Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Το αν δεν σέβεστε τους κανόνες Όργουελ πλεον δεν είμαι αναγκασμένος να σας λέω κάθε τρεις και λίγο ότι θα σβήνω τα ποστ τα οποία είναι υβριστικά και μετά να με κατηγορείτε για λογοκρισία και ότι σας σβήνω τα ποστ κλπ.
Και μάλιστα να μου στέλνετε και PM για αυτόν τον λόγο. (Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα)


Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

gash04 έγραψε: Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Απιστευτο..!!! :o Ποιον ειχαν προπονητη..?
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Slade »

moican4 έγραψε:Slade, θεωρεις καλυτερο την αδιαφορια και απαξιωση..? Μπορει, να ειναι και αυτο μια λυση..Γιατι οχι..
moican δεν μίλησα πουθενά ούτε για αδιαφορία ούτε για απαξίωση. Αυτό που είπα είναι ότι έχουμε χάσει το μέτρο σ αυτά που λέμε και που γράφουμε με αποτέλεσμα να φτάνουμε σε σημείο να τρωγόμαστε μεταξύ μας σαν τα σκυλιά χωρίς λόγο στην ουσία , κατανοητό ότι ο καθένας έχει την άποψή του η οποία είναι και σεβαστή , θα πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι όλοι ΠΑΟΚ είμαστε και δεν οδηγεί πουθενά αυτή η αντιπαράθεση.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από desperando »

moican4 έγραψε:
gash04 έγραψε: Επίσης τα επιχειρήματα για γάβρο και Εργοτέλη και μαθήματα για Σάντος να σας ενημερώσω πως ο γάβρος έφαγε 3 και ο Εργοτέλης αποκλείστηκε απο την Πιερικάρα. :ugeek:
Απιστευτο..!!! :o Ποιον ειχαν προπονητη..?
για πες μου ρε φιλε για να καταλαβω στηριζεις τοσο πολυ σαντος γιατι βλεπεις προοπτικες και πραγματα που σου αρεσουν?και αν ναι πες μου κα εμενα σε παρακαλω ποια? ή απλα γιατι ειναι επιλογη της διοικησης ?
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Slade, εχεις απολυτο δικιο αλλα αλλο αποψη , αλλο γκρινια, μιρλα, κομπλεξ και ισοπεδωση των παντων...Ημαρτον δηλαδη....Ολα εχουν τα ορια τους..Διαβαστε αυτο λιγο...Γιατι δυστυχως συμβαινουν και χειροτερα ρε γμτ σε αυτον τον κοσμο...Αντε εμεις ειμαστε για τα πανηγυρια..Αυτοι..?

http://www.sport-fm.gr/article/201762
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 28 Οκτ 2009, 17:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Εχουμε καταντήσει για γέλια... θα πω κι εγώ την άποψή μου ξεκάθαρα.
Χάσαμε από τη Σεβίλη, χάσαμε από τη Μίλαν του χοντρού, χάσαμε στο κύπελο 4-0 από την Αλκορόν (Γ' κατηγορίας)
Είναι μπάλα ρε αμπαλοι αυτή που βλέπουμε??????
Πονάνε τα μάτια μας και τα μυαλά μας!!!
Να φύγει ο Πελεγκρίνι τωωωωρα.... να παει αλλουυυυυυυυυυυυυυυ !!!
Να φύγει κι ο Ραούλ... τι τον βάζει 35 χρονων !!!
Να φύγουν κι άλλοι.... όλοι να φύγουν ολοι ρεεεεεεεεεε.....
Αυτή τη ΡΕΑΛ ονειρεύτηκα εγω??????????????
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Δυστυχως ουτε εσυ ,ουτε ολοι μας...υπομονη, θα κανουμε ομαδουλα καποτε...Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 28 Οκτ 2009, 17:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Maximus έγραψε:Μαγικο κοουτσαρισμα του Σαντος σημερα οπου καταφερε με το μαγικο ραβδι του να κλεισει τους διαδρομους στον ΟΦΗ και τους Σαρακατσανη και Περογαμβρακη εκτος εστιας και να παρει το κλασικο 1-0! Ευγε!

Το οτι η ομαδα δεν ξερει να επιτεθει και κανει σεντρες και γιομες, το ειδατε;
Το οτι βαλαμε γκολ απο λαθος των αλλων σε ενα εντελως ακυρο σημειο, το ειδατε;
Το οτι ο τεραστιος ΠΑΟΚ του Σαντος εκανε καθυστερησεις απο το '70, το ειδατε;

Δεν υποβαθμιζω την νικη μας, ειχαμε και θετικα (πολυ καλη αμυντικη λειτουργια) αλλα μην ριχνουμε τις αδυναμιες κατω απο το χαλακι λογω της προκρισης...

