Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14128
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

theodorsalonika έγραψε:Βρε ρίξτε λεφτά και παρτετον τώρα που είναι νωρις λέμε...ξυπνήστε εκεί στην παε
Αυτούς τους παίχτες πρέπει να τους ανακαλύπτεις από παιδιά.
Τώρα πέταξε το πουλάκι.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19184
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

john4serres έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
Ο Γκιλμουρ λογικά παίζει τένις.
Ενω ο ΜακΓκιν που ο Εμερι στην Βιλα ξεκιναει την 11αδα απο αυτον... :D :D
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

Το υλικο που υπάρχει αυτη την στιγμη μπορεί να συγκριθει με την Εθνική του 69-70 . Αφήστε τις δημοσίες σχέσεις και ετοιμάστε την Εθνική της δεκαετίας . Οι μονοι "μεγάλοι" που αξίζει να παίξουν είναι Τσιμίκας Γιαννουλής . Δεξία υπάρχει και ο Καρετσης της Λοριεντ που μπορει να παιξει και μπακ και εξτρεμ. Στα χαφ Ζαφειρης Μουζακίτης και μακάρι να βρει τον δρόμο του ο Αλεξανδρόπουλος.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

Αργεί η Ελληνοποίηση του Ντανιέλ Μαντσίνι;
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6618
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Η εθνική όντως έχει το καλύτερο νεανικό υλικό εδώ και χρόνια
Με απίστευτο potential

Ένα "σάπιο" μήλο όμως, σε ένα βαρέλι φρέσκα μήλα, αρκεί για να σαπίσουν και τα υπόλοιπα

Ποιός Μάνταλος βρε τώρα βρε?

Τελοσπάντων, άδικο το αποτέλεσμα για την εθνική

Αν παίξουν οι σωστοί παίκτες στον επαναληπτικό, θα κάνουμε "κηδεία" στους ξυλοκόπους κιλτ-οφόρους, μέσα στην αγαπημένη και πανέμορφη Σκωτία
makispaspartou
Δημοσιεύσεις: 5467
Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από makispaspartou »

Βλαχοδήμος -Τζολάκης - Μανδάς
Ρότα - Βαγιαννίδης - Κατσέρης
Τσιμίκας - Γιαννούλης - Κυριακόπουλος
Μαυροπάνος - Ρέτσος - Ντόι
Κουλιεράκης - Χατζηδιάκος - Μιχαηλίδης
Σιώπης - Κουρμπέλης - Αλεξανδρόπουλος
Ζαφείρης - Μουζακίτης - Μάνταλος
Μπακασέτας - Κωνσταντέλιας - Καρέτσας
Φορτούνης - Μασούρας - Κωστούλας
Τζόλης - Πέλκας - Δουβίκας
Παυλίδης - Ιωαννίδης - Τζίμας

Αυτή είναι η δεξαμενή παικτών που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να στελεχώνει την 25άδα σε κάθε κλήση.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6529
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

john4serres έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
Ο Γκιλμουρ λογικά παίζει τένις.

Ξερω πως ο Χαπι Γκιλμουρ παιζει γκολφ,για τεννις πρωτη φορα το ακουω :lol:
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από psykoman »

Σημερα στις 5 θα παω στο Ελλαδα-Αλβανια...ομαδες των ελπιδων...

Για οσους γνωριζουν...ποιοι δικοι μας θα παιξουν σημερα για να ριξουμε μια ματια;
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

nunies4 έγραψε:
john4serres έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
Ο Γκιλμουρ λογικά παίζει τένις.
Ενω ο ΜακΓκιν που ο Εμερι στην Βιλα ξεκιναει την 11αδα απο αυτον... :D :D
Ποιας Άστον Βίλα; Αυτής που έκανε πλάκα πέρσι ο γαύρος μην γμσ και έσπασαν τα νεύρα μας Πασχαλιάτικα και φέτος βολοδέρνει κάτω από την 10η θέση;
Παλτά και κώνοι αμφότεροι! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6329
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

john4serres έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
Ο Γκιλμουρ λογικά παίζει τένις.
Εγω νομιζα οτι παιζει κιθαρα στους Pink Floyd.. :lol:
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από psykoman »

psykoman έγραψε:Σημερα στις 5 θα παω στο Ελλαδα-Αλβανια...ομαδες των ελπιδων...

Για οσους γνωριζουν...ποιοι δικοι μας θα παιξουν σημερα για να ριξουμε μια ματια;
Τωρα ειδα οτι θα παιξει και ο Αλεν Νοα...με καταγωγη απο Σερρες...οπως και ο Καρετσας...
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4077
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Έχει επιλεγεί η απόλυτα δίκαιη ενδεκάδα, βάση της φόρμας των ποδοσφαιριστών, σήμερα. Ταυτόχρονα όμως μια ενδεκάδα που υπολείπεται σημαντικά σε ύψος. Αποκτά ενδιαφέρον το παιχνίδι
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

ΔΕΝ χάνουμε με αυτή την 11δα, δεν γίνεται πραγματικά...
Αν και η Σκωτία θα παίξει τρελό ταμπούρι πίσω!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από paokkerkir »

Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Παω να ρίξω μια το σκορ σου ενα δεκάευρω :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”