Formula 1!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ 13ου GRAND PRIX ΣΕ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΑΝΤ1 Plus:
19/7 F1 FP1 14:30 – 15:30 ANT1 Plus
19/7 F2 Qualifying 17:00 – 17:30 ANT1 Plus
19/7 F1 FP2 18:00 – 19:00 ANT1 Plus
20/7 F3 Sprint Race 10:50 – 11:35 ANT1 Plus
20/7 F1 FP3 13:30 – 14:30 ANT1 Plus
20/7 F2 Sprint Race 15:15 – 16:05 ANT1 Plus
20/7 F1 Qualifying 17:00 – 18:00 ANT1 Plus
21/7 F3 Feature Race 09:25 – 10:15 ANT1 Plus
21/7 F2 Feature Race 11:05 – 12:10 ANT1 Plus
21/7 F1 Formula 1 Show 15:00 ANT1, ANT1 Plus
21/7 F1 Race 16:00 ANT1, ANT1 Plus
21/7 F1 Post-Race Με τη λήξη του αγώνα ANT1 Plus
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ 13ου GRAND PRIX ΣΕ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΑΝΤ1 Plus:
19/7 F1 FP1 14:30 – 15:30 ANT1 Plus
19/7 F2 Qualifying 17:00 – 17:30 ANT1 Plus
19/7 F1 FP2 18:00 – 19:00 ANT1 Plus
20/7 F3 Sprint Race 10:50 – 11:35 ANT1 Plus
20/7 F1 FP3 13:30 – 14:30 ANT1 Plus
20/7 F2 Sprint Race 15:15 – 16:05 ANT1 Plus
20/7 F1 Qualifying 17:00 – 18:00 ANT1 Plus
21/7 F3 Feature Race 09:25 – 10:15 ANT1 Plus
21/7 F2 Feature Race 11:05 – 12:10 ANT1 Plus
21/7 F1 Formula 1 Show 15:00 ANT1, ANT1 Plus
21/7 F1 Race 16:00 ANT1, ANT1 Plus
21/7 F1 Post-Race Με τη λήξη του αγώνα ANT1 Plus
Re: Formula 1!
Έχω πάψει να βλέπω ant1 εδώ και πολύ καιρό, τα βλέπω εκεί που βλέπω και τα ποδοσφαιρικά, σπασμένα από το ίντερνετ. Σιγά μη κάθομαι να δω διαφημίσεις Κυριακού με ολίγον αγώνα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Ουγγαρίας: Παρθενική νίκη Piastri - Τράκαραν Verstappen και Hamilton
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο Oscar Piastri κατέκτησε την παρθενική νίκη της καριέρας του, με τον Lando Norris να συμπληρώνει το 1-2 για τη McLaren, σε έναν αγώνα που η στρατηγική της ομάδας έθεσε σε κίνδυνο τη δίκαιη νίκη του Αυστραλού.
Ο Oscar Piastri πήρε την πρώτη του νίκη στο GP Ουγγαρίας, με τον Lando Norris να έρχεται δεύτερος μετά από μια μικρή ενδοοικογενειακή, στρατηγική διαμάχη και τον Lewis Hamilton να κατακτά το 200ό βάθρο της καριέρας του.
Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Ο Oscar Piastri κατάφερε να βρεθεί στην πρωτοπορία του από την πρώτη κιόλας στροφή, με τον Lando Norris να πέφτει τρίτος. Ο Max Verstappen προσπέρασε τον Βρετανό βγαίνοντας εκτός, αφού οι τρεις κορυφαίοι οδηγοί βρέθηκαν ταυτόχρονα ο ένας δίπλα στον άλλο στο πλάτος της πίστας.
Γύρος 3: Οι αγωνοδίκες έθεσαν το συμβάν υπό εξέταση κι έτσι ο Verstappen έδωσε τη θέση πίσω στον Norris.
Γύρος 7: Ο «χορός» των pits ξεκίνησε με τους Esteban Ocon, Logan Sargeant, Daniel Ricciardo και Zhou Guanyu, οι οποίοι πέρασαν από τη μέση στη σκληρή γόμα.
Γύρος 14: Κοιτάζοντας τους χρόνους του, η McLaren ενημέρωσε τον Norris ότι η μάχη του είναι με τον Verstappen, κι όχι με τον πρωτοπόρο Piastri. Σε εκείνη τη φάση, ο Βρετανός έγραφε χρόνους περίπου 2-4 δέκατα του δευτερολέπτου αργότερους από εκείνους του Αυστραλού.
Γύρος 17: Ο πρώτος από την πεντάδα που μπήκε στα pits ήταν ο Hamilton, ο οποίος πέρασε στη μέση γόμα, ελπίζοντας να κάνει το undercut στον Verstappen.
