Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

moican4 έγραψε:Η μπορει να πει αυτο που ειχε πει και ο Ζαγορακης καποτε πει Σαντος...Ιδια αποψη εχουν εξαλλου..

Με τον Σάντος η ομάδα πέρσι δέχτηκε 23 τέρματα και κατέληξε εκεί που κατέληξε. Αν είναι έτσι να διεκδικείς τίτλους και στόχους, ας τον χαρακτηρίσουν όπως θέλουν δεν με ενδιαφέρει..
Δεν διαφωνώ ότι πέρνεις πιο εύκολα ΚΑΠΟΙΑ αποτελέσματα έτσι... Αλλα κάποια άλλα απο ότι φαίνεται τα τελευταία 3 χρόνια, δεν τα παίρνεις ότι και να γίνει...

Πέρα απο αυτό, δεν ρώτησα πιο φέρνει αποτελέσματα αλλά πιο τους αρέσει να βλέπουν στο γήπεδο... Στο γήπεδο περα απο το να στηρίξεις την ομάδα σου πας για να δεις ένα είδος θεάματος. Οπως στο σινεμά, όπως στο θέατρο... Ε αμα είναι να το γαμάς το θέαμα... ;)
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

συμφωνω βεβαια τιτλους και αποτελεσματα φερνει η σοβαροτητα και η εκμεταλευση των οσων φασεων κανεις....ομως ο σκοπος ειναι να βλεπουμε και λιγη μπαλα δεν ειμαστε πανθρακικος να κραταμε την μπαλα στα σεντερ μπακ...ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΑΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ.....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

«Ο επιμένων νικά» και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο επιμένων ΠΑΟΚ νικά. Ο «δικέφαλος» πήρε μια ακόμα νίκη με γκολ στο φινάλε της αναμέτρησης και μάλιστα με τον ίδιο σκόρερ.

Μέσα σε ένα χρόνο οι «ασπρόμαυροι» έχουν πετύχει οκτώ γκολ από το 88' και μετά, με τον Σέρβο μεσοεπιθετικό να έχει φτάσει τα τρία, καθώς στα δυο φετινά κόντρα σε Ηρακλή και Ξάνθη θα πρέπει να προστεθεί και το περσινό του γκολ στα Πηγάδια, πάλι επί της Ξάνθης, όταν ο ΠΑΟΚ είχε φύγει νικητής από την ακριτική πόλη με 2-1.

Κάποιοι πέρυσι μιλούσαν για το «άστρο» του Φερνάντο Σάντος, όμως πλέον πέρα από τον παράγοντα τύχη, στον οποίο δεν μπορείς να αποδώσεις τα πάντα, υπάρχει και η πρόθεση μιας ομάδας στο παιχνίδι να κυνηγά το γκολ μέχρι ο διαιτητής να δείξεις στους παίκτες το δρόμο για τα αποδυτήρια.

Δεν είμαι μόνο τα γκολ που έχει πετύχει ο ΠΑΟΚ προς τη λήξη της αναμέτρησης, αλλά η συνολική συμπεριφορά της ομάδας του Φερνάντο Σάντος στο τρίτο ημίωρο των αγώνων. Είναι χαρακτηριστικό πως από τα δέκα γκολ που έχει πετύχει φέτος ο ΠΑΟΚ, τα πέντε έχουν σημειωθεί από το 61' μέχρι το 90', κάτι που δείχνει πως ο «δικέφαλος» μπορεί και κρατά δυνάμεις για το τέλος, πιέζοντας τον αντίπαλό του. Δεν είναι όμως μόνο θέμα φυσικής κατάστασης, αλλά κυρίως και ψυχολογίας.

Αν συνδέει κάτι τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ με τον Ηρακλή και την Ξάνθη, αυτό δεν είμαι μόνο το χρονικό σημείο που ήρθε το γκολ και ο κοινός σκόρερ. Ο ΠΑΟΚ έδειχνε στο γήπεδο μια ομάδα που θέλει το αποτέλεσμα και το παλεύει μέχρι τη λήξη, χωρίς η απογοήτευση -που είναι λογικό όσο δεν μπαίνει το γκολ να μεγαλώνει- να τους μπλοκάρει. Η αρχή έγινε στο παιχνίδι με το Λεβαδειακό με τη «μουρμούρα» της κερκίδας (με τον αποκλεισμό από τη Χίρενφεϊν να είναι «φρέσκος»), όταν και ο ΠΑΟΚ «ξεμπλόκαρε» στο 62' και μέχρι το 73' είχε πετύχει τρία γκολ.

