Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

pagotatzis έγραψε: δηλαδή εσύ μου λες να παρατήσω αυτό που αγαπάω τόσο πολύ.
και όλα τα όνειρα που κάνω εγώ και τόσοι πολλοί για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας?
όλες η πικρες όλες η χαρες όλα τα βάσανα.
όλα τζάμπα?
αν είναι έτσι,ναι θα πάρω playstation και θα παίζω τον παοκ.

αλλα δεν είναι έτσι φιλε μου.
Αδερφέ, δεν ξέρω ούτε έναν που να μην θέλει να βλέπει τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν την Μπαρτσελόνα και να παίρνει τα διπλάσια πρωταθλήματα απο αυτά που έχει ο γααύρος... Ολοι αυτό θέλουμε!

Αλλά υπάρχει ένα προβλημα:

Σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε το όνειρο απέχει κατά πολύ απο την υλοποίηση του!

Πριν 2-3 χρόνια, όλοι ήμασταν κολλυμένοι σε ένα ραδιοφωνο, προσπαθώντας να δούμε αν θα πέσουμε στην Δ εθνική ή αν θα μας πάρει ο τιτανοτεράστιος σωτήρας Καπεταν Γιαννούλης...

Τα ξέχασες??

Και δυο χρόνια μετά, η ομάδα σου βγαίνει δεύτερη, γράφοντας νέο ρεκορ στα γκολ που δεχτήκαμε... Την επόμενη χρονιά, αρχίζει το πρωτάθλημα, είσαι τρίτος και αν δεν σε γαμούσε η διαιτησία θα ήσουν στους 2-3 βαθμούς διαφορά απο την κορυφή!

Ολα αυτά σε 2 χρόνια μέσα!

Αυτό φυσικά είναι έργο Σάντος- Ζαγοράκη- Βρύζα!!

Αντι όμως να πεις ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς τους ανθρώπους και ακόμα ένα μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, κάθεσε και τους κράζεις γιατί δεν σε κάνανε... Μπαρτσελόνα!!

Με 2 εκ € απο την αυξηση, εσοδα απο πωλήσεις Μελισση-Χρηστοδουλόπουλου και τους χορηγούς, έκανες ομαδάρα για Ελλάδα χτυπώντας για πλάκα τις θέσεις που οδηγάνε στην Ευρώπη και έκανες και προπονητικό!!!

Αμα εσύ θες με αυτά τα μέσα να είχαμε κανει και ποδοσφαιρική ομάδα που να αγωνίζεται εξ' ίσου καλα με τη Μπάρτσα, τότε έχεις πρόβλημα... νοητικο!


pagotatzis έγραψε: δεν ήθελα να πω αυτά που θα πω τώρα αλλα με αναγκάζεται

e λοιοπών αν δεν πιστεύετε στον ΠΑΟΚ αλλάξτε ομάδα η μην ασχολείστε.
εγώ πιστεύω και μάλιστα παρα πολύ.
και βεβαια δεν μου αρκεί η 3 θέση γκίκα φιλε μου.για μένα είναι αυτονόητο να αρχίζουμε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και πηγαίνουμε για DOUBLE.
ΤΟΥ ΠΑΟΚ Η ΜΟΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
!! πια ελλάδα μου λέτε τώρα.
(αυτήν την τρελα δεν θα μου την πάρει κανεις σας)
κόψτε αυτήν την κόλο νοοτροπία ,εδώ είναι ελλάδα .
e και?
εμενα με ενδιαφέρει μονο ο ΠΑΟΚ ,όχι η ελλάδα και τι κάνουν οι άλλες ομάδες.

ακόμα δεν έχει χαθεί ούτε το πρωτάθλημα και όσο ακόμα αγωνιζόμαστε θα το πιστεύω και ας δεν γουστάρω τον santos.
Όπα όπα..

Πριν λίγο καιρό όπως έγραψα και παραπάνω δεν ξεραμε αν θα μείνουμε στην Α εθνική και λίγους μήνες μετά ΑΠΑΙΤΕΙΣ (?) η ομάδα να ξεκινάει απο το πρωτάθλημα και να διεκδικεί Νταμπλ??

Σε καταλαβαίνω... Τόσο καιρό ήσουν στην κορυφή και σου κακοφαίνεται η 3 (!) θέση!!

