Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Θερίζουν τα ψυχολογικά. Γενική διαπίστωση, που νομοτελειακά δε γίνεται να μην ισχύει και για τον εδώ μικρόκοσμο.
-
OvelixPAOK
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Πέμ 15 Ιούλ 2021, 10:30
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μια χαρά ανακοίνωση έβγαλε η ΠΑΕ, τόσο μπορεί, τόσο κάνει. Μη μπερδεύουμε τη ψυχολογία μας (οπαδική) με μια εταιρεία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει να κάνει με το κράτος, ποιος τότε ψήφισε και τους έβγαλε κυβερνηση; Το 20% των συνολικών ψηφοφόρων, το 41% αυτών που ψήφισαν και το 40% που απείχαν. Με τις υγείες μας.
- figurehead4
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιουν 2023, 20:22
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η ΠΑΕ έβγαλε χθες μια ανακοίνωση για να μην προσεγγίσουν το γήπεδο οπαδοί μας χωρίς εισιτήριο κτλ. Δουλειά της όμως δεν είναι να βγάζει ανακοινώσεις. Είναι να προστατεύει τον κόσμο από καθάρματα σαν τον δήμαρχο του βελγικού χωριού που την είδε αυτοκράτορας κι έδωσε εντολή να χτυπάνε δύο ψαχνι χωρίς λόγο. Ή όποιος έδωσε τέτοιες εντολές.
Να τους κυνηγήσει νομικά τους μπινεδες και να υπερασπιστεί τον κόσμο της πρέπει. Και να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Μετά τα προπέρσινο με τη Μαρσέιγ, ένα ακόμη ματς που πάμε κάπου ακολουθώντας τα δικά τους σχέδια. Κάντε το εδώ κι εσείς τότε. Αφού μπορεί ο κάθε γαμιολης στην Ευρώπη, κάντε το κι εδώ στα μουνόπανα που θα έρθουν. Να μην μπούνε στο γήπεδο, έτσι τσαμοουκα
Όχι άλλες ανακοινωσεις
Να τους κυνηγήσει νομικά τους μπινεδες και να υπερασπιστεί τον κόσμο της πρέπει. Και να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Μετά τα προπέρσινο με τη Μαρσέιγ, ένα ακόμη ματς που πάμε κάπου ακολουθώντας τα δικά τους σχέδια. Κάντε το εδώ κι εσείς τότε. Αφού μπορεί ο κάθε γαμιολης στην Ευρώπη, κάντε το κι εδώ στα μουνόπανα που θα έρθουν. Να μην μπούνε στο γήπεδο, έτσι τσαμοουκα
Όχι άλλες ανακοινωσεις
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αν και δεν περιμένω απολύτως τίποτα, λόγω της γνωστής ανικανότητας και της άσχημης νοοτροπίας, θέλω να δω την αντίδραση σε αυτά που έγιναν εκτός αγωνιστικού χώρου, Και πολύ περισσότερο για όλα αυτά που θα έρθουν στο φως τις επόμενες ώρες και μέρες.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η Κλαμπ Μπριζ δεν σου έκανε τίποτα, η αστυνομία τους σου έκανε.
Αλλά εδώ την αστυνομία κοιτάμε να την έχουμε πάντα απέναντι. Το ίδιο και την κυβέρνηση. Χθες Μητσοτάκη γαμιέσαι, σήμερα Μητσοτάκη κάνε κάτι για τα παιδιά που σε βρίζανε.
Η ΠΑΕ δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Ότι μπορεί το κάνει.
Αλλά εδώ την αστυνομία κοιτάμε να την έχουμε πάντα απέναντι. Το ίδιο και την κυβέρνηση. Χθες Μητσοτάκη γαμιέσαι, σήμερα Μητσοτάκη κάνε κάτι για τα παιδιά που σε βρίζανε.
