Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Santos
Το αν δεν σέβεστε τους κανόνες Όργουελ πλεον δεν είμαι αναγκασμένος να σας λέω κάθε τρεις και λίγο ότι θα σβήνω τα ποστ τα οποία είναι υβριστικά και μετά να με κατηγορείτε για λογοκρισία και ότι σας σβήνω τα ποστ κλπ.
Και μάλιστα να μου στέλνετε και PM για αυτόν τον λόγο. (Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα)
Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Και μάλιστα να μου στέλνετε και PM για αυτόν τον λόγο. (Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα)
Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Re: Fernando Santos
Απιστευτο..!!!gash04 έγραψε: Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Re: Fernando Santos
moican δεν μίλησα πουθενά ούτε για αδιαφορία ούτε για απαξίωση. Αυτό που είπα είναι ότι έχουμε χάσει το μέτρο σ αυτά που λέμε και που γράφουμε με αποτέλεσμα να φτάνουμε σε σημείο να τρωγόμαστε μεταξύ μας σαν τα σκυλιά χωρίς λόγο στην ουσία , κατανοητό ότι ο καθένας έχει την άποψή του η οποία είναι και σεβαστή , θα πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι όλοι ΠΑΟΚ είμαστε και δεν οδηγεί πουθενά αυτή η αντιπαράθεση.moican4 έγραψε:Slade, θεωρεις καλυτερο την αδιαφορια και απαξιωση..? Μπορει, να ειναι και αυτο μια λυση..Γιατι οχι..
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Santos
για πες μου ρε φιλε για να καταλαβω στηριζεις τοσο πολυ σαντος γιατι βλεπεις προοπτικες και πραγματα που σου αρεσουν?και αν ναι πες μου κα εμενα σε παρακαλω ποια? ή απλα γιατι ειναι επιλογη της διοικησης ?moican4 έγραψε:Απιστευτο..!!!gash04 έγραψε: Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:Ποιον ειχαν προπονητη..?
Re: Fernando Santos
Slade, εχεις απολυτο δικιο αλλα αλλο αποψη , αλλο γκρινια, μιρλα, κομπλεξ και ισοπεδωση των παντων...Ημαρτον δηλαδη....Ολα εχουν τα ορια τους..Διαβαστε αυτο λιγο...Γιατι δυστυχως συμβαινουν και χειροτερα ρε γμτ σε αυτον τον κοσμο...Αντε εμεις ειμαστε για τα πανηγυρια..Αυτοι..?
http://www.sport-fm.gr/article/201762
http://www.sport-fm.gr/article/201762
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 28 Οκτ 2009, 17:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 897
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Santos
Εχουμε καταντήσει για γέλια... θα πω κι εγώ την άποψή μου ξεκάθαρα.
Χάσαμε από τη Σεβίλη, χάσαμε από τη Μίλαν του χοντρού, χάσαμε στο κύπελο 4-0 από την Αλκορόν (Γ' κατηγορίας)
Είναι μπάλα ρε αμπαλοι αυτή που βλέπουμε??????
Πονάνε τα μάτια μας και τα μυαλά μας!!!
Να φύγει ο Πελεγκρίνι τωωωωρα.... να παει αλλουυυυυυυυυυυυυυυ !!!
Να φύγει κι ο Ραούλ... τι τον βάζει 35 χρονων !!!
Να φύγουν κι άλλοι.... όλοι να φύγουν ολοι ρεεεεεεεεεε.....
Αυτή τη ΡΕΑΛ ονειρεύτηκα εγω??????????????
Χάσαμε από τη Σεβίλη, χάσαμε από τη Μίλαν του χοντρού, χάσαμε στο κύπελο 4-0 από την Αλκορόν (Γ' κατηγορίας)
Είναι μπάλα ρε αμπαλοι αυτή που βλέπουμε??????
Πονάνε τα μάτια μας και τα μυαλά μας!!!
