Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – GP Σιγκαπούρης: Προεπισκόπηση

4ΤΡΟΧΟΙ

Θα βγάλει η Red Bull αντίδραση στη Σιγκαπούρη, ώστε να ανακτήσει τα πρωτεία της στη βαθμολογία των κατασκευαστών ή θα μεγαλώσει περαιτέρω τη διαφορά της η McLaren; Υπομονή ως την Κυριακή και θα το μάθουμε.

Περίπου επτά χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίζουν το Μπακού από τη Σιγκαπούρη και η Formula 1 μόλις αντιμετώπισε μια ακόμη υλικοτεχνική πρόκληση αυτής της πολύ μακράς σε διάρκεια αγωνιστικής περιόδου, μεταφέροντας προσωπικό, αυτοκίνητα και εξοπλισμό μέσα σε λίγες ημέρες από τις ακτές της Κασπίας Θάλασσας στην πόλη-κράτος όπου τα στενά της Μαλάκα συναντούν τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας. Αυτή είναι η πρώτη φορά που οι δύο αυτοί αγώνες διεξάγονται διαδοχικά. Εδώ στον Ισημερινό, οι γόμες ελαστικών που επιλέχθηκαν για τη 15η διεξαγωγή του Grand Prix της Σιγκαπούρης είναι τα ίδια με τα περσινά, όπως και με τους δύο προηγούμενους αγώνες στη Μonza και το Baku, σε πίστες με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά η καθεμία: C3 ως σκληρή, C4 ως μεσαία και C5 ως μαλακή.

Η πίστα τροποποιήθηκε πέρυσι. Το μήκος της έχει μειωθεί πλέον στα 4,94 χιλιόμετρα, έτσι ώστε ο αριθμός των γύρων να έχει αυξηθεί στους 62. Στον τελευταίο τομέα, μεταξύ των στροφών 16 έως 19, μια ευθεία 400 μέτρων τις αντικατέστησε, έτσι ώστε ο αριθμός των στροφών να μειωθεί από 23 σε 19. Πέρυσι άρχισαν οι εργασίες για την ανακατασκευή της πίστας και φέτος έχουν επίσης oλοκληρωθεί τα τμήματα μεταξύ των στροφών 3 και 9, 10 και 12 και 14 και 17. Η άσφαλτος θα πρέπει να είναι παρόμοια με εκείνη που χρησιμοποιείται σε δημόσιους δρόμους που είναι γενικά ανοιχτοί στην κυκλοφορία της πόλης, αλλά με τη νέα μπορεί κανείς να αναμένει μια πιο ομαλή επιφάνεια. Συνήθως δεν μαθαίνει κανείς πολλά από την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, αλλά αυτή τη φορά θα δώσει σε όλους την ευκαιρία να αποκτήσουν σημαντικά δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των ελαστικών.

Όπως συμβαίνει με όλες τα circuit πόλης, το παραμικρό λάθος στη Σιγκαπούρη έχει υψηλό τίμημα, με δεδομένο ότι αν βγείτε έστω και λίγο εκτός γραμμής μπορεί να βρεθείτε στις μπαριέρες. Ως εκ τούτου, το αυτοκίνητο ασφαλείας (safety car) είναι ένα συνηθισμένο θέαμα στη Σιγκαπούρη, ειδικά επειδή χρειάζεται αρκετή ώρα για να απομακρυνθεί ένα τραυματισμένο μονοθέσιο από την πίστα. Υπάρχουν δύο παράγοντες που καθιστούν το ένα pit stop τη μόνη έγκυρη στρατηγική: πρώτον, ο χρόνος που χάνεται για μια στάση αλλαγής ελαστικών είναι περίπου 28 δευτερόλεπτα, κατά ένα μέρος επειδή το όριο ταχύτητας στο pit lane μειώνεται στα 60 χλμ./ώρα. Συνήθως, το μαλακό ελαστικό είναι καθαρά κατατακτήριων δοκιμών, ενώ οι γύροι του αγώνα μοιράζονται μεταξύ του μεσαίου και του σκληρού ελαστικού. Ωστόσο, πέρυσι η C5 έπαιξε το ρόλο της την Κυριακή, ειδικά στο πρώτο stint με τους οδηγούς να θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την επιπλέον πρόσφυση στην εκκίνηση.

Στην πίστα Marina Bay έχουμε δει συχνά τα πρώτα stint όπου οι οδηγοί προσπαθούν να πάνε όσο το δυνατόν πιο μακριά, διαχειριζόμενοι τα ελαστικά τους με στόχο να εξισορροπήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα δύο stint. Αυτό οδηγεί συχνά στο σχηματισμό ενός «συρμού» μονοθεσίων, που αγωνίζονται το ένα πίσω από το άλλο, χωρίς να μπορούν να προσπεράσουν επειδή δεν υπάρχει αρκετή διαφορά απόδοσης, και αυτό παρά το γεγονός ότι η πίστα διαθέτει τρεις ζώνες DRS. Ως εκ τούτου, σε μια προσπάθεια να παραχθεί περισσότερη δράση στην πίστα, η FIA αποφάσισε να εισαγάγει μια τέταρτη ζώνη DRS για αυτό το Σαββατοκύριακο, μεταξύ των στροφών 14 και 16 και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την Κυριακή για να δούμε αν θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στον απρόβλεπτο χαρακτήρα αυτού του αγώνα έρχεται να προστεθεί και ο καιρός. Καθώς βρίσκεται πάνω στον Ισημερινό, το κλίμα της Σιγκαπούρης δεν διαφοροποιείται, με υψηλή υγρασία, σπάνια κάτω από 70%, με την πιθανότητα βροχοπτώσεων, μερικές πολύ βαριές, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.

Στη Σιγκαπούρη έλαβε χώρα το πρώτο Grand Prix που διεξήχθη ποτέ τη νύχτα με προβολείς και, οπτικά, προσέφερε πάντα ένα σπουδαίο θέαμα. Ως συνήθως σε μια στενή πίστα, οι κατατακτήριες δοκιμές είναι σχεδόν ο πιο σημαντικός παράγοντας όσον αφορά το αποτέλεσμα του αγώνα, γεγονός που εξηγεί γιατί εννέα από τους 14 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι σήμερα έχουν κερδηθεί από την pole position. Ο «βασιλιάς» της Σιγκαπούρης είναι ο Sebastian Vettel, ο οποίος κέρδισε εδώ πέντε φορές, τέσσερις από την pole position, ενώ ο συνολικός απολογισμός των βάθρων του είναι οκτώ. Με τον Γερμανό να αποχωρεί το 2022, θα μπορούσε να απωλέσει το στέμμα του από τον Lewis Hamilton, ο οποίος έχει τον ίδιο αριθμό pole-positions και τέσσερις νίκες μέχρι σήμερα, ενώ πλησιάζει και το ρεκόρ του Γερμανού στις παρουσίες στο βάθρο, με επτά.

Τρεις άλλοι οδηγοί που εξακολουθούν να αγωνίζονται έχουν επίσης κερδίσει στο Marina Bay: Ο Fernando Alonso το έχει κάνει δύο φορές και οι Carlos Sainz, Sergio Perez έχουν από μία νίκη, ενώ ένας άλλος αποχωρήσας, ο Nico Rosberg, έχει επίσης κερδίσει εδώ μία φορά. Από τις ομάδες, η Ferrari, η Red Bull και η Mercedes προηγούνται, ισοβαθμώντας με τέσσερις νίκες, ενώ η Ferrari έχει τη μερίδα του λέοντος στις pole positions με επτά στο όνομά της. Όσον αφορά τις θέσεις στο βάθρο, η μπλε Red Bull προηγείται με 14.

Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου
12:30 Free Practice 1 ANT1+
16:00 Free Practice 2 ANT+

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου
12:30 Free Practice 3 ANT1+
16:00 Kατατακτήριες αγώνα ANT1+

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου

15:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 16:30 ANT1

To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/

Πηγές: www.pirelli.com, https://www.antenna.gr/F1/
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

H Toyota επιστρέφει στην F1 μέσω… Haas

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος

H Toyota θα αποτελέσει εφεξής τον τεχνολογικό συνεργάτη της ομάδας Hass στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.