Η ΠΑΕ δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Ότι μπορεί το κάνει.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Εντάξει, να κάνουμε τεμεναδες σε Μητσοτάκη και μπάτσους ώστε να μας κάνουν τη χάρη να μην μας δερνουν στα καλά καθούμενα.
Εμείς φταίμε που μας σπάνε τα πλευρά με γκλομπ. Είμαστε αυθαδεις.
Εμείς φταίμε που μας σπάνε τα πλευρά με γκλομπ. Είμαστε αυθαδεις.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Δεν γίνεται να τους βάζεις όλους απέναντι και μετά να ζητάς να σε ξελασπώσουν, αυτό λέω μόνο.
Αν θες η αστυνομία να πει ότι πχ δεν δέχεται Βέλγους φιλάθλους στην πόλη μετά από αυτό που έγινε, θέλεις την αστυνομία μαζί σου, όχι απέναντι.
Αν θες η αστυνομία να πει ότι πχ δεν δέχεται Βέλγους φιλάθλους στην πόλη μετά από αυτό που έγινε, θέλεις την αστυνομία μαζί σου, όχι απέναντι.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Εγώ ξέρω ότι την ευθύνη για την ομαλή διεξαγωγή ενός αγώνα την έχει η γηπεδούχος ομάδα. Το αν μπήκαν μέσα άνθρωποι χωρίς εισιτήριο είναι δική τους ευθύνη και κακού ελέγχου στον περιβάλλοντα χώρο. Δεν είναι δυνατόν να βαράς κόσμο και να τους ψεκάζεις ενώ είχαν κανονικά αγορασμένο εισιτήριο ή να τους αφήνεις εκτός του γηπέδου επειδή έχουν ελληνική ταυτότητα. Είναι εντελώς ρατσιστική συμπεροφορά που πρέπει να το χειριστεί ανάλογα η ΠΑΕ σε συνεργασία με τον κόσμο που βρέθηκε εκεί. Βίντεο υπάρχουν όπως και εκατοντάδες μαρτυρίες όπως μαθαινουμε μέχρι στιγμής.
Κρίμα για τους ανθρώπους που έκαναν τόσα χιλιόμετρα και έξοδα χωρίς να μπορέσουν να μπουν στο γήπεδο. Εν τέλει είναι και δαρμένοι και για ορισμένους συνοπαδούς φταίχτες επειδή λέει κοντά στα ξερά καιγονται και χλωρά. Ας αποδείξουν οι Βέλγοι άμα θέλουν ότι μπηκαν τζαμπατζήδες μέσα. Βλέπω το τελευταίο βίντεο που ανέβασε το πορτοκαλί site και σκέφτομαι πάλι καλά που δεν έιχαμε καναν νεκρό χτες.
Κρίμα για τους ανθρώπους που έκαναν τόσα χιλιόμετρα και έξοδα χωρίς να μπορέσουν να μπουν στο γήπεδο. Εν τέλει είναι και δαρμένοι και για ορισμένους συνοπαδούς φταίχτες επειδή λέει κοντά στα ξερά καιγονται και χλωρά. Ας αποδείξουν οι Βέλγοι άμα θέλουν ότι μπηκαν τζαμπατζήδες μέσα. Βλέπω το τελευταίο βίντεο που ανέβασε το πορτοκαλί site και σκέφτομαι πάλι καλά που δεν έιχαμε καναν νεκρό χτες.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ανακοίνωση ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προχωρά σε καταγγελίες στην UEFA, καθώς και στην ελληνική πρεσβεία του Βελγίου για τα κρούσματα πρωτοφανούς μίσους των Αρχών του Μπριζ εναντίον των Ελλήνων αδιακρίτως. Παράλληλα ενημερώνονται στοιχειοθετημένα και λεπτομερώς τα υπουργεία Εξωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Αθλητισμού, η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας και όλοι οι αρμόδιοι φορείς.
