16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Photis »

Εγώ το έγραψα και στην κριτική μου για τον Λίνο..Αν δεν έβαζε το γκολ θα λέγαμε για κάκιστη απόδοση..Για μένα το ότι έβαλε το γκολ δεν λέει και κάτι..πάλι κακός ήταν ..ούτε καν μέτριος...

:pano:
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Hideguti »

Λίνο: «Μπορούμε και το πρωτάθλημα»
http://www.metrosport.gr/archives/32924

Λινο, Λινο παρε χτενα
εχεις και μαλλι αντένα
Λινο, Λινο εικοσπέντε
θα 'ναι απτ'ογδονταπεντε

Λινο, Λινο, Φραντζεσκίνο,
μην θυμιζεις Γιωργο Μίνο,
βαλε ομως γκολ στο ΟΑΚΑ
θα 'χει την δικη του πλακα.

http://www.youtube.com/watch?v=CFhEYHKTyvA
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Hideguti »

Kαλα ρε εσεις. Εχετε τιποτα προσωπικα με τον μαλλι-αντενα?
Θα ανασυρω το τοπικ απο την αποθηκη με την παλιαντζαρία και θα μαυρισω τα χερακια μου απο την σκονη (ποια σκονη, μπιχλα επιασε το τοπικ) απαντωντας στον εαυτο μου μετα απο δυο βδομαδες??

Let it be.

Με διαφορα ο κορυφαιος κατα την γνωμη μου σε συνολικη προσφορα στον προχθεσινο αγωνα ( ο Παμπλο επεσε αρκετα απο τα μεσα του δευτερου ημιχρονου και μετα, στο πρωτο παρεδωσε παλι σεμιναριο). Απελευθερωμενος απο αμυντικες ανησυχιες (Μαντζουρακη εισαι ο Ανεστης Βλαχος της προπονητικης. Δεν βλεπεσαι. Ουτε εσυ ουτε οι ομαδες σου), ηταν ουσιαστικα ο (δευτερος μετα τον Παμπλο στο Α', και μοναδικος στο Β' μερος) πλει μέικερ της ομαδας. Ειχε πασες ξυραφενιες και ηταν παντα εκει που επρεπε για να προσφερει λυσεις στην αναπτυξη απο τα αριστερα. Ακομα και στο δευτερο ημιχρονο που η ομαδα επεσε και την κυκλοφορια της μπαλας αντικατεστησαν οι γιομες, οι βαθιες μπαλιες του Λινο ειδικα ηταν με προοπτικη και οχι στα κουτουρου. Επιτελους εβγαλε ασιστ και η στατιστικη εδω τον αδικει γιατι μεχρι στιγμης εχει πολυ περισσοτερες πασες για γκολ που ομως για τους χι-ψι λογους δεν εχουν δωσει στην ομαδα τους βαθμους που θα επρεπε.

Οταν τον ειχαμε παρει ο Σαντος ειχε δηλωσει "Θελαμε εναν παικτη που να μας οργανωνει το παιχνιδι απο τα αριστερα". Αυτο ακριβως το πραγμα εκανε προχθες με μεγαλο βαθμο επιτυχιας.

Βρες ρε ανθρωπε μια σταθεροτητα στην αποδοση σου, εκμεταλλευσου και τον φοβερο σωματοτυπο σου για να παιρνεις σωστες θεσεις οταν πρεπει να αποκρουσεις ή να μαρκαρεις πισω, και σηκωσε μας τις τριχες και αλλες φορες.

Εκεινο το ενα-εναμισι δευτερολεπτο, που ειδαμε απο την 4α την σεντρα βραζιλιανικο κρουασαν και στην συνεχεια τον Βλανταν (τραγικος χθες, αλλα χαλαλι) να σηκωνεται για να το καρφωσει, ηταν πραγματικα ηδονικο. Ακολουθησαν ενα-δυο δευτερολεπτα διαμονης στους παγετωνες μεχρι να καταλαβουμε οτι μπηκε η μπαλα μεσα, και οτι ο Τουταγχαμών δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι μας, και μετα οι θεσεις στην κερκιδα χαθηκαν. Η μαζα ρευστοποιηθηκε και το σχετικο πατωκοπανοσπρωξίδι συνοδευομενο απο αναρθρες κραυγες συμπληρωσαν την εικονα. Καλα ηταν.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από eleos »

Τραγικός και πάει για MVP της αγωνηστικής ο Ίβιτς...

ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.

Τέσπα, σόρυ για το οφ τόπικ..
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ntinos »

Hideguti έγραψε:
Εκεινο το ενα-εναμισι δευτερολεπτο, που ειδαμε απο την 4α την σεντρα βραζιλιανικο κρουασαν και στην συνεχεια τον Βλανταν (τραγικος χθες, αλλα χαλαλι) να σηκωνεται για να το καρφωσει, ηταν πραγματικα ηδονικο. Ακολουθησαν ενα-δυο δευτερολεπτα διαμονης στους παγετωνες μεχρι να καταλαβουμε οτι μπηκε η μπαλα μεσα, και οτι ο Τουταγχαμών δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι μας, και μετα οι θεσεις στην κερκιδα χαθηκαν. Η μαζα ρευστοποιηθηκε και το σχετικο πατωκοπανοσπρωξίδι συνοδευομενο απο αναρθρες κραυγες συμπληρωσαν την εικονα. Καλα ηταν.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:

:redcard: για τους έξαλλους πανηγυρισμους :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Steenage »

Απο του καλυτερους παιχτε του ΠΑΟΚ κατεμε ... Μεγαλο παιχνιδι εκανε για αλλη μια φορα
Οτι καλο επιθετικα γινεται απο αυτον παρα τα αλλα εξτρεμια μας ( εκτος του Βιερινια )
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο Λίνο ειναι από τα καλύτερα επιθετικά μπακ που είχαμε τα τελευταία 15 χρόνια. Η ανησυχία μου όμως ειναι στο που θα βρούμε τον αντικαταστάτη του όπως και πότε θα βρούμε τον αντίστοιχο στα δεξιά μιας και από αμυντικό δεξί μπακ ας είναι καλά ο Άγιος Μίροβλύτης....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όπως σωστά ανέφερε ο Hide, αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που μετεγράφη ο Λίνο! Σε κάτι τέτοια παιχνίδια είναι στο φόρτε του! Τώρα η αμυντική προσφορά είναι ένα άλλο θέμα, αλλά αν την είχε και αυτή θα κόστιζε πάνω από ένα μύριο!
gpap4
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 01:05

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από gpap4 »

Σήμερα (5 Νοεμβρίου) γιορτάζουν: 05 - Γαλακτίων, Επιστήμη, Λίνος, Σιλβανός


χρονια πολλα ρε Λινο!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από novito »

Έτσι.... Εικόνα
Χρόνια πολλά ρεεεεεε :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από gash04 »

Χρόνια πολλά στον Κατσουλίνο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

"Τον Λίνο αναφέρει ο Απόστολος Παύλος, στη δεύτερη προς Τιμόθεον επιστολή του. Ο Λίνος αναδείχτηκε πρώτος επίσκοπος Ρώμης και ποίμανε την εκεί εκκλησία με πρόνοια και τόλμη, και μαρτύρησε με αποκεφαλισμό. Ήταν επίσκοπος έντεκα χρόνια και τρεις μήνες".
(απόσπασμα από το Αγιολόγιο του Τσολακίδη)
Προφανώς η αριστερή πτέρυγα στην οποια παίζει ο Λίνο έχει να κάνει με την επιρροή που δέχθηκε από τον Άγιο, ο οποίος ήταν επίσκοπος 11 χρόνια και 3 μήνες...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από danirifle »

ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
όταν βγάζει σέντρα ο λίνο, όλοι θα τρέχετε βουρ στο πρώτο δοκάρι!!! :lol:
brιgate4

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από brιgate4 »

Ακόμα ένα παιχνίδι που αποδείχθηκε πως ο Λίνο δεν είναι καλός μπακ αλλά χαφ.Θα προτιμούσα να τον βλέπω στη θέση του Σορέν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από MANIAKOS »

O Lino εχει δειξει πολλες φορες για μενα οτι δεν ειναι ουτε μπακ ουτε χαφ......εχει αδυναμιες και στα δυο αλλα τον προτιμω μπακ με ρισκο..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”