά δεν ήταν το ίδιο με το να είναι αυτός εκεί. Τον αγαπούσαμε και τον αγαπάμε όλοι. Είδες όμως τι κάναμε όσο ήταν εκεί, ε; Πήραμε δύο πρωταθλήματα στο χορτάρι, λέω δύο, διότι ένα μας το έκλεψαν. Ξέρω πως θα γυρίσει ξανά στη Θεσσα λονίκη και θα είναι δίπλα στην ομάδα με φυσική παρουσία. Όταν ο Ιβάν είναι κοντά δημιουργείται ένας άλλος ΠΑΟΚ, ένας ΠΑΟΚ πιο δυνατός".
"Είχα μια πολύ καλή σχέση, μπορώ να πω. Μέχρι την πανδημία του Covid-19 ήταν όλα πολύ καλά ήταν συνεχώς δίπλα μας με φυσική παρουσία, ωστόσο από την πανδημία και έπειτα δεν εμφανιζόταν δια ζώσης, ίσως φοβόταν, δεν ξέρω.
Δεν τον είδα ξανά από τότε από κοντά. Μόνο μέσω τηλεδιασκέψεων. Αυτό η ομάδα το ένιωσε, να ξέρεις. Ήταν λίγο περίεργο για εμάς το γεγονός πως ήταν μακριά και όχι συνεχώς μαζί μας.
Προφανώς υπήρχαν άτομα στο κλαμπ που εμπι στευόταν και έκαναν τα πάντα, αλλά δεν ήταν το ίδιο με το να είναι αυτός εκεί. Τον αγαπούσαμε και τον αγαπάμε όλοι. Είδες όμως τι κάναμε όσο ήταν εκεί, ε; Πήραμε δύο πρωταθλήματα στο χορτάρι, λέω δύο, διότι ένα μας το έκλεψαν. Ξέρω πως θα γυρίσει ξανά στη Θεσσα λονίκη και θα είναι δίπλα στην ομάδα με φυσική παρουσία. Όταν ο Ιβάν είναι κοντά δημιουργείται ένας άλλος ΠΑΟΚ, ένας ΠΑΟΚ πιο δυνατός".
