Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από potamda »

Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
Billpaok666
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Billpaok666 »

potamda έγραψε:Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
+1926
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Retzi »

Η ομαδα δεν εχει αναγκη απο ανακοινωσεις. Εχει αναγκη απο σοβαρο διοικητικο και νομικο team. Με την υπαρχουσα κατασταση παμε συνεχως σαν τα προβατα στην σφαγη.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoki19 »

Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μπαρκαρούτσος έγραψε:Συγγνώμη, η ανακοίνωση τι θέλετε να λέει;
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Portable
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Δευ 12 Φεβ 2024, 14:26
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Portable »

paoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Αν είναι να τον φάνε και να φέρουν Καραγεωργίου και Μάντζιο καλά κάνουν και στήσανε μαζί με την ΑΕΚ, τον γιατρό και τον Παντελή το έργο στο πάρκινγκ.

Αν είναι να φέρουν σοβαρό προπονητή αρκούσε απλώς μια ανακοίνωση.

Καλό το σενάριο αλλά δεν το χαφτει ούτε ο σκύλος μου.
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Ρε μπαρκα ουτε καν αναφερουν την ΕΠΟ στην ανακοινωση, της οποιας ειναι η τιμωρια

Και στο κλεισιμο τι μας λενε δλδ; «Ναι μπορει να εξοντωσατε τον προπονητη μας με προβοκατσια στημενα αλλα αμα ξαναριξετε κροτιδα η πυρσο θα κανουμε και εμεις καταγγελια και ισως παιξετε κανα παιχνιδι κεκλεισμενων! ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ!»
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από boogeyman77 »

paoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Οι γνωστές κατσαρίδες. Η μία ανέβηκε και κλιμάκιο και μας πάει γαμιοντας
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Μπαρκαρούτσος έγραψε:
Μπαρκαρούτσος έγραψε:Συγγνώμη, η ανακοίνωση τι θέλετε να λέει;
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Για αρχή πως ο πγ γκαγκατσης είναι πλέον persona non grata στην Τούμπα
Cocobill
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 12:23

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Cocobill »

Ψυχραιμία χρειάζεται και μέθοδο, κάτι που μας λείπει αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σοβαρευτούμε κι εμείς.

Με τι έχουμε να κάνουμε είναι γνωστό, άρα προς τι η έκπληξη και ο αναβρασμός; Οι κάτω είναι αδίστακτοι, δεν έχουν ηθικό φραγμό ούτε ιερό και όσιο, τώρα το καταλάβαμε;

Πρώτον, ας σταματήσουμε να πέφτουμε σαν κορόιδα στις παγίδες τους. Αυτό ακριβώς που θέλουν να κάνουμε, εμείς πάντα τους το προσφέρουμε στο πιάτο. Το 18 φωνάζανε για μια βδομάδα οι γάβροι ότι αν βρεθεί ένας ηλίθιος να πετάξει κάτι θα σηκωθούνε να φύγουνε. Τους κάναμε την χάρη μη βάζοντας ένα δίχτυ και αφήσαμε τον βλάκα να πετάξει ένα χαρτί - πάει ένα πρωτάθλημα. Τώρα, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι έχουν στοχοποιήσει τον Λουτσέσκου γιατί αυτός κρατάει την ομάδα στο παιχνίδι για τον τίτλο, δίνει ο σβούρας σύνθημα επίθεσης μέσα σε χώρο ελεγχόμενο από αυτούς - πάρε την τιμωρία τώρα.

Το επόμενο που θέλουν από εμάς είναι να κάνουμε επεισόδια στη ρεβάνς, θα έρθουν δασκαλεμένοι να προκαλέσουν, θα βάλουν και τους μπάτσους να προκαλέσουν, θα φέρουν και ελίτ διαιτητή δασκαλεμένο να μη φανεί ότι μασάει από έδρα και θα μας παίξει κόντρα. Ας σταθούμε λοιπόν έξυπνοι επιτέλους, ας είμαστε προετοιμασμένοι, ας μπούνε προστατευτικά δίχτυα, ας είναι η ΠΑΕ τυπική στις υποχρεώσεις της και ας τους ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ 4 ΓΡΑΜΜΩΝ.

Επίσης, ας γίνουμε επιτέλους επιθετικοί στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στην έφεση. Ας ακολουθήσουμε καμία πιο έξυπνη υπερασπιστική γραμμή. Τι σημαίνει να μην παίξει το βίντεο επειδή θα αργήσει η διαδικασία; Διάβασα το άρθρο με το οποίο μας τιμώρησαν και γράφει για "υβριστική συμπεριφορά -έργω ή λόγω-, ή απόπειρα βιαιοπραγίας σε αντίπαλο παίκτη, συμπαίκτη, θεατή ή αξιωματούχο ομάδας". Αυτοί οι καραγκιόζηδες που προκάλεσαν την αντίδραση ποια από τις παραπάνω ιδιότητες είχαν; Από που κι ως που μπορεί να θεωρηθεί θεατής ένας καραγκιόζης που μιάμιση ώρα μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται στο πάρκινγκ; Η ιδιότητα του θεατή περιλαμβάνει τη θέαση του αγώνα και την άφιξη και αποχώρηση, δεν περιλαμβάνει το να στήνεις ενέδρες ή να στήνεις σκηνικά πρόκλησης κατά την αποχώρηση της αποστολής - ΤΕΛΟΣ. Συνεπώς δεν εμπίπτουν στο άθρο αυτό, που είναι για να προστατεύει τους ΘΕΑΤΕΣ. Γιατί δεν τα λέει αυτά κάποιος στους νομικούς μας;
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Athens »

