Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Καλος είναι ο χατζηδιακος αλλα πιο πολυ σαν συμπληρωματικος σαν τον κεντζιορα. Καμια σχεση το ταβάνι του με κουλιερακη.
Παντως καλυψε ωραια σε μια φαση που εφαγε ντριμπλα ο μαυροπανος.
Παντως καλυψε ωραια σε μια φαση που εφαγε ντριμπλα ο μαυροπανος.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το συγκινητικός τον υποτιμά. Κάνει ΟΛΑ τα πράγματα που απαιτεί η θέση του και ο ρόλος του σωστά..black death έγραψε:Ο σιοπης ειναι συγκινητικός σημερα. Απ την αλλη διδυμο με κουρμπελη δεν υπαρχει σε ματς που πας να παίξεις κατοχη. Και η δεξια πλευρα αδυναμη δημιουργικά.
Αλάνθαστα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν είπε επέλεξε. Είπε "από όταν έφυγε από τον ΠΑΟΚ"vs40 έγραψε:Έπρεπε να πει βελτιώθηκε. Ποιος 18 χρονών δεν βελτιώνεται μέχρι τα 22 αν παίζει σε υψηλό επίπεδο; Είπε ξεκάθαρα 'που επέλεξε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για το εξωτερικό'. Για άλλη ελληνικη ομάδα του ΠΟΚ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι αντίστοιχο.
-
Luigi Vampa
- Δημοσιεύσεις: 3570
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Να κάτι που δεν περίμενα να δω ποτέ στο Paokmaniamarkos4 έγραψε:Γκοοοοοολλλλλαρααααα Μπακασετας
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το τοπικ είναι εθνικη Ελλάδος.
Αν ήταν ΠΑΟΚ - βαζελος θα έλεγα γαμιεται ο μπακασετας.
Αν και μετά τις δηλώσεις του και την συμπεριφορά του μετά τον αγώνα με την Αγγλία,έχει ανέβει πολύ στα μάτια μου.
Αν ήταν ΠΑΟΚ - βαζελος θα έλεγα γαμιεται ο μπακασετας.
Αν και μετά τις δηλώσεις του και την συμπεριφορά του μετά τον αγώνα με την Αγγλία,έχει ανέβει πολύ στα μάτια μου.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Καλα τα λες. Έτσι είναι και με τέτοιο υπονοούμενο το είπε εκείνο του πανινομουvs40 έγραψε:Έπρεπε να πει βελτιώθηκε. Ποιος 18 χρονών δεν βελτιώνεται μέχρι τα 22 αν παίζει σε υψηλό επίπεδο; Είπε ξεκάθαρα 'που επέλεξε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για το εξωτερικό'. Για άλλη ελληνικη ομάδα του ΠΟΚ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι αντίστοιχο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πάνε αποφασισμένοι για γκολ οι Ιρλανδοί και οι Έλληνες τους δίνουν χωρο (σχόλιο μιας ουδέτερης ματιάς)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Aye4 την Κυρ 13 Οκτ 2024, 22:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8230
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ειναι κριμα να μην εχεις ενα χαφ να ξεκουρασει τον κουρμπελη και τον σιοπη.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Παραμονές Πολυτεχνείου. Θενκςnunies4 έγραψε:14/11