Να φύγει ο Πελεγκρίνι τωωωωρα.... να παει αλλουυυυυυυυυυυυυυυ !!!
Να φύγει κι ο Ραούλ... τι τον βάζει 35 χρονων !!!
Να φύγουν κι άλλοι.... όλοι να φύγουν ολοι ρεεεεεεεεεε.....
Αυτή τη ΡΕΑΛ ονειρεύτηκα εγω??????????????
Re: Fernando Santos
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 28 Οκτ 2009, 17:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Fernando Santos
Αν περνούσε ο ΟΦΗΣ τι θα έλεγες δηλαδή μετά?Maximus έγραψε:Μαγικο κοουτσαρισμα του Σαντος σημερα οπου καταφερε με το μαγικο ραβδι του να κλεισει τους διαδρομους στον ΟΦΗ και τους Σαρακατσανη και Περογαμβρακη εκτος εστιας και να παρει το κλασικο 1-0! Ευγε!
Το οτι η ομαδα δεν ξερει να επιτεθει και κανει σεντρες και γιομες, το ειδατε;
Το οτι βαλαμε γκολ απο λαθος των αλλων σε ενα εντελως ακυρο σημειο, το ειδατε;
Το οτι ο τεραστιος ΠΑΟΚ του Σαντος εκανε καθυστερησεις απο το '70, το ειδατε;
Δεν υποβαθμιζω την νικη μας, ειχαμε και θετικα (πολυ καλη αμυντικη λειτουργια) αλλα μην ριχνουμε τις αδυναμιες κατω απο το χαλακι λογω της προκρισης...
ΥΓ.
Ειδαμε επιτελους μια καθετη πασα απο τον Βερον στο '24, και ο μεγιστος Σαντος του εκανε παρατηρηση γιατι δεν πηγε στα ακρα να κανει σεντρα...
Αν και κανονικά θα πρέπει να πανηγυρίζεις σήμερα ακόμα περισσότερο μιας και ο Σάντος άντεξε και την παρέλαση και κέρδισες και το στοίχημα με τον κωλόγαυρο πανηγυρικά.
Re: Fernando Santos
εγω αυτο που ξερω και λεω ειναι οτι ο αδικος μηδενισμος ενος ατομου και η στοχοποιηση του απο καποια ατομα ανεξαρτητα αν φταιει η οχι οδηγει και στη φανατικη υποστηριξη του απο αλλα ατομα...ουτε καρπουζας και αχρηστος ειναι ουτε μουρινιο ειναι...ενας πολυ καλος προπονητης ειναι για τα ελληνικα κυριως δεδομενα που μπορει να μαθει ποδοσφαιρο και στους νεους παιχτες οπως εκανε με κατσουρανη λουιζαο κριστιανο ροναλντο(οσο τραβηγμενο και αν ακουγεται) και αλλους..επισης ο αμπαλος ζαγορακης(που το ειχε προπονητη) σταζει μελι για την παρτη του αλλα σωστα αυτος ηθελε το κακο μας και εφυγε(ή για αλλους τον φτασαμε στα ορια του)...