Γύρος 22: Ακολούθησαν οι Carlos Sainz και Max Verstappen, κάνοντας τα δικά τους πρώτα pit stops, με τον Leclerc να ακολουθεί στον επόμενο γύρο.
Γύρος 30: Ο Verstappen ξεκίνησε να πιάνει τον Hamilton, μειώνοντας τη διαφορά του από εκείνον.
Σειρά μετά τα πρώτα pits: 1. Piastri, 2. Norris, 3. Hamilton, 4. Verstappen, 5. Leclerc, 6. Sainz, 7. Alonso, 8. Stroll, 9. Perez, 10. Tsunoda
Γύρος 35: Ο Ολλανδός μπήκε στη ζώνη DRS του Hamilton, κυνηγώντας τον.
Γύρος 41: Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει κάποια κίνηση, αφού οι Hamilton και Lecerc επισκέφτηκαν τα ptis για τη δεύτερη αλλαγή τους.
Γύρος 46: Ακολούθησε κι ο Norris, κάνοντας το undercut στον Piastri. Ο Αυστραλός μπήκε στα pits δύο γύρους αργότερα, αφού, σύμφωνα με την ομάδα, αυτό το σενάριο βόλευε καλύτερα, ώστε να καλυφθεί ο Hamilton, που βρισκόταν τρίτος.
Γύρος 48: Η McLaren κάλεσε τον Norris να αλλάξει θέση με τον Piastri, ωστόσο ο Βρετανός κατέγραψε τον ταχύτερο γύρο λίγα δευτερόλεπτα αργότερα.
Γύρος 50: Ο Verstappen μπήκε για τη δική του δεύτερη αλλαγή, επιστρέφοντας στην πίστα στην πέμπτη θέση, πίσω από τους Leclerc και Ηamilton.
Γύρος 57: Ο Verstappen πέρασε τον Leclerc, ανακτώντας την τέταρτη θέση.
Γύρος 60: Ο Norris συνέχισε να μη δίνει τη θέση πίσω στον Piastri, με την ομάδα να τον παρακαλά στην ουσία να κάνει την αλλαγή.
Γύρος 63: Σε μια προσπάθεια να περάσει τον Hamilton, ο Verstappen μπλόκαρε τα ελαστικά του κι οι δύο συγκρούστηκαν, με τον Ολλανδό να τερματίζει τελικά στην πέμπτη θέση.
Γύρος 68: Ο Norris «έκοψε» μετά από τις παρακλήσεις της ομάδας, δίνοντας τη θέση πίσω στον Piastri. «Καταλάβαμε το point σου,» είπε η McLaren στον Βρετανό, σε ένα σενάριο που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί ολοκληρωτικά.
Ο Oscar Piastri πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1, η οποία έχει αφήσει ένα μούδιασμα και κάπως πικρό συναίσθημα στη McLaren, αφού δεν ήρθε με τον προτιμότερο για την ομάδα τρόπο. Μια αμφιλεγόμενη στρατηγική στα δεύτερα pit stops έφερε τον Lando Norris μπροστά από τον Αυστραλό, με την ομάδα να ζητά από εκείνον να αλλάξουν θέσεις, ώστε να επιστρέψει ο Piastri στην πρωτοπορία του αγώνα.
Ο Norris αντιστάθηκε για αρκετούς γύρους, αυξάνοντας ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τον 22χρονο ομόσταβλό του, προσπαθώντας να «κάνει το επιχείρημά του κατανοητό,» όπως ακούστηκε να του λέει ο μηχανικός αγώνα του, Will Joseph, στον ασύρματο. Τελικά υπέκυψε στις συνεχείς παρακλήσεις της McLaren, δίνοντας τη θέση πίσω στον Piastri και τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, κάνοντας το 1-2 για την ομάδα από το Woking.
Τρίτος ήρθε ο Lewis Hamilton, ο οποίος ανέβηκε στο βάθρο για 200ή φορά στην υπέρλαμπρη καριέρα του. Ο Βρετανός συνεχάρη το δίδυμο της McLaren, αφού, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για την ομάδα από όπου ξεκίνησε το ταξίδι του στη Formula 1.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, κερδίζοντας την τελευταία στιγμή μια θέση έναντι του Max Verstappen, ο οποίος συγκρούστηκε με τον Hamilton κι έπεσε στην πέμπτη θέση τελικά. Ο Ολλανδός συμβιβάστηκε για ένα αποτέλεσμα εκτός βάθρου κατηγορώντας σε φάσεις τη Red Bull και ψέγοντάς την για τη στρατηγική που ακολούθησε.
Ο Carlos Sainz ολοκλήρωσε τον δικό του αγώνα στην έκτη θέση, ενώ ο Sergio Perez ανέκαμψε και τερμάτισε έβδομος, έχοντας εκκινήσει από τη 16η θέση. Κι ο George Russell έκανε έναν καλό αγώνα, με δεδομένο ότι ξεκίνησε 12ος, ανεβαίνοντας στην 8η θέση.
