Εγώ λέω να φύγει και το παλτο ο Μπαλάφας... Τι λετε??moican4 έγραψε:
ΥΓ. Ο Π.Α.Ο.Κ κερδισε 1-2 αλλα δεν επαιξε καλα ρε γμτ...!!![]()
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Santos
Re: Fernando Santos
Γιάννη εννοείται πως φταίει ο Μπαλάφας για την άσχημη εμφάνιση της ομάδας,καθώς έκανε βουντού από τα Γιάννενα επειδή τον δώσαμε δανεικό και δεν του επιτρέψαμε να ζει τη μαγεία της Τούμπας σε εβδομαδιαία βάση..
Και εννοείται πως φταίει ο Σάντος..
Δεν ξέρω γιατί..
Αλλά φταίει..

Και εννοείται πως φταίει ο Σάντος..
Δεν ξέρω γιατί..
Αλλά φταίει..
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Fernando Santos
ένταξη δεν φτάει ο santos έχετε δίκιο
ok ποιος φταίει? οι παίχτες??διώξτε τους παίχτες.
γίνετε ?δεν γίνετε!ποιος θα πάει να παίξει ?εγώ ο μάχιμος και ο γκίκα??
αφού ξέρετε πως είναι το ποδοσφαηρο.
πάντα τι πληρώνει ο προπονητής!
το θέμα είναι κάτι πρέπει να αλλάξει
για μένα το πιο εύκολο και το πιο ουσιαστικό είναι να αλλαξουμε προπονητή,
και αφήστε επιτέλους κάποιον να έχει και μια άποψη που δεν την εγκρίνεται εσείς
δεν μπορούμε όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις!
όλο τα ίδια θα λέμε???
αυτό είναι το "τοπικ" του santos και εδώ μέσα θα γράφω τι σκέφτομαι
κρυβόσαστε πίσω από έναv ζαγοράκη και έναν βρίζα και λέτε στηρίζεται κτλ
αν είχαμε bezirtides γούμενους αλλα θα λέγατε.
και εγώ στηρίζω την ομάδα και ας φωνάζω καη
γκρινιάζω
την πρώτη χρονια έλεγα εντάξει θα κάνω υπομονή
την δευτεί κατάλαβα ποσο σημαντική είναι η προετοιμασία και που μπορεί να σε φτάσει και ας μην παίζεις καλο ποδόσφαιρο
φέτος?για να δούμε τι έχουμε φέτος
valerenga.as την αφήσουμε αυτή
herenveen?πολλά τα λάθη του santos και οποιος διαφωνεί (πως είπε ο φίλος μας ο γκίκα,το πουλέν μας ο γκίκας,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ)
πρωτάθλημα ?
έτσι και εστί k
κουτσα στραβά τα παίρνουμε τα ματσάκια
e εντάξει μην περιμένετε και καμια niki με ποκ
εε όχι!
μην είμαστε και υπερβολική
παοκάκη είμαστε
που να τα βάλουμε με ποκ?
πλακα κάνετε?
σούμα σούμα στο τέλος πάλι ευρώπη και βλέπουνε
έτσι?
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ σε όλους που υποτιμάτε την ομάδα μας και αληθινά δεν έχουν καταλάβει τι θα πει ΠΑΟΚ
ok ποιος φταίει? οι παίχτες??διώξτε τους παίχτες.
γίνετε ?δεν γίνετε!ποιος θα πάει να παίξει ?εγώ ο μάχιμος και ο γκίκα??
αφού ξέρετε πως είναι το ποδοσφαηρο.
πάντα τι πληρώνει ο προπονητής!
το θέμα είναι κάτι πρέπει να αλλάξει
για μένα το πιο εύκολο και το πιο ουσιαστικό είναι να αλλαξουμε προπονητή,
και αφήστε επιτέλους κάποιον να έχει και μια άποψη που δεν την εγκρίνεται εσείς
δεν μπορούμε όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις!
όλο τα ίδια θα λέμε???