Η ομάδα της Haas στη F1 ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί στον τεχνικό τομέα με την Toyota Gazoo Racing, η οποία, ως γνωστόν, αποτελεί τον επίσημο βραχίονα της ιαπωνικής εταιρείας που ασχολείται με τις δράσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η εν λόγω συμφωνία θα οδηγήσει την Toyota -η οποία θα γίνει ο «Επίσημος Τεχνικός Συνεργάτης» της Haas- να ενώσει τις δυνάμεις της με την αμερικανική Haas σε μια σχέση στα πλαίσια της οποίας θα μοιράζονται γνώσεις και πόρους.

Η Toyota Gazoo Racing θα παρέχει σχεδιαστικές, τεχνικές και κατασκευαστικές υπηρεσίες στην αμερικανική ομάδα, ενώ η Haas θα προσφέρει τη δική της τεχνογνωσία και εμπορικά οφέλη σε αντάλλαγμα.

Υπάρχουν αρκετοί τομείς όπου η Haas και η Toyota Gazoo Racing θα συνεργαστούν ως μέρος της συμφωνίας. Για παράδειγμα, οι οδηγοί και οι μηχανικοί της Toyota Gazoo θα συμμετάσχουν στις δοκιμές που θα πραγματοποιήσει η Haas – κάτι που θα τους όλους να κατανοήσουν τις προκλήσεις των σύγχρονων μονοθεσίων της F1 σε πραγματικό περιβάλλον.

Επιπλέον, το προσωπικό της Toyota Gazoo Racing θα βοηθήσει τη Haas στην αεροδυναμική ανάπτυξη, καθώς και στη σχεδίαση και την κατασκευή εξαρτημάτων από ανθρακονήματα για την F1 που θα χρησιμοποιηθούν από την ομάδα.

Ως μέρος της συμφωνίας, από το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών του επόμενου Σαββατοκύριακου, η επωνυμία της Toyota Gazoo Racing θα εμφανίζεται στα μονοθέσια της Hass που οδηγούν οι Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νεότερη συμφωνία της Haas με την Toyota Gazoo Racing έχει λάβει τις… ευλογίες της Ferrari, η οποία προμηθεύει την αμερικανική ομάδα με κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και άλλα μηχανικά μέρη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – GP Austin: Προεπισκόπηση

4ΤΡΟΧΟΙ

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 επιστρέφει στη δράση ύστερα από τρεις εβδομάδες, αυτή τη φορά στην πίστα του Austin, όπου η μάχη για τους τίτλους μεταξύ ΜcLaren και Red Bull αναμένεται να συνεχιστεί.

Η Formula 1 επιστρέφει στη δράση στο αυτοκινητοδρόμιο του Austin και ο ανταγωνισμός για τους παγκόσμιους τίτλους μεταφέρεται εκεί. Η ΜcLaren προηγείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 41 βαθμούς διαφορά από την Red Bull, η οποία δεν είναι μεγάλη, αλλά η εικόνα των δύο ομάδων στους αγώνες της Formula 1 από το τέλος της άνοιξης και μετά δεν δείχνει πως οι Αυστριακοί μπορούν να κάνουν την ανατροπή. Στον αντίποδα ο Max Verstappen της Red Bull μπορεί να παραμένει χωρίς νίκη για πολύ καιρό, φροντίζει όμως να μαζεύει τους βαθμούς που χρειάζονται ώστε να διατηρεί μια διαφορά ασφαλείας από τον Lando Norris της McLaren, που πάντως δεν δείχνει ακόμη ώριμος για τίτλο.

Το φετινό Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών έχει αλλαγές. Στην πίστα του COTA (Circuit of the Americas) έχει στρωθεί νέα άσφαλτος, σε μεγάλο μέρος ολοκληρώνοντας το έργο που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια. Αυτό περιέχει τα τμήματα μεταξύ των στροφών 9 και 12, 16 και 3, τα οποία περιλαμβάνουν τις δύο μεγαλύτερες ευθείες όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το DRS. Επομένως, η τραχύτητα της πίστας μπορεί να έχει αλλάξει από πέρυσι, δεδομένου ότι ένα νέο στρώμα ασφάλτου είναι συνήθως ομαλότερο από τον ώριμο ασφαλτοτάπητα της πίστας. Το γεγονός αυτό καθιστά ακόμη πιο καθοριστική τη συλλογή όσο το δυνατόν περισσότερων δεδομένων κατά τη διάρκεια της μίας και μοναδικής ώρας ελεύθερων δοκιμών, νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής, καθώς ο αγώνας στο Austin έχει και Sprint.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν τη χρήση ψεύτικου χαλικιού στις ζώνες διαφυγής σε ορισμένες στροφές, ακολουθώντας το παράδειγμα του Ζandvoort. Αυτό έγινε για να αμβλυνθεί η διαμάχη σχετικά με την υπέρβαση των ορίων της πίστας, χωρίς το πρόβλημα ρίψης πραγματικού χαλικιού στην αγωνιστική γραμμή. Η νέα επιφάνεια έχει αμβλύνει το πρόβλημα των μικρών ανομοιομορφιών που είχαν αναπτυχθεί στην αγωνιστική γραμμή σε ορισμένα σημεία με την πάροδο των ετών, τα οποία έκαναν τη ζωή δύσκολη για τους οδηγούς και δυσχέραιναν τον χειρισμό του μονοθεσίου.

Οι γόμες ελαστικών που επιλέχθηκαν είναι οι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιήθηκαν τα δυο προηγούμενα χρόνια στο Austin: Η C2 ως σκληρή, η C3 ως μεσαία και η C4 ως μαλακή. Το COTA έχει πραγματικά λίγο από όλα, αυτό επειδή η πίστα που σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke εμπνέεται από μερικές από τις πιο απαιτητικές και αγαπημένες πίστες, όπως το Silverstone και η Suzuka (στροφές 3 έως 6), το Hockenheim (ένα είδος Motodrom από 12 έως 15) και την Κωνσταντινούπολη (το τμήμα από 16 έως 18, μοιάζει με την ατελείωτη στροφή 8). Ωστόσο, το ξεχωριστό χαρακτηριστικό του Austin είναι η απότομη ανηφόρα από τη γραμμή εκκίνησης στην πρώτη στροφή, η οποία είναι πολύ μεγάλη. Επιτρέπει δε στους οδηγούς να παίρνουν μια ποικιλία γραμμών, γεγονός που δημιουργεί θέαμα για εκείνους που παρακολουθούν.

Όσον αφορά στις δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά, τα φορτία στο COTA κατανέμονται αρκετά ομοιόμορφα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα και είναι περισσότερο πλευρικά παρά κάθετα. Συνήθως, η καταπόνηση των ελαστικών είναι θερμική και επομένως συνδέεται με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος που στο Τέξας τον Οκτώβριο μπορεί να μεταβληθεί σημαντικά από τη μια μέρα στην άλλη.

Όσον αφορά στη στρατηγική, θα πρέπει να αξιολογήσουμε πως μπορεί να επηρεαστεί από τη νέα επιφάνεια, έχοντας κατά νου ότι το Sprint του Σαββάτου θα παρέχει πολλά χρήσιμα δεδομένα. Στον περσινό σύντομο αγώνα, η πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε τη μέση γόμα, αν και κάποιοι διακινδύνευσαν να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή. Στον αγώνα πάντως η μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε μόνο στο φινάλε σε μια προσπάθεια να σημειώσουν τον ταχύτερο γύρο αγώνα και να πάρουν τον επιπλέον βαθμό. Φυσιολογικά η στρατηγική των δύο αλλαγών είναι η γρηγορότερη. Η στρατηγική μιας αλλαγής απαιτεί πολύ προσεκτική διαχείριση της φθοράς των ελαστικών, προφανώς εις βάρος της απόδοσης. Το 2023, χρησιμοποιήθηκε περισσότερη η μέση γόμα C3, η οποία ήταν πιο αποτελεσματική από την σκληρή γόμα C2. Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η νέα άσφαλτος θα επαναφέρει τα σκληρά ελαστικά στο παιχνίδι.

