Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χωρικός έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Μπορώ να δικαιολογήσω γιατί τον απέρριψε ο γηραιός.
γιατι;
Γιατί ήταν νέος
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6331
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

gika έγραψε:Είναι κρίμα που τους πουλάμε όλους πριν καταφέρουν να καθιερωθούν στην εθνική. Πουλήσαμε τον Κουλιεράκη ακριβώς πριν ξεκινήσει να παίζει βασικός, ο Τζόλης φαινόταν να ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα και τον δώσαμε πριν καν παίξει μία γεμάτη χρονιά ως βασικός σε εμάς. Ελπίζω αφενός ο Κωνσταντέλιας να συνεχίσει να βελτιώνεται και να φτάσει στο επίπεδο των άλλων, αφ' ετέρου όταν θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο ελπίζω να είναι ακόμα μαζί μας.
Στο οτι ειναι κριμα που τους πουλαμε δεν χωραει αμφισβητηση..
Μια διορθωση οσον αφορα τον Τζολη..
Ο Τζολης δεν υπολογιζοταν ως βασικος..
Ο παιχτης και το περιβαλλον του ηθελαν και πιεζαν να φυγει "αμεσα" στο εξωτερικο..
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Άβαταρ μέλους
scarsick
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2021, 22:47

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από scarsick »

Τρομακτική βελτίωση, δεν είναι ότι είναι πουτάνας γιοι και κομπλεξικοί και μπήκε βασικός όταν έφυγε από εμας, είναι απλά σύμπτωση, παίζουν οι καλύτεροι.

Μόνο για τον Μπάλντοκ ήταν οκ που νίκησαν χθες, κατά τα άλλα "ΠΑΟΚ εσύ κλπ"
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Montrealiotis έγραψε:Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Ισχύει κ αυτό π λες, αλλά σε σχέση με πριν 3 - 4 μήνες, υπήρξε κ η αλλαγή του προπονητή
Καμία σχέση ο προπονητικος κλόουν ο προηγουμενος, σε σχέση με αυτόν τον προπονητή

Δηλαδή κ να έμενε ο Κουλιερακης στον ΠΑΟΚ, πιστεύω με Γιοβάνοβιτς θα έπαιζε κανονικά

Εξάλλου ο προπονητής της Εθνικής, επιλογή του Μάκη Γκαγκατση είναι
Δεν εννοώ ότι θα ευνοήσει τους δικούς μας λόγω ΠΑΟΚ, αλλά δεν θα τους αδικήσει όπως ο προηγούμενος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Cylon-4 έγραψε:
Immemoric έγραψε:
tsm έγραψε:Και ο Παυλίδης δικός μας είναι αν δεν κάνω λάθος
Ο Παυλίδης ξεκίνησε από τους Μπέμπηδες 2000 του Παναγιώτη Κερμανίδη πριν πάει εξωτερικό

Και μαλιστα πριν φυγει, ειχε προταθει σε ολες τις ομαδες της πολης μας και ειχε απορριφθει.
Γεμάτη μπαλαδόφατσες αυτή η πόλη.

Ας αγοράσει η ΠΑΕ 5 σπίτια να πάρει 5 ανθρώπους σπουδαγμένους, να βλέπουν αγώνες ποδοσφαίρου της ΕΠΣΜ, από bambini μέχρι εφηβικά!
San4
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Παρ 01 Μαρ 2024, 01:33

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από San4 »

Επικο αρθρο για κουλιερακη στην μετροσπορτ, οπου εχουν παρει ενα τουιτ με τα συνολικα στατιστικα του κουλιερακη απο ολα τα ματς του ομιλου μεχρι τωρα, εχουν παραβλεψει οτι ειναι τα συνολικα και γραφουν για εμφανιση καριερας την οποιια ολοκληρωσε με 195 πασες!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rockavlon
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 11:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από rockavlon »

Special 4 έγραψε:
Montrealiotis έγραψε:Εδώ βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος ότι παίζουν εθνική γιατί μόλις έφυγαν από τον ΠΑΟΚ.
Ο Κουλιερακης ποσό διαφορετικός παίκτης ήταν πριν 3-4 μήνες πχ που δεν έπαιζε βασικός, σε σχέση με τώρα;
Ισχύει κ αυτό π λες, αλλά σε σχέση με πριν 3 - 4 μήνες, υπήρξε κ η αλλαγή του προπονητή
Καμία σχέση ο προπονητικος κλόουν ο προηγουμενος, σε σχέση με αυτόν τον προπονητή

Δηλαδή κ να έμενε ο Κουλιερακης στον ΠΑΟΚ, πιστεύω με Γιοβάνοβιτς θα έπαιζε κανονικά