Ακολούθησαν οι αγώνες με Ηρακλή και Ξάνθη, στους οποίους ο ΠΑΟΚ βγήκε νικητής και στη μάχη με το χρόνο. Στον αντίποδα, το μοναδικό γκολ που έχει δεχθεί ο ΠΑΟΚ σε καθυστερήσεις αγώνα είναι αυτό του Βασίλη Τοροσίδη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ο ΠΑΟΚ, στα έξι περσινά του γκολ στο φινάλε, έχει φέτος να αντιπαραθέσει ήδη δύο τέρματα συν τα τρία γκολ μέσα σε λίγα λεπτά κόντρα στο Λεβαδειακό.

29 Νοεμβρίου 2008 Θρασύβουλος - ΠΑΟΚ 1-2

Η αρχή των γκολ στις καθυστερήσεις είχε γίνει στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Πανιώνιο (ο Μουσλίμοβιτς έκανε το 2-0 στο 90'+1') και η συνέχεια δόθηκε στη Φυλή. Ο Φερνάντο Σάντος ρίχνει στο παιχνίδι τον Στέφανο Αθανασιάδη και ο νεαρός στο 88' πετυχαίνει το νικητήριο γκολ του «δικέφαλου» κόντρα στο Θρασύβουλο.

1 Μαρτίου 2009 Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1-2
Ο ΠΑΟΚ βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο στη Νέα Σμύρνη, όμως ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο είχε τα κλειδιά της νίκης. Ο Ιβοριανός αρχικά ισοφάρισε και στο 90' έκανε το 1-2 με κοντινή κεφαλιά, πανηγυρίζοντάς το με τον Φερνάντο Σάντος, που τότε τον χρησιμοποιούσε για πρώτη φορά μετά το μεταξύ τους επεισόδιο.

12 Απριλίου 2009 Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-2
Ο Βλάνταν Ιβιτς είχε προηγούμενα με τους ακρίτες, καθώς το γκολ που πέτυχε το βράδυ του Σαββάτου ήταν το δεύτερο και μάλιστα σχεδόν στο ίδιο χρονικό σημείο με το πρώτο που είχε σημειώσει πέρυσι στα Πηγάδια. Ο Σέρβος μέσος έδωσε μια νίκη με την οποία ουσιαστικά ο «δικέφαλος» σφράγισε τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία στην κανονική διάρκεια του περσινού πρωταθλήματος.

30 Αυγούστου 2009 ΠΑΟΚ - Λεβαδειακός 3-0
Ο «δικέφαλος» πίεζε χωρίς αποτέλεσμα το Λεβαδειακό, αλλά μέχρι το 62', όταν και ο Βιεϊρίνια ξεκλείδωσε την άμυνα των Βοιωτών. Ο ΠΑΟΚ συνέχισε στον ίδιο ρυθμό, αλλά με το άγχος να έχει μειωθεί και το Λεβαδειακό να ανοίγει, έφτασε σε άλλα δυο τέρματα -με τους Φιλομένο και Κουτσιανικούλη- και σε μια άνετη νίκη παρά το αρχικό άγχος.

5 Οκτωβρίου 2009 ΠΑΟΚ - Ηρακλής 1-0
Στο τελευταίο παιχνίδι του Θόδωρου Ζαγοράκη ως προέδρου του ΠΑΟΚ ο «δικέφαλος» τα χρειάστηκε μέχρι να φτάσει στη νίκη επί του Ηρακλή. Η επιμονή των παικτών και οι αλχημείες (ο Κοντρέρας αγωνίστηκε ως επιθετικός) έφεραν στο 89' το γκολ του Βλάνταν Ιβιτς και τον Σάντος να προσφέρει στον τηλεοπτικό φακό τον πλέον έξαλλο πανηγυρισμό στην καριέρα του.

31 Οκτωβρίου 2009 ΠΑΟΚ - Ξάνθη 1-0

Αυτήν τη φορά ο Βλάνταν Ιβιτς δεν χτύπησε αμέσως μετά το γκολ, όπως με τον Ηρακλή. Είχε προλάβει να τραυματιστεί νωρίτερα και αγωνιζόταν ήδη με τσιρότο που κάλυπτε τη μύτη. Μόλις ο βοηθός του Δαλούκα έδειξε σέντρα έφυγε «καρφί» για τη θύρα 4 και πανηγύρισε το γκολ-τρίποντο, το δεύτερό του στη σεζόν και τρίτο σε διάστημα επτά μηνών.

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=5763811
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Προπονητής Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

ContrerasPablo έγραψε:συμφωνω βεβαια τιτλους και αποτελεσματα φερνει η σοβαροτητα και η εκμεταλευση των οσων φασεων κανεις....ομως ο σκοπος ειναι να βλεπουμε και λιγη μπαλα δεν ειμαστε πανθρακικος να κραταμε την μπαλα στα σεντερ μπακ...ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΑΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ.....
Δεν προσπαθώ να σε πείσω για το αντίθετο, αλλά να μην βαράμε το σαμάρι όταν μας φταίει ο γάιδαρος. Την παρατήρησή σου για το τι αρμόζει πρέπει να τη μεταφέρεις στη διοίκηση, όχι στον προπονητή. Υπάρχει αντίστοιχο τόπικ.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Aν δεις όλη τη συζήτηση απο την αρχή, θα δεις ότι μιλάμε ΚΑΙ για προπονητή ΚΑΙ για διοικηση...

