Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Santos
ΑΕΚ όχι αλλά ρούλη ναι,δεν έχουν κοντά 10 εκ. μπάτζετ....για Καβάλα μάλλον πλάκα κάνεις....
Και τώρα που το σκέφτομαι δεν είμαι και πολύ σίγουρος για την ξαδέρφη....αλλά ακόμα και αν υπάρχει διαφορά αυτή θα είναι μικρή.
Και τώρα που το σκέφτομαι δεν είμαι και πολύ σίγουρος για την ξαδέρφη....αλλά ακόμα και αν υπάρχει διαφορά αυτή θα είναι μικρή.
Re: Fernando Santos
από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι έχουμε μεγαλύτερο budget από τον Ari? εννοώ σε συμβόλαια παικτών
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Santos
700αρια 600αρια και 500αρια συμβόλαια στον Ρούλη δεν νομίζω να υπάρχουν....σε μας υπάρχουν και μάλιστα αρκετά.
Και εν πάσει περιπτώσει αν ο Ρούλης έχει 10 εκ. μπάτζετ με λιγότερα-έστω και λίγο- τηλεοπτικά, ούτε τα μισά διαρκείας-και αυτά ήταν στο στυλ προσφοράς πιτσαρίας-, πολύ λιγότερα εισητήρια και χορηγίες, τότε το νέο άρθρο 44 ή όπως αλλιώς να είναι προ των πυλών.....
Και εν πάσει περιπτώσει αν ο Ρούλης έχει 10 εκ. μπάτζετ με λιγότερα-έστω και λίγο- τηλεοπτικά, ούτε τα μισά διαρκείας-και αυτά ήταν στο στυλ προσφοράς πιτσαρίας-, πολύ λιγότερα εισητήρια και χορηγίες, τότε το νέο άρθρο 44 ή όπως αλλιώς να είναι προ των πυλών.....
Re: Fernando Santos
Έχουμε μεγαλύτερο μπάτζετ απο τον άρη, οι αριθμοί έχουν κυκλοφορήσει στην πιάτσα... Και εννοείται απο Καβάλα κτλπ... Το μπάτζετ μας ανέρχεται στα 10.500.000 ευρώ περίπου... 
Re: Fernando Santos
αμπρέου, koke δε νομίζω να περνούν λιγότερα από 500. επίσης οι gracian, aranho, φλάβιο, κάλβο (με το νέο συμβόλαιο), fernandez, nasouti ίσος και ο nafti πιστεύω να έχουν αξιόλογα συμβόλαια. βάλε και του cooper που κάτι άκουσα για ένα 500ari , έχουν και μερικά αλλα συμβόλαια στιλ νέτο, σηφάκη.
το ότι πάνε για καινούργιο άρθρο 44 είναι σίγουρο.
εμάς νομίζω ότι το budget (budget ίσος είναι λάθος λέξη-τα έσοδα μας ίσος είναι πιο σωστή λέξη) μας είναι πολύ μεγαλύτερο από 10 εκ. το συνολικό εννοώ.
βάλε 500 χιλιάρικα για τις μεταγραφές sorlin βιερινηα, βάλε άλλο τόσο για τι φετινή δόση του κούτσια, βάλε 500 χιλ για τι δόση του δανείου βεζυρτζή , βάλε κανένα διακονισμό που όλο και θα έχουμε για χρωστούμενα, βάλε τα λεφτά για το αθλητικό κέντρο και που ο aris δεν έχει τίποτε από αυτά φέτος κάπως έτσι πιστεύω ότι πάνω κάτω ερχόμαστε σε ανάλογα επίπεδα.
ari αν είναι μεγαλύτερο , θα ήθελα να δω ποσο μεγαλύτερο. αν μιλάμε δηλαδή για 500 χιλιάρικα διαφορα η για καμια πιο μεγάλη διαφορα
το ότι πάνε για καινούργιο άρθρο 44 είναι σίγουρο.
εμάς νομίζω ότι το budget (budget ίσος είναι λάθος λέξη-τα έσοδα μας ίσος είναι πιο σωστή λέξη) μας είναι πολύ μεγαλύτερο από 10 εκ. το συνολικό εννοώ.
