Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Photis στην κυπρο εχεις κανενα καλο παιχτακι να προτεινεις?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αυτο για οσους θελουνε να διαβασουνε τις 2 τελευταιες σειρες του κειμενου..
http://www.gazzetta.gr/content/view/52060/2/
ολες οι συζητησεις μας σε 2 σειρες!!!
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
http://www.gazzetta.gr/content/view/52060/2/
ολες οι συζητησεις μας σε 2 σειρες!!!
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ξεφτιλισμα του λαγου απο τον "προδοτη" και παλι... α ρε Παοκαρχες του "Παοκ πανω απ'ολα"...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Κανέναν αδελφέ...Μέτριοι όλοι...MANIAKOS έγραψε:Photis στην κυπρο εχεις κανενα καλο παιχτακι να προτεινεις?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Dj_timo έγραψε:εχεις τους παοκαρχες του "Παοκ πανω απ'ολα" .........Παοκ.
...........Παοκ αλλα =
Ακόμα δεν μάθαμε πως γράφεται η ομάδα που "υποστηρίζουμε"?Dj_timo έγραψε:Παοκαρχες του "Παοκ πανω απ'ολα"...
Ε?
ΥΓ. Σαν να γράφεις κοντοΠούτανος είναι
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καλα ρε εχεις κανα προβλημα μαζι μου? Εχει χιλιαδες ποστ απο αλλα μελη που γραφουν "παοκ" συνεχεια και εσυ κοιτας ποτε θα το γραψω εγω? Αντε ξεκολλα να πουμε οπως γουσταρω θα το γραφω.. Π οπως Προβατα που που δεν ξερουν τιποτα απο την ιστορια
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πάντως ο Σαλπιγγίδης ήταν ανύπαρκτος χθες..Έκανε και κάτι περίεργες λαλακίες..τέλοσπαντων...Μακάρι το παλικάρι αν ρθει πίσω..όλα τ'άλλα παπαριές είναι.

-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ε φιλε μονο σε μας γινονται αυτα με κομπλεξικους οπαδους... εχουμε ενα εκατομυριο προβληματα το αν γραψουμε Παοκ αντι για ΠΑΟΚ μας καιει... Τραβα στον Βρυζα ρε συ agave και πες του ποιους θες και ποιους οχι να ξερει. Τι στηριξη και παπαριες? Στα λογια πρωτοι
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Στο άρθρο του ο Ολιβάρες στην κεντρική αναφέρει το παρακάτω:
"...εμφανίστηκε στα αποδυτήρια μας στο τέλος και ζήτησε και πήρε φανέλα του Π.Α.Ο.Κ..."
http://www.paokmania.gr/index.php/el/ar ... 0-oli.html
"...εμφανίστηκε στα αποδυτήρια μας στο τέλος και ζήτησε και πήρε φανέλα του Π.Α.Ο.Κ..."
http://www.paokmania.gr/index.php/el/ar ... 0-oli.html
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οσο ο Σαλπι δεν πολυσκοραρει ελπιζω......να ρθει
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σκοράρει δε σκοράρει,αν τον θέλουμε εμείς κάτι μου λέει πως θα μιλήσει το συναίσθημα(όσο απέμεινε φυσικά καθώς είναι επαγγεγματίας..)

-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Φιλε λιγο μετραει αμα παιζει καλα. Δεν τον νοιαζει γιατι τα δινει ολα οπου παιζει και ετσι τον θελουμε. Ειναι μαζι με τον κατσουρανη ο καλυτερος του λαγου αλλα ΔΕΝ ανανεωνει γιατι υπαρχει παραθυρακι... Και επαναλαμβανω, εαν δεν υπαρχουν εκ νεου αντιδρασεις οπως το καλοκαιρι το παραθυρακι θα γινει θυρα!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αντιδράσεις?
Γιατί να υπάρξουν αντιδράσεις δεν το καταλαβαίνω?
Αντιδράσεις για τον προπονητή αντιδράσεις για το ποιος θα παίξει αντιδράσεις για το ποιος θα φύγει αντιδράσεις για το ποιος θα μείνει αντιδράσεις για τον Γκαγκάτση αντιδράσεις για τον Κατσαρή αντιδράσεις για τα τουρνικέ αντιδράσεις για τα εισιτήρια αντιδράσεις για το ένα αντιδράσεις για το άλλο ε ας έχουμε και μια δράση να ισοσκελιστεί το πρόσημο.
Αν αποφασιστεί να έρθει ας έρθει.
Για να έρθει σημαίνει πολλά ενώ μπορεί να πάει στο εξωτερικό και να τελειώνει το παραμύθι.
Δεν το έχει κάνει ακόμα συνεπώς κάτι αρχίζει να μυρίζει.
Μπορεί να θέλει να εξιλεωθεί μπορεί να θέλει να πει ένα συγνώμη μπορεί χίλια δυο μπορεί.
Εντάξει το να ρίχνεις και νερό στο κρασί δεν κάνει κακό το αντίθετο όμως μπορεί να κάνει.
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι είναι ακριβώς αυτό που λείπει απο την ομάδα για να μην πω το ιδανικό.
Όταν και άμα θα υπάρξει Λαική βάση θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο τα πράγματα πρέπει να τα βλέπουμε ρεαλιστικά.
Γιατί να υπάρξουν αντιδράσεις δεν το καταλαβαίνω?
Αντιδράσεις για τον προπονητή αντιδράσεις για το ποιος θα παίξει αντιδράσεις για το ποιος θα φύγει αντιδράσεις για το ποιος θα μείνει αντιδράσεις για τον Γκαγκάτση αντιδράσεις για τον Κατσαρή αντιδράσεις για τα τουρνικέ αντιδράσεις για τα εισιτήρια αντιδράσεις για το ένα αντιδράσεις για το άλλο ε ας έχουμε και μια δράση να ισοσκελιστεί το πρόσημο.
Αν αποφασιστεί να έρθει ας έρθει.
Για να έρθει σημαίνει πολλά ενώ μπορεί να πάει στο εξωτερικό και να τελειώνει το παραμύθι.
Δεν το έχει κάνει ακόμα συνεπώς κάτι αρχίζει να μυρίζει.
Μπορεί να θέλει να εξιλεωθεί μπορεί να θέλει να πει ένα συγνώμη μπορεί χίλια δυο μπορεί.
Εντάξει το να ρίχνεις και νερό στο κρασί δεν κάνει κακό το αντίθετο όμως μπορεί να κάνει.
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι είναι ακριβώς αυτό που λείπει απο την ομάδα για να μην πω το ιδανικό.
Όταν και άμα θα υπάρξει Λαική βάση θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο τα πράγματα πρέπει να τα βλέπουμε ρεαλιστικά.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ρεεεε φέρτε πίσω τον Αθανασιάδη ρεεεεεεεεεε.......
