Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
5 στους 11 από ακαδημίες μας αυτή την στιγμή , πόσες δεκαετίες έχει να γίνει αυτό ;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εξαιρετικό στατιστικό και καλό είναι να το έχουμε υπόψιν και σε σχέση με την ομάδα μας στο παρόν.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κουλιε.... υποκλίνομαι ρε @@@ακα. Τι παικταρα είσαι
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βλέπω Κουλιε τοση ωρα και μ εχει πιασει η ψυχη μου
Γιατι να μην εχει μεινει κι αλλο ο παικταρας γμτ...
Γιατι να μην εχει μεινει κι αλλο ο παικταρας γμτ...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
μεγάλη κλάση ο άτιμος , παικτούραnunies4 έγραψε:Κουλιε.... υποκλίνομαι ρε @@@ακα. Τι παικταρα είσαι
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πέρα από το μέχρι στιγμής τρίμπαλο πόσο μας λείπει ένα εξάρι τύπου Σιώπη και Ζαφείρη.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
οτι έκαναν τους έκατσε
και εμεις έχουμε καλό υλικο όμως
και εμεις έχουμε καλό υλικο όμως
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33940
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Γιαννούλης δεν έπαιξε ποτέ στις ακαδημίες μας.chrisg4 έγραψε:5 στους 11 από ακαδημίες μας αυτή την στιγμή , πόσες δεκαετίες έχει να γίνει αυτό ;
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν κατάλαβα γιατί δεν παίξαμε να κρατήσουμε το 0-1. Ούτε οι Άγγλοι έδειξαν να τρελαίνονται για το 0-2.
Εντελώς λανθασμένες οι περισσότερες αλλαγές. Αντί να σφιξουμε το κέντρο και πίσω, κάναμε το ακριβώς ανάποδο.
Εντελώς λανθασμένες οι περισσότερες αλλαγές. Αντί να σφιξουμε το κέντρο και πίσω, κάναμε το ακριβώς ανάποδο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
O Καρβέλας γιατί δεν κατέβασε σκυλίσια 11αδα για να κυνηγήσει το 0-0; Και εφόσον φάγαμε το γκολ γιατί πήγαμε να σκοράρουμε με αποτέλεσμα να φάμε και 2ο;
Τι να πεις ρε φίλε
Τι να πεις ρε φίλε
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με τις υγείες μας.... Φοβάμαι πως θα γίνει στραβή και με τους Φιλανδούς!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Χάθηκε η μπάλα στο 3ο γκολ των Άγγλων, από την αρχή ως το τέλος της φάσης.