Το Austin είναι ο δεύτερος από τους τρεις αγώνες αυτής της σεζόν στις ΗΠΑ, μετά το Μiami και πριν το Las Vegas. Oι ΗΠΑ βρίσκονται στην τέταρτη θέση της λίστας των χωρών που έχουν φιλοξενήσει τους περισσότερους αγώνες (77). Ανάμεσά τους 11 αγώνες Indianapolis 500, που προσμετρούσαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών από το 1950 έως το 1960. Οι δύο οδηγοί με τις περισσότερες νίκες σε Grand Prix των ΗΠΑ θα είναι στην πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς Lewis Hamilton και Max Verstappen έχουν από έξι νίκες. Όσο για τις ομάδες, και εδώ υπάρχει ισοπαλία, Ferrari και McLaren έχουν από 13 νίκες.

Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 18 Oκτωβρίου
20:30 Free Practice ANT1+

Σάββατο 19 Οκτωβρίου
00:30 Sprint κατατακτήριες
21:00 Sprint αγώνας ANT1+

Κυριακή 20 Οκτωβρίου
01:00 Κατατακτήριες ΑΝΤ1+
22:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 23:30 ANT1

To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https:
//f1tv.formula1.com/
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP ΗΠΑ - Sprint: Νίκη Verstappen, «σβήνουν» οι ελπίδες του Norris για πρωτάθλημα

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Σε ένα κρίσιμο sprint, που ο Lando Norris θα έπρεπε να κυνηγήσει τη νίκη, ο Max Verstappen κέρδισε τους μέγιστους βαθμούς που προσφέρει ο 30λεπτος αγώνας.

Ο Max Verstappen κατέκτησε την 11η νίκη της καριέρας του σε αγώνες sprint, διατηρώντας την πρωτη θέση που του προσέφερε η sprint pole από την αρχή μέχρι και το τέλος του τελευταίου, 19ου γύρου του αγώνα sprint.

Ο Lando Norris έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση, περνώντας από την τέταρτη στη δεύτερη θέση στον πρώτο γύρο, όμως δεν κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Carlos Sainz, ο οποίος τελικά τον πέρασε, κι έτσι τερμάτισε στην τρίτη θέση, με τον Ισπανό να ανεβαίνει δεύτερος. Η κίνηση που του χάρισε τη δεύτερη θέση έγινε στον τελευταίο γύρο στη στροφή 1, όταν ο Norris μπλόκαρε τα φρένα του, ανοίγοντας την πόρτα στον πιλότο της Ferrari.

Αυτό σημαίνει ότι ο Ολλανδός επέκτεινε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα των οδηγών κατά 2 βαθμούς, μεταβάλλοντας ελαφρώς την «αποστολή» του Norris στην αναζήτηση του πρώτου του παγκόσμιου τίτλου.

Οι Verstappen, Sainz και Norris ολοκλήρωσαν το βάθρο του sprint αγώνα, με τον Charles Leclerc να τερματίζει τέταρτος μετά από μια εντυπωσιακή μάχη με τον ομόσταβλό του, η οποία διήρκησε από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.

Λίγο έλειψε ο Norris να χάσει τη θέση του κι από τον Leclerc, ο οποίος τελικά τερμάτισε λίγα μέτρα πίσω του, αφού ο Βρετανός κατάφερε να αμυνθεί σε ολόκληρο τον τελευταίο γύρο. Η Mercedes είχε έναν αρκετά αμφίρροπο αγώνα, με τον George Russell να πέφτει από τη δεύτερη στην πέμπτη θέση και τον Lewis Hamilton να ανεβαίνει από την έβδομη στην έκτη θέση.

Τους βαθμούς ολοκλήρωσαν οι δύο Haas, με τον Kevin Magnussen να ηγείται του Nico Hulkenberg και τους δύο τους να καταλαμβάνουν την έβδομη κι όγδοη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 19 Γύροι
2 Carlos Sainz 3.882s
3 Lando Norris 6.240s
4 Charles Leclerc 6.956s
5 George Russell 15.766s
6 Lewis Hamilton 18.724s
7 Kevin Magnussen 25.161s
8 Nico Hulkenberg 26.588s
9 Sergio Perez 29.950s
10 Oscar Piastri 37.059s
11 Yuki Tsunoda 38.363s
12 Franco Colapinto 39.460s
13 Lance Stroll 41.236s
14 Pierre Gasly 41.995s
15 Esteban Ocon 42.804s
16 Liam Lawson 44.008s
17 Alex Albon 44.564s
18 Fernando Alonso 46.807s
19 Zhou Guanyu 52.842s
20 Valtteri Bottas 54.476s
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – GP ΗΠΑ: 1-2 για την Ferrari, νικητής ο Charles Leclerc

4ΤΡΟΧΟΙ

Aξιοποιώντας ένα πολύ καλό τριήμερο oι Ferrari έκαναν το «1-2» στο Austin, με τον Leclerc να φτάνει στην τρίτη νίκη του για φέτος κσι τη Scuderia να μπαίνει πλέον στο παιχνίδι για τον τίτλο των κατασκευαστών. Στο βάθρο ο Verstappen, ύστερα από μάχη με τον Norris.

Mε το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Lando Norris επιβεβαίωσε την φήμη περί κακών εκκινήσεων που τον συνοδεύει, αφού κατάφερε να βρεθεί από την πρώτη θέση στην τέταρτη, με τον Max Verstappen να τον προσπερνά και τον Charles Leclerc να εκμεταλλεύεται την ευκαιρία και να τίθεται επικεφαλής του αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας (safety car) μπήκε στην πίστα στον τρίτο μόλις γύρο, ύστερα από έξοδο του Hamilton στην αμμοπαγίδα, που στοίχισε την εγκατάλειψη στον Βρετανό οδηγό της Mercedes.

Mετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Leclerc άντεξε την επίθεση του Verstappen, με την Ferrari του Sainz να πιέζει από την τρίτη θέση. Μετά το pit-stop o Ισπανός της Scuderia ανέβηκε στη δεύτερη θέση και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό, πίσω από τον Μονεγάσκο νικητή και team-mate του.

Για την Μercedes ήταν μια καταστροφική ημέρα, με τον Hamilton εκτός από την αρχή του αγώνα και τον Russell να παλεύει απλά για μια θέση στη δεκάδα. Με τις Ferrari να ταξιδεύουν για τη νίκη, η μάχη μεταξύ Verstappen και Norris για την τρίτη θέση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των θεατών. Αποκορύφωμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης η φάση στον 53o γύρο, όπου ο Norris πάτησε εκτός πίστας και προσπέρασε τον Verstappen.

Οι κριτές γνωμάτευσαν πως αυτό ήταν αντικανονικό και τιμώρησαν τον Βρετανό με ποινή πέντε δευτερολέπτων. To γεγονός όμως είναι ότι όταν ο Verstappen έκανε το ίδιο στον Sainz στις αρχές του αγώνα, δεν επιβλήθηκε καμιά ποινή.

Haas, Alpine, Liam Lawson και Franco Colapinto έδωσαν με τη σειρά τους ένα ξεχωριστό χρώμα στον αγώνα, με τον Νεοζηλανδό να βαθμολογείται από τον πρώτη του εμφάνιση με την RB ως αντικαταστάτης του Ricciardo και τον Αργεντινό να κερδίζει τον βαθμό της δέκατης θέσης.


Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Charles Leclerc 56 Γύροι
2 Carlos Sainz 8.562s
3 Max Verstappen 19.412s
4 Lando Norris 20.354s
5 Oscar Piastri 21.921s
6 George Russell 56.295s
7 Sergio Perez 59.072s
8 Nico Hulkenberg 62.957s
9 Liam Lawson 70.563s
10 Franco Colapinto 71.979s
11 Kevin Magnussen 79.782s
12 Pierre Gasly 90.558s
13 Fernando Alonso 1 Γύρος
14 Yuki Tsunoda 1 Γύρος
15 Lance Stroll 1 Γύρος
16 Alex Albon 1 Γύρος
17 Valtteri Bottas 1 Γύρος
18 Esteban Ocon 1 Γύρος
19 Zhou Guanyu 1 Γύρος
Lewis Hamilton DNF
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρωτάθλημα Οδηγών (μετά το GP ΗΠΑ)

1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 354
2 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 297
3 Charles Leclerc (Ferrari) 275
4 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 247
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 215
6 Lewis Hamilton (Mercedes) 177
7 George Russell (Mercedes) 167
8 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 150
9 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 62
10 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 29
11 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 24
12 Yuki Tsunoda (RB/ Honda RBPT) 22
13 Daniel Ricciardo (RB/ Honda RBPT) 12
14 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 12
15 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 8
16 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 8
17 Oliver Bearman (Ferrari) 7
18 Franco Colapinto (Williams/ Mercedes) 5
19 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 5
20 Liam Lawson (RB/ Honda RBPT) 2
20 Guanyu Zhou (Kick Sauber/ Ferrari) 0
21 Valtteri Bottas (Kick Sauber/ Ferrari) 0
22 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0


Βαθμολογία Κατασκευαστών (μετά το GP ΗΠΑ)
1 McLaren / Mercedes 544
2 Red Bull Racing / Honda 504
3 Ferrari 496
4 Mercedes AMG Petronas 344
5 Aston Martin / Mercedes 86
6 RB / Honda RBT 38
7 Haas F1 Team / Ferrari 36
8 Williams F1 / Mercedes 17
9 Alpine / Renault 13
10 Kick Sauber / Ferrari 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Πόλης του Μεξικού: Έτσι θα εκκινήσουν οι οδηγοί τον αγώνα στη Valle de Mexico

Car & Driver

Ο Carlos Sainz πήρε την pole position στο Μεξικό, με τους Max Verstappen και Lando Norris να ξεκινούν πίσω του, από τη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

1. (55) Carlos Sainz 1’15.946
2. (1) Max Verstappen 1’16.171
3. (4) Lando Norris 1’16.260
4. (16) Charles Leclerc 1’16.265
5. (63) George Russell 1’16.356
6. (44) Lewis Hamilton 1’16.651
7. (20) Kevin Magnussen 1’16.886
8. (10) Pierre Gasly 1’16.892
9. (23) Alexander Albon 1’17.065
10. (27) Nico Hulkenberg 1’17.365
11. (22) Yuki Tsunoda 1’17.129
12. (30) Liam Lawson 1’17.162
13. (14) Fernando Alonso 1’17.168
14. (18) Lance Stroll 1’17.294
15. (77) Valtteri Bottas 1’17.817
16. (43) Franco Colapinto 1’17.558
17. (81) Oscar Piastri 1’17.597
18. (11) Sergio Perez 1’17.611
19. (31) Esteban Ocon 1’17.617
20. (24) Zhou Guanyu 1’18.072
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – GP Mexico: Nικητής ο Carlos Sainz

4ΤΡΟΧΟΙ

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για την Ferrari, αυτή τη φορά με τον Carlos Sainz, η οποία την φέρνει μπροστά από την Red Bull στη βαθμολογία των κατασκευαστών και στη δεύτερη θέση πίσω από τη McLaren.

H νίκη της Ferrari στο Mexico, δεύτερη συνεχόμενη στο φετινό πρωτάθλημα και απολύτως πειστική και αυτή τη φορά, την φέρνει πλέον για τα καλά μέσα στο «παιχνίδι» του τίτλου των κατασκευαστών, μαζί με την McLaren και την Red Bull. Όσο για τον Lando Norris, μείωσε την διαφορά του από τον επικεφαλής στη μάχη για τον τίτλο των οδηγών Max Verstappen κατά 10 βαθμούς (από τους 57 στους 47).

Το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ο πρωταγωνιστής των πρώτων γύρων του αγώνα, καθώς τα μονοθέσια των Tsunoda και Albon οδηγήθηκαν στην εγκατάλειψη εξαιτίας της επαφής τους αμέσως μετά την εκκίνηση και το έφεραν στην πίστα. Στον 6o γύρο το safety car αποχώρησε και ο Carlos Sainz ένα γύρο αργότερα επανέκτησε την πρώτη θέση, την οποία είχε χάσει στην εκκίνηση από τον Verstappen. Στη συνέχεια ο Charles Leclerc έφερε τη δική του Ferrari στη δεύτερη θέση, αφήνοντας τους Norris και Verstappen να δίνουν τις δικές τους μάχες στην τρίτη και τέταρτη θέση.

Τότε άρχισε και ο «χορός» των ποινών για τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Red Bull, που δέχθηκε δύο ποινές των δέκα δευτερολέπτων για παρεμπόδιση του οδηγού της McLaren και βρέθηκε στην 15η θέση. Ποινή δέχθηκε και ο Μεξικανός team mate του Sergio Perez, που είχε ένα ακόμη κακό αγωνιστικό τριήμερο, αυτή τη φορά μπροστά στους συμπατριώτες του.

Στον 36o γύρο ο Max Verstappen είχε ήδη ανέβει στην όγδοη θέση της κατάταξης, ενώ οι Ferrari στις δύο πρώτες θέσεις συνέχιζαν να απομακρύνονται από τους αντιπάλους τους. Στο μεταξύ οι ελπιδοφόροι για το μέλλον τους στην Formula 1 Liam Lawson (RB) και Franco Colapinto (Williams) κέρδιζαν για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις δίνοντας μάχες μέσα στην δεκάδα, ενώ οι Magnussen και Hulkenberg συνέχιζαν τις θετικές εμφανίσεις για τα μονοθέσια της Haas.

Στον 49o γύρο και με το ενδεχόμενο μιας βροχής να πλησιάζει, η κατάσταση στην κορυφή δεν είχε αλλάξει, με την τρίτη θέση να κατέχεται σταθερά από τον Lando Norris και τις δύο Mercedes να τον ακολουθούν προσφέροντας θέαμα στις κερκίδες ανταγωνιζόμενες μεταξύ τους. Σταδιακά, ο Lando Norris «μάζεψε» τη διαφορά από τον Charles Leclerc, με την πίεση που του άσκησε να ανταμείβεται στον 63o γύρο και με τον Βρετανό να ανεβαίνει στην δεύτερη θέση, «σπάζοντας» το διαγραφόμενο «1-2» για τη Ferrari. Πέντε γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας ο Hamilton πέρασε τον Russell και ανέβηκε στην τέταρτη θέση, ύστερα από μια μάχη που κράτησε αρκετούς γύρους.


ΣΕΙΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ

1. Sainz C. Jr. - Ferrari, 1:40:55.800
2. Norris L. - McLaren, +4.705
3. Leclerc C. - Ferrari, +34.387
4. Hamilton L. - Mercedes, +44.780
5. Russell G. - Mercedes, +48.536
6. Verstappen M. - Red Bull, +56.446
7. Magnussen K. - Haas, +1:00.894
8. Piastri O. - McLaren, +1:03.294
9. Hulkenberg N., Haas +1 γ.
10. Gasly P. - Alpine +1 γ.
11. Stroll L. - Aston Martin, +1 γ.
12. Colapinto F. - Williams, +1 γ.
13. Ocon E. - Alpine, +1 γ.
14. Bottas V. - Kick Sauber, +1 γ.
15. Zhou G. - Kick Sauber, +1 γ.
16. Lawson L. - RB, +1 γ.
17. Perez S. - Red Bull, +1 γ.
ΔΤ Alonso F. - Aston Martin, Τεχνικό πρόβλημα
ΔΤ Albon A. - Williams, Ατύχημα
ΔΤ Tsunoda Y. - RB, Ατύχημα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πρωτάθλημα Οδηγών (μετά το GP Μεξικού)

1. Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 362
2. Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 315
3. Charles Leclerc (Ferrari) 291
4. Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 251
5. Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 240
6. Lewis Hamilton (Mercedes) 189
7. George Russell (Mercedes) 177
8. Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 150
9. Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 62
10. Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 31
11. Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 24
12. Yuki Tsunoda (RB/ Honda RBPT) 22
13. Daniel Ricciardo (RB/ Honda RBPT) 14
14. Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 12
15. Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 12
16. Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 9
17. Oliver Bearman (Ferrari) 7
18. Franco Colapinto (Williams/ Mercedes) 5
19. Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 5
20. Liam Lawson (RB/ Honda RBPT) 2
20. Guanyu Zhou (Kick Sauber/ Ferrari) 0
21. Valtteri Bottas (Kick Sauber/ Ferrari) 0
22. Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (μετά το GP Μεξικού)

1. McLaren / Mercedes 566
2. Ferrari 537
3. Red Bull Racing / Honda 512
4. Mercedes AMG Petronas 366
5. Aston Martin / Mercedes 86
6. RB / Honda RBT 46
7. Haas F1 Team / Ferrari 36
8. Williams F1 / Mercedes 17
9. Alpine / Renault 14
10. Kick Sauber / Ferrari 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – GP Βραζιλίας: Προεπισκόπηση

4ΤΡΟΧΟΙ

Η Formula 1 ταξιδεύει στη Βραζιλία, για τη συνέχεια ενός πρωταθλήματος που εξελίσσεται συναρπαστικά, με τρεις ομάδες να διεκδικούν τον τίτλο των κατασκευαστών και τους Verstappen – Norris να δίνουν τη δική τους μάχη.

