Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σιωπης τρέχει και για τον Μανταλο που δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό. Φωταρα τον έχουν καταπιεί
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σας το έγραψα για τους ποδοπαλαιστές της χάρτινης πριν το ξεκίνημα.
Απο τη μια πλευρά, η Εθνική Ομάδα της Σκωτίας η οποία αποτελείται απο αθλητές, σκληρούς και γυμνασμένους παίκτες και έναν προπονητή με AΡΧΙΔΙ@. Μια Ομάδα με πλάνο.
Απο την άλλη εντάξει, 5-6 ταλέντα του ΠΑΟΚ που προσπαθούν να παίξουν ποδόσφαιρο και απο εκεί και πέρα κάτι χάρτινοι και Ιωννίδιδες που προκαλούν γέλιο με τα πεσίματα και τις διαμαρτυρίες.
Στα ΧΑΦ δε... η απόλυτη ανυπαρξία, το απόλυτο Χ-Α-Ο-Σ.
Απο τη μια πλευρά, η Εθνική Ομάδα της Σκωτίας η οποία αποτελείται απο αθλητές, σκληρούς και γυμνασμένους παίκτες και έναν προπονητή με AΡΧΙΔΙ@. Μια Ομάδα με πλάνο.
Απο την άλλη εντάξει, 5-6 ταλέντα του ΠΑΟΚ που προσπαθούν να παίξουν ποδόσφαιρο και απο εκεί και πέρα κάτι χάρτινοι και Ιωννίδιδες που προκαλούν γέλιο με τα πεσίματα και τις διαμαρτυρίες.
Στα ΧΑΦ δε... η απόλυτη ανυπαρξία, το απόλυτο Χ-Α-Ο-Σ.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Προκειμένου να σεβαστώ τους κανόνες του φόρουμ αυτομπανάρομαι, καθόσον δεν επιθυμώ να φάω μόνιμο μπαν!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αναγκαστικά έπρεπε να παίξει ο Ιωαννίδης για να πάρει λίγο ύψος η εθνική που πέρα από τα δύο στόπερ όλοι οι άλλοι είναι πολύ κακοί στα ψηλά κ στα στημένα.
Σε σετ παιχνίδι με τον σιωπη στα χαφ θα έχεις τεράστιο θέμα ακόμα και αν ο άλλος είναι ο κρος στα νιάτα του.. δυστυχώς ι Μασούρας είχε κακές επιλογές ενώ ο Τζολης πολύ ομαδικός χωρίς λόγο.
Υγ αυτό το παιχνίδι πιθανότατα να είναι ο λόγος που δεν θα έχουμε τον ντελια τη νέα σεζόν
Σε σετ παιχνίδι με τον σιωπη στα χαφ θα έχεις τεράστιο θέμα ακόμα και αν ο άλλος είναι ο κρος στα νιάτα του.. δυστυχώς ι Μασούρας είχε κακές επιλογές ενώ ο Τζολης πολύ ομαδικός χωρίς λόγο.
Υγ αυτό το παιχνίδι πιθανότατα να είναι ο λόγος που δεν θα έχουμε τον ντελια τη νέα σεζόν
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Καρέτσας δεκάρι δεν είναι; Ποιος θα παίξει στο δεξί άκρο;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτό το ΠΑΟΚτσακι έχει κινήσεις Ντελια στα 17.
Αχ και να γινόταν να τους δούμε μαζί στον ΠΑΟΚ
Αχ και να γινόταν να τους δούμε μαζί στον ΠΑΟΚ
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6530
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μεγαλος αληταρας ο Καρετσας το παοκτσακι.Προσπαθω τοση ωρα να βρω σωστη κινηση Μανταλου κ Φωτη.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
μλακες τί φάση ο Καρέτσας;;; εμένα όχι Ντέλια , Κριστιάνο Ρονάλντο μου θυμίζει
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6530
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
3 παοκτσακια πισω απο τον φορ,ε ρε κ να επαιρνε κ τον Τζιμα.....ονειρωξη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Για τον Καρέτσα θα έδινα 2Μ για να τον αγοράσω στον ΠΑΟΚ
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6530
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αποστολη,με το ζορι θα εδινα με ανταλλαγη τον Μουργκ. 