Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Nikodiai
Δημοσιεύσεις: 906
Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ 2018, 20:42

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Nikodiai »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Μας χρειάζεται ξεκούραστος.
Μας χρειάζεται βελτιωμένος,εχει τεράστια απόσταση να καλύψει για να φτάσει παιδιά της ηλικίας του οπως Κουλιε,Τζολης.Δεν ξέρω πόσο τον νοιάζει βέβαια.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1. Αγγλία 16-3, 15
2. Ελλάδα 11-4, 15
3. Ιρλανδία 3-12, 6
4. Φινλανδία 2-13, 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι 4 ομάδες της Α΄ κατηγορίας που τερμάτισαν τρίτες:

1ος όμιλος: Πολωνία ή Σκωτία. Παίζουν μεταξύ τους αύριο, στην έδρα της Πολωνίας, στο τελευταίο παιχνίδι του ομίλου. Έχουν και οι δύο από 4 βαθμούς, με 1 νίκη, 1 ισοπαλία και 3 ήττες σε 5 αγώνες.

2ος όμιλος: Βέλγιο (μάλλον) ή Ισραήλ. Παίζουν μεταξύ τους σήμερα στις 21:45. Το Βέλγιο έχει 4 βαθμούς και το Ισραήλ μόλις 1, που τον κέρδισε την προηγούμενη αγωνιστική μέσα στη Γαλλία.

3ος όμιλος: Ουγγαρία. Έχει 5 βαθμούς σε 5 αγώνες με 1 νίκη, 2 ισοπαλίες και 2 ήττες και παίζει το τελευταίο της αγώνα την Τρίτη, εντός, κόντρα στην Γερμανία.

4ος όμιλος: Σερβία ή Δανία. Η Σερβία έχει 5 βαθμούς σε 5 αγώνες με 1 νίκη, 2 ισοπαλίες και 2 ήττες και η Δανία έχει 7, με 2 νίκες, 1 ισοπαλία και 2 ήττες. Παίζουν μεταξύ τους τον τελευταίο τους αγώνα τη Δευτέρα, στο Βελιγράδι.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Κουλιε και τζολης φανταζουν χωρις ταβανι αυτη τη στιγμη.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19489
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Θεωρώ ότι ο τζολης χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά βστο συνδιαστικο και ομαδικό παιχνίδι .
Έχει βελτιώσει πολύ την αμυντική του και τακτική του προσέγγιση αλλά ακόμα χρειάζεται δουλειά με την μπάλα μακριά από την περιοχή.

Ο κουλιερακης και μόνο ότι 2 μήνες μετά την μεταγραφή του έχει στρέψει τα βλέμματα της Ρεάλ πάνω του λέει πολλά
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6625
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα, δεν έχει παίξει ποτέ κάποιος Έλληνας ποδοσφαιριστής στην Ρεάλ Μαδρίτης ή στην Μπαρτσελόνα

Μακάρι να είναι ο Κουλιε ο πρώτος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Έπαιξε ο Νίκος Βέργος στη Real Castilla! Και ο Γιώργος Σπανουδάκης από το 2009 έως το 2014 στις ακαδημίες της Barcelona.

Αν μετράνε..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εμένα δεν μου άρεσε ιδιαίτερα ο Τζόλης. Αν δεν έβγαζε το γκολ, θα τον είχα στους χειρότερους. Και ο Μπακασέτας πολύ μέτριος ήταν, αλλά έκανε την κίνηση, πήρε την ασίστ και έγραψε ένα φοβερό γκολ. Δεν χρειαζόταν τίποτε άλλο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το Βέλγιο τελικά ηττήθηκε στο Ισραήλ με 1-0, αλλά επειδή το είχε κερδίσει στο Βέλγιο με 3-1 τερμάτισε τρίτο.
Έτσι μπήκε στις τρίτες ομάδες των ομίλων της κατηγορίας Α και θα είναι υποψήφια αντίπαλος, μαζί με Ουγγαρία.
Στις 21:45 παίζουν Πολωνία - Σκωτία και Σερβία - Δανία που θα κρίνουν ποιες θα είναι οι τρίτες του 1ου και του 4ου ομίλου αντίστοιχα, ώστε να συμπληρωθεί το καρέ των πιθανών αντιπάλων μας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ημίχρονο:
Πολωνία - Σκωτία 0-1
Σερβία - Δανία 0-0