Μετά το Όστιν και την Πόλη του Μεξικού, έφτασε η σειρά της πίστας «Carlos Pace» στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας να υποδεχτεί τα μονοθέσια της Formula 1. Υπάρχει ένα κοινό σημείο, που συνδέει και τις τρεις προαναφερθείσες πίστες, δηλαδή η νέα άσφαλτος. Ωστόσο, ενώ στο Όστιν και στην Πόλη του Μεξικού μόνο τμήματα των διαδρομών είχαν ανανεωθεί, στο Σάο Πάολο ανανεώθηκαν και τα 4,309 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένου του pit lane. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν μόλις πρόσφατα και στη συνέχεια η άσφαλτος καθαρίστηκε σχολαστικά, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα πλύσης με νερό υψηλής πίεσης, το οποίο αφαιρεί τη γυαλάδα που συνήθως εμφανίζεται στην ολοκαίνουργια άσφαλτο.

Ως εκ τούτου, η επιφάνεια της πίστας θα είναι ένας εντελώς άγνωστος παράγοντας για τους οδηγούς και τις ομάδες αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο γρίφος περιπλέκεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι η Pirelli έχει επιλέξει να φέρει στη Βραζιλία μια πιο μαλακή τριάδα σε σχέση με πέρυσι: η C3 θα είναι η σκληρή, η C4 η μεσαία και η C5 η μαλακή. Συν τοις άλλοις υπάρχει και ο αγώνας Sprint, με αποτέλεσμα να διεξάγεται μόνο μία περίοδος ελεύθερων δοκιμαστικών για να βρουν οι ομάδες το καλύτερο στήσιμο.

Στο Interlagos, οι πλευρικές και διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά στις 15 στροφές αυτής της αριστερόστροφης πίστας είναι μέτριας έως χαμηλής έντασης. Επιπλέον, η νέα επιφάνεια της πίστας θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των χρόνων γύρου και, κατά συνέπεια, σε αύξηση της καταπόνησης στην οποία υποβάλλονται τα ελαστικά. Το Σαββατοκύριακο της Βραζιλίας προσφέρει συνήθως θεαματική δράση. Η πίστα που πήρε το όνομά της προς τιμήν του José Carlos Pace παρουσιάζει αρκετές ευκαιρίες για προσπεράσματα, αλλά άλλοι τυχαίοι παράγοντες, όπως η μεγάλη πιθανότητα ενός αυτοκινήτου ασφαλείας και ο εξαιρετικά ευμετάβλητος καιρός, καθιστούν την έκβαση του Grand Prix αβέβαιη και δύσκολα προβλέψιμη. Συνήθως, η ταχύτερη στρατηγική είναι η στρατηγική των δύο πιτ στοπ, που ευνοεί τη χρήση των πιο μαλακών ελαστικών. Πέρυσι, όλοι οι οδηγοί εκτός από έναν, επέλεξαν να εκκινήσουν με τις Softs, αλλά μια κόκκινη σημαία μετά την εκκίνηση επέτρεψε την αλλαγή στις Mediums, προτού τερματίσει ο αγώνας με ένα άλλο σετ Softs.

Η πίστα Interlagos έχει φιλοξενήσει 40 Grand Prix. Ο πιο επιτυχημένος οδηγός στη Βραζιλία είναι ο Alain Prost με έξι νίκες, αν και μόνο μία από αυτές ήταν στο Σάο Πάολο, μια πίστα όπου ο Michael Schumacher κατέχει το ρεκόρ με τέσσερις νίκες. Ο Ayrton Senna βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των pole positions με έξι στην πατρίδα του, μοιρασμένες εξίσου στις δύο πίστες. Στο Interlagos, άλλοι τέσσερις οδηγοί έχουν φτάσει τις τρεις pole-positions: οι Felipe Massa και Rubens Barrichello, ο Mika Hakkinen και ο Lewis Hamilton. Από τις ομάδες, η McLaren είναι η πιο επιτυχημένη με 11 νίκες, αν και η Ferrari έχει τις περισσότερες νίκες στο Interlagos με εννέα. Η βρετανική ομάδα είναι πρώτη στη λίστα με τις pole positions σε αυτόν τον αγώνα, με 11.

Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από τον τραγικό θάνατο του Ayrton Senna και, όπως συνέβη και στην Imola τον Μάιο, στο Interlagos θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις και αφιερώματα. Η Pirelli θα συμμετάσχει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Senna, δημοπρατώντας μια ειδική έκδοση του βραβείου Pole Position στα εθνικά χρώματα της Βραζιλίας, με το λογότυπο του θρυλικού Βραζιλιάνου. Επιπλέον, θα υπάρξει μια ειδική έκδοση του Pirelli Podium Cap, επίσης στα χρώματα της εθνικής σημαίας με το λογότυπο του Senna, αποτίοντας φόρο τιμής σε έναν οδηγό που θα μείνει στη μνήμη όλων όσων αγαπούν τη F1.

Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου
16:30 Free Practice ANT1+
20:30 Sprint κατατακτήριες ΑΝΤ+

Σάββατο 2 Νοεμβρίου
16:00 Sprint αγώνας ΑΝΤ+
20:00 Κατατακτήριες ANT1+

Κυριακή 3 Νοεμβρίου
19:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 23:00 ANT1

To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/



Πηγές: www.pirelli.com, https://www.antenna.gr/F1/
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Βραζιλίας: Ο Norris νίκησε στο Sprint με εντολή της McLaren

caroto.gr

Στο sprint αγώνα του GP της Βραζιλίας το 2024, ο Lando Norris κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη σε αγώνα sprint, μετά από εντολή της McLaren να του παραχωρήσει τη θέση ο teammate του, Oscar Piastri. Ο Max Verstappen τερμάτισε τρίτος* [υπάρχει update], αλλά βρίσκεται υπό έρευνα για πιθανή παραβίαση των κανόνων κατά τη διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) στον τελευταίο γύρο. ALERT -> Λόγω της έντονης βροχόπτωσης οι κατατακτήριες μεταφέρθηκαν για αύριο.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Piastri, ο οποίος είχε την pole position, να κλείνει την εσωτερική γραμμή στον Norris στην πρώτη στροφή. Οι δύο McLaren κράτησαν τις θέσεις τους, ενώ ο Verstappen, ο οποίος προσπάθησε να προσπεράσει ανεπιτυχώς τον Charles Leclerc για την τρίτη θέση, αναγκάστηκε να μπλοκάρει τους τροχούς του.

Στους πρώτους γύρους, οι McLaren κατάφεραν να κρατήσουν μια μικρή απόσταση, αλλά ο Leclerc και ο Verstappen πλησίασαν ξανά. Ο Norris ανέφερε ότι πίστευε πως ο Piastri έπρεπε να τον αφήσει να περάσει νωρίτερα στον αγώνα, αλλά αρχικά η μόνη εντολή ήταν για τον Piastri να προσφέρει DRS στον Norris όταν η διαφορά μεταξύ τους αυξήθηκε ελαφρώς.

Ο Leclerc πίεσε τους οδηγούς της McLaren, αλλά ένα λάθος του στη Στροφή Senna S στον 13ο γύρο τον ανάγκασε να αμυνθεί απέναντι στον Verstappen στη Στροφή 4, δίνοντας στους οδηγούς της McLaren την ευκαιρία να ξεφύγουν και να ξεφύγουν από την απειλή του DRS.

Μάχη στο τέλος

Στον 18ο γύρο, ο Verstappen κατάφερε να περάσει τον Leclerc με χρήση DRS, ξεκινώντας να μειώνει τη διαφορά από τον Norris. Οι McLaren είχαν πλέον ένα προβάδισμα περίπου δύο δευτερολέπτων, αλλά ο Verstappen πλησίασε ξανά.

