Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Είπα να καθίσω να δω την εθνική μας, όταν άνοιξα τιβι και είδα την αρχική ενδεκάδα κατάλαβα ότι θα την ξανακλείσω.
Είδα 15 λεπτά.
Τσιμίκας,σιώπης, μάνταλος, ιωαννίδης τι δουλειά έχουν στη βασική ενδεκάδα αυτής της ομάδας που ξεχειλίζει από τόσο ταλέντο. Ακόμα και αυτός ο μασούρας...
Φοβικός προπονητής.
Οπότε άρπα το γκολάκι και τράβα τώρα σκωτία να πολεμήσεις με τους ίδιους ...
υγ. Μάνταλε τι νομίζεις ότι είναι εκει; ελληνικό πρωτάθλημα που θα κάνεις το μακροβούτι σου και θα ασχοληθεί το κοράκι μαζί σου?
Είδα 15 λεπτά.
Τσιμίκας,σιώπης, μάνταλος, ιωαννίδης τι δουλειά έχουν στη βασική ενδεκάδα αυτής της ομάδας που ξεχειλίζει από τόσο ταλέντο. Ακόμα και αυτός ο μασούρας...
Φοβικός προπονητής.
Οπότε άρπα το γκολάκι και τράβα τώρα σκωτία να πολεμήσεις με τους ίδιους ...
υγ. Μάνταλε τι νομίζεις ότι είναι εκει; ελληνικό πρωτάθλημα που θα κάνεις το μακροβούτι σου και θα ασχοληθεί το κοράκι μαζί σου?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ήμουν δουλειά, αλλά και να μην ήμουν, δεν θα το έβλεπα, ειδικά αν διάβαζα ποιους έβαλε.nunies4 έγραψε:Ντελια, Καρετσα, Κουλιε, Τζολη είδαμε και πίστεψε με άξιζε ο κοπος.
Δες ένα ματς για να καταλάβεις
Μόνο που βάζει πάγκο τον Παυλίδη, καλύτερα να δω curling κορασίδων Ταϊβάν.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Καρετσας
Μην ανησυχείτε, θα τον βαζει ο Ραζβαν
Φερτον δανεικό για ένα χρόνο κ μετά πάλι στα 33.Για το γεγονός ότι έπαιξε στο γεμάτο “Γ. Καραϊσκάκης” και εάν είναι συνηθισμένος: “Είμαι ΠΑΟΚτζής όμως, αλλά δεν πειράζει. Μου άρεσε πολύ που έπαιξα στο “Γ. Καραϊσκάκης”. Είχε καλή ατμόσφαιρα και οι φίλαθλοι μου άρεσαν πολύ”.
Μην ανησυχείτε, θα τον βαζει ο Ραζβαν
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βρε ρίξτε λεφτά και παρτετον τώρα που είναι νωρις λέμε...ξυπνήστε εκεί στην παε
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ναι τον θελουν Μπαγερν Τσελσι Λιβερπουλ αλλα θα γυρισει Ελλάδα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Απλησίαστος για τα οικονομικά μας.theodorsalonika έγραψε:Βρε ρίξτε λεφτά και παρτετον τώρα που είναι νωρις λέμε...ξυπνήστε εκεί στην παε
-
PAOKAPOMONOSMOY
- Δημοσιεύσεις: 442
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2022, 14:44
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Λόγο Ντελια κάθησα και είδα απ'την αρχή το ματς. Με την ένδεκα του πρώτου ημιχρόνου χάσαμε μόνο 0-1 γιατί στο τέλος θα μπορούσαν να αρπάξουν και δεύτερο. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα θύμισε απλά ΠΑΟΚ φετινό στα καλά του.Ευκαιριες ,δοκάρι και έξω, μπούτι και έξω ,το κοράκι όλα τα φάουλ έξω από την περιοχή ούτε πού τα έβλεπε. Που θέλω να καταλήξω; Όταν η μπάλα δεν γουστάρει να μπει, παίξε εσύ μέχρι αύριο. Όσον αφορά παίκτες τυπου Ροτα, Ιωαννίδη,Μάνταλου απλά ντροπή να ξεκινάνε. Η ενδεκάδα ειδικά του 45-60 με φορ Παυλίδη έχει ελπίδες να το γυρίσει.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βρε φερτε αυτο το αρωστακι δανεικο του χρονου για μια και μονο σεζον. Να βλεπουμε το Ντελιας-Καρετσας καθε ΚυριακηΓια το γεγονός ότι αγωνίστηκε σε ένα γεμάτο "Καραϊσκάκη": «Είμαι ΠΑΟΚτσής όμως. (γέλια). Μου άρεσε πολύ, πολύ ωραία η ατμόσφαιρα και οι οπαδοί»
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτή η Εθνική με λίγες πινελιές ακόμα (Μάνταλος-Ιωαννίδης εκτός, Παυλίδης-Γιαννούλης μέσα) θα είναι πιο ΠΑΟΚ από τον ΠΑΟΚ.