Εξάλλου ο προπονητής της Εθνικής, επιλογή του Μάκη Γκαγκατση είναι
Δεν εννοώ ότι θα ευνοήσει τους δικούς μας λόγω ΠΑΟΚ, αλλά δεν θα τους αδικήσει όπως ο προηγούμενος

Η μη χρησημοποιηση Κωσταντελια, η να τον εχει τελευταια αλαγη, ειναι κατάφορη αδικια. Αδικαιολογητη με οποιδηποτε ποδοσφαιρικο κριτηριο.
Αντε να παει στο διαολο ο μπακασετας. Ξεχνάμε τη χρησημοποιηση Χατζηγιοβαννη ενω στον παγκο υπηρχε ο υγειης Ντελιας?

Το εχω ξαναγραψει. Θυμηθητε την ιστορια που ειχε ανοιξει με τον Λουτσεσκου (και μονο, γιατι κατα τ αλλα μουγκα) και τις δηλωσεις εκατεροθεν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δυστυχώς ο Ντέλιας ακόμη δεν θεωρείται καλύτερος του Μπακασέτα σε κάποιους. Πιστεύω ότι αυτό είναι θέμα χρόνου να επιτευχθεί. Ειδικά αν αρχίσει να σκοράρει.
Gangster
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Τρί 15 Ιαν 2008, 01:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Gangster »

Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι πάντα οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα αδικούνται. Ειδικά όσοι είμαστε 40+.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.

Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.

Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.

Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4620
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ettien26 »

Ο φετινός Ντέλιας δεν έχει φτάσει ακόμη τα επίπεδα του περυσινού.

Δεν μπορώ να αδικήσω τον Γιοβάνοβιτς για την προτίμηση που δείχνει στον Μπακασέτα.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7444
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Σωστές επισημάνσεις αλλά...

Αν ο κασέτας έπαιζε σε εμάς κ Ντελιας στο βαζελμπαχστε τότε θα μιλάγαμε για τον επόμενο Μέσι. Η εθνική πρέπει να ξεκινάει από αυτόν, τόπο στο νέο αίμα, αδιανόητο ταλέντο 523.689 εκατομμύρια κλπ κλπ
Άβαταρ μέλους
Jean Valjean
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Τετ 14 Αύγ 2024, 07:28
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Jean Valjean »

Gangster έγραψε:Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι πάντα οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα αδικούνται. Ειδικά όσοι είμαστε 40+.
Σίγουρα το να παίζει ο Χατζηγιοβάνης και όχι ο Ντέλιας προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Σίγουρα έχουμε δει πολλάκις ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ, μόλις φύγει παίζει.
Άπειρα τα παραδείγματα με τελευταίο και πιο τρανταχτό αυτό του Κουλιεράκη.

Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε πως ο Ντέλιας, παρά το εξωπραγματικό του ταλέντο, πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα. Η δουλειά κάνει το ταλέντο να λάμψει.

Για μένα το πρώτο που πρέπει να δουλέψει για να ξεφύγει σε επίπεδο είναι η ταχύτητα και η δύναμη. Η ταχυδύναμη στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν είναι ωραίο ή όχι ) είναι πολλές φορές το νούμερο ένα στοιχείο.
Επίσης να γίνει λίγο πιο κυνικός ή αν θέλετε πιο ουσιαστικός. Δηλαδή το μυαλό του να παίρνει κάθε φορά την πιο έξυπνη ή πρακτική απόφαση μέσα στον αγώνα.

Όταν βελτιώσει και αυτά, τότε θα μιλάμε για επίπεδο ποδοσφαιριστή που τα τελευταία χρόνια δεν θα έχουμε ξαναδεί.
Δουλειά, συνεχόμενα παιχνίδια και πιστεύω πως σιγά σιγά θα πάρει την θέση στο 10 της Εθνικής και θα είναι η βάση του παιχνιδιού. Θα το κάνει πιστεύω ο Γιοβάνοβιτς (με Λουτσέσκου) σιγά σιγά και με σωστό τρόπο ελπίζω.

Ποιό από αυτά που αναφέρεις έχει ο Μπακασέτας;
black death
Δημοσιεύσεις: 8236
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Ο μπακασετας κανει πολυ βρωμικη δουλεια ρε παιδιά, καμια σχεση με ντελια που φευγει μονιμα αριστερα για να βρει χωρους. Ο μπακασετας σε ματς σαν αυτο με την αγγλια σχεδόν παίζει με πλατη. Πιο πολυ βλανταν Ίβιτς θυμιζει σαν παίχτης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”