Δεν θελω να υποστηριζω τον πανθρακικο τωρα...ΠΑΟΚ ειμαι...Με φερνεις σε δυσκολη θεση...
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Fernando Santos
Αδερφε sidpanos...ειμαστε οφ τοπικ!
Δεν θελω να υποστηριζω τον πανθρακικο τωρα...ΠΑΟΚ ειμαι...Με φερνεις σε δυσκολη θεση...
Δεν θελω να υποστηριζω τον πανθρακικο τωρα...ΠΑΟΚ ειμαι...Με φερνεις σε δυσκολη θεση...
Re: Fernando Santos
Απο οτι εμαθα στα αποδυτηρια πηγε το "καντηλι συννεφο" απο τον Πορτογαλο..Σαστισμενοι οι παικτες απορουσαν για την εμφανιση του δευτερου ημιχρονου, μην εχοντας τι να πουν...Υπαρχει χρονος και ο καταλληλος ανθρωπος να φερει τα πραγματα στην θεση τους ...Συνεχιζουμε... 
υγ. υπαρχουν πολλοι που την μονη μπαλα που ξερουν και εχουν δει εδω μεσα ειναι αυτη του ..παγωτου..!!!..
υγ. υπαρχουν πολλοι που την μονη μπαλα που ξερουν και εχουν δει εδω μεσα ειναι αυτη του ..παγωτου..!!!..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Σάβ 07 Νοέμ 2009, 23:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Fernando Santos
ρε είμαστε το σύστημα τι μασας??Maximus έγραψε:Αδερφε sidpanos...ειμαστε οφ τοπικ!
![]()
Δεν θελω να υποστηριζω τον πανθρακικο τωρα...ΠΑΟΚ ειμαι...Με φερνεις σε δυσκολη θεση...
ον τόπικ είμαστε γιατί συζητάμε για την ομάδα και το αν φταίει ο σάντος ή όχι..
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Fernando Santos
φταίει φταίει φταίει
ναι φταίει!!!!
γιατί είναι 3 χρονια στην ομάδα ,δεν ήρθε τώρα.
σε 3 χρονια έχει περάσει στην ομάδα την νοοτροπία του LOOSER του χέστη.
σε 3 χρονια δεν έχει καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ.
ένα παιχνίδι να δω ,μονο ένα που θα παίξουμε μπάλα.
με ξανθη έπρεπε να χάσουμε και σήμερα θα έπρεπε να είχαμε χάσει.
είμαστε τόσο κωλόφαρδη μα τόσο!!!
εγώ αν ήμουν πρόεδρος θα τον έδιωχνα τώρα .μετά από νίκη.
για να καταλaβουν όλοι μα όλοι τι πάει να πει ΠΑΟΚ.
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ
αυτή δεν είναι ομάδα που βλέπουμε φέτος
δεν μπορεί να είμαστε ευχαριστημένη με τίποτα. και ας είμαι τρίτος
ναι φταίει!!!!
γιατί είναι 3 χρονια στην ομάδα ,δεν ήρθε τώρα.
σε 3 χρονια έχει περάσει στην ομάδα την νοοτροπία του LOOSER του χέστη.
σε 3 χρονια δεν έχει καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ.
ένα παιχνίδι να δω ,μονο ένα που θα παίξουμε μπάλα.
με ξανθη έπρεπε να χάσουμε και σήμερα θα έπρεπε να είχαμε χάσει.
είμαστε τόσο κωλόφαρδη μα τόσο!!!
εγώ αν ήμουν πρόεδρος θα τον έδιωχνα τώρα .μετά από νίκη.
για να καταλaβουν όλοι μα όλοι τι πάει να πει ΠΑΟΚ.
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ
αυτή δεν είναι ομάδα που βλέπουμε φέτος
δεν μπορεί να είμαστε ευχαριστημένη με τίποτα. και ας είμαι τρίτος
Re: Fernando Santos
Να μεινει ,να μεινει ,να μεινει...
γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος..
γιατι μας εφερε την κωλοφαρδια ενω αλλοι μας ετρεχαν στο Αγιο ορος και ελεγαν τον Μαιο θα ειμαστε καλα..!!
γιατι συνεχιζουμε στο κυπελλο και δεν αποκλειστηκα απο τον βουλη και τον πανσερραικο
γιατι περσι στα ημιτελικα με εσφαξε το κορακι με τον γαυρο και αξιζα να το κατακτησω,
εγω αν ημουν προεδρος θα τον κρατουσα για αλλα 10 χρονια....
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ,τριτοι ειμαστε.!!!!
γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος..
γιατι μας εφερε την κωλοφαρδια ενω αλλοι μας ετρεχαν στο Αγιο ορος και ελεγαν τον Μαιο θα ειμαστε καλα..!!
γιατι συνεχιζουμε στο κυπελλο και δεν αποκλειστηκα απο τον βουλη και τον πανσερραικο
γιατι περσι στα ημιτελικα με εσφαξε το κορακι με τον γαυρο και αξιζα να το κατακτησω,
εγω αν ημουν προεδρος θα τον κρατουσα για αλλα 10 χρονια....