Τη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Yuki Tsunoda και Lance Stroll, στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ιάπωνας εκκίνησε πίσω από τον Daniel Ricciardo, αφού είχε ατύχημα στις κατατακτήριες, όμως κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον Αυστραλό, με εκείνον να έρχεται 12ος σε μια κρίσιμη εποχή για τη Red Bull/RB.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Oscar Piastri 70 Γύροι
2 Lando Norris 2.141s
3 Lewis Hamilton 14.880s
4 Charles Leclerc 19.686s
5 Max Verstappen 21.349s
6 Carlos Sainz 23.073s
7 Sergio Perez 39.792s
8 George Russell 42.368s
9 Yuki Tsunoda 77.259s
10 Lance Stroll 77.976s
11 Fernando Alonso 82.460s
12 Daniel Ricciardo 1 Γύρος
13 Nico Hulkenberg 1 Γύρος
14 Alex Albon 1 Γύρος
15 Kevin Magnussen 1 Γύρος
16 Valtteri Bottas 1 Γύρος
17 Logan Sargeant 1 Γύρος
18 Esteban Ocon 1 Γύρος
19 Zhou Guanyu 1 Γύρος
Pierre Gasly DNF
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο Oscar Piastri κατέκτησε την παρθενική νίκη της καριέρας του, με τον Lando Norris να συμπληρώνει το 1-2 για τη McLaren, σε έναν αγώνα που η στρατηγική της ομάδας έθεσε σε κίνδυνο τη δίκαιη νίκη του Αυστραλού.
Ο Oscar Piastri πήρε την πρώτη του νίκη στο GP Ουγγαρίας, με τον Lando Norris να έρχεται δεύτερος μετά από μια μικρή ενδοοικογενειακή, στρατηγική διαμάχη και τον Lewis Hamilton να κατακτά το 200ό βάθρο της καριέρας του.
Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Ο Oscar Piastri κατάφερε να βρεθεί στην πρωτοπορία του από την πρώτη κιόλας στροφή, με τον Lando Norris να πέφτει τρίτος. Ο Max Verstappen προσπέρασε τον Βρετανό βγαίνοντας εκτός, αφού οι τρεις κορυφαίοι οδηγοί βρέθηκαν ταυτόχρονα ο ένας δίπλα στον άλλο στο πλάτος της πίστας.
Γύρος 3: Οι αγωνοδίκες έθεσαν το συμβάν υπό εξέταση κι έτσι ο Verstappen έδωσε τη θέση πίσω στον Norris.
Γύρος 7: Ο «χορός» των pits ξεκίνησε με τους Esteban Ocon, Logan Sargeant, Daniel Ricciardo και Zhou Guanyu, οι οποίοι πέρασαν από τη μέση στη σκληρή γόμα.
Γύρος 14: Κοιτάζοντας τους χρόνους του, η McLaren ενημέρωσε τον Norris ότι η μάχη του είναι με τον Verstappen, κι όχι με τον πρωτοπόρο Piastri. Σε εκείνη τη φάση, ο Βρετανός έγραφε χρόνους περίπου 2-4 δέκατα του δευτερολέπτου αργότερους από εκείνους του Αυστραλού.
Γύρος 17: Ο πρώτος από την πεντάδα που μπήκε στα pits ήταν ο Hamilton, ο οποίος πέρασε στη μέση γόμα, ελπίζοντας να κάνει το undercut στον Verstappen.
Γύρος 22: Ακολούθησαν οι Carlos Sainz και Max Verstappen, κάνοντας τα δικά τους πρώτα pit stops, με τον Leclerc να ακολουθεί στον επόμενο γύρο.
Γύρος 30: Ο Verstappen ξεκίνησε να πιάνει τον Hamilton, μειώνοντας τη διαφορά του από εκείνον.
Σειρά μετά τα πρώτα pits: 1. Piastri, 2. Norris, 3. Hamilton, 4. Verstappen, 5. Leclerc, 6. Sainz, 7. Alonso, 8. Stroll, 9. Perez, 10. Tsunoda
Γύρος 35: Ο Ολλανδός μπήκε στη ζώνη DRS του Hamilton, κυνηγώντας τον.
Γύρος 41: Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει κάποια κίνηση, αφού οι Hamilton και Lecerc επισκέφτηκαν τα ptis για τη δεύτερη αλλαγή τους.
Γύρος 46: Ακολούθησε κι ο Norris, κάνοντας το undercut στον Piastri. Ο Αυστραλός μπήκε στα pits δύο γύρους αργότερα, αφού, σύμφωνα με την ομάδα, αυτό το σενάριο βόλευε καλύτερα, ώστε να καλυφθεί ο Hamilton, που βρισκόταν τρίτος.