Είναι ακριβώς όπως ονειρεύομαι τον ΠΑΟΚ και όπως θα μπορούσε να είναι αν υπήρχε το όραμα.
Είναι ακριβώς όπως ονειρεύομαι τον ΠΑΟΚ και όπως θα μπορούσε να είναι αν υπήρχε το όραμα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πιο πιθανό να το βλέπουμε εκεί που παίζει ο Καρετσας και όχι εδώ
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η Εθνική πλέον έχει ονειρεμένο υλικό. Ο Γκαγκάτσης κατάφερε Καρέτσας και Ζαφείρης να ντυθούν στα γαλανόλευκα και με τη φουρνιά των ταλέντων που βγάλαμε εμείς και ο γαύρος το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό. Ωστόσο χρειάζεται σωστό πάντρεμα εμπειρίας και ενθουσιασμού.
Ο Ιωαννίδης για παράδειγμα είναι πολύ καλός φορ, όμως τη δεδομένη χρονική στιγμή παίζει κάτω από τα στάνταρ του και δεν αξίζει να είναι βασικός έναντι του Παυλίδη π.χ. Ο Γιοβάνοβιτς θα πρέπει να διαχειριστεί το υλικό με κοινή ποδοσφαιρική λογική αλλά και δικαιοσύνη.
Μπορώ να κατανοήσω τις επιλογές Ρότα και Μασούρα ποδοσφαιρικά. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως τη χρησιμοποίηση του Μάνταλου έναντι Μουζακίτη ή Ζαφείρη και του Ιωαννίδη έναντι του Παυλίδη τη δεδομένη στιγμή.
Δεν μπορώ να κατανοήσω τις αλλαγές Τζόλη και Κωνσταντέλια. Με Καρέτσα μέσα θα έπρεπε να σκεφτεί την είσοδο του Βαγιαννίδη αντί του Ρότα αφού από τα δεξιά κάναμε όργια και όχι να χαραμίσει αλλαγή με Πέλκα αντί Τζόλη. Πρέπει να τα προσέξει αυτά ο Ιβάν γιατί έχει την τύχη να διαχειρίζεται ίσως το καλύτερο ρόστερ της ιστορίας μας σε επίπεδο ταλέντου και potential. Με την επάνοδο Κωστούλα και την αυτονόητη κλήση Τζίμα ελπίζω κλήσεις παικτών τύπου Φούντα ή Χατζηγιοβάνη να σταματήσουν να υφίστανται.
Δεδομένο ένα --> ο καλύτερος παίκτης μας αυτή τη στιγμή είναι ο Τζόλης και από αυτόν πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Δεδομένο δεύτερο --> ο Καρέτσας είναι από άλλον πλανήτη, ο ποιοτικότερος Έλληνας ποδοσφαιριστής αυτή την στιγμή και μόνο ο Ντέλιας μπορεί να τον συναγωνιστεί σε ποιότητα με τη διαφορά ότι αυτός έχει ποδοσφαιρικό θράσος μιας και είναι προϊόν μιας άλλης σχολής, της Βελγικής.
Δεδομένο τρίτο --> Και ο Μουζακίτης και ο Ζαφείρης είναι καλύτεροι χαφ από οποιονδήποτε Μάνταλο ή Κουρμπέλη.