Το να παίρνεις τον Σαντος και να απαιτείς επιθετικό ποδοσφαιρό, απλά... δεν υπάρχει! Δεν θα προσαρμόζεται ο καθε προπονητής στα θέλω σου... Εσυ, διαλέγεις τον αντιστοιχο προπονητή που καλύπτει επαρκώς ττις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου...

Αρα ασφαλώς αφορά ΚΑΙ την διοικηση... Πέρασε η περίοδος που όλοι ήταν στο απυρόβλητο... Τώρα, που το ποτάμι ξεκίνησε και όπως ξέρουμε δεν γυρίζει πίσω, κάνουμε τα παράπονα μας ώστε να γίνει πιο... ορμητικό το ποτάμι... Αυτό εννοείται ότι δεν έχει να κάνει με το κατα πόσο βοηθάμε την ομάδα οικονομικά...
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Santos=antisoccer
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

gika έγραψε:Το να παίρνεις τον Σαντος και να απαιτείς επιθετικό ποδοσφαιρό, απλά... δεν υπάρχει! Δεν θα προσαρμόζεται ο καθε προπονητής στα θέλω σου... Εσυ, διαλέγεις τον αντιστοιχο προπονητή που καλύπτει επαρκώς ττις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου...
Αυτό ακριβώς.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από free4 »

Εάν αγωνιστεί με το 4-2-3-1 νομίζω ότι θα είναι το 5ο σύστημα φέτος που θα έχει παρατάξει την ομάδα μας ο Δον Φερναντίνιο!

Προηγήθηκαν τα 4-3-3
4-4-2
4-5-1
4-3-2-1

Ας όψονται βέβαια και οι απουσίες μας!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

4-3-2-1 δεν παίξαμε ποτέ... :opaokara:

4-1-2-3 παίξαμε...

Ααα... Και όλα αυτά είναι μεσα στο 4-5-1... 5 παίκτες στη σειρά δεν υπάρχουν... Αλλοι κόφτες, άλλοι οργανωτές και έτσι έχουμε αυτά τα παράγωγα συστηματα..

Και 4-2-4 έχουμε παίξει με Λεβαδειακό στην Τουμπα, β' ημιχρονο... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Προπονητής Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ABOLEYTOI έγραψε:
ContrerasPablo έγραψε:συμφωνω βεβαια τιτλους και αποτελεσματα φερνει η σοβαροτητα και η εκμεταλευση των οσων φασεων κανεις....ομως ο σκοπος ειναι να βλεπουμε και λιγη μπαλα δεν ειμαστε πανθρακικος να κραταμε την μπαλα στα σεντερ μπακ...ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΑΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ.....
Δεν προσπαθώ να σε πείσω για το αντίθετο, αλλά να μην βαράμε το σαμάρι όταν μας φταίει ο γάιδαρος. Την παρατήρησή σου για το τι αρμόζει πρέπει να τη μεταφέρεις στη διοίκηση, όχι στον προπονητή. Υπάρχει αντίστοιχο τόπικ.
γιατι στην διοικηση?παιζει μπαλα ο βρυζας?ο σαντος παιζει και δεν εχει καταφερει 3 χρονια στην ομαδα να προσθεσει λιγους αυτοματισμους,να μαθει ο ενας το παιχνιδι του αλλου ρε αδερφε.εχει μια ψυχολογια λες και παιζεις με μπαρτσα.... βεβαια ξερει να παιρνει αποτελεσματα,για αυτο τον επιλεξε η διοικηση και τον εμπιστευεται 3 χρονια τωρα....μεχρι να σταθεροποιηθουμε στις πρωτες θεσεις και γινουμε ξανα ομαδα-ΡΑ τοτε ναι,θα πρεπει να παρουμε εναν προπονητη που δινει θεαμα...για να σταθεροποιηθουμε χρειαζομαστε εναν προπονητη σαν τον σαντος,που εστω και στο 90 θα παρει τα μικρα ματσ,τις περισσοτερες φορες...
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Τη Δευτερά είναι οι βραβεύσεις του ΠΣΑΤ για το 2009. Ο Σάντος είναι υποψήφιος για καλύτερος προπονητής. Γέλια που θα κάνω όταν... σηκώσει την κούπα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8104
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