Οσο για το ότι εσύ πιστεύεις στην ομάδα και εμείς όχι, θα το έθετα αλλιώς... Εμείς πιστεύουμε στην ομάδα ενώ εσύ σε θαυματα πιο δυσκολα και απο το να χωρίσει ο Μωησής το Αιγαίο στα 2... Εμείς είμαστε ρεαλιστές, εσύ ζεις στο ροζ συνεφάκι της δεκαετίας του '70!


pagotatzis έγραψε: τώρα στον santos

ας μείνει δεν θα το αποφασίσω εγώ αν πρέπει η όχι
εγώ λέω μονο την άποψη μου στο "τοπικ" SANTOS όχι ΠΡΟ SANTOS .το "τοπικ" λέγεται santos.
και θα πρέπει να λέμε και αρνητικά πράματα.
εσείς τους krazezte όλους .αλλα η χειρότεροι είσαστε εσείς που το παίζεται proffesor του τόπι.

ένα είναι βέβαιο ,αν συνεχιστεί έτσι αυτή η τραγική εικόνα τίως ομάδας μας κάποιος θα την πληρώσει την νύφη.
μάλλον δεν θα είμαι εγώ
1) "ας μείνει". Ε αφού τον αφήνεις...
2) "αλλα η χειρότεροι είσαστε εσείς που το παίζεται proffesor του τόπι." Σου ξαναλέω ότι απλώς είμαστε ρεαλιστες... Δεν ξέρω απο ποδοσφαίρο, αλλά ξέρω ότι είναι απιθανο το οτιδηποτε να φτασει απο τον πάτο στην κορυφή σε λίγους μήνες μέσα...
3) "ένα είναι βέβαιο ,αν συνεχιστεί έτσι αυτή η τραγική εικόνα τίως ομάδας μας κάποιος θα την πληρώσει την νύφη" Να σου θυμήσω ότι είμαστε τρίτοι και αν τελειώσουμε έτσι, δεν βλέπω να φεύγει ο Σάντος?? Τριτοι είμαστε... Τριτοι... Το είδες??? Τρίτοι είμαστε παγωτατζήηη.... ΤΡΙΤΟΙ... Την επόμενη φορά που θα πλησιασουμε την 10η θέση και δεν βλέπεις καλό ποδοσφαιρο διώξτον... Οσο είσαι τρίτος, τουμπεκι...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

erevos187 έγραψε:
erevos187 έγραψε:Μπορει να χασαμε τα 2 ματς στην τουμπα αλλα μου εκανε μεγαλη εντυποση η διαφορα με την οποια αγωνιστηκε η ομαδα σε σχεση με τα αντιστοιχα παιχνιδια στην αρχη της περιοδου.

Ανεξαρτητος αποτελεσματος και το οτι προδοθηκαμε (ειδικα στο ματς με την αεκ) απο το δυνατο μας σημειο που ειναι η αμυνα, μεσα σε λιγοτερο απο 6 μηνες ειδα μια τρομερη αλλαγη στον τροπο αναπτυξης και δημιουργιας φασεων απο τον ΠΑΟΚ κατι που παρολη την πικρα της ηττας μου εβγαλε θετικα συναισθηματα.

Φυσικα ολα αυτα ειναι καθαρα εργο προπονητη και εδω ειναι το σημειο που πρεπει εμεις οι φιλαθλοι να ασκησουμε κριτικη και οχι σε καποια αλλαγη η επιλογη προσωπου. Εδω παντος θα αξιζε να κραζαμε αν δεν βλεπαμε καποια βςλτιωση στον τροπο παιχνιδιου της ομαδας

gika gika εισαι εδω βρηκα κατι προχειρο
Και αν θεωρουσα την ικανοτητα της ομαδας ευθυνη (και πιθανον και εσεις τοτε να συμφωνουσατε) του προπονητη
δεν πρεπει να θεωρισουμε την σημερινη ανικανοτητα ευθυνη του ιδιου προσωπου???????????????????????????????????

1+1=2
Κατ' αρχήν το ποστ είναι... περσυνο! :lol: :lol:

Κατα δεύτερον λες ότι ο Σαντος έμαθε στην ομάδα μπαλα κτλ... Τότε γιατί κράζεις??
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

Φιλε μοικαν συμφωνω για την στιριξη στον προπονητη και το εργο που βλεπουν να γινετε στον ΠΑΟΚ απο τον σαντος απλα πιστευω οτι οταν θα δει η διοικηση οτι δεν μπορει αλλο αυτος ο προπονητης θα τον αλλαξει. Κατι για το οποιο λογικα συμφωνουμε ολοι αφου στιρίζουμε την διοικηση.