Όταν ο Nico Hulkenberg σταμάτησε στην πίστα με τη Haas του στη Στροφή 8, ενεργοποιήθηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC). Η McLaren έδωσε εντολή στον Piastri να επιτρέψει στον Norris να περάσει, κάτι που έγινε στον 22ο γύρο. Ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και πίεσε τον Piastri, φτάνοντας να απειλεί έντονα για τη δεύτερη θέση.

Υπό διερεύνηση ο Verstappen

Λίγο πριν την έναρξη του προτελευταίου γύρου, ενεργοποιήθηκε το VSC και ο αγώνας εξισορροπήθηκε. Καθώς τελείωσε το VSC και ο Norris πλησίασε στη Στροφή 4, ο Verstappen φάνηκε να κάνει κίνηση για προσπέραση με το VSC ακόμα σε ισχύ. Όταν το VSC απενεργοποιήθηκε, ο Norris κράτησε την πρωτοπορία και κέρδισε με διαφορά 0,5 δευτερολέπτων. Ο Verstappen δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την επίθεσή του, ενώ στη συνέχεια ανακοινώθηκε ότι η κίνησή του υπόκειται σε έρευνα.

[update]: Ο Μαξ Φερστάπεν τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων στον αγώνα Sprint του GP Ιντερλάγκος λόγω παράβασης κανονισμών υπό καθεστώς Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας (VSC). Η ποινή τον υποβίβασε από την 3η στην 4η θέση, πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, γεγονός που του κόστισε έναν βαθμό στη μάχη με τον Λάντο Νόρις. Το συμβάν συνέβη όταν ο Φερστάπεν προσέγγισε πολύ κοντά τη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι πριν τη λήξη του VSC, παραβιάζοντας τους κανονισμούς. Παρά την προσπάθεια να αποκαταστήσει την απόσταση, οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι ήταν εκτός των ορίων χρόνου γύρου.

Η Ferrari, παρά τις ελπίδες της για καλύτερη απόδοση, δεν κατάφερε να διατηρήσει τον ρυθμό της. Ο Leclerc έπεσε προς τον teammate του, Carlos Sainz, που είχε μείνει πίσω στους πρώτους γύρους.

Η Mercedes του George Russell τερμάτισε στην έκτη θέση, ενώ ο Pierre Gasly με την Alpine έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα και κατέλαβε την έβδομη θέση. Ο Sergio Perez ανέβηκε από την έξοδο στο SQ2 για να τερματίσει όγδοος και να πάρει τον τελευταίο βαθμό.

Ο Lewis Hamilton κατάφερε να ανακτήσει μερικές θέσεις μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα, ενώ ο Oliver Bearman με τη Haas έπεσε εκτός της δεκάδας.

Η έκβαση του αγώνα, ιδιαίτερα η υπόθεση του Verstappen, αναμένεται να προκαλέσει συζητήσεις και πιθανές συνέπειες για τον Ολλανδό οδηγό. Λόγω της έντονης βροχόπτωσης οι κατατακτήριες μεταφέρθηκαν για αύριο (ήταν για σήμερα στις 20:00), αύριο Κυριακή και ο αγώνας στις 19:00.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1 Max Verstappen 367
2 Lando Norris 323
3 Charles Leclerc 297
4 Oscar Piastri 258
5 Carlos Sainz 244
6 Lewis Hamilton 189
7 George Russell 180
8 Sergio Perez 151
9 Fernando Alonso 62
10 Nico Hulkenberg 31

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
McLaren 581
Ferrari 547
Red Bull 518
Mercedes 369
Aston Martin 86
Haas 46
RB 36
Williams 17
Alpine 15
Kick Sauber 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

F1 – Las Vegas: Προεπισκόπηση

4ΤΡΟΧΟΙ

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 ταξιδεύει στο κοσμοπολίτικο Las Vegas, όπου ο Μax Verstappen μπορεί υπό προϋποθέσεις να κατακτήσει τον τέταρτο τίτλο του, δύο αγώνες πριν το τέλος της φετινής διοργάνωσης.

Αυτό το Σαββατοκύριακο η F1 θα αγωνιστεί για τέταρτη φορά στο Las Vegas. Μετά από δύο διοργανώσεις που διεξήχθησαν σε μια πίστα, που χτίστηκε γύρω από το Caesars Palace το 1981 και το 1982, πέρυσι οι αγώνες Grand Prix βρήκαν νέα στέγη στην παγκόσμια πρωτεύουσα της ψυχαγωγίας, με την πίστα να χρησιμοποιεί μέρος του διάσημου Strip, από το οποίο πήρε το όνομά της. Το Grand Prix του Las Vegas είναι ο τρίτος αγώνας που διεξάγεται φέτος στις ΗΠΑ, μετά το Μiami και το Austin. Μετά τo Spa-Francorchamps μήκους 7,004 χιλιομέτρων, η πίστα στη Νevada είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στο ημερολόγιο με 6,201 χιλιόμετρα. Διαθέτει 17 στροφές, που αντιμετωπίζονται πάνω από 50 φορές στον αγώνα. Είναι μια πίστα υψηλής ταχύτητας, με τρεις ευθείες και κορυφαίες ταχύτητες που έφτασαν τα 350 χλμ./ώρα πέρυσι, με αρκετές ευκαιρίες για προσπεράσματα, ειδικά στη στροφή 14.

Για άλλη μια φορά φέτος, η δράση στην πίστα ξεκινά με δύο ελεύθερα δοκιμαστικά που ξεκινούν τον αγώνα την Πέμπτη και καταλήγουν στον αγώνα το βράδυ του Σαββάτου, ο οποίος διεξάγεται εξ ολοκλήρου με προβολείς. Υπάρχουν και άλλες διοργανώσεις που κάνουν το ίδιο (Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Σιγκαπούρη, Κατάρ και Άμπου Ντάμπι) αλλά καμία δεν διαθέτει τόσο μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ ημέρας και νύχτας όσο η διοργάνωση αυτού του Σαββατοκύριακου. Αυτό οφείλεται στη θέση της πόλης στην έρημο Μοχάβε, ενώ οι άλλες τέσσερις βρίσκονται όλες σε μικρή απόσταση από τη θάλασσα. Επιπλέον, η ημερομηνία του Νοεμβρίου αποκλείει τον πιο συνηθισμένο ανοιξιάτικο ή καλοκαιρινό καιρό που απολαμβάνουν τα περισσότερα Grand Prix. Επομένως, είναι πολύ πιθανό τα αυτοκίνητα να τρέξουν σε θερμοκρασίες αέρα γύρω στους 10°C, με αρκετά παρόμοιες θερμοκρασίες στην πίστα.

Όπως έχει γίνει ο κανόνας για τα circuit πόλης, η Pirelli έχει επιλέξει τις τρεις πιο μαλακές μίξεις στον αγώνα, την C3 ως σκληρή, την C4 ως μεσαία και την C5 ως μαλακή, όπως συνέβη και το 2023. Η κύρια πρόκληση στο μέτωπο των ελαστικών θα είναι η προθέρμανση, ειδικά κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και ειδικότερα για τα εμπρός. Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί ώστε να ανεβάσουν τη θερμοκρασία των ελαστικών χωρίς να τα καταπονήσουν υπερβολικά, αποφεύγοντας τυχόν μπλοκαρίσματα στα πιο επίπονα σημεία φρεναρίσματος.

Επιπλέον, οι χαμηλές θερμοκρασίες οδηγούν σε μείωση της πρόσφυσης και αυτό μπορεί να προκαλέσει αυξημένο κόκκο. Αυτοί οι παράγοντες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε επιτάχυνση της διαδικασίας φθοράς, γεγονός που υποδηλώνει μια στρατηγική δύο πιτ στοπ, η οποία μάλιστα ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή πέρυσι. Ωστόσο, ένα μόνο πιτ στοπ μπορεί να εξακολουθεί να είναι αρκετά ανταγωνιστικό, ειδικά αν ο οδηγός ανεβάσει σταδιακά τη θερμοκρασία των ελαστικών, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής τους σε ένα μεγάλο stint.