Γύρος 48: Η McLaren κάλεσε τον Norris να αλλάξει θέση με τον Piastri, ωστόσο ο Βρετανός κατέγραψε τον ταχύτερο γύρο λίγα δευτερόλεπτα αργότερα.
Γύρος 50: Ο Verstappen μπήκε για τη δική του δεύτερη αλλαγή, επιστρέφοντας στην πίστα στην πέμπτη θέση, πίσω από τους Leclerc και Ηamilton.
Γύρος 57: Ο Verstappen πέρασε τον Leclerc, ανακτώντας την τέταρτη θέση.
Γύρος 60: Ο Norris συνέχισε να μη δίνει τη θέση πίσω στον Piastri, με την ομάδα να τον παρακαλά στην ουσία να κάνει την αλλαγή.
Γύρος 63: Σε μια προσπάθεια να περάσει τον Hamilton, ο Verstappen μπλόκαρε τα ελαστικά του κι οι δύο συγκρούστηκαν, με τον Ολλανδό να τερματίζει τελικά στην πέμπτη θέση.
Γύρος 68: Ο Norris «έκοψε» μετά από τις παρακλήσεις της ομάδας, δίνοντας τη θέση πίσω στον Piastri. «Καταλάβαμε το point σου,» είπε η McLaren στον Βρετανό, σε ένα σενάριο που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί ολοκληρωτικά.
Ο Oscar Piastri πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1, η οποία έχει αφήσει ένα μούδιασμα και κάπως πικρό συναίσθημα στη McLaren, αφού δεν ήρθε με τον προτιμότερο για την ομάδα τρόπο. Μια αμφιλεγόμενη στρατηγική στα δεύτερα pit stops έφερε τον Lando Norris μπροστά από τον Αυστραλό, με την ομάδα να ζητά από εκείνον να αλλάξουν θέσεις, ώστε να επιστρέψει ο Piastri στην πρωτοπορία του αγώνα.
Ο Norris αντιστάθηκε για αρκετούς γύρους, αυξάνοντας ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τον 22χρονο ομόσταβλό του, προσπαθώντας να «κάνει το επιχείρημά του κατανοητό,» όπως ακούστηκε να του λέει ο μηχανικός αγώνα του, Will Joseph, στον ασύρματο. Τελικά υπέκυψε στις συνεχείς παρακλήσεις της McLaren, δίνοντας τη θέση πίσω στον Piastri και τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, κάνοντας το 1-2 για την ομάδα από το Woking.
Τρίτος ήρθε ο Lewis Hamilton, ο οποίος ανέβηκε στο βάθρο για 200ή φορά στην υπέρλαμπρη καριέρα του. Ο Βρετανός συνεχάρη το δίδυμο της McLaren, αφού, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για την ομάδα από όπου ξεκίνησε το ταξίδι του στη Formula 1.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, κερδίζοντας την τελευταία στιγμή μια θέση έναντι του Max Verstappen, ο οποίος συγκρούστηκε με τον Hamilton κι έπεσε στην πέμπτη θέση τελικά. Ο Ολλανδός συμβιβάστηκε για ένα αποτέλεσμα εκτός βάθρου κατηγορώντας σε φάσεις τη Red Bull και ψέγοντάς την για τη στρατηγική που ακολούθησε.
Ο Carlos Sainz ολοκλήρωσε τον δικό του αγώνα στην έκτη θέση, ενώ ο Sergio Perez ανέκαμψε και τερμάτισε έβδομος, έχοντας εκκινήσει από τη 16η θέση. Κι ο George Russell έκανε έναν καλό αγώνα, με δεδομένο ότι ξεκίνησε 12ος, ανεβαίνοντας στην 8η θέση.
Τη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Yuki Tsunoda και Lance Stroll, στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ιάπωνας εκκίνησε πίσω από τον Daniel Ricciardo, αφού είχε ατύχημα στις κατατακτήριες, όμως κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον Αυστραλό, με εκείνον να έρχεται 12ος σε μια κρίσιμη εποχή για τη Red Bull/RB.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Oscar Piastri 70 Γύροι
2 Lando Norris 2.141s
3 Lewis Hamilton 14.880s
4 Charles Leclerc 19.686s
5 Max Verstappen 21.349s
6 Carlos Sainz 23.073s
7 Sergio Perez 39.792s
8 George Russell 42.368s
9 Yuki Tsunoda 77.259s
10 Lance Stroll 77.976s
11 Fernando Alonso 82.460s
12 Daniel Ricciardo 1 Γύρος
13 Nico Hulkenberg 1 Γύρος
14 Alex Albon 1 Γύρος
15 Kevin Magnussen 1 Γύρος
16 Valtteri Bottas 1 Γύρος
17 Logan Sargeant 1 Γύρος
18 Esteban Ocon 1 Γύρος
19 Zhou Guanyu 1 Γύρος
Pierre Gasly DNF
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Βελγίου - Κατατακτήριες: Pole από το πουθενά για τον Leclerc στο βρεγμένο
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στις κατατακτήριες, όμως θα εκκινήσει από την 11η θέση εξαιτίας της ποινής του, κι έτσι ο Charles Leclerc πήρε την 25η pole position της καριέρας του.