Εκει που διαφωνουμε ειναι στο οτι θεωρω (προσωπικη αποψη) οτι η διοικηση ψαχνετε για αντικαταστατη αφου δεν νομιζω να αρεσει σε κανεναν αυτο που βγαζει ο ΠΑΟΚ στο χορταρι.

Και οχι δεν γιναμε μπαρτσα η ρεαλ αλλα δεν ειναι σιγουρα ουτε ο πανθρακικος
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

gika έγραψε:
erevos187 έγραψε:
erevos187 έγραψε:Μπορει να χασαμε τα 2 ματς στην τουμπα αλλα μου εκανε μεγαλη εντυποση η διαφορα με την οποια αγωνιστηκε η ομαδα σε σχεση με τα αντιστοιχα παιχνιδια στην αρχη της περιοδου.

Ανεξαρτητος αποτελεσματος και το οτι προδοθηκαμε (ειδικα στο ματς με την αεκ) απο το δυνατο μας σημειο που ειναι η αμυνα, μεσα σε λιγοτερο απο 6 μηνες ειδα μια τρομερη αλλαγη στον τροπο αναπτυξης και δημιουργιας φασεων απο τον ΠΑΟΚ κατι που παρολη την πικρα της ηττας μου εβγαλε θετικα συναισθηματα.

Φυσικα ολα αυτα ειναι καθαρα εργο προπονητη και εδω ειναι το σημειο που πρεπει εμεις οι φιλαθλοι να ασκησουμε κριτικη και οχι σε καποια αλλαγη η επιλογη προσωπου. Εδω παντος θα αξιζε να κραζαμε αν δεν βλεπαμε καποια βςλτιωση στον τροπο παιχνιδιου της ομαδας

gika gika εισαι εδω βρηκα κατι προχειρο
Και αν θεωρουσα την ικανοτητα της ομαδας ευθυνη (και πιθανον και εσεις τοτε να συμφωνουσατε) του προπονητη
δεν πρεπει να θεωρισουμε την σημερινη ανικανοτητα ευθυνη του ιδιου προσωπου???????????????????????????????????

1+1=2
Κατ' αρχήν το ποστ είναι... περσυνο! :lol: :lol:

Κατα δεύτερον λες ότι ο Σαντος έμαθε στην ομάδα μπαλα κτλ... Τότε γιατί κράζεις??

Αυτο σε λεω ρε γκικα αγορι μου το οτι οταν βλεπω κατι καλο να γινετε θα πω μπραβο αν ο αλλος κανει πραγματα που δεν μου αρεσουν θα των κανω κριτικη ανεξαρτιτος αποτελεσματος γιατι δεν ειναι το βασικο αυτο.
Αφου τα αποτελεσματα θα ερθουν στενστου????
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Ναι αλλά στο ποστ που παραθέτεις λες ότι ο Σάντος έμαθε στους παίκτες μπάλα... Και τώρα κράζεις γιατι δεν παίξανε καλά με τον Πάνθραξ...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το ότι αφού ο Σάντος τους έκανε ομάδα και τους έμαθε να παίζουν σωστά όπως εσύ μονος σου λες, τι εκανε και τους έκανε να την ξεχάσουν για ένα ματς??

Μηπως τελικά φταίγανε οι παίκτες και γι' αυτό τα ακούσαν απο τον Σάντος???
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

Σιγορα φταινε και οι παικτες αλλα σιγορα φταιει και ο σαντος η φετινη απιθαρχια και η δυσκολια στο να κανουμε μια επιθεση της προκοπης ειναι η εικονα του ΠΑΟΚ των τελευταιων παιχνιδιων. Με κερασακι την χτεσινη εμφανιση.
Και αυτα τα προβληματα της ομαδας δεν καταφερε να τα λυσει απο την αρχη της σεζον.
Κριμα ειχαμε αρκετες προδιαγραφες στην αρχη της σεζον να παιξουμε λιγο καλο ποδοσφαιρο
Κριμα γιατι θεωρουσα οτι θα εβλεπα την συνεχεια των περσινων πλει οφ με την μπαλα κατω και οχι γιομες απο την αμυνα
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ntinos »

Δεν ξέρω ποιο ειναι το πρόβλημα μιας και είμαι 100% σίγουρος ότι δεν φταίνε οι οδηγίες του Σάντος. Το πρόβλημα είναι ότι είναι σαν να υπάρχει αδιαφορία στο να τις εκτελέσουν. Πρέπει να πέσει παραγοντικός δάκτυλος για να στρώσει η κατάσταση. Δηλαδή η διοίκηση να τρίξει κάποια δόντια με κάποιον τρόπο. Ίσως να λείπει και ένας πραγματικός αρχηγός από την 11αδα για να τους ξυπνήσει λίγο. Μάλλον όλα μαζί.....
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από dolphinto »