Η εμπειρία που αποκτήθηκε στην περσινή διοργάνωση θα είναι χρήσιμη για τις ομάδες και την Pirelli. Στην πραγματικότητα, αποκτήθηκαν πολλά δεδομένα σχετικά με την πρόσφυση και την τριβή της επιφάνειας της πίστας και αυτά μοιράστηκαν με τις ομάδες, οι οποίες παρείχαν επίσης τα δεδομένα προσομοίωσης. Όπως πάντα σε ένα circuit πόλης, οι κόκκινες σημαίες και τα αυτοκίνητα ασφαλείας είναι μια ισχυρή πιθανότητα με όλους τους άγνωστους παράγοντες που μπορεί να επιφέρουν, περιλαμβανομένης της επανεκκίνησης όσον αφορά τη διαχείριση της θερμοκρασίας των ελαστικών.

Το 2023 ο Max Verstappen κέρδισε, μπροστά από τους Charles Leclerc και Sergio Perez. Το φετινό Grand Prix του Las Vegas θα είναι ο 79ος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Οδηγών που διεξάγεται στις ΗΠΑ, από το 1950 που ξεκίνησε η F1. Οι ΗΠΑ έρχονται έτσι μαζί με τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία στη δεύτερη θέση της λίστας των χωρών που έχουν φιλοξενήσει τα περισσότερα Grand Prix, με μόνο την Ιταλία με 107 να έχει διοργανώσει περισσότερα. Μέχρι σήμερα έχουν χρησιμοποιηθεί 11 χώροι στις Ηνωμένες Πολιτείες: Austin (12 Grands Prix), Dallas (1), Detroit (7), Indianapolis (19), Las Vegas (3), Long Beach (8), Miami (3), Phoenix (3), Riverside (1), Sebring (1) και Watkins Glen (20). Υπάρχει ένα ασυνήθιστο στατιστικό στοιχείο, καθώς οι δύο οδηγοί που βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των νικητών των αγώνων που διεξάγονται στις ΗΠΑ θα βρίσκονται στην πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο στο Λας Βέγκας, δηλαδή ο Lewis Hamilton και ο Max Verstappen με έξι ο καθένας. Μετά τη νίκη του Charles Leclerc στο Austin τον περασμένο μήνα, η Ferrari είναι η πιο επιτυχημένη ομάδα στη χώρα αυτή με 14 νίκες.

Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
04:30 Free Practice 1 ANT1+
08:00 Free Practice 2 ANT+

Σάββατο 23 Νοεμβρίου
04:30 Free Practice 3 ANT+
08:00 Kατατακτήριες αγώνα ANT1+

Κυριακή 24 Νοεμβρίου
08:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 16:30 ANT1

To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1
https://f1tv.formula1.com/

Πηγές: www.pirelli.com, https://www.antenna.gr/F1/
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Λας Βέγκας - Κατατακτήριες: Pole για τον Russell, δεύτερος ο Sainz

Car & Friver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο George Russell κινήθηκε ταχύτερα όλων στις κατατακτήριες στο Λας Βέγκας, με τον Carlos Sainz να τοποθετείται δεύτερος και τον Pierre Gasly να έρχεται τρίτος.

Ο George Russell μετέτρεψε τον εξαιρετικό ρυθμό, που έδειξε ότι είχε η Mercedes από το πρώτο κιόλας session της Παρασκευής, σε pole position, και θα στηθεί στην πρώτη θέση του grid στον αγώνα της Κυριακής. Στο πλευρό του θα βρεθεί ο Carlos Sainz, ενώ στην τρίτη θέση κατετάγη ο Pierre Gasly.

Στο Q1, ο Ζhou Guanyu σημείωσε έναν γύρο που ήταν αρκετά γρήγορος ώστε να προαχθεί στο Q2. Είναι η πρώτη φορά που κατάφερε κάτι τέτοιο από το GP Μ. Βρετανίας.

Εκτός συνέχειας έμειναν οι Sergio Perez (P16), Fernando Alonso (P17), Alex Albon (P18), Valtteri Bottas (P19) και Lance Stroll (P20).

Περνώντας στο Q2, ο Franco Colapinto προσέκρουσε στις μπαριέρες της στροφής 16 και διέλυσε το μονοθέσιό του. Το συμβάν έλαβε χώρα με το πέσιμο της καρώ σημαίας του δεύτερου σκέλους της διαδικασίας και το Q3 καθυστέρησε να ξεκινήσει, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες επισκευής της μπαριέρας.

Εκτός Q3 έμειναν οι Esteban Ocon (P11), Kevin Magnussen (P12), Zhou Guanyu (P13), Franco Colapinto (P14) και Liam Lawson (P15).

Στο τελευταίο σκέλος των κατατακτηρίων, ο Russell έκανε τον ταχύτερο γύρο με την πρώτη κιόλας προσπάθεια. Ο Βρετανός κατάφερε να εξασφαλίσει ότι θα ήταν ο τελευταίος οδηγός που θα είχε την ευκαιρία να βελτιώσει τον χρόνο του, λίγα δευτερόλεπτα πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία, ώστε να επωφεληθεί από τις συνθήκες της πίστας.

Έτσι, παρόλο που τόσο οι δύο πιλότοι της Ferrari, όσο κι ο Gasly, βελτίωσαν τους χρόνους τους στις δεύτερες προσπάθειες, ο Russell είχε τον τελευταίο λόγο και πήρε την pole από τον Sainz για 0,098 sec.

Ο Charles Leclerc κατετάγη τελικά τέταρτος, με τους Max Verstappen και Lando Norris να έρχονται στην πέμπτη κι έκτη θέση, αντίστοιχα. Θυμίζουμε ότι ο Ολλανδός μπορεί να «κλειδώσει» το πρωτάθλημα με αρκετούς τρόπους κι ένας από τους ευκολότερους είναι να τερματίσει μπροστά από τον Βρετανό αντίπαλό του.

Έβδομος ολοκλήρωσε ο Yuki Tsunoda, με τον Oscar Piastri να τερματίζει στην όγδοη θέση. Την κορυφαία δεκάδα «έκλεισαν» οι Nico Hulkenberg και Lewis Hamilton, στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα. Ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κατάφερε να έχει αντίστοιχες επιδόσεις με τον ομόσταβλό του και δύο λάθη στο Q3 του κόστισαν ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Q1 Q2 Q3
1 George Russell 1m33.186s 1m32.779s 1m32.312s
2 Carlos Sainz 1m33.484s 1m32.711s 1m32.410s
3 Pierre Gasly 1m33.691s 1m32.879s 1m32.664s
4 Charles Leclerc 1m33.446s 1m33.016s 1m32.783s
5 Max Verstappen 1m33.299s 1m33.085s 1m32.797s
6 Lando Norris 1m33.592s 1m33.099s 1m33.008s
7 Yuki Tsunoda 1m33.789s 1m33.089s 1m33.029s
8 Oscar Piastri 1m33.450s 1m33.024s 1m33.033s
9 Nico Hulkenberg 1m33.920s 1m33.114s 1m33.062s
10 Lewis Hamilton 1m33.225s 1m32.567s 1m48.106s
11 Esteban Ocon 1m33.968s 1m33.221s
12 Kevin Magnussen 1m33.991s 1m33.297s
13 Zhou Guanyu 1m34.079s 1m33.566s
14 Franco Colapinto 1m33.746s 1m33.749s
15 Liam Lawson 1m34.087s 1m34.257s
16 Sergio Perez 1m34.155s
17 Fernando Alonso 1m34.258s
18 Alex Albon 1m34.425s
19 Valtteri Bottas 1m34.430s
20 Lance Stroll 1m34.484s
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Λας Βέγκας: Τεράστιο 1-2 της Mercedes - 4κις παγκόσμιος πρωταθλητής ο Verstappen

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο George Russell κατέκτησε την τρίτη νίκη της καριέρας του στο Λας Βέγκας, με τον Lewis Hamilton να έρχεται δεύτερος και τον Carlos Sainz να τερματίζει τρίτος, σε έναν αγώνα που ο Max Verstappen θα γιορτάσει την εξασφάλιση του τέταρτου παγκόσμιου τίτλου του.

