Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
-
Billpaok666
- Δημοσιεύσεις: 376
- Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
+1926potamda έγραψε:Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η ομαδα δεν εχει αναγκη απο ανακοινωσεις. Εχει αναγκη απο σοβαρο διοικητικο και νομικο team. Με την υπαρχουσα κατασταση παμε συνεχως σαν τα προβατα στην σφαγη.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μπαρκαρούτσος έγραψε:Συγγνώμη, η ανακοίνωση τι θέλετε να λέει;
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αν είναι να τον φάνε και να φέρουν Καραγεωργίου και Μάντζιο καλά κάνουν και στήσανε μαζί με την ΑΕΚ, τον γιατρό και τον Παντελή το έργο στο πάρκινγκ.paoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Αν είναι να φέρουν σοβαρό προπονητή αρκούσε απλώς μια ανακοίνωση.
Καλό το σενάριο αλλά δεν το χαφτει ούτε ο σκύλος μου.
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ρε μπαρκα ουτε καν αναφερουν την ΕΠΟ στην ανακοινωση, της οποιας ειναι η τιμωρια
Και στο κλεισιμο τι μας λενε δλδ; «Ναι μπορει να εξοντωσατε τον προπονητη μας με προβοκατσια στημενα αλλα αμα ξαναριξετε κροτιδα η πυρσο θα κανουμε και εμεις καταγγελια και ισως παιξετε κανα παιχνιδι κεκλεισμενων! ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ!»
Και στο κλεισιμο τι μας λενε δλδ; «Ναι μπορει να εξοντωσατε τον προπονητη μας με προβοκατσια στημενα αλλα αμα ξαναριξετε κροτιδα η πυρσο θα κανουμε και εμεις καταγγελια και ισως παιξετε κανα παιχνιδι κεκλεισμενων! ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ!»
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Οι γνωστές κατσαρίδες. Η μία ανέβηκε και κλιμάκιο και μας πάει γαμιονταςpaoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Για αρχή πως ο πγ γκαγκατσης είναι πλέον persona non grata στην ΤούμπαΜπαρκαρούτσος έγραψε:Μπαρκαρούτσος έγραψε:Συγγνώμη, η ανακοίνωση τι θέλετε να λέει;
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ψυχραιμία χρειάζεται και μέθοδο, κάτι που μας λείπει αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σοβαρευτούμε κι εμείς.
Με τι έχουμε να κάνουμε είναι γνωστό, άρα προς τι η έκπληξη και ο αναβρασμός; Οι κάτω είναι αδίστακτοι, δεν έχουν ηθικό φραγμό ούτε ιερό και όσιο, τώρα το καταλάβαμε;
Πρώτον, ας σταματήσουμε να πέφτουμε σαν κορόιδα στις παγίδες τους. Αυτό ακριβώς που θέλουν να κάνουμε, εμείς πάντα τους το προσφέρουμε στο πιάτο. Το 18 φωνάζανε για μια βδομάδα οι γάβροι ότι αν βρεθεί ένας ηλίθιος να πετάξει κάτι θα σηκωθούνε να φύγουνε. Τους κάναμε την χάρη μη βάζοντας ένα δίχτυ και αφήσαμε τον βλάκα να πετάξει ένα χαρτί - πάει ένα πρωτάθλημα. Τώρα, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι έχουν στοχοποιήσει τον Λουτσέσκου γιατί αυτός κρατάει την ομάδα στο παιχνίδι για τον τίτλο, δίνει ο σβούρας σύνθημα επίθεσης μέσα σε χώρο ελεγχόμενο από αυτούς - πάρε την τιμωρία τώρα.
Το επόμενο που θέλουν από εμάς είναι να κάνουμε επεισόδια στη ρεβάνς, θα έρθουν δασκαλεμένοι να προκαλέσουν, θα βάλουν και τους μπάτσους να προκαλέσουν, θα φέρουν και ελίτ διαιτητή δασκαλεμένο να μη φανεί ότι μασάει από έδρα και θα μας παίξει κόντρα. Ας σταθούμε λοιπόν έξυπνοι επιτέλους, ας είμαστε προετοιμασμένοι, ας μπούνε προστατευτικά δίχτυα, ας είναι η ΠΑΕ τυπική στις υποχρεώσεις της και ας τους ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ 4 ΓΡΑΜΜΩΝ.
