Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Είναι πολύ καλοί οι Σκωτσέζοι στο ψηλό παιχνίδι. Με σέντρες δύσκολα να βρούμε το γκολ. Θέλει κάτω την μπάλα όπου οι Σκωτσέζοι σαν Βρετανοί είναι τραγιά.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6528
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μάλλον εκτός περιοχής η ανατροπή, αλλά δύσκολη φάση.
edit: φάουλ.
edit: φάουλ.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6528
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εχουμε μετα απο χρονια,πολυ καλο υλικο σε σχεδον ολες τις θεσεις,με παικτες που δεν εχουν φτασει ακομα στο πικ τους.Σημερα την ευθυνη εχει καθαρα ο Καρβελας.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μόνο πέντε λεπτά ρε μλκ ναζί, γμτ την φον ντερ Λάινεν σου; Ψέμματα, αυτήν ούτε μετά 30 χρόνια στο κάτεργο.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
καλα αυτος εντελως ντενεκες ειναι...
κραταει μεσα τον πουθενα τον φωτη και τον μανωλη με καρτα και εβγαλε εξω τζολη και ντελια....
χαχαχαχαχαχ
αντε ρε που καθομαστε και βλεπουμε...
κραταει μεσα τον πουθενα τον φωτη και τον μανωλη με καρτα και εβγαλε εξω τζολη και ντελια....
χαχαχαχαχαχ
αντε ρε που καθομαστε και βλεπουμε...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δε βγάζεις τον Κωσταντέλια όταν κυνηγάς το σκορ. Και για εμάς το λέω. Ουσιαστικά δεν έχουμε τρόπο να επιτεθούμε. Ο Ιωαννίδης δεν αξίζει να παίζει όλο το παιχνίδι. Κρίμα γιατί υπάρχει πολύ ταλέντο σε αυτή την ομάδα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σε πολύ κακή μέρα ο Καρβέλας,το έσβησε το ματς με τις αλλαγές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Πέμ 20 Μαρ 2025, 23:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι αλλαγές σκότωσαν τον ρυθμο που είχαμε. Εντελώς άστοχες
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6528
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εντελως λαθος αρχικη εντεκαδα,με Μανταλο κ Φωτη,τα ειπαμε κ πριν ξεκινησει το ματς.Κρατησε μεσα τον Φωτη ενω εβγαλε τον Τζολη,μιλαμε εκανε πραγματικα χοντρα λαθη.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μέχρι τις αλλαγές στεκόμασταν καλά στο γήπεδο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η Εθνική έχει πολύ καλό υλικό και αν παίξει με κάτω την μπάλα, τους έχει εκεί. Δύο παίκτες αξίζουν από τις γκιλντεές, ο Μακ Τόμινεϊ και ο Ρόμπερτσον, τους λοιπούς ούτε στον ΠΑΟΚ Β θα τους ήθελα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
Σήμερα το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα σπατάλησε ένα ημίχρονο και το αδίκησε το κοουτσάρισμα του Καρβέλα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
κριμα τεραστια παιχτουρα το ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ Ο ΚΑΡΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ......ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