Θα ήθελα να δω εντεκάδα με Τζολάκη, Βαγιαννίδη, Γιαννούλη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκη, Ζαφείρη, Μουζακίτη, Καρέτσα, Κωνσταντέλια, Τζόλη, Παυλίδη
Ο Ιωαννίδης για παράδειγμα είναι πολύ καλός φορ, όμως τη δεδομένη χρονική στιγμή παίζει κάτω από τα στάνταρ του και δεν αξίζει να είναι βασικός έναντι του Παυλίδη π.χ. Ο Γιοβάνοβιτς θα πρέπει να διαχειριστεί το υλικό με κοινή ποδοσφαιρική λογική αλλά και δικαιοσύνη.
Μπορώ να κατανοήσω τις επιλογές Ρότα και Μασούρα ποδοσφαιρικά. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως τη χρησιμοποίηση του Μάνταλου έναντι Μουζακίτη ή Ζαφείρη και του Ιωαννίδη έναντι του Παυλίδη τη δεδομένη στιγμή.
Δεν μπορώ να κατανοήσω τις αλλαγές Τζόλη και Κωνσταντέλια. Με Καρέτσα μέσα θα έπρεπε να σκεφτεί την είσοδο του Βαγιαννίδη αντί του Ρότα αφού από τα δεξιά κάναμε όργια και όχι να χαραμίσει αλλαγή με Πέλκα αντί Τζόλη. Πρέπει να τα προσέξει αυτά ο Ιβάν γιατί έχει την τύχη να διαχειρίζεται ίσως το καλύτερο ρόστερ της ιστορίας μας σε επίπεδο ταλέντου και potential. Με την επάνοδο Κωστούλα και την αυτονόητη κλήση Τζίμα ελπίζω κλήσεις παικτών τύπου Φούντα ή Χατζηγιοβάνη να σταματήσουν να υφίστανται.
Δεδομένο ένα --> ο καλύτερος παίκτης μας αυτή τη στιγμή είναι ο Τζόλης και από αυτόν πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Δεδομένο δεύτερο --> ο Καρέτσας είναι από άλλον πλανήτη, ο ποιοτικότερος Έλληνας ποδοσφαιριστής αυτή την στιγμή και μόνο ο Ντέλιας μπορεί να τον συναγωνιστεί σε ποιότητα με τη διαφορά ότι αυτός έχει ποδοσφαιρικό θράσος μιας και είναι προϊόν μιας άλλης σχολής, της Βελγικής.
Δεδομένο τρίτο --> Και ο Μουζακίτης και ο Ζαφείρης είναι καλύτεροι χαφ από οποιονδήποτε Μάνταλο ή Κουρμπέλη.
Θα ήθελα να δω εντεκάδα με Τζολάκη, Βαγιαννίδη, Γιαννούλη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκη, Ζαφείρη, Μουζακίτη, Καρέτσα, Κωνσταντέλια, Τζόλη, Παυλίδη
-
burbu
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Θα είναι έγκλημα αν δεν ξεκινήσειστην Σκωτία με Μουζακίτη Ζαφείρη ντελια καρετσα τζολη και Παυλίδη
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6329
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μανταλος-Μασουρας-Ιωαννιδης δεν επρεπε οχι απλα να ξεκινησουν,αλλα να μην μπουνε καθολου..
Καρετσας παιχταρα,ψυχαρα και πανω απ'ολα αρωστια ΠΑΟΚΑΡΑ..
Καρετσας παιχταρα,ψυχαρα και πανω απ'ολα αρωστια ΠΑΟΚΑΡΑ..
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ημουν γηπεδο εχθες, μας βγηκαν τα ματια με τον Ιωαννιδη που εκανε μακραν το χειροτερο του παιχνιδι μαζι με κατ εμε τον Σιωπη που μεχρι το 70 δεν μπορουσε να κοψει εναν παικτη.. Μπηκε μεσα ο Καρετσας και λεω στον δικο μου δες εδω ΠΑΟΚτσακι θα κανει ματσαρα και επεσα μεσα εν τελη. Ωραια φουρνια η εθνικη και φαινεται να υπαρχει και καλο κλιμα πλεον κατι που ελειπε πριν μερικα χρονια..
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Γκιλμουρ λογικά παίζει τένις.Γερασίμου έγραψε:Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.