Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σιωπής και κοντρόλ δεν πρέπει να έχουν συναντηθεί ποτέ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τραβηγμένο πέναλτι.
Κατά τα άλλα εικόνα που περίμενα και δεν καταλάβαινα την υπεραισιόδοξια.
Λες και έχει η εθνική παίκτες κλάσης σαν τον ΜακΤομινει τον Γκιλμορ, τον Ρόμπερτσον και τον ΜακΓκιν
Κατά τα άλλα εικόνα που περίμενα και δεν καταλάβαινα την υπεραισιόδοξια.
Λες και έχει η εθνική παίκτες κλάσης σαν τον ΜακΤομινει τον Γκιλμορ, τον Ρόμπερτσον και τον ΜακΓκιν
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτός ο Ιωαννιδης αν έπαιζε στον ΠΑΟΚ θα πήγαινε εθνική ; Τι λέσι είναι αυτό ρε φίλε ;
Με μούτρα μπήκε στο ματς και δεν κουνιέται .
Με μούτρα μπήκε στο ματς και δεν κουνιέται .
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
O ΜcTomminey το παίρνει έξυπνα, κάνει την προσποίηση που τρώει ο Ρότα, ο οποίος βάζει το πόδι του τόσο όσο να βρει τον επιτιθέμενο. Την μεγαλύτερη ευθύνη γισ την φάση φέρει ο Μάνταλος που τον άφησε έξω από την περιοχή μας να κάνει την κούρσα. Αλλά ο Μάνταλος δεν είναι ούτε εξάρι, ούτε καν οκτάρι.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
2 καθαρά φάουλ έξω από την περιοχή τα έκανε γαργάρα ο αστείος
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6544
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δύο καθαρά φάουλ που κερδίσαμε έξω από την περιοχή τους, τα έπνιξε. Πάντως στο α΄ημίχρονο δεν κάναμε τίποτα επιθετικά. Πολύ πιο εύκολα πατάνε οι Σκωτσέζοι την περιοχή μας και είχανε άλλες 2-3 φάσεις για το 0-2.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γερασίμου την Πέμ 20 Μαρ 2025, 22:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τα χαφ τους μας έχουν καταπιεί. Ζαφείρης αντί Μάνταλου πρέπει να είναι η πρώτη κίνηση
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6544
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Και θα βγαλει την αρχηγαρα;Τελειως αδιανοητη η επιλογη Μανταλου στα χαφ,μας εκοψε στην μεση ο Γκανταλφ.Ο φωτης ειναι αστειος,τερμα μονοδιαστατος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Ιωαννίδης φέτος δεν κάνει καλή χρονιά, σε αντίθεση με τον Παυλίδη. Δυστυχώς ο προπονητής προτίμησε τον Φώταρο.
Το κέντρο θέλει αναβάθμιση. Ο Σιώπης δεν είναι καλός στην επιθετική ανάπτυξη, παρά μόνο ανασταλτικά. Ο Μάνταλος πρέπει να βγει, γιατί ούτως ή άλλως δεν έχει ρυθμό. Επίσης δεν μ' αρέσει ούτε ο Μασούρας.
Το κέντρο θέλει αναβάθμιση. Ο Σιώπης δεν είναι καλός στην επιθετική ανάπτυξη, παρά μόνο ανασταλτικά. Ο Μάνταλος πρέπει να βγει, γιατί ούτως ή άλλως δεν έχει ρυθμό. Επίσης δεν μ' αρέσει ούτε ο Μασούρας.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μια κλάση πάνω απ' όλους ο ( θέλει πολύ δουλειά ακόμα) ντελιας.
Δεν βλέπει κανέναν
Δεν βλέπει κανέναν
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αν δεν βάλει Μουζακίτη ζαφειρη στο κέντρο Δεν .
Που πάλι μάλλον θα τους καταπιούν και αυτούς
Ευτυχώς δεν πήραμε τον Σιωπη. Με το ζόρι να τον κάνουμε παιχταρα .μονο τρέχει .
Ντελιας ο μόνος μεσοεπιθετικά που μπορεί να κάνει κάτι σε τέτοια άμυνα . Πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες .
Δίκαιο βάση εικόνας , άδικο γιατί γελάω με το πέναλτυ .
Που πάλι μάλλον θα τους καταπιούν και αυτούς
Ευτυχώς δεν πήραμε τον Σιωπη. Με το ζόρι να τον κάνουμε παιχταρα .μονο τρέχει .
Ντελιας ο μόνος μεσοεπιθετικά που μπορεί να κάνει κάτι σε τέτοια άμυνα . Πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες .
Δίκαιο βάση εικόνας , άδικο γιατί γελάω με το πέναλτυ .
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Λάθος για εμένα επίσης σε πλευρά που έχει ΜακΓκιν να επιλέγεις Τσιμικα χωρίς ρυθμο και όχι Γιαννούλη