Billpaok666 έγραψε:
potamda έγραψε:Όταν ο προπονητής σου βγάζει πιο καυστική ανακοίνωση από τη διοίκηση, δείχνει ακριβώς πώς λειτουργεί η ΠΑΕ.
+1926
+1926 :pano:
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Τι σημασία έχει ρε cocobill τι θα μας κάνουν, αφού είναι στημένο το παιχνίδι;

Πάλι εμείς φταίγαμε που ένα ρολό χαρτί έπεσε στην κουκούλα του θεατρίνου.
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Σε ένα ματς που μας βρίζανε τον προπονητή επί 90 λεπτά, που μπήκε ο πρόεδρος της αντίπαλης ομάδας στα αποδυτήριά μας και μας στήσανε μια καραμπινάτη προβοκάτσια στο πάρκινγκ, καταφέρατε και αφήσατε την ομάδα απροστάτευτη με τη λογική εμείς είμαστε υπεράνω και δεν κάνουμε καταγγελίες. Αυτό ακριβώς έγινε και τώρα που μας σκίσανε κανονικά βγάζετε νερόβραστες ανακοινώσεις πως θα προσέχετε από εδώ και πέρα μπας και ρίξουν κανένα κουτάκι για να τους καταγγείλετε. Καταφέρατε να μας μαυρίσει η Πρωτοχρονιά κι αυτό οφείλεται στην ανικανότητά σας να προστατέψετε την ομάδα. Τους πρωταθλητές Ελλάδας.
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5686
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Cocobill έγραψε:Ψυχραιμία χρειάζεται και μέθοδο, κάτι που μας λείπει αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σοβαρευτούμε κι εμείς.

Με τι έχουμε να κάνουμε είναι γνωστό, άρα προς τι η έκπληξη και ο αναβρασμός; Οι κάτω είναι αδίστακτοι, δεν έχουν ηθικό φραγμό ούτε ιερό και όσιο, τώρα το καταλάβαμε;
..
Επίσης, ας γίνουμε επιτέλους επιθετικοί στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στην έφεση. Ας ακολουθήσουμε καμία πιο έξυπνη υπερασπιστική γραμμή. Τι σημαίνει να μην παίξει το βίντεο επειδή θα αργήσει η διαδικασία; Διάβασα το άρθρο με το οποίο μας τιμώρησαν και γράφει για "υβριστική συμπεριφορά -έργω ή λόγω-, ή απόπειρα βιαιοπραγίας σε αντίπαλο παίκτη, συμπαίκτη, θεατή ή αξιωματούχο ομάδας". Αυτοί οι καραγκιόζηδες που προκάλεσαν την αντίδραση ποια από τις παραπάνω ιδιότητες είχαν; Από που κι ως που μπορεί να θεωρηθεί θεατής ένας καραγκιόζης που μιάμιση ώρα μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται στο πάρκινγκ; Η ιδιότητα του θεατή περιλαμβάνει τη θέαση του αγώνα και την άφιξη και αποχώρηση, δεν περιλαμβάνει το να στήνεις ενέδρες ή να στήνεις σκηνικά πρόκλησης κατά την αποχώρηση της αποστολής - ΤΕΛΟΣ. Συνεπώς δεν εμπίπτουν στο άθρο αυτό, που είναι για να προστατεύει τους ΘΕΑΤΕΣ. Γιατί δεν τα λέει αυτά κάποιος στους νομικούς μας;
Πολυ σωστός! 1 με 1,5 ώρα μετά την λήξη του ματς αυτοί πλέον δεν είναι θεατές, αλλά άτομα που θέλουν μόνο να προκαλέσουν. Δεν θα επρπε καν να βρίσκονται εκεί.
Επίσης, από την στιγμή που δεν υπήρξε τραυματισμός, μήνυση ή σύλληψη γιατί να παίξει αυτό το βίντεο στο δικαστήριο;
5 λεπτά απόσπασμα, χωρίς ήχο,
Το έδωσε η αστυνομία;
η αεχ το επέβαλε;;; είναι δυνατόν;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sourmenetes »

boogeyman77 έγραψε:
paoki19 έγραψε:Είναι πεπεισμένος οτι θέλουν να "φάνε"κάποιοι μέσα στην διοίκηση τον Λουτσεσκου . Τα καταφέρνουν .
Οι γνωστές κατσαρίδες. Η μία ανέβηκε και κλιμάκιο και μας πάει γαμιοντας
Ναι αυτός που πήγε και τον έφερε τώρα πιέζει να φύγει..

Μιλαμε η συνωμοσία στο κεφάλι σας έχει βαρέσει κόκκινο!

Ποιος θελει δηλαδή να φάει το λουτσέσκου; ο Κυριάκος ή η Μαρία; ή ο Γιώργος;

Αν ήθελε να τον φάει ο Γιώργος έχει κάνει 5 κλαρίνα στην Τούμπα φέτος, δε θα μπορούσε;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”