Ο Max Verstappen κατέγραψε τον ταχύτερο γύρο στις κατατακτήριες του GP Βελγίου, όμως δεν είναι εκείνος που θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στον αγώνα της Κυριακής στην εμβληματική πίστα του Spa-Francorchamps. Ο Charles Leclerc «κληρονομεί» την pole position από εκείνον, όπως ακριβώς συνέβη και το 2023, αφού ο Ολλανδός προσέθεσε έναν πέμπτο κινητήρα στη «φαρέτρα» του κι έτσι έχει λάβει ποινή 10 θέσεων.
Δεύτερος, στο πλευρό του Leclerc θα εκκινήσει ο Sergio Perez, ο οποίος μέχρι την τελευταία στιγμή φαινόταν να έχει «κλειδώσει» εκείνος την pole, έναντι του Μονεγάσκου. Ωστόσο, η Red Bull δεν είχε κρατήσει φρέσκα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά, σε αντίθεση με τη Ferrari, κι έτσι οι Ιταλοί είχαν το πάνω χέρι στην τελευταία φάση του Q3.
Η πίστα ήταν βρεγμένη από την αρχή της ημέρας, αφού τόσο στο FP3, όσο και στο Q1 έπεφταν αρκετές σταγόνες, διατηρώντας το οδόστρωμα νωπό ή ακόμη κι υγρό σε σημεία. Οι χρόνοι έμοιασαν να βελτιώνονται συνεχώς στο πρώτο σκέλος των κατατακτηρίων, με τους οδηγούς να μην περνούν όμως στα slick ελαστικά, διατηρώντας τα ενδιάμεσα.
Εκτός συνέχειας τέθηκαν οι Nico Hulkenberg (P16), Kevin Magnussen (P17), Yuki Tsunoda (P18), Logan Sargeant (P19) και Zhou Guanyu (P20).
Στη δεύτερη φάση των κατατακτηρίων, η βροχή έκανε για ακόμη φορά δειλά την εμφάνισή της σε ορισμένα σημεία της πίστας, ενώ σε άλλα το οδόστρωμα άρχισε να στεγνώνει. Αυτό δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο το έργο των οδηγών.
Οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q3 ήταν οι Alex Albon (P11), Pierre Gasly (P12), Daniel Ricciardo (P13), Valtteri Bottas (P14) και Lance Stroll (P15). Λίγο έλειψε το ίδιο να συμβεί και στον Sergio Perez, ο οποίος ήταν 10ος στο Q2, μόλις 0,010 sec ταχύτερος από τον Albon. Ο ίδιος δήλωσε μετά το τέλος της διαδικασίας ότι «ήταν εκτός συγχρονισμού» με την ομάδα στο δεύτερο μέρος των κατατακτηρίων.
Περνώντας στο τελευταίο σκέλος της διαδικασίας, οι συνθήκες συνέχισαν να είναι μικτές, με τη βροχή να πέφτει αυτή τη φορά στο pitlane. Η Ferrari ήταν εκείνη που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την κατάσταση της πίστας, με τον Leclerc να βγάζει την τελευταία στιγμή έναν άσσο από το μανίκι του, περνώντας τον Perez, που θα εκκινήσει δεύτερος.
Τρίτος θα ξεκινήσει τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ενώ ακολουθούν οι δύο McLaren, με τον Lando Norris να ηγείται του Oscar Piastri, καταλαμβάνοντας την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Έβδομος κατετάγη ο George Russell όμως θα εκκινήσει από την έκτη θέση, με τον Carlos Sainz να έρχεται ακριβώς πίσω του. Ο Ισπανός δεν κατάφερε να αποδώσει όσο καλά όσο ο ομόσταβλός του στην τελευταία φάση των κατατακτηρίων, με τον χρόνο του να είναι περισσότερο από 0,7 sec αργότερο από εκείνον του Μονεγάσκου.