αυτό είναι το "τοπικ" του santos και εδώ μέσα θα γράφω τι σκέφτομαι
κρυβόσαστε πίσω από έναv ζαγοράκη και έναν βρίζα και λέτε στηρίζεται κτλ
αν είχαμε bezirtides γούμενους αλλα θα λέγατε.
και εγώ στηρίζω την ομάδα και ας φωνάζω καη
γκρινιάζω
την πρώτη χρονια έλεγα εντάξει θα κάνω υπομονή
την δευτεί κατάλαβα ποσο σημαντική είναι η προετοιμασία και που μπορεί να σε φτάσει και ας μην παίζεις καλο ποδόσφαιρο
φέτος?για να δούμε τι έχουμε φέτος
valerenga.as την αφήσουμε αυτή
herenveen?πολλά τα λάθη του santos και οποιος διαφωνεί (πως είπε ο φίλος μας ο γκίκα,το πουλέν μας ο γκίκας,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ)
πρωτάθλημα ?
έτσι και εστί k
κουτσα στραβά τα παίρνουμε τα ματσάκια
e εντάξει μην περιμένετε και καμια niki με ποκ
εε όχι!
μην είμαστε και υπερβολική
παοκάκη είμαστε
που να τα βάλουμε με ποκ?
πλακα κάνετε?
σούμα σούμα στο τέλος πάλι ευρώπη και βλέπουνε
έτσι?
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ σε όλους που υποτιμάτε την ομάδα μας και αληθινά δεν έχουν καταλάβει τι θα πει ΠΑΟΚ
Re: Fernando Santos
Ρε παγοτατζη θεωρείς αυτονοητο ότι ο ΠΑΟΚ έχει την τρίτη θέση? Αν ναι, αυτό είναι έργο Σάντος! Αν όχι, γιατί γκρινιαζεις??
Για την Χερενφειν πολλά τα λάθη του Σάντος... Και εκει όπως και σήμερα έπαιξε με ακραια χαφ Φωτάκη και Σορλεν... Συμπτωση?? Μήπως δεν είναι πλάγια χαφ?? Μήπως έχουν 2-3 χρόνια συμβολαιο και επαναπαύτικαν?? Δεν ξέρω και προτιμω να MHN μιλάω... Εσύ που (λογικα) δεν ξέρεις γιατί κατακρίνεις?? Τι πιστεύεις ότι κερδίζεις απο αυτό?
Για την Χερενφειν πολλά τα λάθη του Σάντος... Και εκει όπως και σήμερα έπαιξε με ακραια χαφ Φωτάκη και Σορλεν... Συμπτωση?? Μήπως δεν είναι πλάγια χαφ?? Μήπως έχουν 2-3 χρόνια συμβολαιο και επαναπαύτικαν?? Δεν ξέρω και προτιμω να MHN μιλάω... Εσύ που (λογικα) δεν ξέρεις γιατί κατακρίνεις?? Τι πιστεύεις ότι κερδίζεις απο αυτό?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Κυρ 08 Νοέμ 2009, 13:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Fernando Santos
erevos187 έγραψε:Μπορει να χασαμε τα 2 ματς στην τουμπα αλλα μου εκανε μεγαλη εντυποση η διαφορα με την οποια αγωνιστηκε η ομαδα σε σχεση με τα αντιστοιχα παιχνιδια στην αρχη της περιοδου.
Ανεξαρτητος αποτελεσματος και το οτι προδοθηκαμε (ειδικα στο ματς με την αεκ) απο το δυνατο μας σημειο που ειναι η αμυνα, μεσα σε λιγοτερο απο 6 μηνες ειδα μια τρομερη αλλαγη στον τροπο αναπτυξης και δημιουργιας φασεων απο τον ΠΑΟΚ κατι που παρολη την πικρα της ηττας μου εβγαλε θετικα συναισθηματα.