Ο George Russell πήρε μία ιδιαίτερα εμφατική, lights-to-finish νίκη στο Λας Βέγκας, με τον ομόσταβλό του, Lewis Hamilton να ολοκληρώνει το 1-2 για τη Mercedes, σε έναν αγώνα που η ομάδα από το Brackley είχε το ταχύτερο μονοθέσιο. Τρίτος βρέθηκε ο Carlos Sainz, ο οποίος ηγήθηκε το 3-4 για τη Ferrari, με τον Charles Leclerc να ακολουθεί τέταρτος.

Το σημαντικότερο, ο Max Verstappen έκανε αυτό που χρειαζόταν, οδήγησε χωρίς λάθη κι υπερβολές και τερμάτισε στην πέμπτη θέση, 27 sec μπροστά από τον Lando Norris, διατηρώντας τον τίτλο του πρωταθλητή και προσθέτοντας ένα τέταρτο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο παλμαρέ του.

Fangio, Prost, Schumacher, Vettel, Hamilton και τώρα Verstappen, ο Ολλανδός μπαίνει σε ένα πολύ κλειστό club πρωταθλητών με τέσσερις ή περισσότερους τίτλους στην καριέρα τους. Σε ένα αγωνιστικό τριήμερο που η Red Bull βρισκόταν στο πουθενά, ο Verstappen κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και να εστιάσει στον «δικό του αγώνα,» εξασφαλίζοντας μαθηματικά το πρωτάθλημα.

Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Ο Charles Leclerc προσπέρασε τόσο τον Pierre Gasly, όσο και τον Carlos Sainz στην πρώτη στροφή, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση.

Γύρος 5: Ο Sainz μπήκε στη ζώνη DRS του Leclerc, στοχεύοντας να ανακτήσει τη θέση εκκίνησής του.

Γύρος 8: Ο Ισπανός κατάφερε να ολοκληρώσει το προσπέρασμα και το ίδιο έκανε κι ο Max Verstappen, με τον Leclerc να δυσκολεύεται με τα ελαστικά του.

Γύρος 11: Λίγους γύρους αργότερα, ο Ολλανδός αναβαθμίστηκε στη δεύτερη θέση, προσπερνώντας και τον Sainz, ο οποίος μπήκε στα pits για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών.

Γύρος 12: Το pitlane επισκέφτηκε κι ο Verstappen, περνώντας στη σκληρή γόμα.

Γύρος 17: Έχοντας εκκινήσει από τη 10η θέση, ο Lewis Hamilton αναρριχήθηκε στην έκτη θέση, προσπερνώντας τον Lando Norris. Στον ίδιο γύρο, κατάφερε να βρεθεί στην πέμπτη θέση, μπροστά κι από τον Sergio Perez.

Η κατάσταση σταθεροποιήθηκε για μερικούς γύρους, με τους περισσότερους οδηγούς να ολοκληρώνουν τις δεύτερες αλλαγές ελαστικών τους. Με τις δύο Ferrari να κάνουν pitstop, ο Hamilton πέρασε και τον Verstappen και βρέθηκε στη δεύτερη θέση, πίσω από τον teammate του.

Γύρος 33: Ο τελευταίος που έκανε το δικό του pitstop ήταν ο George Russell, ο οποίος είχε χτίσει μια διαφορά μεγαλύτερη των 30 sec. Όταν επέστρεψε στην πίστα, ο Hamilton βρισκόταν 12 sec μακριά του και ξεκίνησε να «ροκανίζει» την απόσταση.

Γύρος 35: Ο Βρετανός είχε πλέον μειώσει τη διαφορά στα 9,6 sec κι έγραφε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο.

Γύρος 47: Τόσο ο Sainz, όσο κι ο Leclerc πέρασαν τον Verstappen με 1 γύρο διαφορά, παίρνοντας την τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 George Russell 50 Γύροι
2 Lewis Hamilton 7.313s
3 Carlos Sainz 11.906s
4 Charles Leclerc 14.283s
5 Max Verstappen 16.582s
6 Lando Norris 43.385s
7 Oscar Piastri 51.365s
8 Nico Hulkenberg 59.808s
9 Yuki Tsunoda 62.808s
10 Sergio Perez 63.114s
11 Fernando Alonso 69.195s
12 Kevin Magnussen 69.803s
13 Zhou Guanyu 74.085s
14 Franco Colapinto 75.172s
15 Lance Stroll 84.102s
16 Liam Lawson 91.005s
17 Esteban Ocon 1 Γύρος
18 Valtteri Bottas 1 Γύρος
Alex Albon DNF
Pierre Gasly DNF
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100661
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Κατάρ - Sprint: 1-2 η McLaren - Ο Norris έδωσε τη νίκη στον Piastri

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Lando Norris ανταπέδωσε τη «χάρη» στον ομόσταβλό του, Oscar Piastri, με τους δύο πιλότους της McLaren να ολοκληρώνουν τον αγώνα Sprint σε σχηματισμό 1-2.

Ο Oscar Piastri πήρε τη νίκη του αγώνα Sprint στο Κατάρ, αφού ο Lando Norris του προσέφερε την πρωτιά στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου, ανταποδίδοντάς του τη νίκη που του χάρισε ο ομόσταβλός του στο Sprint της Βραζιλίας.

Η κίνηση αυτή ήταν το «ευχαριστώ» του Βρετανού στον Αυστραλό teammate του για την υποστήριξη που του έδειξε στη μάχη του με τον Max Verstappen για το πρωτάθλημα των οδηγών. Με τον Ολλανδό να έχει «κλειδώσει» τον τέταρτο τίτλο του στον προηγούμενο αγώνα στο Λας Βέγκας, η McLaren πλέον έχει εστιάσει στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών κι έτσι τα team orders υπέρ του Norris έχουν σταματήσει.

Ο Norris δήλωσε μάλιστα ότι σχεδίαζε να το κάνει από τη Βραζιλία ακόμη, όμως η ομάδα θεώρησε ότι η κίνηση ήταν αρκετά παράτολμη στον συγκεκριμένο αγώνα. Ωστόσο, ο Βρετανός παράκουσε τις εντολές της ομάδας κι εκπλήρωσε την επιθυμία του.

Ο Βρετανός έκανε μια αλάνθαστη εκκίνηση και πέρασε όλο τον αγώνα ως επικεφαλής, φροντίζοντας ταυτόχρονα να προσφέρει στον ομόσταβλό του DRS σε κάθε στιγμή. Ο Piastri είχε προσπεράσει τον George Russell στον πρώτο από τους 19 γύρους του Sprint, όμως ο Βρετανός συνέχισε να επιτίθεται, κρίνοντας τη βοήθεια του Norris πολύτιμη κι αναγκαία.

Στον τελευταίο γύρο, λίγα μέτρα πριν τη γραμμή του τερματισμού, ο Norris έκανε στην άκρη κι ο Piastri πήρε τη νίκη, με τη McLaren να κάνει το 1-2 και να κερδίζει μέγιστους βαθμούς, παίρνοντας το πάνω χέρι στη μάχη της με τη Ferrari για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Οι δύο πιλότοι της Scuderia ήρθαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, με τον Carlos Sainz να ηγείται του Charles Leclerc. Ακολούθησε ο Lewis Hamilton, που κατάφερε να αναρριχηθεί πέμπτος, όμως ο Μονεγάσκος τον προσπέρασε μερικούς γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας, με αποτέλεσμα να τερματίσει τελικά στην έκτη θέση.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα «έκλεισαν» οι Nico Hulkenberg και Max Verstappen, καταλαμβάνοντας την έβδομη κι όγδοη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος Βαθμοί
1 Oscar Piastri 19 Γύροι 8
2 Lando Norris 0.136s 7
3 George Russell 0.410s 6
4 Carlos Sainz 1.326s 5
5 Charles Leclerc 5.073s 4
6 Lewis Hamilton 5.650s 3
7 Nico Hulkenberg 8.508s 2
8 Max Verstappen 10.368s 1
9 Pierre Gasly 14.513s
10 Kevin Magnussen 15.485s
11 Fernando Alonso 19.204s
12 Valtteri Bottas 23.351s
13 Lance Stroll 24.421s
14 Esteban Ocon 30.379s
15 Alex Albon 33.062s
16 Liam Lawson 34.356s
17 Yuki Tsunoda 35.102s
18 Franco Colapinto 35.639s
19 Zhou Guanyu 71.436s
20 Sergio Perez 74.371s
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”