Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
renegade
Δημοσιεύσεις: 19486
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

chri5ti9 έγραψε:Δεν ντράπηκε να πάρει Χατζηγιοβαννη και να αφήσει έξω Κωστούλα;
Είναι η μόνη επιλογή που θα μπορούσε ίσως να συζητηθεί, αλλά με την τεράστια έλλειψη σε extrem είναι κατανοητή.
Ο Κωστούλας πχ που λες δεν παίζει στα άκρα ,ενώ το να μπουν σε μια κλήση τρεις νέοι παίκτες σε μια μόνο γραμμή δημιουργεί πρόβλημα ακόμα και στις προγονήσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Δευ 17 Μαρ 2025, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρόβλημα στον δικέφαλο ο Κουρμπέλης που τέθηκε νοκ-άουτ για του δύο αγώνες της Εθνικής με Σκωτία.
Α ρε Κουρμπέλη! Αυτοί οι Δικέφαλοι εφιάλτες σου έχουν γίνει...
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4606
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ettien26 »

chri5ti9 έγραψε:Δεν ντράπηκε να πάρει Χατζηγιοβαννη και να αφήσει έξω Κωστούλα;
Υπάρχει μεγάλη έλλειψη στα εξτρέμ, όσο και αν ξενίζει είναι λογική επιλογή.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από boogeyman77 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι κλήσεις του προπονητή Ivan Jovanovic.

ΤΕΡΜ:
1. Οδυσσέας Βλαχοδήμος (Newcastle Utd)
2 Χρήστος Μανδάς (Lazio)
3. Κωνσταντής Τζολάκης (ΟΣΦΠ)

ΑΚΡ. ΜΠΑΚ:
4. Λάζαρος Ρότα (ΑΕΚ)
5. Γιώργος Βαγιαννίδης (ΠΑΟ)
6. Δημήτρης Γιαννούλης (Augsburg)
7. Κων/νος Τσιμίκας (Liverpool)

STOPPERS
8. Κωνσταντίνος Μαυροπάνος (West Ham)
9. Παντελής Χατζηδιάκος (Copenhagen)
10. Παναγιώτης Ρέτσος (ΟΣΦΠ)
11. Κωνσταντίνος Κουλιεράκης (Wolfsburg)

ΧΑΦ
12. Μανώλης Σιώπης (ΠΑΟ)
13. Χρήστος Ζαφείρης (Slavia Praha)
14. Πέτρος Μάνταλος (ΑΕΚ)
15. Δημήτρης Κουρμπέλης (Al-Khaleej)
16. Χρήστος Μουζακίτης (ΟΣΦΠ)
17. Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος (Standard de Liège)

ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
18. Γιώργος Μασούρας (Bochum)
19. Ταξιάρχης Φούντας (ΟΦΗ)
20. Δημήτρης Πέλκας (ΠΑΟΚ - Ελλάδα)
21. Χρήστος Τζόλης (Club Brugge)
22. Γιάννης Κωνσταντέλιας (ΠΑΟΚ)
23. Τάσος Χατζηγιοβάνης (Αστέρας Τρίπολης)
24. Κωνσταντίνος Καρέτσας (Genk)

ΦΟΡ
25. Φώτης Ιωαννίδης (ΠΑΟ)
26. Βαγγέλης Παυλίδης (Benfica)
27. Τάσος Δουβίκας (Como)
Οι κλήσεις Μάνταλου Χατζηγιοβανη Κουρμπελη Ιωαννίδη Βαγιανιδη μόνο γέλιο προκαλούν.
Που είναι οι Κωστούλας Σαλιακας Κουλούρης Τζίμας που κάνουν πρωταθληματαρες; Μου γέμισε την Εθνική με τα λιμα του βαζελου
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Βαγιαννίδης και Ιωαννίδης είναι καλοί παίκτες. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι κλήσεις του προπονητή Ivan Jovanovic.