Φυσικα ολα αυτα ειναι καθαρα εργο προπονητη και εδω ειναι το σημειο που πρεπει εμεις οι φιλαθλοι να ασκησουμε κριτικη και οχι σε καποια αλλαγη η επιλογη προσωπου. Εδω παντος θα αξιζε να κραζαμε αν δεν βλεπαμε καποια βςλτιωση στον τροπο παιχνιδιου της ομαδας
gika gika εισαι εδω βρηκα κατι προχειρο
Και αν θεωρουσα την ικανοτητα της ομαδας ευθυνη (και πιθανον και εσεις τοτε να συμφωνουσατε) του προπονητη
δεν πρεπει να θεωρισουμε την σημερινη ανικανοτητα ευθυνη του ιδιου προσωπου???????????????????????????????????
1+1=2
Re: Fernando Santos
φίλε παγωτατζή στο έχω πει κι άλλη φορά όταν έλεγες να δούμε μπάλα και τέτοια.. και σου είπα, αν θες μπάλα, βάλε νόβα και δες τη μπάρτσα και την (κωλο)γιουνάιτεντ. μην περιμένεις να δεις μπάλα στην ελλάδα. δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να παίξουμε ποδόσφαιρο όμορφο. τώρα λες ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να παίρνει πρωτάθλημα και την τρίτη και τη δεύτερη θέση δεν τη θες. ε αν θες ο ΠΑΟΚ να πάρει τώρα πρωτάθλημα πάρε τον στο μάνατζερ.. δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα για πρωτάθλημα... δλδ να είμαστε ρεαλιστές και να βλέπουμε τα πράγματα όπως έχουν.. εκτός αν θες να ονειρεύεσαι και να ονειροβατείς..
υγ. με σωστή διαιτησία θα είχαμε 24-25 βαθμούς και θα είμασταν με γαυρο-βάζελο στις πρώτες θέσεις μαζί. και παίζουμε και χάλια μπάλα.. δλδ αν παίζαμε μπάλα τί θα γινόταν?
υγ. με σωστή διαιτησία θα είχαμε 24-25 βαθμούς και θα είμασταν με γαυρο-βάζελο στις πρώτες θέσεις μαζί. και παίζουμε και χάλια μπάλα.. δλδ αν παίζαμε μπάλα τί θα γινόταν?
Re: Fernando Santos
gika, χαρας το κουραγιο σου ρε μικρε...μπραβο...
κριμα που εδω μεσα υπαρχουν 4-5 προπονηταραδες και ο ΠΑΟΚ μας εχει προπονητη που μπορει να τον παει (μεχρι σημερα) 3ο στην βαθμολογια...
ρε προπονηταραδες...βγητε απο τα καβουκια σας και αντε...το βιογραφικο το εστειλε ο αλλος ο αδερφος εδω μεσα..καντε αιτησεις???
..και οταν σε παρει ο ΠΑΟΚ pagotatzi...σου υποσχομε οτι θα κανω τον Σαντος παγωτατζη... και αυτο ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...αν εσυ γινεις εστω προπονητης γ΄ εθνικης...
κριμα που εδω μεσα υπαρχουν 4-5 προπονηταραδες και ο ΠΑΟΚ μας εχει προπονητη που μπορει να τον παει (μεχρι σημερα) 3ο στην βαθμολογια...
ρε προπονηταραδες...βγητε απο τα καβουκια σας και αντε...το βιογραφικο το εστειλε ο αλλος ο αδερφος εδω μεσα..καντε αιτησεις???
..και οταν σε παρει ο ΠΑΟΚ pagotatzi...σου υποσχομε οτι θα κανω τον Σαντος παγωτατζη... και αυτο ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...αν εσυ γινεις εστω προπονητης γ΄ εθνικης...
Re: Fernando Santos
Ο Σάντος στις δηλώσεις που έκανε μίλησε για τίποτα.
Τώρα να βγούμε εμείς και να κάνουμε τους προπονιτές μετά από αυτές τις δηλώσεις το θεωρώ ως χαζομάρα.
Να με συγχωρέσετε, αλλά ο άνθρωπος τα είδε μόνος του από πολύ νωρίς και τα είπε.
Κανένας μας δεν είναι ευχαριστημένος από την εικόνα του ΠΑΟΚ, στο σημερινό παιχνίδι.
