Γιατί ήταν νέοςΧωρικός έγραψε:γιατι;ΑποστόληςΑ έγραψε:Μπορώ να δικαιολογήσω γιατί τον απέρριψε ο γηραιός.
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6331
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Στο οτι ειναι κριμα που τους πουλαμε δεν χωραει αμφισβητηση..gika έγραψε:Είναι κρίμα που τους πουλάμε όλους πριν καταφέρουν να καθιερωθούν στην εθνική. Πουλήσαμε τον Κουλιεράκη ακριβώς πριν ξεκινήσει να παίζει βασικός, ο Τζόλης φαινόταν να ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα και τον δώσαμε πριν καν παίξει μία γεμάτη χρονιά ως βασικός σε εμάς. Ελπίζω αφενός ο Κωνσταντέλιας να συνεχίσει να βελτιώνεται και να φτάσει στο επίπεδο των άλλων, αφ' ετέρου όταν θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο ελπίζω να είναι ακόμα μαζί μας.
Μια διορθωση οσον αφορα τον Τζολη..
Ο Τζολης δεν υπολογιζοταν ως βασικος..
Ο παιχτης και το περιβαλλον του ηθελαν και πιεζαν να φυγει "αμεσα" στο εξωτερικο..
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5432
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τρομακτική βελτίωση, δεν είναι ότι είναι πουτάνας γιοι και κομπλεξικοί και μπήκε βασικός όταν έφυγε από εμας, είναι απλά σύμπτωση, παίζουν οι καλύτεροι.
Μόνο για τον Μπάλντοκ ήταν οκ που νίκησαν χθες, κατά τα άλλα "ΠΑΟΚ εσύ κλπ"
Μόνο για τον Μπάλντοκ ήταν οκ που νίκησαν χθες, κατά τα άλλα "ΠΑΟΚ εσύ κλπ"
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ισχύει κ αυτό π λες, αλλά σε σχέση με πριν 3 - 4 μήνες, υπήρξε κ η αλλαγή του προπονητήMontrealiotis έγραψε:Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Καμία σχέση ο προπονητικος κλόουν ο προηγουμενος, σε σχέση με αυτόν τον προπονητή
Δηλαδή κ να έμενε ο Κουλιερακης στον ΠΑΟΚ, πιστεύω με Γιοβάνοβιτς θα έπαιζε κανονικά
Εξάλλου ο προπονητής της Εθνικής, επιλογή του Μάκη Γκαγκατση είναι
Δεν εννοώ ότι θα ευνοήσει τους δικούς μας λόγω ΠΑΟΚ, αλλά δεν θα τους αδικήσει όπως ο προηγούμενος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Γεμάτη μπαλαδόφατσες αυτή η πόλη.Cylon-4 έγραψε:Immemoric έγραψε:Ο Παυλίδης ξεκίνησε από τους Μπέμπηδες 2000 του Παναγιώτη Κερμανίδη πριν πάει εξωτερικόtsm έγραψε:Και ο Παυλίδης δικός μας είναι αν δεν κάνω λάθος
Και μαλιστα πριν φυγει, ειχε προταθει σε ολες τις ομαδες της πολης μας και ειχε απορριφθει.
Ας αγοράσει η ΠΑΕ 5 σπίτια να πάρει 5 ανθρώπους σπουδαγμένους, να βλέπουν αγώνες ποδοσφαίρου της ΕΠΣΜ, από bambini μέχρι εφηβικά!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Επικο αρθρο για κουλιερακη στην μετροσπορτ, οπου εχουν παρει ενα τουιτ με τα συνολικα στατιστικα του κουλιερακη απο ολα τα ματς του ομιλου μεχρι τωρα, εχουν παραβλεψει οτι ειναι τα συνολικα και γραφουν για εμφανιση καριερας την οποιια ολοκληρωσε με 195 πασες!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Special 4 έγραψε:Ισχύει κ αυτό π λες, αλλά σε σχέση με πριν 3 - 4 μήνες, υπήρξε κ η αλλαγή του προπονητήMontrealiotis έγραψε:Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Καμία σχέση ο προπονητικος κλόουν ο προηγουμενος, σε σχέση με αυτόν τον προπονητή
Δηλαδή κ να έμενε ο Κουλιερακης στον ΠΑΟΚ, πιστεύω με Γιοβάνοβιτς θα έπαιζε κανονικά
Εξάλλου ο προπονητής της Εθνικής, επιλογή του Μάκη Γκαγκατση είναι
Δεν εννοώ ότι θα ευνοήσει τους δικούς μας λόγω ΠΑΟΚ, αλλά δεν θα τους αδικήσει όπως ο προηγούμενος
Η μη χρησημοποιηση Κωσταντελια, η να τον εχει τελευταια αλαγη, ειναι κατάφορη αδικια. Αδικαιολογητη με οποιδηποτε ποδοσφαιρικο κριτηριο.
Αντε να παει στο διαολο ο μπακασετας. Ξεχνάμε τη χρησημοποιηση Χατζηγιοβαννη ενω στον παγκο υπηρχε ο υγειης Ντελιας?
Το εχω ξαναγραψει. Θυμηθητε την ιστορια που ειχε ανοιξει με τον Λουτσεσκου (και μονο, γιατι κατα τ αλλα μουγκα) και τις δηλωσεις εκατεροθεν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δυστυχώς ο Ντέλιας ακόμη δεν θεωρείται καλύτερος του Μπακασέτα σε κάποιους. Πιστεύω ότι αυτό είναι θέμα χρόνου να επιτευχθεί. Ειδικά αν αρχίσει να σκοράρει.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι πάντα οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα αδικούνται. Ειδικά όσοι είμαστε 40+.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.
Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.
Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.
Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.
Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.
Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.
Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο φετινός Ντέλιας δεν έχει φτάσει ακόμη τα επίπεδα του περυσινού.
Δεν μπορώ να αδικήσω τον Γιοβάνοβιτς για την προτίμηση που δείχνει στον Μπακασέτα.
Δεν μπορώ να αδικήσω τον Γιοβάνοβιτς για την προτίμηση που δείχνει στον Μπακασέτα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σωστές επισημάνσεις αλλά...
Αν ο κασέτας έπαιζε σε εμάς κ Ντελιας στο βαζελμπαχστε τότε θα μιλάγαμε για τον επόμενο Μέσι. Η εθνική πρέπει να ξεκινάει από αυτόν, τόπο στο νέο αίμα, αδιανόητο ταλέντο 523.689 εκατομμύρια κλπ κλπ
Αν ο κασέτας έπαιζε σε εμάς κ Ντελιας στο βαζελμπαχστε τότε θα μιλάγαμε για τον επόμενο Μέσι. Η εθνική πρέπει να ξεκινάει από αυτόν, τόπο στο νέο αίμα, αδιανόητο ταλέντο 523.689 εκατομμύρια κλπ κλπ
- Jean Valjean
- Δημοσιεύσεις: 1070
- Εγγραφή: Τετ 14 Αύγ 2024, 07:28
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Gangster έγραψε:Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι πάντα οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα αδικούνται. Ειδικά όσοι είμαστε 40+.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.
Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.
Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.
Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.
Ποιό από αυτά που αναφέρεις έχει ο Μπακασέτας;
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8236
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο μπακασετας κανει πολυ βρωμικη δουλεια ρε παιδιά, καμια σχεση με ντελια που φευγει μονιμα αριστερα για να βρει χωρους. Ο μπακασετας σε ματς σαν αυτο με την αγγλια σχεδόν παίζει με πλατη. Πιο πολυ βλανταν Ίβιτς θυμιζει σαν παίχτης.