βάλε 500 χιλιάρικα για τις μεταγραφές sorlin βιερινηα, βάλε άλλο τόσο για τι φετινή δόση του κούτσια, βάλε 500 χιλ για τι δόση του δανείου βεζυρτζή , βάλε κανένα διακονισμό που όλο και θα έχουμε για χρωστούμενα, βάλε τα λεφτά για το αθλητικό κέντρο και που ο aris δεν έχει τίποτε από αυτά φέτος κάπως έτσι πιστεύω ότι πάνω κάτω ερχόμαστε σε ανάλογα επίπεδα.
ari αν είναι μεγαλύτερο , θα ήθελα να δω ποσο μεγαλύτερο. αν μιλάμε δηλαδή για 500 χιλιάρικα διαφορα η για καμια πιο μεγάλη διαφορα
Re: Fernando Santos
Ο Αμπρεου παιρνει κοντα στο 1 μυρριο με τα μπονους μαζι, ο Κοκε 800 (ναι!!).
Αρη, στο 10.5, συμπεριλαμβανονται και τα ποσα που ξοδεψαμε σε μεταγραφες, δηλαδη 600+300+300 (Κουτσια+Σορλεν+Βιειρινια) = 1,2. Αν δεν κανω λαθος...
Υ.Γ. Γιατι να μη λεμε το μπατζετ μισθολογιο παικτων, για να μην μπερδευομαστε?
Αρη, στο 10.5, συμπεριλαμβανονται και τα ποσα που ξοδεψαμε σε μεταγραφες, δηλαδη 600+300+300 (Κουτσια+Σορλεν+Βιειρινια) = 1,2. Αν δεν κανω λαθος...
Υ.Γ. Γιατι να μη λεμε το μπατζετ μισθολογιο παικτων, για να μην μπερδευομαστε?
Re: Fernando Santos
τα νούμερα που λέει ο ολοριν είναι τα νούμερα που έχω ακούσει και εγώ. αλλα επειδή από τον Ari (tin ομάδα εννοώ) μπορείς να ακούσεις διαφορα ανάλογα με το τι τους βολεύει γιαυτο δε τα ανέφερα.
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Fernando Santos
Έλα να συνέλθουμε!!! off topic
πιστευω πως με τον santos δν παιρνεις τιτλο και ουτε μπαλα θα δεις,αρα η πρωτη σκεψη ειναι να φυγειι
αλλα ποιος θα ρθει??? και θα σε χει σταθερα ψηλα? δν υπαρχει!
οποτε συνεχιζουμε προς το παρων με τν μυζερια...
αλλα ποιος θα ρθει??? και θα σε χει σταθερα ψηλα? δν υπαρχει!
οποτε συνεχιζουμε προς το παρων με τν μυζερια...
Re: Fernando Santos
μ' αρεσει που με τα χιλλια ζορια που κουβαλαμε και ενω πριν λιγα χρονια μπορει να πεζαμε στην δ', το να εισαι στην κορυφη μπορει να συμβαδιζει με την μυζερια
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Fernando Santos
Αδερφέ στην συγχρονη ιστορια μας ημαστε παντα στην 4η θεση!!! και τωρα παλι εκει ειμαστε ή θα καταλήξουμε! ή μηπως διαφωνεις?
με santos μεχρι εκει πας!!! και το ξερουμε ολοι... Δν περιμενουμε τπτ παραπανω!
αυτο δν ειναι μυζερια???
με santos μεχρι εκει πας!!! και το ξερουμε ολοι... Δν περιμενουμε τπτ παραπανω!
αυτο δν ειναι μυζερια???
Re: Fernando Santos
κατ αρχην ολα ειναι θεμα οικονομικο....ΟΤΑΝ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ Η ΡΥΘΙΣΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ....ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ αεκ ΜΕ ΜΕΤΡΙΟ
ΥΛΙΚΟ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ......
ΘΥΜΑΣΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΑΡΤΟΙ ΠΕΜΠΤΟΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΙ ΚΑΤΙ ΚΗΔΕΙΕΣ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΑ ΜΕ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΛΠ. ?
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΥΛΙΚΟ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ......
ΘΥΜΑΣΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΑΡΤΟΙ ΠΕΜΠΤΟΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΙ ΚΑΤΙ ΚΗΔΕΙΕΣ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΑ ΜΕ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΛΠ. ?
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Fernando Santos
evans4 έγραψε:μ' αρεσει που με τα χιλλια ζορια που κουβαλαμε και ενω πριν λιγα χρονια μπορει να πεζαμε στην δ', το να εισαι στην κορυφη μπορει να συμβαδιζει με την μυζερια
ΜΠΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΣ.....
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Fernando Santos
αυτή τη στιγμή με σάντος πάμε να καθιερωθούμε στις συνειδήσεις όλων ως η τρίτη μεγαλύτερη ομάδα της ελλάδας...αυτός είναι ο στόχος μας...ilias4_koufalia έγραψε:Αδερφέ στην συγχρονη ιστορια μας ημαστε παντα στην 4η θεση!!! και τωρα παλι εκει ειμαστε ή θα καταλήξουμε! ή μηπως διαφωνεις?