Τώρα να βγούμε εμείς και να κάνουμε τους προπονιτές μετά από αυτές τις δηλώσεις το θεωρώ ως χαζομάρα.
Να με συγχωρέσετε, αλλά ο άνθρωπος τα είδε μόνος του από πολύ νωρίς και τα είπε.
Κανένας μας δεν είναι ευχαριστημένος από την εικόνα του ΠΑΟΚ, στο σημερινό παιχνίδι.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Fernando Santos
Στηριξη στον Σαντος.........μπεεεε μπεεεε μπεεεεεεεε.....Μερικοι λενε οτι ο σαντος φταει για ΟΛΑ,και μερικοι αλλοι οτι δεν φταει καθολου..ελεος......μπεεε
Re: Fernando Santos
Έχω γράψει και παλιότερα ότι μου αρέσει ο ρεαλισμός του Σάντος και αναφέρομαι στην στάση που έχει όταν μιλάει για το παιχνίδι . Όπως χθες , που αν και εν θερμώ , είπε τα πράγματα όπως έχουν και δεν χαρίστηκε στους παίκτες του. Αναφέρθηκε στα του αγώνα ως αντικειμενικός παρατηρητής και μίλησε για τις αδυναμίες μας .
Κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να υπάρχει στην ομάδα θέμα πειθαρχίας , δηλαδή οργάνωσης . Τι θα πει κάνει ο καθένας ότι θέλει στον αγωνιστικό χώρο ; Έχουμε την υπομονή να υπομένουμε αυτό το είδος ποδοσφαίρου που κρίνουνε προπονητής και διοίκηση ότι μας ταιριάζει αλλά την πειθαρχία την απαιτούνε και την επιβάλουνε αυτοί γιατί αυτοί πληρώνουν τους ποδοσφαιριστές. Όπως και ο προπονητής πληρώνεται για να επιβάλει την αγωνιστική πειθαρχία.
Νομίζω ότι η συμπεριφορά πέρσι με τις κόκκινες τις αποβολές κλπ και η αγωνιστική απειθαρχία κατά τη δήλωση του Σάντος είναι ένα και το αυτό πρόβλημα . Να εκτελούν οι ποδοσφαιριστές με το καλό ή με το στανιό αυτό που σχεδιάζει ο προπονητής αλλά για αυτό έχει ευθύνη και ο ίδιος ο Σάντος .
Αυτά τα τρία χρόνια η διοίκηση είχε εκτός των άλλων να αντιμετωπίσει σαρδέλες που δεν ξέρανε να εκτελούν και αστακούς που ξέρουνε αλλά για διάφορους λόγους δεν το κάνουν . Δύσκολη η δουλειά της διοίκησης και για αυτό χρειάζεται τη στίριξη όλων μας.
Κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να υπάρχει στην ομάδα θέμα πειθαρχίας , δηλαδή οργάνωσης . Τι θα πει κάνει ο καθένας ότι θέλει στον αγωνιστικό χώρο ; Έχουμε την υπομονή να υπομένουμε αυτό το είδος ποδοσφαίρου που κρίνουνε προπονητής και διοίκηση ότι μας ταιριάζει αλλά την πειθαρχία την απαιτούνε και την επιβάλουνε αυτοί γιατί αυτοί πληρώνουν τους ποδοσφαιριστές. Όπως και ο προπονητής πληρώνεται για να επιβάλει την αγωνιστική πειθαρχία.
Νομίζω ότι η συμπεριφορά πέρσι με τις κόκκινες τις αποβολές κλπ και η αγωνιστική απειθαρχία κατά τη δήλωση του Σάντος είναι ένα και το αυτό πρόβλημα . Να εκτελούν οι ποδοσφαιριστές με το καλό ή με το στανιό αυτό που σχεδιάζει ο προπονητής αλλά για αυτό έχει ευθύνη και ο ίδιος ο Σάντος .