...και ομως τα νουμερα αποκαλυπτουν....
http://ultraspaok.gr/index.php?option=c ... 8&Itemid=9

οτι εχουμε την 3 καλυτερη αμυνα!!!!
και την 4 καλυτερη επιθεση!!!!!
το εβλεπα και ετριβα τα ματια μου!!!!!
..και χωρις να παιξουμε μπαλλα!!!!!

Α!!!!!!! ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΧΟΛΗ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dolphinto την Κυρ 08 Νοέμ 2009, 20:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

:o :o
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

sorry που θα διαφωνήσω με το άρθρο αλλά επιθετικά ο Πανιώνιος μας έφτασε και ο Αστέρας μας πέρασε ενώ η ΑΕΚ δεν έπαιξε ακόμα.....
Απορώ πως βγαίνουν συμπεράσματα και κατατάσσονται οι ομάδες όταν ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί όλη η αγωνιστική και μετράμε τον ΠΑΟΚ σε 10 αγώνες και τους άλλους σε 9.... :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4159
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από pagotatzis »

:o :o :o :o
±10000

παρτε και ολοι αππο ενα μιλο
γιατι ημουν τοσο κακος σημερα
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από dolphinto »

και αναλυτικα τι λεει ο πινακας σε εμμενα???
η διαφορα 12-6 που εχουμε ειναι +6 γκολ.μονο ο γαυρος και ο βαζελος εχουν καλυτερη διαφορα
1.ο τελης που παιζει αρκετα καλο-ανοιχτο ποδοσφαιρο εχει +3γκολ και -6γκολ, δηλαδη οι επιθετικοι τους δεν μαρκαρουν ή δεν γυριζουν να βοηθησουν..(ετσι λογικο να βαλεις περισσοτερα γκολ γιατι λιγοτερη κουραση οταν δεν κανεις αμυνα, περισσοτερα γκολ οταν βγαζεις περισσοτερους παιχτες στην επιθεση)
2.η ρουλα που περηφανευονται τα σκουλικια για την μπαλλα που παιζουν και για τα παλτα που πηραν εχει χειροτερη επιθεση και χειροτερη αμυνα απο εμμας -2γκολ επιθεση - +2 γκολ αμυνα δηλαδη οι ξανθιες τσουλες πινουν καφε στο κεντρο
3. η καβαλα που ολοι φωναζουν για την μπαλλα που παιζει εχει τα ιδια ποσοστα με την ρουλα
4. το χανουμι ακομη χειροτερα
5. νιονιος στα ιδια ποσοστα με χανουμη
οι αλλοι ακομη χειροτερα..

εαν αυτο δεν ειναι εργο ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΟΜΑΔΑΣ, τοτε καλυτερα να παμε για κανενα μπανιο χειμωνιατικα ολοι μαζι μπας και ..
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από dolphinto »

Orwell έγραψε:sorry που θα διαφωνήσω με το άρθρο αλλά επιθετικά ο Πανιώνιος μας έφτασε και ο Αστέρας μας πέρασε ενώ η ΑΕΚ δεν έπαιξε ακόμα.....
Απορώ πως βγαίνουν συμπεράσματα και κατατάσσονται οι ομάδες όταν ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί όλη η αγωνιστική και μετράμε τον ΠΑΟΚ σε 10 αγώνες και τους άλλους σε 9.... :?: :?: :?:
σωστος ο Orwell...μολις το ειπες το παρατηρησα...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

γι' αυτό καλύτερα να μην βιαζόμαστε γιατί βγαίνουν και βιαστικά συμπεράσματα....
Και ακόμη κι αν οι αριθμοί δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια και ακόμα κι αν τα τέρματα και οι διαφορές έχουν σχέση με το τι παιχνίδια έπαιξες και τι δυσκολία είχαν, μιά σύγκριση με βάση τα μπάτζετ-που είναι και πολύ της μόδας τελευταία-μήπως θα βοηθούσε περισσότερο??
Υπενθυμίζω ότι έχουμε το 4ο μεγαλύτερο στην Ελλάδα....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

είσαι σίγουρος γι αυτό? περνάμε αεκ, ρούλη, καβάλα?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”