ΥΓ.

Ειδαμε επιτελους μια καθετη πασα απο τον Βερον στο '24, και ο μεγιστος Σαντος του εκανε παρατηρηση γιατι δεν πηγε στα ακρα να κανει σεντρα...
Αν περνούσε ο ΟΦΗΣ τι θα έλεγες δηλαδή μετά?
Αν και κανονικά θα πρέπει να πανηγυρίζεις σήμερα ακόμα περισσότερο μιας και ο Σάντος άντεξε και την παρέλαση και κέρδισες και το στοίχημα με τον κωλόγαυρο πανηγυρικά.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

εγω αυτο που ξερω και λεω ειναι οτι ο αδικος μηδενισμος ενος ατομου και η στοχοποιηση του απο καποια ατομα ανεξαρτητα αν φταιει η οχι οδηγει και στη φανατικη υποστηριξη του απο αλλα ατομα...ουτε καρπουζας και αχρηστος ειναι ουτε μουρινιο ειναι...ενας πολυ καλος προπονητης ειναι για τα ελληνικα κυριως δεδομενα που μπορει να μαθει ποδοσφαιρο και στους νεους παιχτες οπως εκανε με κατσουρανη λουιζαο κριστιανο ροναλντο(οσο τραβηγμενο και αν ακουγεται) και αλλους..επισης ο αμπαλος ζαγορακης(που το ειχε προπονητη) σταζει μελι για την παρτη του αλλα σωστα αυτος ηθελε το κακο μας και εφυγε(ή για αλλους τον φτασαμε στα ορια του)...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

Σωστός!

:pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Δεν αμφισβητουνται αυτα που λες Sera4....οσο και το θελουν καποιοι...ΣΩΣΤΟΣ... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από nikos55 »

Σε 20-25 αγωνες με μικροτερες ομαδες ειναι στατιστικα βεβαιο οτι θα κανεις καποιες γκελες. Το να απομονωσεις την γκελα του γαυρου ή του βαζελου, τη μια ή τις 2 επαναλαμβανω σε πολλους αγωνες, και να πεις "δηλαδη τι παραπανω εχει ο Εργοτελης ή ο Πανσερραικος" ειναι κουτο και το ανοητο του πραγματος φαινεται λιγες μερες αργοτερα με τον αποκλεισμο του Εργοτελη και την επομενη ηττα των Σερρων στη β'εθνικη. Μου θυμιζει το χιουμοριστικο μπλουζακι που ειχαν βγαλει οι φιλαθλοι της Σεν Παουλι οταν το 2001-2 ειχαν κερδισει 2-1 την τοτε πρωταθλητρια ευρωπης Μπαγερν που ελεγε "Ειμαστε η καλυτερη ομαδα της ευρωπης". Επισης στους αγωνες με τις μικρες ομαδες -αυτο ισχυει για ολες τις μεγαλυτερες- συχνα υπαρχει μικροτερος βαθμος αυτοσυγκεντρωσης, μικροτερο κινητρο και οι δυνατες ομαδες παιζουν ισα ισα οσο χρειαζεται για τη νικη. Για αυτο ειναι το ιδιο ανεδαφικα επιχειρηματα του στυλ "μα αυτον τον γαυρο που ο τελης εχασε τοσες ευκαιριες, ή αυτον τον βαζελο που με το ζορι γλυτωσε απο την καβαλα". Αυτος ο γαυρος και ο αυτος ο βαζελος οταν παιξουν το σημαντικο ματς π.χ. Στανταρ Λιεγης θα ειναι προφανως καλυτεροι. Το ιδιο γινεται παντου στον κοσμο. Ειναι πολυ λογικο η Μιλαν π.χ. μετα απο μια ηττα εντος απο μικρη ομαδα του καμπιονατο να παει και να φερει διπλο στο Μπερναμπεου.

Για τις τελευταιες σελιδες εχω να πω οτι μπορω να αναφερω παρα πολλα ονοματα χρηστων του ΠΑΟΚμανια που δε γουσταρουν Σαντος, λενε την αποψη τους με επιχειρηματα, χαιρομαι να τους διαβαζω, γιατι παντα οι αντιθετες γνωμες σε βαζουν σε σκεψη. Μπορω να αναφερω ομως μονο 2 μελη που εχουν αναγαγει την απομακρυνση του Σαντος σε προσωπικο στοιχημα, σε εναν εγωιστικο υπερ παντων αγωνα στον οποιο απλα πρεπει να επιβεβαιωθει η αποψη τους. Μονο αυτο, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο και με καθε τροπο και τιμημα.... Προσβαλουν το site με αυτην, αλλα και με αλλες συμπεριφορες τους. Αντιμετωπιζουν τους αλλους σαν εν δυναμει χειροκροτητες τους, αυτη ειναι η απαιτηση τους. Καλο θα ηταν να μαζευαν τα πληκτρολογια τους και να συνεχιζαν τις ζωουλες τους χωρις να μας πρηζουν αλλο τα @@.