Αυτά τα τρία χρόνια η διοίκηση είχε εκτός των άλλων να αντιμετωπίσει σαρδέλες που δεν ξέρανε να εκτελούν και αστακούς που ξέρουνε αλλά για διάφορους λόγους δεν το κάνουν . Δύσκολη η δουλειά της διοίκησης και για αυτό χρειάζεται τη στίριξη όλων μας.
Re: Fernando Santos
Κάνεις λάθος φίλε...ContrerasPablo έγραψε:Στηριξη στον Σαντος.........μπεεεε μπεεεε μπεεεεεεεε.....Μερικοι λενε οτι ο σαντος φταει για ΟΛΑ,και μερικοι αλλοι οτι δεν φταει καθολου..ελεος......μπεεε
Εγώ ούτε έκραξα παίχτες ούτε Σάντος και αρκετοί ακόμη.
Τώρα άν ΣΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ πρέπει να κράζουμε τους πάντες για να μην είμαστε πρόβατα, το αφήνω σε άλλους και πάω να βοσκήσω.
Εμένα η δουλειά μου είναι να φωνάζω στο γήπεδο και να στηρίζω απ' έξω.
Ούτε να κρίνω ούτε να κράζω.
Άν δε μαρέσει κάτι, προβληματίζομαι, το συζητάω και κάνω υπομονή μέχρι το επόμενο ματς.
Αυτό θέλει ο ΠΑΟΚ και αυτό θα κάνω.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Fernando Santos
δηλαδή εσύ μου λες να παρατήσω αυτό που αγαπάω τόσο πολύ.danirifle έγραψε:φίλε παγωτατζή στο έχω πει κι άλλη φορά όταν έλεγες να δούμε μπάλα και τέτοια.. και σου είπα, αν θες μπάλα, βάλε νόβα και δες τη μπάρτσα και την (κωλο)γιουνάιτεντ. μην περιμένεις να δεις μπάλα στην ελλάδα. δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να παίξουμε ποδόσφαιρο όμορφο. τώρα λες ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να παίρνει πρωτάθλημα και την τρίτη και τη δεύτερη θέση δεν τη θες. ε αν θες ο ΠΑΟΚ να πάρει τώρα πρωτάθλημα πάρε τον στο μάνατζερ.. δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα για πρωτάθλημα... δλδ να είμαστε ρεαλιστές και να βλέπουμε τα πράγματα όπως έχουν.. εκτός αν θες να ονειρεύεσαι και να ονειροβατείς..
υγ. με σωστή διαιτησία θα είχαμε 24-25 βαθμούς και θα είμασταν με γαυρο-βάζελο στις πρώτες θέσεις μαζί. και παίζουμε και χάλια μπάλα.. δλδ αν παίζαμε μπάλα τί θα γινόταν?
και όλα τα όνειρα που κάνω εγώ και τόσοι πολλοί για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας?
όλες η πικρες όλες η χαρες όλα τα βάσανα.
όλα τζάμπα?
αν είναι έτσι,ναι θα πάρω playstation και θα παίζω τον παοκ.
αλλα δεν είναι έτσι φιλε μου.
δεν ήθελα να πω αυτά που θα πω τώρα αλλα με αναγκάζεται
e λοιοπών αν δεν πιστεύετε στον ΠΑΟΚ αλλάξτε ομάδα η μην ασχολείστε.
εγώ πιστεύω και μάλιστα παρα πολύ.
και βεβαια δεν μου αρκεί η 3 θέση γκίκα φιλε μου.για μένα είναι αυτονόητο να αρχίζουμε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και πηγαίνουμε για DOUBLE.
ΤΟΥ ΠΑΟΚ Η ΜΟΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
!! πια ελλάδα μου λέτε τώρα.
(αυτήν την τρελα δεν θα μου την πάρει κανεις σας)
κόψτε αυτήν την κόλο νοοτροπία ,εδώ είναι ελλάδα .
e και?
εμενα με ενδιαφέρει μονο ο ΠΑΟΚ ,όχι η ελλάδα και τι κάνουν οι άλλες ομάδες.
ακόμα δεν έχει χαθεί ούτε το πρωτάθλημα και όσο ακόμα αγωνιζόμαστε θα το πιστεύω και ας δεν γουστάρω τον santos.
