Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 25/10/2009 (19:00)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από tigon4 »

κατσε ρε φιλε δηλαδη αμα πουμε κατι που δεν μας αρεσει ειμαστε μιζεροι......δες τα ματς με το π.ο.κ. τα εχω γραμμενα πιο πανω 18 ματς ρε να παρει αποτελεσμα 0-4-14 κλαφτα χαραλαμπε......
Άβαταρ μέλους
GORDON
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 10:35

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από GORDON »

Orwell έγραψε: Τα κοράκια όντως δεν κρατιούνται αλλά το κακό που μας κάνουν είναι διπλό,γιατί πέρα απ' το ότι μας στερούν έστω το 10% πιθανότητες που έχουμε να πάρουμε ΚΑΠΟΤΕ κάποιο ντέρμπυ-τόσες έχουμε δυστυχώς-δίνουν ΑΛΛΟΘΙ στις αποτυχίες μας και κάνουν τα προβλήματα μας να κρύβονται ευτυχώς όχι από όλους.
......
Κριτικές για πρόσωπα και καταστάσεις θα ήταν άσκοπο να (ξανα)γίνει....τι να πεις άλλωστε για την νοοτροπία του χεσμένου που έχει διαποτίσει πλήρως αυτήν την ομάδα και έχει φτάσει στο μεδούλι ή για τον Ιβιτς που περιφέρει άσκοπα το κορμί του στο γήπεδο...προσωπικά δεν βρήκα ούτε ένα που να ξεχώρισε...αυτόν που λυπάμαι μόνο είναι τον Βιειρίνια που κάνει φιλότιμες προσπάθειες να ξεχωρίσει μέσα στην τόση μετριότητα.
Αδερφέ, στον τομέα αυτό έχουμε κάνει πολλά - πολλά βήματα μπροστά τα τελευταία χρόνια: δες τι γράφουν οι περισσότεροι: ναι η διαιτησία ήταν χάλια, αλλά δε φταίει μόνο αυτή (προσωπικά πιστεύω ότι αυτό είναι ένα από τα πολλά θετικά της διοίκησης Ζαγοράκη: το δόγμα "δεν ασχολούμαστε με τη διαιτησία" - άσχετα που δεν σε αφήνουν να τηρήσεις αυτό το δόγμα πιστά...).

Στο δεύτερο σημείο που θίγεις, δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι παίκτες όπως οι Χαλκιάς, Γκαρσία, Κοντρέρας, Βιερίνια δεν έχουν νοοτροπία νικητή - έτσι όπως τους βλέπω να παίζουν... Ειδικά για τον φετινό ΠΑΟΚ, πιστεύω ότι τα μέτρια αποτελέσματα είναι καθαρά θέμα των πολλών απουσιών και ότι σύντομα το πράγμα θα αλλάξει (σκέψου πόσους και ποιούς είχαμε έξω σήμερα: Βιτόλο, Φιλομένο, Μουσλίμοβιτς...)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από Lord »

Kolokotronis_4 έγραψε: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΕ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟ ποκ να μας σφυρίξει διαιτητής από τον ΣΔ Θεσ/νίκης
Αδερφέ Κολοκοτρώνη μην περιμένεις να αλλάξει και τίποτε..
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από tigon4 »

ρε θα φυγει απο τον παοκ αυτος και νικη με το ποκ δεν θα εχει κανει 0-4-14 και συνεχιζουμε,πραγματικα εχω απορια ποτε θα κανει την πρωτη......εδω θα ειμαστε και θα δουμε .....ο ανθρωπος φοβαται ...ΤΕΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εγώ ξέρω ότι τα τελευταία 2 χρόνια, στα παιχνίδια με ποκ, τουλάχιστον ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ δεν ήταν ποτέ υπέρ μας. Όλες εις βάρος μας, ΟΛΕΣ.
Σήμερα και στην υποθετική περίπτωση που θα είχαμε το ρόστερ και τον προπονητή του βάζελου, και ο βάζελος αντίστοιχα είχε τους παίχτες μας και τον προπονητή μας, το αποτέλεσμα πάλι ίδιο θα ήταν.
Η σαπίλα της σούπερ λίγδας έπιασε πάτο. Γ@μώ το πρωτάθλημά σας λαμόγια.