Η βελγική αστυνομία αυθαίρετα προχώρησε σε συλλήψεις ανθρώπων που έφεραν κανονικά εισιτήριο, που δεν τους επιτράπηκε να μπουν στο γήπεδο, έκανε χρήση δακρυγόνων και αντλιών νερού απέναντι σε εκδρομείς, αλλά και χρήση τυφλής βίας κατά την έξοδο των οπαδών μας από το γήπεδο. Οι Αρχές του Βελγίου τίναξαν στον αέρα κάθε έννοια φιλοξενίας και κανόνων ασφαλείας.
Θύματα τυφλής βίας έγιναν τόσο οι φίλαθλοι, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και μέλη οικογενειών των αθλητών μας, όσο και τα 25 μέλη της ασφάλειας και τα στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που προσπαθούσαν καθ´όλη τη διάρκεια να διευκολύνουν την πρόσβαση των φιλάθλων μας στο γήπεδο. Όλα με αυτόπτες μάρτυρες τους τρεις απεσταλμένους της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ενόψει του επαναληπτικού, περιμένουμε την παραδειγματική τιμωρία όσων ευθύνονται για την ταλαιπωρία των φιλάθλων μας και την πλήρη αποκατάσταση και ηθική αποζημίωση, όσων υπέστησαν ζημιά άδικα. Περιμένουμε επίσης και από τους συναδέλφους μας της Club Brugge να καταδικάσουν την εν πολλοίς ρατσιστική συμπεριφορά της βελγικής αστυνομίας που αντιμετώπισε τους Έλληνες ως εκ προοιμίου εγκληματίες.
Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στους φιλάθλους μας για τη διατήρηση της ψυχραιμίας τους μετά τα όσα αντιμετώπισαν, ενώ λυπούμαστε για όσους παρότι είχαν προμηθευτεί εισιτήριο, δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν τον αγώνα, λόγω της παραφροσύνης της βελγικής αστυνομίας.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προχωρά σε καταγγελίες στην UEFA, καθώς και στην ελληνική πρεσβεία του Βελγίου για τα κρούσματα πρωτοφανούς μίσους των Αρχών του Μπριζ εναντίον των Ελλήνων αδιακρίτως. Παράλληλα ενημερώνονται στοιχειοθετημένα και λεπτομερώς τα υπουργεία Εξωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Αθλητισμού, η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας και όλοι οι αρμόδιοι φορείς.
Η βελγική αστυνομία αυθαίρετα προχώρησε σε συλλήψεις ανθρώπων που έφεραν κανονικά εισιτήριο, που δεν τους επιτράπηκε να μπουν στο γήπεδο, έκανε χρήση δακρυγόνων και αντλιών νερού απέναντι σε εκδρομείς, αλλά και χρήση τυφλής βίας κατά την έξοδο των οπαδών μας από το γήπεδο. Οι Αρχές του Βελγίου τίναξαν στον αέρα κάθε έννοια φιλοξενίας και κανόνων ασφαλείας.
Θύματα τυφλής βίας έγιναν τόσο οι φίλαθλοι, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και μέλη οικογενειών των αθλητών μας, όσο και τα 25 μέλη της ασφάλειας και τα στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που προσπαθούσαν καθ´όλη τη διάρκεια να διευκολύνουν την πρόσβαση των φιλάθλων μας στο γήπεδο. Όλα με αυτόπτες μάρτυρες τους τρεις απεσταλμένους της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ενόψει του επαναληπτικού, περιμένουμε την παραδειγματική τιμωρία όσων ευθύνονται για την ταλαιπωρία των φιλάθλων μας και την πλήρη αποκατάσταση και ηθική αποζημίωση, όσων υπέστησαν ζημιά άδικα. Περιμένουμε επίσης και από τους συναδέλφους μας της Club Brugge να καταδικάσουν την εν πολλοίς ρατσιστική συμπεριφορά της βελγικής αστυνομίας που αντιμετώπισε τους Έλληνες ως εκ προοιμίου εγκληματίες.
Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στους φιλάθλους μας για τη διατήρηση της ψυχραιμίας τους μετά τα όσα αντιμετώπισαν, ενώ λυπούμαστε για όσους παρότι είχαν προμηθευτεί εισιτήριο, δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν τον αγώνα, λόγω της παραφροσύνης της βελγικής αστυνομίας.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Καλα
ακομα περιμενουμε τα αποτελεσματα των καταγγελιων για τα δακρυγονα κ τα λοιπα αισχη π εφαγε ο κοσμος, στον τελικο κυπελλου στο ΟΑΚΑ πριν απο 2 χρονια
ακομα περιμενουμε τα αποτελεσματα των καταγγελιων για τα δακρυγονα κ τα λοιπα αισχη π εφαγε ο κοσμος, στον τελικο κυπελλου στο ΟΑΚΑ πριν απο 2 χρονια
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Συμφωνώ.ramboutla έγραψε:Εγώ ξέρω ότι την ευθύνη για την ομαλή διεξαγωγή ενός αγώνα την έχει η γηπεδούχος ομάδα. Το αν μπήκαν μέσα άνθρωποι χωρίς εισιτήριο είναι δική τους ευθύνη και κακού ελέγχου στον περιβάλλοντα χώρο. Δεν είναι δυνατόν να βαράς κόσμο και να τους ψεκάζεις ενώ είχαν κανονικά αγορασμένο εισιτήριο ή να τους αφήνεις εκτός του γηπέδου επειδή έχουν ελληνική ταυτότητα. Είναι εντελώς ρατσιστική συμπεροφορά που πρέπει να το χειριστεί ανάλογα η ΠΑΕ σε συνεργασία με τον κόσμο που βρέθηκε εκεί. Βίντεο υπάρχουν όπως και εκατοντάδες μαρτυρίες όπως μαθαινουμε μέχρι στιγμής.
.
Ουσιαστικά οι Βέλγοι (η αστυνομία; η ομάδα;, η σεκιουριτι;) παραδέχονται ότι μπήκανε φίλαθλοι χωρίς εισητηριο ή ακόμη χειρότερα με πλαστά εισητηρια!
Δηλ αποδέχονται την αδυναμία τους να διοργανώσουν σωστά έναν ευρωπαϊκό αγώνα με φιλοξενουμενους φιλάθλους. Από αυτή την λάθος διαχείριση αναγκαστικανε πολλοί φίλαθλοι να στερηθούν την είσοδο στο γήπεδο αν και είχαν εισητηριο. Και πολλοί γνώρισαν το μίσος της τοπικής αστυνομίας, προαγωγές, εξευτελισμό κλπ.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Με γεμάτη Τούμπα στις κρίσιμες μάχες που ακολουθούν.
Ο ΠΑΟΚ δίνει στο γήπεδο της Τούμπας τρεις πολύ κρίσιμες αναμετρήσεις, που θα καθορίσουν πολλά για τη σεζόν 2024-25 σε πρωτάθλημα, Κύπελλο Ελλάδας και UEFA Europa League. Σε αυτές τις κρίσιμες μάχες η ομάδα έχει την ανάγκη του κόσμου της.
Θέλουμε να κλείσουμε τη χρονιά με μια αντεπίθεση συσπείρωσης, πάθους και γνήσιας ΠΑΟΚτσήδικης κερκίδας!Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλοντας να επιβραβεύσει τους φιλάθλους για την στήριξη μέχρι τώρα στη σεζόν, ανακοινώνει μία σειρά από πακέτα προσφορών για τα παιχνίδια κόντρα σε Φερεντσβάρος, Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι φίλοι της ομάδας που θα προμηθευτούν εισιτήριο για το παιχνίδι κόντρα στην Φερεντσβάρος, στις θύρες 1-2-3 θα παρακολουθήσουν δωρεάν τις δύο επόμενες αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι φίλοι της ομάδας που θα αγοράσουν εισιτήριο για το παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος στις θύρες 5-6 (κόστος εισιτηρίου 10 ευρώ), με άλλα 10 ευρώ θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν και τις αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Τα παιδιά έως 12 ετών, που θα αγοράσουν εισιτήριο για το παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος (5 ευρώ σε όλες τις θύρες εκτός VIP), με επιπλέον 5 ευρώ θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι κάτοχοι διαρκείας που θα παραβρεθούν (ή θα επιλέξουν να μεταβιβάσουν το εισιτήριό τους) και στους 3 αγώνες θα πάρουν έκπτωση 25% για αγορές τους από την μπουτίκ.