Την κορυφαία δεκάδα του grid θα ολοκληρώσουν οι Fernando Alonso, Esteban Ocon και Alex Albon, στην όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα. Ο Verstappen θα εκκινήσει από την 11η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη (χωρίς την ποινή του Verstappen):
Θέση Οδηγός Q1 Q2 Q3
1 Max Verstappen 1m54.938s 1m53.837s 1m53.159s
2 Charles Leclerc 1m55.349s 1m54.193s 1m53.754s
3 Sergio Perez 1m55.139s 1m54.470s 1m53.765s
4 Lewis Hamilton 1m55.692s 1m54.037s 1m53.835s
5 Lando Norris 1m55.582s 1m54.358s 1m53.981s
6 Oscar Piastri 1m54.835s 1m54.136s 1m54.027s
7 George Russell 1m55.353s 1m54.095s 1m54.184s
8 Carlos Sainz 1m55.169s 1m54.112s 1m54.477s
9 Fernando Alonso 1m55.489s 1m54.258s 1m54.765s
10 Esteban Ocon 1m55.417s 1m54.460s 1m54.810s
11 Alex Albon 1m55.722s 1m54.473s
12 Pierre Gasly 1m54.911s 1m54.635s
13 Daniel Ricciardo 1m55.451s 1m54.682s
14 Valtteri Bottas 1m55.531s 1m54.764s
15 Lance Stroll 1m56.072s 1m55.716s
16 Nico Hulkenberg 1m56.308s
17 Kevin Magnussen 1m56.500s
18 Yuki Tsunoda 1m56.593s
19 Logan Sargeant 1m57.230s
20 Zhou Guanyu 1m57.775s
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στις κατατακτήριες, όμως θα εκκινήσει από την 11η θέση εξαιτίας της ποινής του, κι έτσι ο Charles Leclerc πήρε την 25η pole position της καριέρας του.
Ο Max Verstappen κατέγραψε τον ταχύτερο γύρο στις κατατακτήριες του GP Βελγίου, όμως δεν είναι εκείνος που θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στον αγώνα της Κυριακής στην εμβληματική πίστα του Spa-Francorchamps. Ο Charles Leclerc «κληρονομεί» την pole position από εκείνον, όπως ακριβώς συνέβη και το 2023, αφού ο Ολλανδός προσέθεσε έναν πέμπτο κινητήρα στη «φαρέτρα» του κι έτσι έχει λάβει ποινή 10 θέσεων.
Δεύτερος, στο πλευρό του Leclerc θα εκκινήσει ο Sergio Perez, ο οποίος μέχρι την τελευταία στιγμή φαινόταν να έχει «κλειδώσει» εκείνος την pole, έναντι του Μονεγάσκου. Ωστόσο, η Red Bull δεν είχε κρατήσει φρέσκα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά, σε αντίθεση με τη Ferrari, κι έτσι οι Ιταλοί είχαν το πάνω χέρι στην τελευταία φάση του Q3.
Η πίστα ήταν βρεγμένη από την αρχή της ημέρας, αφού τόσο στο FP3, όσο και στο Q1 έπεφταν αρκετές σταγόνες, διατηρώντας το οδόστρωμα νωπό ή ακόμη κι υγρό σε σημεία. Οι χρόνοι έμοιασαν να βελτιώνονται συνεχώς στο πρώτο σκέλος των κατατακτηρίων, με τους οδηγούς να μην περνούν όμως στα slick ελαστικά, διατηρώντας τα ενδιάμεσα.
Εκτός συνέχειας τέθηκαν οι Nico Hulkenberg (P16), Kevin Magnussen (P17), Yuki Tsunoda (P18), Logan Sargeant (P19) και Zhou Guanyu (P20).
Στη δεύτερη φάση των κατατακτηρίων, η βροχή έκανε για ακόμη φορά δειλά την εμφάνισή της σε ορισμένα σημεία της πίστας, ενώ σε άλλα το οδόστρωμα άρχισε να στεγνώνει. Αυτό δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο το έργο των οδηγών.
Οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q3 ήταν οι Alex Albon (P11), Pierre Gasly (P12), Daniel Ricciardo (P13), Valtteri Bottas (P14) και Lance Stroll (P15). Λίγο έλειψε το ίδιο να συμβεί και στον Sergio Perez, ο οποίος ήταν 10ος στο Q2, μόλις 0,010 sec ταχύτερος από τον Albon. Ο ίδιος δήλωσε μετά το τέλος της διαδικασίας ότι «ήταν εκτός συγχρονισμού» με την ομάδα στο δεύτερο μέρος των κατατακτηρίων.
Περνώντας στο τελευταίο σκέλος της διαδικασίας, οι συνθήκες συνέχισαν να είναι μικτές, με τη βροχή να πέφτει αυτή τη φορά στο pitlane. Η Ferrari ήταν εκείνη που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την κατάσταση της πίστας, με τον Leclerc να βγάζει την τελευταία στιγμή έναν άσσο από το μανίκι του, περνώντας τον Perez, που θα εκκινήσει δεύτερος.
Τρίτος θα ξεκινήσει τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ενώ ακολουθούν οι δύο McLaren, με τον Lando Norris να ηγείται του Oscar Piastri, καταλαμβάνοντας την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Έβδομος κατετάγη ο George Russell όμως θα εκκινήσει από την έκτη θέση, με τον Carlos Sainz να έρχεται ακριβώς πίσω του. Ο Ισπανός δεν κατάφερε να αποδώσει όσο καλά όσο ο ομόσταβλός του στην τελευταία φάση των κατατακτηρίων, με τον χρόνο του να είναι περισσότερο από 0,7 sec αργότερο από εκείνον του Μονεγάσκου.