Re: Fernando Santos
Σε 20-25 αγωνες με μικροτερες ομαδες ειναι στατιστικα βεβαιο οτι θα κανεις καποιες γκελες. Το να απομονωσεις την γκελα του γαυρου ή του βαζελου, τη μια ή τις 2 επαναλαμβανω σε πολλους αγωνες, και να πεις "δηλαδη τι παραπανω εχει ο Εργοτελης ή ο Πανσερραικος" ειναι κουτο και το ανοητο του πραγματος φαινεται λιγες μερες αργοτερα με τον αποκλεισμο του Εργοτελη και την επομενη ηττα των Σερρων στη β'εθνικη. Μου θυμιζει το χιουμοριστικο μπλουζακι που ειχαν βγαλει οι φιλαθλοι της Σεν Παουλι οταν το 2001-2 ειχαν κερδισει 2-1 την τοτε πρωταθλητρια ευρωπης Μπαγερν που ελεγε "Ειμαστε η καλυτερη ομαδα της ευρωπης". Επισης στους αγωνες με τις μικρες ομαδες -αυτο ισχυει για ολες τις μεγαλυτερες- συχνα υπαρχει μικροτερος βαθμος αυτοσυγκεντρωσης, μικροτερο κινητρο και οι δυνατες ομαδες παιζουν ισα ισα οσο χρειαζεται για τη νικη. Για αυτο ειναι το ιδιο ανεδαφικα επιχειρηματα του στυλ "μα αυτον τον γαυρο που ο τελης εχασε τοσες ευκαιριες, ή αυτον τον βαζελο που με το ζορι γλυτωσε απο την καβαλα". Αυτος ο γαυρος και ο αυτος ο βαζελος οταν παιξουν το σημαντικο ματς π.χ. Στανταρ Λιεγης θα ειναι προφανως καλυτεροι. Το ιδιο γινεται παντου στον κοσμο. Ειναι πολυ λογικο η Μιλαν π.χ. μετα απο μια ηττα εντος απο μικρη ομαδα του καμπιονατο να παει και να φερει διπλο στο Μπερναμπεου.
Για τις τελευταιες σελιδες εχω να πω οτι μπορω να αναφερω παρα πολλα ονοματα χρηστων του ΠΑΟΚμανια που δε γουσταρουν Σαντος, λενε την αποψη τους με επιχειρηματα, χαιρομαι να τους διαβαζω, γιατι παντα οι αντιθετες γνωμες σε βαζουν σε σκεψη. Μπορω να αναφερω ομως μονο 2 μελη που εχουν αναγαγει την απομακρυνση του Σαντος σε προσωπικο στοιχημα, σε εναν εγωιστικο υπερ παντων αγωνα στον οποιο απλα πρεπει να επιβεβαιωθει η αποψη τους. Μονο αυτο, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο και με καθε τροπο και τιμημα.... Προσβαλουν το site με αυτην, αλλα και με αλλες συμπεριφορες τους. Αντιμετωπιζουν τους αλλους σαν εν δυναμει χειροκροτητες τους, αυτη ειναι η απαιτηση τους. Καλο θα ηταν να μαζευαν τα πληκτρολογια τους και να συνεχιζαν τις ζωουλες τους χωρις να μας πρηζουν αλλο τα @@.
Δεν επιτρέπονται ειρωνικοί-προσβλητικοι χαρακτηρισμοι για μελη του φόρουμ!
Thx, Admin Team
Για τις τελευταιες σελιδες εχω να πω οτι μπορω να αναφερω παρα πολλα ονοματα χρηστων του ΠΑΟΚμανια που δε γουσταρουν Σαντος, λενε την αποψη τους με επιχειρηματα, χαιρομαι να τους διαβαζω, γιατι παντα οι αντιθετες γνωμες σε βαζουν σε σκεψη. Μπορω να αναφερω ομως μονο 2 μελη που εχουν αναγαγει την απομακρυνση του Σαντος σε προσωπικο στοιχημα, σε εναν εγωιστικο υπερ παντων αγωνα στον οποιο απλα πρεπει να επιβεβαιωθει η αποψη τους. Μονο αυτο, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο και με καθε τροπο και τιμημα.... Προσβαλουν το site με αυτην, αλλα και με αλλες συμπεριφορες τους. Αντιμετωπιζουν τους αλλους σαν εν δυναμει χειροκροτητες τους, αυτη ειναι η απαιτηση τους. Καλο θα ηταν να μαζευαν τα πληκτρολογια τους και να συνεχιζαν τις ζωουλες τους χωρις να μας πρηζουν αλλο τα @@.
Δεν επιτρέπονται ειρωνικοί-προσβλητικοι χαρακτηρισμοι για μελη του φόρουμ!