Επίσης, ας γίνουμε επιτέλους επιθετικοί στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στην έφεση. Ας ακολουθήσουμε καμία πιο έξυπνη υπερασπιστική γραμμή. Τι σημαίνει να μην παίξει το βίντεο επειδή θα αργήσει η διαδικασία; Διάβασα το άρθρο με το οποίο μας τιμώρησαν και γράφει για "υβριστική συμπεριφορά -έργω ή λόγω-, ή απόπειρα βιαιοπραγίας σε αντίπαλο παίκτη, συμπαίκτη, θεατή ή αξιωματούχο ομάδας". Αυτοί οι καραγκιόζηδες που προκάλεσαν την αντίδραση ποια από τις παραπάνω ιδιότητες είχαν; Από που κι ως που μπορεί να θεωρηθεί θεατής ένας καραγκιόζης που μιάμιση ώρα μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται στο πάρκινγκ; Η ιδιότητα του θεατή περιλαμβάνει τη θέαση του αγώνα και την άφιξη και αποχώρηση, δεν περιλαμβάνει το να στήνεις ενέδρες ή να στήνεις σκηνικά πρόκλησης κατά την αποχώρηση της αποστολής - ΤΕΛΟΣ. Συνεπώς δεν εμπίπτουν στο άθρο αυτό, που είναι για να προστατεύει τους ΘΕΑΤΕΣ. Γιατί δεν τα λέει αυτά κάποιος στους νομικούς μας;
Με τι έχουμε να κάνουμε είναι γνωστό, άρα προς τι η έκπληξη και ο αναβρασμός; Οι κάτω είναι αδίστακτοι, δεν έχουν ηθικό φραγμό ούτε ιερό και όσιο, τώρα το καταλάβαμε;
Πρώτον, ας σταματήσουμε να πέφτουμε σαν κορόιδα στις παγίδες τους. Αυτό ακριβώς που θέλουν να κάνουμε, εμείς πάντα τους το προσφέρουμε στο πιάτο. Το 18 φωνάζανε για μια βδομάδα οι γάβροι ότι αν βρεθεί ένας ηλίθιος να πετάξει κάτι θα σηκωθούνε να φύγουνε. Τους κάναμε την χάρη μη βάζοντας ένα δίχτυ και αφήσαμε τον βλάκα να πετάξει ένα χαρτί - πάει ένα πρωτάθλημα. Τώρα, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι έχουν στοχοποιήσει τον Λουτσέσκου γιατί αυτός κρατάει την ομάδα στο παιχνίδι για τον τίτλο, δίνει ο σβούρας σύνθημα επίθεσης μέσα σε χώρο ελεγχόμενο από αυτούς - πάρε την τιμωρία τώρα.
Το επόμενο που θέλουν από εμάς είναι να κάνουμε επεισόδια στη ρεβάνς, θα έρθουν δασκαλεμένοι να προκαλέσουν, θα βάλουν και τους μπάτσους να προκαλέσουν, θα φέρουν και ελίτ διαιτητή δασκαλεμένο να μη φανεί ότι μασάει από έδρα και θα μας παίξει κόντρα. Ας σταθούμε λοιπόν έξυπνοι επιτέλους, ας είμαστε προετοιμασμένοι, ας μπούνε προστατευτικά δίχτυα, ας είναι η ΠΑΕ τυπική στις υποχρεώσεις της και ας τους ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ 4 ΓΡΑΜΜΩΝ.
Επίσης, ας γίνουμε επιτέλους επιθετικοί στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στην έφεση. Ας ακολουθήσουμε καμία πιο έξυπνη υπερασπιστική γραμμή. Τι σημαίνει να μην παίξει το βίντεο επειδή θα αργήσει η διαδικασία; Διάβασα το άρθρο με το οποίο μας τιμώρησαν και γράφει για "υβριστική συμπεριφορά -έργω ή λόγω-, ή απόπειρα βιαιοπραγίας σε αντίπαλο παίκτη, συμπαίκτη, θεατή ή αξιωματούχο ομάδας". Αυτοί οι καραγκιόζηδες που προκάλεσαν την αντίδραση ποια από τις παραπάνω ιδιότητες είχαν; Από που κι ως που μπορεί να θεωρηθεί θεατής ένας καραγκιόζης που μιάμιση ώρα μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται στο πάρκινγκ; Η ιδιότητα του θεατή περιλαμβάνει τη θέαση του αγώνα και την άφιξη και αποχώρηση, δεν περιλαμβάνει το να στήνεις ενέδρες ή να στήνεις σκηνικά πρόκλησης κατά την αποχώρηση της αποστολής - ΤΕΛΟΣ. Συνεπώς δεν εμπίπτουν στο άθρο αυτό, που είναι για να προστατεύει τους ΘΕΑΤΕΣ. Γιατί δεν τα λέει αυτά κάποιος στους νομικούς μας;
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
+1926Billpaok666 έγραψε:+1926potamda έγραψε:Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5422
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τι σημασία έχει ρε cocobill τι θα μας κάνουν, αφού είναι στημένο το παιχνίδι;
Πάλι εμείς φταίγαμε που ένα ρολό χαρτί έπεσε στην κουκούλα του θεατρίνου.
