Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
burbu

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από burbu »

Jean Valjean έγραψε:
Gangster έγραψε:Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι πάντα οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα αδικούνται. Ειδικά όσοι είμαστε 40+.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.

Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.

Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.

Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.

Ποιό από αυτά που αναφέρεις έχει ο Μπακασέτας;
Η δύναμη είναι σχετικό,πχ ο ντελιας τρώει κλωτσιές,τραβήγματα και μένει όρθιος ο μπακαπεφτας με δροσερό αεράκι θα πέσει κάτω και θα σπαρταραει σαν γοβιος
burbu

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από burbu »

black death έγραψε:Ο μπακασετας κανει πολυ βρωμικη δουλεια ρε παιδιά, καμια σχεση με ντελια που φευγει μονιμα αριστερα για να βρει χωρους. Ο μπακασετας σε ματς σαν αυτο με την αγγλια σχεδόν παίζει με πλατη. Πιο πολυ βλανταν Ίβιτς θυμιζει σαν παίχτης.
Πάντως προχθές εκτός από 2 σουτ και τους τσακωμούς με τον μπελιγχαμ δεν άκουσα ξανά το όνομα τού,ούτε σε 3 ζωές δεν φτάνει τον Ίβιτς
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από episimos73 »

Ρε ποιος Μπακασέτας συγκρίνεται με Ντέλια; Ας κάνει πως φεύγει από τον ΠΑΟΚ ο μικρός και θα πάρει το 10 της εθνικής για μια δεκαετία σπίτι του.


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα ξεκινήσει ο Ντέλιας, ή θα πάμε πάλι με τον αιώνιο αριστεροπόδαρο αρχηγό;
(και μας είχε βάλει μια γκολάρα στη Ν. Σμύρνη...παρέα με τον Πέδρο ήμουν)
Daskalos_4

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Daskalos_4 »

Με ολο το σεβασμο προς τη γνωμη σας ρε αδερφια, αλλα ποιος μπακασετας? Και ποια συγκριση με Ντελια? Και ακομα χειροτερα, ποιος θυμίζει την παιχτουρα τον Βλανταν? Ο τασος ο μπακασετας;

Φιλικοτατα παντα :pano:
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Πάντως ο Γιοβάνοβιτς δήλωσε ότι ο ντελιας ηταν άρρωστος
black death
Δημοσιεύσεις: 8232
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Χατζηδιακος αντι κουλιερακη. Κατα τ αλλα ίδια εντεκάδα με αγγλια.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Rexaris »

Καλά, για σήμερα βρέθηκε δικαιολογία. Γενικά όμως η μικτή ποκ-ξενιτεμένων και παγκόσμιο να πάρει, αν δεν βαζει παικταράδες μας μέσα, εθνική μου δεν είναι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πυρετό ο Ντέλιας, έχασα το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μου για τον αγώνα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Δυσκολα ειμαστε.Χανουμε τελικες και θα το πληρωσουμε στο τελος
Ηθελε Ντελια σημερα να χορεψει τους ιρλανδους αλλα η γκαντεμια του....
black death
Δημοσιεύσεις: 8232
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Ο σιοπης ειναι συγκινητικός σημερα. Απ την αλλη διδυμο με κουρμπελη δεν υπαρχει σε ματς που πας να παίξεις κατοχη. Και η δεξια πλευρα αδυναμη δημιουργικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από vs40 »

Ο Σπίκερ είπε: 'Ο Τζόλης που επέλεξε να φύγει από τον ΠΑΟΚ και να κάνει διεθνή καριέρα, βελτίωσε αυτό αυτό και αυτό το χαρακτηριστικό και είναι πολύ καλύτερος'.

Ακούς Κωσταντέλια και γενικά παίκτες του ΠΑΟΚ;

Δε λέει ότι ο ΠΑΟΚ τον έδωσε 18 χρονών 1ο σκόρερ στην ομάδα που πετούσε φωτιές και όπως κάθε παίκτης της ηλικίας του, τα επόμενα 4 χρόνια βελτιώθηκε...

Αυτά τα μουνόπ@να που μας τρυπάνε με κάθε τρόπο, πρέπει να τα κυνηγάει η ΠΑΕ

*O Τζόλης έκανε στον ΠΑΟΚ τελευταία σεζόν τη 2020/21 με 16 γκολ και 10 ασίστ. Σήμερα είμαστε στη σεζόν 2024/25, δηλαδή 4 χρόνια μετά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 13 Οκτ 2024, 21:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8232
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Ο νταμπιζας το είπε. Καλα μεταξύ μας τωρα οι παίχτες βελτιώνονται περισσοτερο στο εξωτερικο. Δεν εχει να κανει μονο με τον ΠΑΟΚ βεβαια αυτο.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από vs40 »

Έπρεπε να πει βελτιώθηκε. Ποιος 18 χρονών δεν βελτιώνεται μέχρι τα 22 αν παίζει σε υψηλό επίπεδο; Είπε ξεκάθαρα 'που επέλεξε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για το εξωτερικό'. Για άλλη ελληνικη ομάδα του ΠΟΚ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι αντίστοιχο.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από vs40 »

Πάντως σήμερα, που το πρώτο 20λεπτο πετούσαμε φωτιές σε επιθέσεις υψηλού τέμπου, με Ντέλια θα είχαμε κάνει γκολ. Ο Μπακασέτας ρίχνει μια ταχύτητα την ομάδα. Επίσης ίσως έκανε γκολ ο Κουλιεράκης αντί του μέτριου Χατζιδιάκου. Καμία σχέση σε δύναμη/έκρηξη/νεύρο των 2. Κάθε κόρνερ οι αντίπαλοι τρέμουν τον Κουλιε, ειδικά φέτος που ξεκίνησε τόσο ζεστός.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 13 Οκτ 2024, 22:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”