Η γεμάτη Τούμπα θα είναι εκεί για την ομάδα και θα της δώσει την απαραίτητη ενέργεια!Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!
Sent from my iPad using Tapatalk
Ο ΠΑΟΚ δίνει στο γήπεδο της Τούμπας τρεις πολύ κρίσιμες αναμετρήσεις, που θα καθορίσουν πολλά για τη σεζόν 2024-25 σε πρωτάθλημα, Κύπελλο Ελλάδας και UEFA Europa League. Σε αυτές τις κρίσιμες μάχες η ομάδα έχει την ανάγκη του κόσμου της.
Θέλουμε να κλείσουμε τη χρονιά με μια αντεπίθεση συσπείρωσης, πάθους και γνήσιας ΠΑΟΚτσήδικης κερκίδας!Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλοντας να επιβραβεύσει τους φιλάθλους για την στήριξη μέχρι τώρα στη σεζόν, ανακοινώνει μία σειρά από πακέτα προσφορών για τα παιχνίδια κόντρα σε Φερεντσβάρος, Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι φίλοι της ομάδας που θα προμηθευτούν εισιτήριο για το παιχνίδι κόντρα στην Φερεντσβάρος, στις θύρες 1-2-3 θα παρακολουθήσουν δωρεάν τις δύο επόμενες αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι φίλοι της ομάδας που θα αγοράσουν εισιτήριο για το παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος στις θύρες 5-6 (κόστος εισιτηρίου 10 ευρώ), με άλλα 10 ευρώ θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν και τις αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Τα παιδιά έως 12 ετών, που θα αγοράσουν εισιτήριο για το παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος (5 ευρώ σε όλες τις θύρες εκτός VIP), με επιπλέον 5 ευρώ θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις κόντρα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ.
Οι κάτοχοι διαρκείας που θα παραβρεθούν (ή θα επιλέξουν να μεταβιβάσουν το εισιτήριό τους) και στους 3 αγώνες θα πάρουν έκπτωση 25% για αγορές τους από την μπουτίκ.
Η γεμάτη Τούμπα θα είναι εκεί για την ομάδα και θα της δώσει την απαραίτητη ενέργεια!Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Καλή κίνηση. Κατάλαβαν φαίνεται την πατάτα που έκαναν στην αύξηση των τιμών το καλοκαίρι και πάνε να την διορθώσουν.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Συγγνώμη, η ανακοίνωση τι θέλετε να λέει;
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Βάζω και την ανακοίνωση για λόγους αρχείου:
Με ένα μνημείο προσωπικής στοχοποίησης η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή, προσπαθεί να εξοντώσει τον ΠΑΟΚ στερώντας του τον κορυφαίο προπονητή της Λίγκας από τους αγώνες σχεδόν ως το τέλος της σεζόν.
Ποινή που δεν πλησιάζει καν αυτές για τα χαϊδέματα γεννητικών οργάνων διαιτητών, κεφαλοκλειδώματα αστυνομικών, επίδειξη γεννητικών οργάνων σε αντίπαλη κερκίδα.