Τα συστήματα είναι αριθμοί. Προπονητική δεν είναι μόνο να λέω στους παίκτες που να παίζουν σε έναν πίνακα και τέλος. Οι παίκτες λένε ότι μιλάνε με το Σάντος για όλα τα θέματα παιχνιδιού και αναλύουν όλοι μαζί τα παιχνίδια. Μάλιστα μιλάει με τον κάθε παίκτη ξεχωριστά για το στυλ παιχνιδιού και τα λάθη του καθενός μέσα από αυτοματισμούς και την οργάνωση της ομάδας. ΑΚόμη πως πρέπει να πάιζουν άμυνα, στο κέντρο και στην επίθεση. Κανένας παίκτης δε γεννήθηκε έχοντας την τακτική μέσα του.
Για αυτό να παρατήσουμε το manager και το pro και το fifa από την άποψη ότι κάνοντας εκεί μια ομάδα κάνουμε και τους προπονητές.
Εγώ το έπαθα πολλά χρόνια αυτό (ευτυχώς δεν εκφραζόμουν στο γήπεδο παρά μόνο μέσα στο σπίτι) και νόμιζα ότι είναι εύκολο. Άλλωστε εκεί υπάρχει και το save και αν χάσεις από τον γαύρο το ξαναπαίζεις το παιχνιδάκι κάτι που στην πραγματικότητα το κάνει μόνο ο gay-ros στο ελλάδα όταν χάνει. :D :D :D
erevos187
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

Αν απλα διαβασει καποιος ενα ποστ μου ενα χρονο πριν σε αυτο το τοπικ και αυτο που θα γραψω σημερα μαλλον θα νομιζει οτι γραφει αλλος ανθρωπος (εκτος απο τα ορθωγραφικα τα οποια ειναι παντα πολλα)

1τος χρονος στον ΠΑΟΚ και φερνανδε μου δεν σε εκρινα καθολου δεν ειπα ουτε μιση κουβεντα περιμενα απλα με υπομονη και εμπιστσυνη στην διοικηση μου.

2τερος χρονος υπηρξα θαυμαστης σου, πως με λιγα χρηματα και σε λιγο χρονο εδεσες την ομαδα της αλλαξες ψυχολογια και καταφερες χωρις να παιξεις ποδοσφαιρο να την βγαλεις 2τερη
Δεν ειδα αυτοματισμους δεν ειδα σωστες επιθεσεις μιας μελετιμενης και σωστα προπονημενης τακτικης αλλα σε στηριξα γιατι πιστευα οτι ολα τα αλλα θα ειναι θεμα χρονου

Σημερα ομως φερνανδε μου το ποτηρι ξεχειλησε κερδισες δικαια μεν αλλα τελειως καταλαθος την ομαδα στην τελευταια θεση της βαθμολογιας βαζωντας καταλαθος 2 γκολ και ο πανθραξ εχασε αλλα 3 απο τυχη.
Το ματς σημερα επρεπε να ηταν 3-1 η 4-1 και σαν τετοιο αποτελεσμα θα το παρω.
Μηπως στα τελευταια παιχνιδια ο ΠΑΟΚ ηταν καλυτερος ή παιζει ο ΠΑΟΚ την μπαλα που μπορει?
Δεν λεω βεβαια οτι η ομαδα δεν μπορει να εχει μια ασχημη εμφανιση αλλα:

1. Καταιβαζεις την ομαδα λες και παιζουμε με την μπατρσα
2. Δεν αλλαζεις τιποτα στο ημιχρονο σε μια τραγικη ομαδα επειδη νικαμε
3. Ειχε ο πανθραξ 55% κατοχη της μπαλας
4. Μια επιθεση (μια για ονομα του θεου) καναμε και εσυ ζητουσες την μπαλα εξω εκνευριζοντας τους ιδιους σου τους παικτες
5. Σημερα φερνανδε μου εκανες τον ΠΑΟΚ παοκ και με στεναχωρησες πολυ.

Δεν ειμαι εγω φυσικα αυτος που θα κρινω αλλα δεν νομιζω απο τον ιανουαριο και μετα να εισαι προπονητης του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

Ο Σάντος φτέει ρε ο Σάντος...Να φύγει να πάει αλλού...Πλάκα που έχετε ορισμένοι....Το σημερινό ήταν καθαρά φταίξιμο των ποδοσφαιριστών...όσο καταλαβαίνουν από μπάλα το καταλαβαίνουν...Οι υπόλοιποι...Σάντος φύγε...

:pano:
erevos187
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

Φυσικα δεν φταιει μονο ο σαντος φταινε ολοι απο πανω προς τα κατω
Διοικηση
Προπονητης
Παικτες
Κοσμος

Φυσικα και δεν λεω φυγε εσυ ελα εσυ αλλα ειναι απλα τα πραματα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”