Δεν επιτρέπονται ειρωνικοί-προσβλητικοι χαρακτηρισμοι για μελη του φόρουμ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Εικόνα
:pano:
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από thrix »

gash04 έγραψε:
Απλά έλεος!
Πρέπει να ξαναγράψω τα ίδια?
Ναι :lol:
Γελάω απλά γιατί δεν είμαι στη θέση σου... ούτε και θέλω ποτέ
Βασικά θα είχα στείλει για μπανάκι 3-4 χαλαρά.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από thrix »

nikos55 έγραψε:Σε 20-25 αγωνες με μικροτερες ομαδες ειναι στατιστικα βεβαιο οτι θα κανεις καποιες γκελες. Το να απομονωσεις την γκελα του γαυρου ή του βαζελου, τη μια ή τις 2 επαναλαμβανω σε πολλους αγωνες, και να πεις "δηλαδη τι παραπανω εχει ο Εργοτελης ή ο Πανσερραικος" ειναι κουτο και το ανοητο του πραγματος φαινεται λιγες μερες αργοτερα με τον αποκλεισμο του Εργοτελη και την επομενη ηττα των Σερρων στη β'εθνικη. Μου θυμιζει το χιουμοριστικο μπλουζακι που ειχαν βγαλει οι φιλαθλοι της Σεν Παουλι οταν το 2001-2 ειχαν κερδισει 2-1 την τοτε πρωταθλητρια ευρωπης Μπαγερν που ελεγε "Ειμαστε η καλυτερη ομαδα της ευρωπης". Επισης στους αγωνες με τις μικρες ομαδες -αυτο ισχυει για ολες τις μεγαλυτερες- συχνα υπαρχει μικροτερος βαθμος αυτοσυγκεντρωσης, μικροτερο κινητρο και οι δυνατες ομαδες παιζουν ισα ισα οσο χρειαζεται για τη νικη. Για αυτο ειναι το ιδιο ανεδαφικα επιχειρηματα του στυλ "μα αυτον τον γαυρο που ο τελης εχασε τοσες ευκαιριες, ή αυτον τον βαζελο που με το ζορι γλυτωσε απο την καβαλα". Αυτος ο γαυρος και ο αυτος ο βαζελος οταν παιξουν το σημαντικο ματς π.χ. Στανταρ Λιεγης θα ειναι προφανως καλυτεροι. Το ιδιο γινεται παντου στον κοσμο. Ειναι πολυ λογικο η Μιλαν π.χ. μετα απο μια ηττα εντος απο μικρη ομαδα του καμπιονατο να παει και να φερει διπλο στο Μπερναμπεου.

Για τις τελευταιες σελιδες εχω να πω οτι μπορω να αναφερω παρα πολλα ονοματα χρηστων του ΠΑΟΚμανια που δε γουσταρουν Σαντος, λενε την αποψη τους με επιχειρηματα, χαιρομαι να τους διαβαζω, γιατι παντα οι αντιθετες γνωμες σε βαζουν σε σκεψη. Μπορω να αναφερω ομως μονο 2 μελη που εχουν αναγαγει την απομακρυνση του Σαντος σε προσωπικο στοιχημα, σε εναν εγωιστικο υπερ παντων αγωνα στον οποιο απλα πρεπει να επιβεβαιωθει η αποψη τους. Μονο αυτο, τιποτε παραπανω, τιποτε λιγοτερο και με καθε τροπο και τιμημα.... Προσβαλουν το site με αυτην, αλλα και με αλλες συμπεριφορες τους. Αντιμετωπιζουν τους αλλους σαν εν δυναμει χειροκροτητες τους, αυτη ειναι η απαιτηση τους. Καλο θα ηταν να μαζευαν τα πληκτρολογια τους και να συνεχιζαν τις ζωουλες τους χωρις να μας πρηζουν αλλο τα @ρχιδια.

Δεν επιτρέπονται ειρωνικοί-προσβλητικοι χαρακτηρισμοι για μελη του φόρουμ!
Thx, Admin Team
Προσυπογράφω από ψυχής.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”