τώρα στον santos
ας μείνει δεν θα το αποφασίσω εγώ αν πρέπει η όχι
εγώ λέω μονο την άποψη μου στο "τοπικ" SANTOS όχι ΠΡΟ SANTOS .το "τοπικ" λέγεται santos.
και θα πρέπει να λέμε και αρνητικά πράματα.
εσείς τους krazezte όλους .αλλα η χειρότεροι είσαστε εσείς που το παίζεται proffesor του τόπι.
ένα είναι βέβαιο ,αν συνεχιστεί έτσι αυτή η τραγική εικόνα τίως ομάδας μας κάποιος θα την πληρώσει την νύφη.
μάλλον δεν θα είμαι εγώ
Re: Fernando Santos
Μέχρι τον Ιούνιο του 2010(εκτός απρόοπτου ή ανανέωσης συμβολαίου) ο κύριος Φερνάντο Σάντος θα κάθεται στον πάγκο της ομάδας μας..
Θέλουμε δεν θέλουμε έτσι είναι...
End of Story..
Θέλουμε δεν θέλουμε έτσι είναι...
End of Story..
Re: Fernando Santos
Δεν εχετε καταλαβει ενα πραγμα εσεις ολοι που υπερ γαπατε τον Π.Α.Ο.Κ και εμεις οχι..Ο Ζαγορακης εφερε τον Σαντος να χτισει μια ομαδα σε βαθος χρονου. Ο Βρυζας το συνεχιζει αυτο το πλανο και (πιστεψτε το ) θα χρειαστει χρονος για να φτασουμε εκει που πρεπει...Τωρα ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ο Βρυζας θα τον διωξει ,πιστευω πωε δεν εχετε καταλαβει μετα απο τοσα χρονια το σκεπτικο αυτων που διοικουν..
Οταν με τον Σαντος βγηκαμε 9οι ,δεν θα τον εδιωχνε..? Γιατι εδιωξε 12-13 παικτες και κρατησε τον προπονητη..? Γιατι αν αυτοι οι αμπαλοι Βρυζας και Ζαγορακης εβλεπαν οτι δεν κανει ρε παιδι μου ,να μην τον εδιωχναν..? Για να τους τα ζαλιζει ο καθενας..? Εχουν καποιο οφελος δηλαδη..? Γιατι λιγο ακομα και θα το ακουσουμε και αυτο...Ακομα περιμενω να δω κριτικη στους παικτες αλλα ματαια θα περιμενω..Δεν προκεται να γινει..Παντα φταιει ο σαντος στον Π.Α.Ο.Κ...Μην "ακυρωνετε" την προσπαθεια της διοικησης για ΟΡΙΣΤΙΚΗ ανακαμψη ΤΟΥ Π.Α.Ο.Κ και οχι προσωρινη και παροδικη...Δεν γιναμε Μπαρτσελονα και Ρεαλ ξαφνικα....
Οταν με τον Σαντος βγηκαμε 9οι ,δεν θα τον εδιωχνε..? Γιατι εδιωξε 12-13 παικτες και κρατησε τον προπονητη..? Γιατι αν αυτοι οι αμπαλοι Βρυζας και Ζαγορακης εβλεπαν οτι δεν κανει ρε παιδι μου ,να μην τον εδιωχναν..? Για να τους τα ζαλιζει ο καθενας..? Εχουν καποιο οφελος δηλαδη..? Γιατι λιγο ακομα και θα το ακουσουμε και αυτο...Ακομα περιμενω να δω κριτικη στους παικτες αλλα ματαια θα περιμενω..Δεν προκεται να γινει..Παντα φταιει ο σαντος στον Π.Α.Ο.Κ...Μην "ακυρωνετε" την προσπαθεια της διοικησης για ΟΡΙΣΤΙΚΗ ανακαμψη ΤΟΥ Π.Α.Ο.Κ και οχι προσωρινη και παροδικη...Δεν γιναμε Μπαρτσελονα και Ρεαλ ξαφνικα....