Αν μείνουν αυτά τα αποτελέσματα ο αντίπαλός μας για την άνοδο στην κατηγορία Α (διπλά ματς, 23 και 26 Μαρτίου) θα είναι ένας εκ των:
1. Ουγγαρία
2. Βέλγιο
3. Σκωτία
4. Σερβία
Zanis24
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: Κυρ 13 Οκτ 2024, 16:57

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Zanis24 »

Special 4 έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα, δεν έχει παίξει ποτέ κάποιος Έλληνας ποδοσφαιριστής στην Ρεάλ Μαδρίτης ή στην Μπαρτσελόνα

Μακάρι να είναι ο Κουλιε ο πρώτος
Τρομερο επιτευγμα, και ακομα πιο απιστευτο ειναι οτι βγηκε απο μας! Πολυ περηφανια σαν ΠΑΟΚτσηδικος οργανισμος, αν και θα ηθελα οσο τιποτα να εμενε 2 χρονια ακομα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κοίτα να δεις που η κλήρωση θα μας βγάλει απέναντι στη Σερβία!
(Δεν θα παίξει ο Pavlovic στον πρώτο αγώνα, λόγω αποβολής).
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι πιθανοί αντίπαλοι της Εθνικής για το Μουντιάλ

ινπαοκ - Γιάννης Σωτηρίου

Το Nations League ολοκληρώθηκε και μαζί με αυτό συμπληρώθηκαν και τα γκρουπ δυναμικότητας για την κλήρωση των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026 που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Αμερικής.

Η κλήρωση θα διεξαχθεί στις 13 Δεκεμβρίου, με την Εθνική μας να συμμετέχει στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας και να μαθαίνει τους αντιπάλους της.

Οι ομάδες θα χωριστούν σε 12 ομίλους, εκ των οποίων οι μισοί θα έχουν 4 ομάδες και οι υπόλοιποι από 5.

Η πρώτη ομάδα κάθε ομίλου θα προκριθεί απευθείας στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Οι ομάδες που θα τερματίσουν στη 2η θέση και οι 4 καλύτερες του Nations League θα σχηματίσουν ένα μίνι τουρνουά, απ’ όπου και θα προκύψουν άλλα τέσσερα εισιτήρια για τα γήπεδα της Αμερικής.

1ο ΓΚΡΟΥΠ: Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία, Πορτογαλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιταλία, Γερμανία, Κροατία, Ελβετία, Δανία, Αυστρία.
2ο ΓΚΡΟΥΠ: Ουκρανία, Σουηδία, Τουρκία, Ουαλία, Ουγγαρία, Σερβία, Πολωνία, Ελλάδα, Ρουμανία, Σλοβακία, Τσεχία, Νορβηγία.
3ο ΓΚΡΟΥΠ: Σκωτία, Σλοβενία, Ιρλανδία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Γεωργία, Φινλανδία, Ισλανδία, Β. Ιρλανδία, Μαυροβούνιο, Βοσνία, Ισραήλ.
4ο ΓΚΡΟΥΠ: Βουλγαρία, Λουξεμβούργο, Λευκορωσία, Αρμενία, Κόσοβο, Καζακστάν, Αζερμπαϊτζάν, Εσθονία, Κύπρος, Νήσοι Φερόε, Λετονία, Λιθουανία.
5ο ΓΚΡΟΥΠ: Μολδαβία, Μάλτα, Ανδόρρα, Γιβραλτάρ, Λιχτενστάιν, Σαν Μαρίνο.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Oh flower of Scotland...
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Δέκα λεπτά απ το σπίτι μου!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”