με santos μεχρι εκει πας!!! και το ξερουμε ολοι... Δν περιμενουμε τπτ παραπανω!
αυτο δν ειναι μυζερια???
Re: Fernando Santos
Ετσι ακριβώς, σφήνα στους 3 του ΠΟΚ και από κει και πέρα ότι βγει!
Μόνο αν έχεις @!@ το καταφέρνεις αυτό!!
Μόνο αν έχεις @!@ το καταφέρνεις αυτό!!
Re: Fernando Santos
Εγώ βλέπω πως με 2 ελάχιστες "προσθήκες δικαιοσύνης", το γκολ στον Πανιώνιο και το μούφα γκολ του γάβρου στην Τούμπα η βαθμολογία θα ήταν 28-25-21...Αν πάρουμε και τους ουκ ολίγους πέτσινους βαθμούς που έχουν κερδίσει οι δυο τους δεν είναι υπερβολή πως στο ίδιο πρωτάθλημα παιγμένο σε κάποια πολιτισμένη χώρα ο ΠΑΟΚ θα ταν με τα μπούνια μες στην διεκδίκηση του τίτλου.
Παμ΄ παρακάτω. Σε κανέναν δεν άρεσε ο χθεσινός ΠΑΟΚ. Και βεβαίως όλοι έχουν ευθύνη σε αυτό. Αλλά δεν δικαιούνται αρνητικής κριτικής άτομα που έχουν γράψει κείμενα που φανερώνουν τόσο άψογα τις προθέσεις τους όσο το παρακάτω (το όνομα το έχω σβήσει, όποιος θέλει ας δει τις πίσω σελίδες).
Και κάτι τελευταίο. Να ενημερώσω για το χθεσινό αποτέλεσμα. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε. Πήραμε 3 βαθμούς. Πετύχαμε τον στόχο μας. Οκ; Γιατί αν διαβάσει κάποιος αυτές τις δέκα σελίδες θα νομίσει πως χάσαμε κιόλας. Γράψτε και ένα "πάλι καλά που πήραμε τους βαθμούς" στο τέλος, δεν είναι κακό να πείτε και μια καλή κουβέντα που και που, δεν θα πάθετε και τίποτα.
Υ.Γ. εμένα το λοιψό μυαλό μου λέει πως κερδίζω ρούλη, δεν χάνω από χανούμι και βρίσκομαι με διαφορά 3ος και μετά ότι γίνει με τους 2 βρωμιάρηδες (ούτως ή άλλως δεν ξέρεις πόσους βαθμούς θα επιτρέψουν οι ίδιοι να χάσουν, οπότε δεν έχει νόημα να το μελετάμε).
Παμ΄ παρακάτω. Σε κανέναν δεν άρεσε ο χθεσινός ΠΑΟΚ. Και βεβαίως όλοι έχουν ευθύνη σε αυτό. Αλλά δεν δικαιούνται αρνητικής κριτικής άτομα που έχουν γράψει κείμενα που φανερώνουν τόσο άψογα τις προθέσεις τους όσο το παρακάτω (το όνομα το έχω σβήσει, όποιος θέλει ας δει τις πίσω σελίδες).
Δεν δικαιούνται αρνητικής κριτικής όσοι κάθε καλή εμφάνιση του ΠΑΟΚ την χρεώνουν στους παίχτες και κάθε κακή στον προπονητή, γιατί επίσης δείχνουν το καλοπροαίρετο της κριτικής τους.όλα καλά τα λέτε παιδιά
αλλά πρέπει να φύγει!
τώρα!
και ας είναι λάθος.!
Και κάτι τελευταίο. Να ενημερώσω για το χθεσινό αποτέλεσμα. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε. Πήραμε 3 βαθμούς. Πετύχαμε τον στόχο μας. Οκ; Γιατί αν διαβάσει κάποιος αυτές τις δέκα σελίδες θα νομίσει πως χάσαμε κιόλας. Γράψτε και ένα "πάλι καλά που πήραμε τους βαθμούς" στο τέλος, δεν είναι κακό να πείτε και μια καλή κουβέντα που και που, δεν θα πάθετε και τίποτα.
Υ.Γ. εμένα το λοιψό μυαλό μου λέει πως κερδίζω ρούλη, δεν χάνω από χανούμι και βρίσκομαι με διαφορά 3ος και μετά ότι γίνει με τους 2 βρωμιάρηδες (ούτως ή άλλως δεν ξέρεις πόσους βαθμούς θα επιτρέψουν οι ίδιοι να χάσουν, οπότε δεν έχει νόημα να το μελετάμε).