ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δυστυχώς έφυγε από κοντά μας ο Μάριος-Αθανάσιος... Μικρό ΠΑΟΚτσάκι, πάλευε χρόνια με την αρρώστια..
Το έμαθα από το Instagram του Γιάννη του Παπαστεφανάκη.

Να βλέπεις την ΠΑΟΚάρα από ψηλά και να χαίρεσαι, τσακαλάκι!
Πούστη καρκίνε, γαμώ τη μάνα σου.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από sourmenetes »

Κρίμα...

Μεγαλο κρίμα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλό Παράδεισο!
(που είναι σίγουρο...)
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5935
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Καλό Παράδεισο
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Καλό παράδεισο στο παιδί...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12011
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από eorptol1 »

τραγικο :cry: :cry: κουραγιο στους γονεις ..... :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Έντεκα χρόνια χωρις τον Ολιβάρες. Ήταν 2 Μαρτίου του 2014 όταν έφυγε για το μεγάλο ταξίδι..
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

σα χθες...

καλή δύναμη στους οικείους του.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλό Παράδεισο παλικάρι!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Σε θυμόμαστε, Oli.
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Πόσο γρήγορα περνάει ο άτιμος ο καιρός .....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εκείνες τις εποχές βρισκόμασταν στον Χολαργό, στην καφετέρια που είχε ο δικός μας Πλάτωνας. Εκεί πρωτογνώρισα το παλικάρι, που ήταν όλο ζωντάνια και νεότητα. Πώς έγινε και τον πρόδωσε η καρδιά του, τόσο νέο, δεν το κατάλαβα ποτέ. Τα κείμενά του, για τον ΠΑΟΚ, παραμένουν άπαιχτα.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από potamda »

Από τις καλύτερες πένες που πέρασαν από το paokmania.
Τα υπέροχα κείμενά του έχουν μείνει στην ιστορία.
Λείπεις Κώστα...
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5935
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Καλό Παράδεισο!!!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Εκείνες τις εποχές βρισκόμασταν στον Χολαργό, στην καφετέρια που είχε ο δικός μας Πλάτωνας. Εκεί πρωτογνώρισα το παλικάρι, που ήταν όλο ζωντάνια και νεότητα. Πώς έγινε και τον πρόδωσε η καρδιά του, τόσο νέο, δεν το κατάλαβα ποτέ. Τα κείμενά του, για τον ΠΑΟΚ, παραμένουν άπαιχτα.
Μαζι είχαμε πάει στην έξοδο ακολουθία...

Είδαμε και τον Πλάτωνα.

Επίσης νομίζω ήταν πάλι παραμονή καθαράς Δευτέρας και παίζαμε μέσα στον Εργοτελη. Από 0 - 2 ήρθαμε 2 2 επί στεφενς.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”