Πάλι εμείς φταίγαμε που ένα ρολό χαρτί έπεσε στην κουκούλα του θεατρίνου.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Σε ένα ματς που μας βρίζανε τον προπονητή επί 90 λεπτά, που μπήκε ο πρόεδρος της αντίπαλης ομάδας στα αποδυτήριά μας και μας στήσανε μια καραμπινάτη προβοκάτσια στο πάρκινγκ, καταφέρατε και αφήσατε την ομάδα απροστάτευτη με τη λογική εμείς είμαστε υπεράνω και δεν κάνουμε καταγγελίες. Αυτό ακριβώς έγινε και τώρα που μας σκίσανε κανονικά βγάζετε νερόβραστες ανακοινώσεις πως θα προσέχετε από εδώ και πέρα μπας και ρίξουν κανένα κουτάκι για να τους καταγγείλετε. Καταφέρατε να μας μαυρίσει η Πρωτοχρονιά κι αυτό οφείλεται στην ανικανότητά σας να προστατέψετε την ομάδα. Τους πρωταθλητές Ελλάδας.
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Πολυ σωστός! 1 με 1,5 ώρα μετά την λήξη του ματς αυτοί πλέον δεν είναι θεατές, αλλά άτομα που θέλουν μόνο να προκαλέσουν. Δεν θα επρπε καν να βρίσκονται εκεί.Cocobill έγραψε:Ψυχραιμία χρειάζεται και μέθοδο, κάτι που μας λείπει αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σοβαρευτούμε κι εμείς.
Με τι έχουμε να κάνουμε είναι γνωστό, άρα προς τι η έκπληξη και ο αναβρασμός; Οι κάτω είναι αδίστακτοι, δεν έχουν ηθικό φραγμό ούτε ιερό και όσιο, τώρα το καταλάβαμε;
..
Επίσης, ας γίνουμε επιτέλους επιθετικοί στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στην έφεση. Ας ακολουθήσουμε καμία πιο έξυπνη υπερασπιστική γραμμή. Τι σημαίνει να μην παίξει το βίντεο επειδή θα αργήσει η διαδικασία; Διάβασα το άρθρο με το οποίο μας τιμώρησαν και γράφει για "υβριστική συμπεριφορά -έργω ή λόγω-, ή απόπειρα βιαιοπραγίας σε αντίπαλο παίκτη, συμπαίκτη, θεατή ή αξιωματούχο ομάδας". Αυτοί οι καραγκιόζηδες που προκάλεσαν την αντίδραση ποια από τις παραπάνω ιδιότητες είχαν; Από που κι ως που μπορεί να θεωρηθεί θεατής ένας καραγκιόζης που μιάμιση ώρα μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται στο πάρκινγκ; Η ιδιότητα του θεατή περιλαμβάνει τη θέαση του αγώνα και την άφιξη και αποχώρηση, δεν περιλαμβάνει το να στήνεις ενέδρες ή να στήνεις σκηνικά πρόκλησης κατά την αποχώρηση της αποστολής - ΤΕΛΟΣ. Συνεπώς δεν εμπίπτουν στο άθρο αυτό, που είναι για να προστατεύει τους ΘΕΑΤΕΣ. Γιατί δεν τα λέει αυτά κάποιος στους νομικούς μας;
Επίσης, από την στιγμή που δεν υπήρξε τραυματισμός, μήνυση ή σύλληψη γιατί να παίξει αυτό το βίντεο στο δικαστήριο;
5 λεπτά απόσπασμα, χωρίς ήχο,
Το έδωσε η αστυνομία;
η αεχ το επέβαλε;;; είναι δυνατόν;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ναι αυτός που πήγε και τον έφερε τώρα πιέζει να φύγει..boogeyman77 έγραψε:Οι γνωστές κατσαρίδες. Η μία ανέβηκε και κλιμάκιο και μας πάει γαμιονταςpaoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Μιλαμε η συνωμοσία στο κεφάλι σας έχει βαρέσει κόκκινο!
Ποιος θελει δηλαδή να φάει το λουτσέσκου; ο Κυριάκος ή η Μαρία; ή ο Γιώργος;
Αν ήθελε να τον φάει ο Γιώργος έχει κάνει 5 κλαρίνα στην Τούμπα φέτος, δε θα μπορούσε;