Την κορυφαία δεκάδα του grid θα ολοκληρώσουν οι Fernando Alonso, Esteban Ocon και Alex Albon, στην όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα. Ο Verstappen θα εκκινήσει από την 11η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη (χωρίς την ποινή του Verstappen):
Θέση Οδηγός Q1 Q2 Q3
1 Max Verstappen 1m54.938s 1m53.837s 1m53.159s
2 Charles Leclerc 1m55.349s 1m54.193s 1m53.754s
3 Sergio Perez 1m55.139s 1m54.470s 1m53.765s
4 Lewis Hamilton 1m55.692s 1m54.037s 1m53.835s
5 Lando Norris 1m55.582s 1m54.358s 1m53.981s
6 Oscar Piastri 1m54.835s 1m54.136s 1m54.027s
7 George Russell 1m55.353s 1m54.095s 1m54.184s
8 Carlos Sainz 1m55.169s 1m54.112s 1m54.477s
9 Fernando Alonso 1m55.489s 1m54.258s 1m54.765s
10 Esteban Ocon 1m55.417s 1m54.460s 1m54.810s
11 Alex Albon 1m55.722s 1m54.473s
12 Pierre Gasly 1m54.911s 1m54.635s
13 Daniel Ricciardo 1m55.451s 1m54.682s
14 Valtteri Bottas 1m55.531s 1m54.764s
15 Lance Stroll 1m56.072s 1m55.716s
16 Nico Hulkenberg 1m56.308s
17 Kevin Magnussen 1m56.500s
18 Yuki Tsunoda 1m56.593s
19 Logan Sargeant 1m57.230s
20 Zhou Guanyu 1m57.775s
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Βελγίου: Στρατηγική νίκη Russell - Πρώτο 1-2 για τη Mercedes από το 2022
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο George Russell πήρε μια εκπληκτική νίκη στο Spa, επιλέγοντας μια ιδιαίτερα τολμηρή στρατηγική και κάνοντας μόνο ένα pit stop, έναντι των δύο που έκανε ο ομόσταβλός του, Lewis Hamilton, που αρκέστηκε τελικά στη δεύτερη θέση. Τρίτος ήρθε ο Oscar Piastri, ο οποίος επέστρεψε στο βάθρο μετά τη νίκη του στην Ουγγαρία.
Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Ο Lewis Hamilton κατάφερε να περάσει τον Sergio Perez, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. Ταυτόχρονα, ο Lando Norris έκανε μια αρκετά κακή εκκίνηση, πέφτοντας από την τέταρτη στην όγδοη θέση.
Γύρος 2: Ο Max Verstappen έφτασε από νωρίς τον Norris, έχοντας εκκινήσει από την 11η θέση.
Γύρος 3: Ο Hamilton πέρασε τον Leclerc, παίρνοντας τα ηνία του αγώνα.
Γύρος 8: Ο Nico Hulkenberg ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pits για να κάνει τη δική του πρώτη αλλαγή, αναγκάζοντας πολλούς να κάνουν το ίδιο.
Γύρος 11: Οι Russell και Verstappen πέρασαν κι εκείνοι σε νέα σετ ελαστικών, ενώ ακολούθησαν κι οι Hamilton, Perez και Piastri έναν γύρο αργότερα.
Γύρος 12: Ο Russell πέρασε τον Piastri, όμως ο Αυστραλός κατάφερε να ξαναπεράσει στην επόμενη στροφή, εκμεταλλευόμενος τα κατά έναν γύρο πιο φρέσκα ελαστικά.
Γύρος 13: Ο Piastri πέρασε και τον Perez, σκαρφαλώνοντας στην κατάταξη.
Γύρος 16: Κι ο Norris μπήκε στα pits, κάνοντας την πρώτη, καθυστερημένη αλλαγή του και πέφτοντας 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, ο οποίος έκανε το undercut στον Βρετανό.
Γύρος 20-21-22: Ακολούθησε ο Sainz, ενώ με τη σειρά τους το pitlane επισκέφτηκαν οι Russell και Perez.
Γύρος 26: Τα επόμενα pits ήταν εκείνα του Leclerc και του Hamilton, με τον Russell να συνεχίζει να μένει έξω.
Γύρος 29: Τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους έκαναν οι Verstappen και Sainz, ενώ ακολούθησε ο Norris έναν γύρο αργότερα.
Γύρος 31: Ο Piastri έκανε το τελευταίο του pit stop, περνώντας μπροστά από τον Verstappen και βάζοντας στο στόχαστρο το βάθρο, έχοντας σημαντικά πιο φρέσκα ελαστικά από τους μπροστινούς του και. Ταυτόχρονα, ο Norris πέρασε τον Perez.