που'σαι ρε κατακαϋμένε τσάρτα να βγεις να κλαφτείς σαν μο@νι κλαμμένο που είσαι.

Και φτάνει με τον Σάντος, μας τα πρήξατε! :redcard:

Δείτε αλητικη κυριακή να στανιάρετε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Κυρ 25 Οκτ 2009, 22:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από free4 »

Tα προσωπικά και οι κόντρες σας μέσω πμ ή στο μσν..
Εγώ σήμερα, στο 2ο κυρίως μέρος είδα έναν ΠΑΟΚ που, συγκριτικά με τα δεδομένα που υπήρχαν, έπαιξε το βάζελο όπως έπρεπε.. Με την μπάλα κάτω και με πολύ υπομονή..

Στο πρώτο μέρος, όντως δεν υπήρχε το απαιτούμενο πάθος, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα ρε παιδιά!
ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από shark4 »

Eιστε ΠΑΟΚ ???? Αντε παμε στο αεροδρομιο να τους υποδεχτουμε!!!! Για μενα ειναι παλλικαρια. Αυτο τους αρμοζει. Και μονο οτι αγωνιστηκαν με το 4/10/99 στην πλατη φτανει.

Υ.Γ. Οποιου δεν του αρεσει ο βρυζας η' ο Σαντος τα site του γαυρου , του βαζελου , του ρουλη, της αεκ και της κυπρου ειναι ανοιχτα.
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από 25 years later »

Μιζερια και καραμελα για μενα ειναι καθε φορα μετα απο ντερμπι να ασχολουμαστε με τα "λαθη" που εκανε το κορακι!!!Ναι φταινε κι αυτα αλλα το θεμα ειναι να διορθωσουμε τα δικα μας!Τα αλλα οσο δεν βρεθει ισχυρος επενδυτης να στηριξει τον Βρυζα δε διορθωνονται...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Και κάτι που ξέχασα..ζητάμε από τους παίκτες να πεθάνουν μέσα στο γήπεδο για τη φανέλα, όταν από μόνοι μας έχουμε βγάλει τη χρονιά αποτυχημένη και ρίχνουμε και καλά όλο το βάρος στο κύπελλο. Κάπου, κάτι δε στέκει..

Χτες στο μπάσκετ, στο 3 δεκάλεπτο κι ενώ χάναμε, ξαφνικά από τα 300 "κομμάτια" που ήταν εκεί, μείνανε 20-30. Αυτή είναι στήριξη? Τι κάνουμε? Γινόμαστε σαν τις γριές? Δεν πάει καλά η ομάδα, σηκωνόμαστε και φεύγουμε? Αυτό γενικότερα, γιατί πολύ στη φιλοσοφία το ρίξαμε τώρα τελευταία και ασχολούμαστε με τις νοοτροπίες των άλλων αντί να κοιτάξουμε την πάρτη μας.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από Sera4 »

ουτε καν θυμομουν οτι ειχα ξανασχολιασει ποστ σου ουτε υπαρχει καμια διαφωνια απο την παρτυ μου και γενικα δε με απασχολεις προσωπικα ουτε καν σε ξερω...καλο ομως θα ηταν να μιλας καλυτερα για ατομα που δεν ξερεις και οχι με τετοιους χαρακτηρισμους(ας παρεμβουν και λιγο οι αντμιν)..γλυφτης ποτε δεν υπηρξα ποσο μαλλον με ατομα που δεν ξερω..τεσπα σωστα μιλας αν ξαναδω ποστ σου απλα θα το προσπερασω ετσι και αλλιως για να σχολιασα 2 φορες ετσι μαλλον εχουμε εντελως διαφορετικες αντιληψεις...δεν υπαρχει θεμα εληξε..

υγ δεν ξερω να στελνω πμ
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από tigon4 »

shark4 έγραψε:Eιστε ΠΑΟΚ ???? Αντε παμε στο αεροδρομιο να τους υποδεχτουμε!!!! Για μενα ειναι παλλικαρια. Αυτο τους αρμοζει. Και μονο οτι αγωνιστηκαν με το 4/10/99 στην πλατη φτανει.