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ,τριτοι ειμαστε.!!!!
Re: Fernando Santos
pagotatzis καλα που δεν εισαι προεδρος...γιατι τοτε ΙΣΩΣ ειχες κερδιση τον βαζελο και τον γαυρο, ΙΣΩΣ εισουν 10τος στην βαθμολογια, ισως οι συνδεσμοι σε ψαχναν στο σπιτι σου, εσενα και την οικογενεια σου για να σου στειλουν χαιρετισματα, ισως τοτε να παρακαλουσες να εισαι 3τος και ας μην επαιζες ποδοσφαιρο...pagotatzis έγραψε:φταίει φταίει φταίει
ναι φταίει!!!!
γιατί είναι 3 χρονια στην ομάδα ,δεν ήρθε τώρα.
σε 3 χρονια έχει περάσει στην ομάδα την νοοτροπία του LOOSER του χέστη.
σε 3 χρονια δεν έχει καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ.
ένα παιχνίδι να δω ,μονο ένα που θα παίξουμε μπάλα.
με ξανθη έπρεπε να χάσουμε και σήμερα θα έπρεπε να είχαμε χάσει.
είμαστε τόσο κωλόφαρδη μα τόσο!!!
εγώ αν ήμουν πρόεδρος θα τον έδιωχνα τώρα .μετά από νίκη.
για να καταλaβουν όλοι μα όλοι τι πάει να πει ΠΑΟΚ.
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ
αυτή δεν είναι ομάδα που βλέπουμε φέτος
δεν μπορεί να είμαστε ευχαριστημένη με τίποτα. και ας είμαι τρίτος
και ολα αυτα...ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ...να εξηγουμε δηλαδη...
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Fernando Santos
Και δεν είναι μόνο αυτά.... Έχει κι άλλα όμως τα ξεχνάμε. Συμφωνώ με το ποστ σου και βάζω άλλα τόσα + και στην υπογραφή σου. Συνδέονται αυτά....moican4 έγραψε:Να μεινει ,να μεινει ,να μεινει...
γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος..
γιατι μας εφερε την κωλοφαρδια ενω αλλοι μας ετρεχαν στο Αγιο ορος και ελεγαν τον Μαιο θα ειμαστε καλα..!!
γιατι συνεχιζουμε στο κυπελλο και δεν αποκλειστηκα απο τον βουλη και τον πανσερραικο
γιατι περσι στα ημιτελικα με εσφαξε το κορακι με τον γαυρο και αξιζα να το κατακτησω,
εγω αν ημουν προεδρος θα τον κρατουσα για αλλα 10 χρονια....
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ,τριτοι ειμαστε.!!!!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Fernando Santos
Μικραινουμε τον ΠΑΟΚ με αυτα τα λογια, μικραινουμε προπονηταραδες που εκατσαν στον παγκο, και το κυριοτερο, υποβαθμιζουμε τον ρόλο του Ζαγορακη και του Βρυζα και των αλλων διοικουντων...moican4 έγραψε: γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
Μου ειναι αδιανοητο το οτι συνδεουμε την ''αναγεννηση'' του ΠΑΟΚ με τον Φερναντο Σαντος...Επαιξε τον ρολο του, ναι, αλλα οχι τοσο πολύ...Μην υποβαθμιζετε ετσι την διοικηση...Με αυτο το ροστερ και αυτη την διοικητικη ηρεμια, ο Αναστασιαδης δηλαδη δεν θα εβγαινε ευρωπη; Ο Μπαγιεβιτς δεν θα εβγαινε ευρωπη; Ποιος θα εβγαινε; Η Λαρισα; Η ο Εργοτελης;
moican4 έγραψε:
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος...
Σε αυτο συμφωνώ οτι επαιξε σημαντικο ρολο...
Re: Fernando Santos
Μάξιμους, για σένα ότι καλό έχει γίνει στον ΠΑΟΚ φταίει η διοικηση και για ότι κακό ο Σάντος (πλην του Βιειρινια)???
Ωραίο ακούγεται... ΤΙ να σου πω...
Ωραίο ακούγεται... ΤΙ να σου πω...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Fernando Santos
πες τα βρε maxime πες τα αγορίνα μου
δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ
δεύτεροι?να χέσω την 2 θέση.
και εγώ να ήμουν coach θα την έβγαζα την ομάδα ευρώπη.
πια 2 θέση βρε ?έπαιξα champions leage? e τότε ναι ,δεν βλέπω μπάλα!
δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ
δεύτεροι?να χέσω την 2 θέση.
και εγώ να ήμουν coach θα την έβγαζα την ομάδα ευρώπη.
πια 2 θέση βρε ?έπαιξα champions leage? e τότε ναι ,δεν βλέπω μπάλα!