Η απόφαση των τακτικών δικαστών του Πρωτοβάθμιου οργάνου, είναι αποτέλεσμα πολιτικής που θέλει τον «ενοχλητικό» Λουτσέσκου ένοχο για όλα τα δεινά του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Το γεγονός ότι στην τιμωρία συμπεριλαμβάνεται το όνομα του φυσιοθεραπευτή Αθανάσιου Καπούλα, που την ώρα του συμβάντος βρισκόταν στα αποδυτήρια, αποδεικνύει πως ούτε καν αυτό το βίντεο δεν έγινε αντικείμενο εξέτασης, παρά μόνο η καταγγελία της ΑΕχ που είναι έτσι κι αλλιώς γεμάτη φαντασιώσεις.
Είναι αυτονόητο ότι περιμένουμε την διόρθωση της απόφασης στην Επιτροπή Εφέσεων.Επιπλέον η πρωτόδικη απόφαση μας ενημερώνει για το τι είναι μεμπτό και τι όχι στην φιλοξενία αντίπαλων ομάδων. Θα σεβαστούμε την απόφασή τους αυτή σε μια προσπάθεια να συνδράμουμε το έργο τους για την καταπολέμηση της βίας.
ΥΓ. Η ΠΑΕ ΑΕχ επίλεξε τον τύπο αντιπαλότητας που θέλει μαζί μας, των καταγγελιών και των πρόσθετων παρεμβάσεων. Ελπίζουμε να φροντίσει να μην πέσει ούτε σπόρι στο γήπεδο της, σε οποιονδήποτε αγώνα της στο εξής
"Γαμώ τη μάνα σας!";;
Βάζω και την ανακοίνωση για λόγους αρχείου:
Με ένα μνημείο προσωπικής στοχοποίησης η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή, προσπαθεί να εξοντώσει τον ΠΑΟΚ στερώντας του τον κορυφαίο προπονητή της Λίγκας από τους αγώνες σχεδόν ως το τέλος της σεζόν.
Ποινή που δεν πλησιάζει καν αυτές για τα χαϊδέματα γεννητικών οργάνων διαιτητών, κεφαλοκλειδώματα αστυνομικών, επίδειξη γεννητικών οργάνων σε αντίπαλη κερκίδα.
Η απόφαση των τακτικών δικαστών του Πρωτοβάθμιου οργάνου, είναι αποτέλεσμα πολιτικής που θέλει τον «ενοχλητικό» Λουτσέσκου ένοχο για όλα τα δεινά του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Το γεγονός ότι στην τιμωρία συμπεριλαμβάνεται το όνομα του φυσιοθεραπευτή Αθανάσιου Καπούλα, που την ώρα του συμβάντος βρισκόταν στα αποδυτήρια, αποδεικνύει πως ούτε καν αυτό το βίντεο δεν έγινε αντικείμενο εξέτασης, παρά μόνο η καταγγελία της ΑΕχ που είναι έτσι κι αλλιώς γεμάτη φαντασιώσεις.
Είναι αυτονόητο ότι περιμένουμε την διόρθωση της απόφασης στην Επιτροπή Εφέσεων.Επιπλέον η πρωτόδικη απόφαση μας ενημερώνει για το τι είναι μεμπτό και τι όχι στην φιλοξενία αντίπαλων ομάδων. Θα σεβαστούμε την απόφασή τους αυτή σε μια προσπάθεια να συνδράμουμε το έργο τους για την καταπολέμηση της βίας.
ΥΓ. Η ΠΑΕ ΑΕχ επίλεξε τον τύπο αντιπαλότητας που θέλει μαζί μας, των καταγγελιών και των πρόσθετων παρεμβάσεων. Ελπίζουμε να φροντίσει να μην πέσει ούτε σπόρι στο γήπεδο της, σε οποιονδήποτε αγώνα της στο εξής
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μη βγάζετε ανακοινώσεις.
Ο αδύναμος φωνάζει.
Έτσι δε λέγαμε;
Πολιτική χαμηλών τόνων στην Ελλάδα.
Ανέκδοτο.
Ο αδύναμος φωνάζει.
Έτσι δε λέγαμε;
Πολιτική χαμηλών τόνων στην Ελλάδα.
Ανέκδοτο.