Thx, Admin Team
Re: Fernando Santos
Ναιgash04 έγραψε:
Απλά έλεος!
Πρέπει να ξαναγράψω τα ίδια?
Γελάω απλά γιατί δεν είμαι στη θέση σου... ούτε και θέλω ποτέ
Βασικά θα είχα στείλει για μπανάκι 3-4 χαλαρά.
Re: Fernando Santos
Προσυπογράφω από ψυχής.nikos55 έγραψε:Σε 20-25 αγωνες με μικροτερες ομαδες ειναι στατιστικα βεβαιο οτι θα κανεις καποιες γκελες. Το να απομονωσεις την γκελα του γαυρου ή του βαζελου, τη μια ή τις 2 επαναλαμβανω σε πολλους αγωνες, και να πεις "δηλαδη τι παραπανω εχει ο Εργοτελης ή ο Πανσερραικος" ειναι κουτο και το ανοητο του πραγματος φαινεται λιγες μερες αργοτερα με τον αποκλεισμο του Εργοτελη και την επομενη ηττα των Σερρων στη β'εθνικη. Μου θυμιζει το χιουμοριστικο μπλουζακι που ειχαν βγαλει οι φιλαθλοι της Σεν Παουλι οταν το 2001-2 ειχαν κερδισει 2-1 την τοτε πρωταθλητρια ευρωπης Μπαγερν που ελεγε "Ειμαστε η καλυτερη ομαδα της ευρωπης". Επισης στους αγωνες με τις μικρες ομαδες -αυτο ισχυει για ολες τις μεγαλυτερες- συχνα υπαρχει μικροτερος βαθμος αυτοσυγκεντρωσης, μικροτερο κινητρο και οι δυνατες ομαδες παιζουν ισα ισα οσο χρειαζεται για τη νικη. Για αυτο ειναι το ιδιο ανεδαφικα επιχειρηματα του στυλ "μα αυτον τον γαυρο που ο τελης εχασε τοσες ευκαιριες, ή αυτον τον βαζελο που με το ζορι γλυτωσε απο την καβαλα". Αυτος ο γαυρος και ο αυτος ο βαζελος οταν παιξουν το σημαντικο ματς π.χ. Στανταρ Λιεγης θα ειναι προφανως καλυτεροι. Το ιδιο γινεται παντου στον κοσμο. Ειναι πολυ λογικο η Μιλαν π.χ. μετα απο μια ηττα εντος απο μικρη ομαδα του καμπιονατο να παει και να φερει διπλο στο Μπερναμπεου.
Για τις τελευταιες σελιδες εχω να πω οτι μπορω να αναφερω παρα πολλα ονοματα χρηστων του ΠΑΟΚμανια που δε γουσταρουν Σαντος, λενε την αποψη τους με επιχειρηματα, χαιρομαι να τους διαβαζω, γιατι παντα οι αντιθετες γνωμες σε βαζουν σε σκεψη. Μπορω να αναφερω ομως μονο 2 μελη που εχουν αναγαγει την απομακρυνση του Σαντος σε προσωπικο στοιχημα, σε εναν εγωιστικο υπερ παντων αγωνα στον οποιο απλα πρεπει να επιβεβαιωθει η αποψη τους. Μονο αυτο, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο και με καθε τροπο και τιμημα.... Προσβαλουν το site με αυτην, αλλα και με αλλες συμπεριφορες τους. Αντιμετωπιζουν τους αλλους σαν εν δυναμει χειροκροτητες τους, αυτη ειναι η απαιτηση τους. Καλο θα ηταν να μαζευαν τα πληκτρολογια τους και να συνεχιζαν τις ζωουλες τους χωρις να μας πρηζουν αλλο τα @ρχιδια.
Δεν επιτρέπονται ειρωνικοί-προσβλητικοι χαρακτηρισμοι για μελη του φόρουμ!
Thx, Admin Team