Re: Fernando Santos
Tοτε βλεπεις αλλον Π.Α.Ο.Κ....κΑΛΑ μιλαμε σοβαρα ..? σου ειναι αδιανοητο οτι συνδεουμε την αναγεννηση του Π.Α.Ο.Κ με τον Σαντος..? Ποιον εχεις προπονητη 3 χρονια τωρα..? Ασε ,μην το πεις γιατι θα τρομαξεις κανεναν..Αυτον πιστεψε ο Ζαγορακης ,αυτον πιστευει και ο Βρυζας..Καταλαβε το ,γιατι με την δικη σας νοοτροπια μικραινετε τον Π.Α.Ο.Κ....Καλα ,τι κανεις τωρα τον γιουρι γκελερ..? Υποθετικα ρωτας..? Ειναι δυνατον να σου μιλαω εγω με υπαρκτα γεγονοτα και να μου απαντας με υποθεσεις..? Περσινα ψινα σταφυλια ,τους ειδα τους προπονηταραδες και τι καταφεραμε με αυτους τοσα χρονια..!!!....Φαγαμε και απο αυτα ..φτανει..!!Maximus έγραψε:moican4 έγραψε: γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
Μου ειναι αδιανοητο το οτι συνδεουμε την ''αναγεννηση'' του ΠΑΟΚ με τον Φερναντο Σαντος...Επαιξε τον ρολο του, ναι, αλλα οχι τοσο πολύ...Μην υποβαθμιζετε ετσι την διοικηση...Με αυτο το ροστερ και αυτη την διοικητικη ηρεμια, ο Αναστασιαδης δηλαδη δεν θα εβγαινε ευρωπη; Ο Μπαγιεβιτς δεν θα εβγαινε ευρωπη; Ποιος θα εβγαινε; Η Λαρισα; Η ο Εργοτελης;
moican4 έγραψε:
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος...
Σε αυτο συμφωνώ οτι επαιξε σημαντικο ρολο...
Και για να μην το κουρασω το θεμα ,οποιος εχει περισσοτερες ποδοσφαιρικες γνωσεις ιδου..

Re: Fernando Santos
Ειλικρινά το μονο που μπορώ να σου πω είναι... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ... Δηλαδή μπορώ να σου πω κι άλλα, αλλά θα φλερτάρω με κανα μπαν...pagotatzis έγραψε: δεύτεροι?να χέσω την 2 θέση.
και εγώ να ήμουν coach θα την έβγαζα την ομάδα ευρώπη.
Ενα θα σου πω...
Αν μπορείς να κανεις όσα έκανε ο Σαντος τα τελευταία 3 χρόνια, πάνε και κάντα με 15 χιλιαρικα το χρόνο... Και ο ΠΑΟΚ θα κερδίσει λεφτα και εσύ θα γίνεις διασημος... Αλλά να ξες! Στην πρώτη αποτυχία ΕΓΩ θα σε κρεμάσω... Οπως κάνεις κι εσύ για τον Σάντος...
Re: Fernando Santos
Gika εισαι οαση ρε φιλε....!! Καληνυχτα σε ολους...
ΥΓ. Ο Π.Α.Ο.Κ κερδισε 1-2 αλλα δεν επαιξε καλα ρε γμτ...!!

ΥΓ. Ο Π.Α.Ο.Κ κερδισε 1-2 αλλα δεν επαιξε καλα ρε γμτ...!!
Re: Fernando Santos
Πάρτε και άλλα 100 + απο μένα αλλά τσάμπα σάλιο χαλάμε...PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Και δεν είναι μόνο αυτά.... Έχει κι άλλα όμως τα ξεχνάμε. Συμφωνώ μετο ποστ σου και βάζω άλλα τόσα + και στην υπογραφή σου. Συνδέονται αυτά....moican4 έγραψε:Να μεινει ,να μεινει ,να μεινει...
γιατι ειχες 5 χρονια και να βγεις ευρωπη και βγηκες με αυτον ,
γιατι ποτε δεν ειχες βγει δευτερος και βγηκες με αυτον
γιατι τον μοναδικο παικτη που σε ολους τρεχουν τα σαλια τον εφερε αυτος..
γιατι μας εφερε την κωλοφαρδια ενω αλλοι μας ετρεχαν στο Αγιο ορος και ελεγαν τον Μαιο θα ειμαστε καλα..!!
γιατι συνεχιζουμε στο κυπελλο και δεν αποκλειστηκα απο τον βουλη και τον πανσερραικο
γιατι περσι στα ημιτελικα με εσφαξε το κορακι με τον γαυρο και αξιζα να το κατακτησω,
εγω αν ημουν προεδρος θα τον κρατουσα για αλλα 10 χρονια....
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ,τριτοι ειμαστε.!!!!
Πάντα ο Σάντος θα φταίει και ας ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ να φωνάζει 1000 φορές περισσότερο απο όσο προσπαθούσαν οι παίχτες να παίξουν.
Κάθε φορά τα ίδια εδω μέσα.
Φταίει ο Σάντος,
Ακούμε και το ότι πήρε η γριά Χ σαν ΑΛΛΟ ένα λόγο για να φύγει...
ΕΜΕΤΙΛΑ.
ΥΓ: + και στο gika