ΤΕΡΜ:
1. Οδυσσέας Βλαχοδήμος (Newcastle Utd)
2 Χρήστος Μανδάς (Lazio)
3. Κωνσταντής Τζολάκης (ΟΣΦΠ)

ΑΚΡ. ΜΠΑΚ:
4. Λάζαρος Ρότα (ΑΕΚ)
5. Γιώργος Βαγιαννίδης (ΠΑΟ)
6. Δημήτρης Γιαννούλης (Augsburg)
7. Κων/νος Τσιμίκας (Liverpool)

STOPPERS
8. Κωνσταντίνος Μαυροπάνος (West Ham)
9. Παντελής Χατζηδιάκος (Copenhagen)
10. Παναγιώτης Ρέτσος (ΟΣΦΠ)
11. Κωνσταντίνος Κουλιεράκης (Wolfsburg)

ΧΑΦ
12. Μανώλης Σιώπης (ΠΑΟ)
13. Χρήστος Ζαφείρης (Slavia Praha)
14. Πέτρος Μάνταλος (ΑΕΚ)
15. Δημήτρης Κουρμπέλης (Al-Khaleej)
16. Χρήστος Μουζακίτης (ΟΣΦΠ)
17. Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος (Standard de Liège)

ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
18. Γιώργος Μασούρας (Bochum)
19. Ταξιάρχης Φούντας (ΟΦΗ)
20. Δημήτρης Πέλκας (ΠΑΟΚ - Ελλάδα)
21. Χρήστος Τζόλης (Club Brugge)
22. Γιάννης Κωνσταντέλιας (ΠΑΟΚ)
23. Τάσος Χατζηγιοβάνης (Αστέρας Τρίπολης)
24. Κωνσταντίνος Καρέτσας (Genk)

ΦΟΡ
25. Φώτης Ιωαννίδης (ΠΑΟ)
26. Βαγγέλης Παυλίδης (Benfica)
27. Τάσος Δουβίκας (Como)
Κουλιεράκης, Τζόλης, Παυλίδης..
(Αντε να βάλω και Ζαφείρη, Καρετσα)
Και μετά το χάος!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εγώ λέω ότι θα τους περάσουμε τους Σκωτσέζους.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7424
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Για τι ακριβώς παίζουμε με αυτούς;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για την άνοδο στην Α΄ κατηγορία της Nations League.
Οι Σκωτσέζοι τερμάτισαν 3οι στο γκρουπ Α1, στο οποίο οι 4οι Πολωνοί υποβιβάστηκαν στην Β΄ κατηγορία.
Εμείς τερματίσαμε 2οι στο γκρουπ Β2, όπου οι Άγγλοι πρώτευσαν και ανέβηκαν στην Α΄.
Ως δεύτεροι παίζουμε διπλούς αγώνες με τον τρίτο ενός ομίλου της Α΄ και αν περάσουμε ανεβαίνουμε εμείς και πέφτουν αυτοί.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται άλλος αγώνας.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7424
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Ευχαριστώ. Υπάρχει κάποιο όφελος αν είμαστε Α' κατηγορία;
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Ισχύει ότι θα έχουμε και 2η ευκαιρία για πρόκριση στο Μουντιάλ;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Νομίζω ναι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το μεσημέρι που πέρασα από το Μοναστηράκι είδα πολλούς Σκωτσέζους. Αρκετοί φορούσαν τις παραδοσιακές κιλτ και μπλούζες της Εθνικής τους (σκούρες μπλε).
Άβαταρ μέλους
DIAMANTIS99
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2021, 16:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από DIAMANTIS99 »

Το ότι ο αναπληρωματικος στην αεκ ,Μανταλος θεωρειται φαβορι του Κωνσταντελια στην αρχικη ενδεκαδα της Εθνικης, δεν ξερω αν με απογοητευει η με θυμωνει . (Αυτος που θα επρεπε να θυμωνει βεβαια περισσοτερο ειναι ο Κωνσταντελιας)
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από boogeyman77 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Βαγιαννίδης και Ιωαννίδης είναι καλοί παίκτες. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δεν αντιλέγω ότι είναι καλοί παικτες μεν υπερτιμημένοι όσο δεν πάει δε αλλά όταν πχ μου καλείς τον πρώτο που φέτος όλοι έκαναν πάρτι στην μεριά του (πλην των δικών μας) αντί του Σαλιακα που κάνει χρονιά καριέρας στην Bundesliga ( την καλή των Γερμανών) και τον Ιωαννίδη που φέτος σέρνεται και σκοράρει μόνο με τον αγαπημένο του τρόπο δηλαδή πέναλτι αντί του Κουλούρη που βγάζει μάτια για δεύτερη σερί χρονιά στο Πολωνικό πρωτάθλημα είναι κάπως...... βάλε και το ποιός είναι ο τύπος στον πάγκο της εθνικής..... εύκολα βγαίνουν οι συνειρμοί
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”