Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

gash04 έγραψε:
Για μένα στο υποσυνείδητο μου το τόπικ θεωρείται κλειδωμένο.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
εύχομαι και ένα συμβόλαιο μέχρι το 2030 και +10 χρόνια για ανανέωση
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paok87 »

είναι από τους προπονητές που, αφότου φύγουν, καταλαβαίνεις το μέγεθος της δουλειάς τους.

+10 στον γκας

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Slade »

moican4 έγραψε:Καλύτερος προπονητής ο Φερνάντο Σάντος, που αφού παρέλαβε το βραβείο έκανε δηλώσεις στα ελληνικά! «Θέλω να πω ότι είναι μεγάλη τιμή για μένα να παίρνω για 3η φορά αυτό το βραβείο. Ανήκει σε όλους όσοι δούλεψαν μαζί μου πέρυσι στον ΠΑΟΚ. Από τον πρόεδρο μέχρι τους ποδοσφαιριστές. Συγχαρητήρια σε όλους όσους βραβεύτηκαν σήμερα και θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην εθνική Ελλάδας στα πλέι οφ, γιατί είναι πολύ σημαντικό να είμαστε παρόντες στο Μουντιάλ».

ολε, ολε ,ολε...Εικόνα

ΥΓ. Για 3η..? :shock: ..ολε ,ολε ,ολε...
Δηλώσεις στα ελληνικά ;!;!! :o Θέλω να το δώ όπωσδηποτε , μια φορά τον είχα ακούσει σε προπόνηση να φωνάζει πάνω σε μια άσκηση στους παίχτες σε ελληνοπορτογαλικά 'πιού γρήγουρα , πιού γρήγουρα" και είχα πεθάνει. :D
Επίσης εκεί που λέει για την εθνική Ελλάδος ότι "είναι πολύ σημαντικό να είμαστε παρόντες στο Μουντιάλ" τι ακριβώς θέλει να πει ο ποιητής ; 8-)
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Το καφέ το δερμάτινο το φορούσε?? Αν το φορούσε και αυτό μαζί με τα ελληνικά θα είναι must see....
Ενα link και γρήγοραααααα.......
Πέρα απ' την πλάκα πάντως σημαντική διάκριση και γι' αυτόν και για το Σύλλογο και συγχαρητήρια και από μένα.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μπράβο στον El Mechanico.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

μπραβο στον σαντος ωραιες και οι δηλωσεις του....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Μετα τα μαζεμένα "μας λύπεις" στον Ιβιτς, ζήσαμε να δουμε και τα μαζεμένα "μπράβο" στο Δον... Ολα αυτά την αγωνιστική που η διαιτησια αδίκησε τον γαυρο και η Μαρία (μια συμμαθήτρια μου) ήρθε Δευτερα πρώτη ώρα σχολειο... :D :D

Κατι δεν πάει καλά λέμε... :opaokara: :opaokara:

ΥΓ΅: Δον ΜΠΡΑΒΟ... Ακόμα και οι αλλόθρησκοι εκτιμάνε αυτό που δεν εκτιμάνε κάποιοι εξασκημένοι στην καλοπροαίρετη κριτική...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

Δηλωσεις Τασου Κακου για την βραβευση του ως καλυτερου Ελληνα Διαιτητη (το δελτα κεφαλαιο σαν του Νειλου) υπαρχουν?
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teratios »

Σημαντικό πως ψηφίστηκε από τους ποδοσφαιριστές και όχι από τίποτα στημένα επιτελεία δημοσιογράφων.

Μπράβο ρε μηχανικέ. Μακάρι μέχρι το 2100 στον ΠΑΟΚ.
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από dolphinto »

...και ομως παλι ειρθαν οι μ@@ να μας την σπασουν... :o
μας την σπατε για το πως "χειριζεστε" το πρωταθλημα :redcard:
μας την σπατε με την διαιτησια σας :redcard:
μας την σπατε με ολες αυτες τις μ@@ που μας υποχρεωνετε να βλεπουμε και να ακουμε :redcard:
μας την σπατε γενικοτερα στο ποδοσφαιρο και στην πολιτικη μας ζωη.. :redcard: :redcard:
εεεεεεεε..........αντε γ#@#$#@#$%%.. :evil:
αφηστε μας τουλαχιστον να μαλωνουμε για τον προπονητη μας... :opaokara:

...ακου εκει.....
καλυτερος προπονητης περσυνης σεζον..... :opaokara: :opaokara: :opaokara: μας χαλασατε το forum...
γα@@το μου...
:nairepaok:
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Προπονητής Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αυτό ήθελα να επισημάνω και εγώ teratie. Η βράβευση ήταν του ΠΣΑΠ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβόμενων Ποδοσφαιριστών).
Συγχαρητήρια λοιπόν στον προπονητή μας.
Εικόνα
Επίσης αξίζει να συγχαρούμε τους nominated αλλά όχι awarded, Γιώργο Φωτάκη στην κατηγορία Κορυφαίος Έλληνας ποδοσφαιριστής και Κώστα Χαλκιά στην κατηγορία κορυφαίος Τερματοφύλακας.

Τα συχαρίκια για τον Κούτσια (που πήρε το βραβείο ως παίχτης του Εργοτέλη) στο αντίστοιχο τόπικ.

bonus οι δηλώσεις Κάκου:
Κορυφαίος διαιτητής ψηφίστηκε ο Τάσος Κάκος του συνδέσμου Κέρκυρας. «Θέλω να ευχαριστήσω τους συναθλητές μου, γιατί έτσι αισθάνομαι τους ποδοσφαιριστές. Θεωρώ πως είναι η μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα μου και αφιερώνω το βραβείο στη μητέρα μου, χωρίς την οποία δεν θα είχε καταφέρει τίποτα».
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Προπονητής Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από dolphinto »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


off topic...ναι ρε συ κακο αφιερωσετο στην μητερα σου γιατι εχει ακουσει τοσα πολλα η καυμενη για σενα... :twisted:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Στον Κάκο ο Pablo έδωσε το βραβείο?? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

Τ άτομα που ανέδειξαν τον Κάκο, ανέδειξαν και τον Σάντος... !
Οποτε προς τι η τόση χαρά για τη βράβευση αυτή??

υ.γ. άντε να επιστρέψουμε στην πραγματικότητά μας, γιατί παραμαλακώσαμε εδώ μέσα...
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teratios »

τσούκου

τον Σάντος τον ψήφισαν οι παίχτες

τον Κάκο οι 16 αρχηγοί των ομάδων

(πρόλαβα να το σώσω ή ούτως ή άλλως θα ξαναρχίσουμε;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”