Υ.Γ. Οποιου δεν του αρεσει ο βρυζας η' ο Σαντος τα site του γαυρου , του βαζελου , του ρουλη, της αεκ και της κυπρου ειναι ανοιχτα.


αμα φιλε παμε στο αεροδρομιο μετα απο ηττα καλυτερα να αλλαξουμε το παοκ να το κανουμε ο.φ.η. και την 4 snakes.... ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ ΒΡΕ
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από sidpanos »

25 years later τι καραμέλες μου λες τώρα?
σε κόβει όποτε θα βγαίνεις σε αντεπίθεση?
τι θες να κάνεις?να βάλεις τον βάζελο στην περιοχή του?
έλεος ρε μερικοι...όλα τα ισοπεδώνετε...
με ποιον νόμιζες οτι παίζεις?
με αχλαδοχώρι?με βάζελο εκτός παίζεις και γκολ απο τις αντεπιθέσεις που σου έκοψε θα βάλεις...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από Realcon »

thrix έγραψε:πέναλτι στον Κούτσια εγώ δεν είδα η κάρτα στον Ίβιτς είναι άκυρη και κάποια ψίχουλα στον γηπεδούχο κατά τα άλλα. Αν πάντα για όλα τα κακά φταίει η διαιτησία δεν θα κάνουμε ποτέ ομάδα.
Δεν μου άρεσε αυτό που είδα παρά μόνο μετά το 1ο γκολ του βάζελου και μέχρι το δικό μας γκολ.
Εκεί δείξαμε ότι μπορούμε να παίξουμε καλή μπάλα, απομένει να το δούμε και για μεγαλύτερο διάστημα.
Δεν παίζουνε οι ποδοσφαιριστές μόνοι τους όμως έτσι...!

Να γίνω σύγχρωνος, ρεαλιστής όταν το παιχνίδι γίνετε θέαμα από 22 ποδοσφαιριστές.

Όταν όμως παίζουνε τον κύριο ρόλο οι (παράγοντες), αυτοί είναι και άλλη καινούργια λεξη επειδή δεν έχουνε το θάρρος κάποιοι να πούνε τα ονόματα τους... Σου λένε κύριοι...Κάντε καλύτερη ομάδα βάλτε λεφτά.

Δηλαδή αστειότητες. Λες και ο μικρός κάποτε ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ η ΠΕΛΕ, ο ΖΙΝΤΑΝ η ΝΤΑΓΚΛΙΣ μου το που παίξανε μπάλα ήταν σε ομάδες των εκατομμυρίων.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από sidpanos »

tigon4 έγραψε:
shark4 έγραψε:Eιστε ΠΑΟΚ ???? Αντε παμε στο αεροδρομιο να τους υποδεχτουμε!!!! Για μενα ειναι παλλικαρια. Αυτο τους αρμοζει. Και μονο οτι αγωνιστηκαν με το 4/10/99 στην πλατη φτανει.

Υ.Γ. Οποιου δεν του αρεσει ο βρυζας η' ο Σαντος τα site του γαυρου , του βαζελου , του ρουλη, της αεκ και της κυπρου ειναι ανοιχτα.


αμα φιλε παμε στο αεροδρομιο μετα απο ηττα καλυτερα να αλλαξουμε το παοκ να το κανουμε ο.φ.η. και την 4 snakes.... ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ ΒΡΕ
έλεος...σιγά μην τους κάνουμε και προτομή..προσπάθησαν και αυτό πρέπει να το κάνουν πάντα...έδωσε τα κουκούτσια και κάτι παραπάνω στην ομάδα της χούντας και της διαπλοκής και το χάσαμε...
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Παναθηναικος-Π.Α.Ο.Κ 25/10/2009 (19:00)

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΠΑΟΚ ρε,οι κομπλεξικοι γκρινιαριδες να γινουν γαυροι ή μπαρτσελονα να χαιρονται πρωταθληματα και κυπελλα...

Μπραβο σε ολους τους ποδοσφαιριστες και το προπονητη παρα την ηττα...

ΜΟΝΑΧΑ ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”