Γύρος 36: Δεν πέρασαν πολλοί γύροι μέχρι ο Piastri να περάσει τον Leclerc, ενώ ταυτόχρονα ο Sainz βρέθηκε μπροστά από τον Perez.
Γύρος 41: Μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον Russell, ο οποίος τελικά επέλεξε να μείνει έξω και να μην κάνει δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ο Hamilton μπήκε στη ζώνη DRS του ομόσταβλού του, κυνηγώντας τον για τη νίκη, αφού εκείνος βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα για το μεγαλύτερο μέρος αυτού.
Ωστόσο, ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κατάφερε να περάσει τον teammate του κι έτσι περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Πρόκειται για το πρώτο 1-2 της Mercedes από το 2022, με την ομάδα να αναρριχάται στην κορυφή από το πουθενά, ενώ κανείς δεν περίμενε να πάρουν το προβάδισμα κι ιδιαίτερα με τον Russell, που εκκίνησε έκτος.
Το βάθρο ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση ο Oscar Piastri, που βρέθηκε ξανά εκεί αμέσως μετά την παρθενική νίκη του στο GP Ουγγαρίας.
Στην τέταρτη θέση κατάφερε να βρεθεί τελικά ο Charles Leclerc, που θυμίζουμε ότι εκκινούσε από την pole position, την οποία κληρονόμησε από τον Max Verstappen, ο οποίος πήρε ποινή 10 θέσεων, έχοντας λάβει τον πέμπτο κινητήρα για τη φετινή του σεζόν. Ο Ολλανδός ξεκίνησε από την 11η θέση, όμως αναδύθηκε στην πέμπτη, μπροστά από τον Lando Norris, που τερμάτισε έκτος, μόλις 0,8 sec πίσω από τον Verstappen.
Έβδομος ήρθε ο Carlos Sainz, ενώ ο Sergio Perez, που εκκινούσε δεύτερος, στο πλευρό του Leclerc, τερμάτισε όγδοος κερδίζοντας μεν βαθμούς, όμως συνεχίζοντας ένα σερί μέτριων και κακών αποτελεσμάτων, την ώρα που η θέση του στη Red Bull κινδυνεύει. Την κορυφαία δεκάδα ολοκλήρσαν οι Fernando Alonso κι Esteban Ocon, στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση Οδηγός Χρόνος
1 George Russell 44 Γύροι
2 Lewis Hamilton 0.526s
3 Oscar Piastri 1.173s
4 Charles Leclerc 8.549s
5 Max Verstappen 9.226s
6 Lando Norris 9.850s
7 Carlos Sainz 19.795s
8 Sergio Perez 43.195s
9 Fernando Alonso 49.963s
10 Esteban Ocon 52.552s
11 Daniel Ricciardo 54.926s
12 Lance Stroll 63.011s
13 Alex Albon 63.651s
14 Pierre Gasly 64.365s
15 Kevin Magnussen 66.631s
16 Valtteri Bottas 70.638s
17 Yuki Tsunoda 76.737s
18 Logan Sargeant 86.057s
19 Nico Hulkenberg 88.833s
Zhou Guanyu DNF
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο George Russell πήρε μια εκπληκτική νίκη στο Spa, επιλέγοντας μια ιδιαίτερα τολμηρή στρατηγική και κάνοντας μόνο ένα pit stop, έναντι των δύο που έκανε ο ομόσταβλός του, Lewis Hamilton, που αρκέστηκε τελικά στη δεύτερη θέση. Τρίτος ήρθε ο Oscar Piastri, ο οποίος επέστρεψε στο βάθρο μετά τη νίκη του στην Ουγγαρία.
Ο αγώνας ανά γύρο
Εκκίνηση: Ο Lewis Hamilton κατάφερε να περάσει τον Sergio Perez, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. Ταυτόχρονα, ο Lando Norris έκανε μια αρκετά κακή εκκίνηση, πέφτοντας από την τέταρτη στην όγδοη θέση.
Γύρος 2: Ο Max Verstappen έφτασε από νωρίς τον Norris, έχοντας εκκινήσει από την 11η θέση.
Γύρος 3: Ο Hamilton πέρασε τον Leclerc, παίρνοντας τα ηνία του αγώνα.
Γύρος 8: Ο Nico Hulkenberg ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pits για να κάνει τη δική του πρώτη αλλαγή, αναγκάζοντας πολλούς να κάνουν το ίδιο.
Γύρος 11: Οι Russell και Verstappen πέρασαν κι εκείνοι σε νέα σετ ελαστικών, ενώ ακολούθησαν κι οι Hamilton, Perez και Piastri έναν γύρο αργότερα.
Γύρος 12: Ο Russell πέρασε τον Piastri, όμως ο Αυστραλός κατάφερε να ξαναπεράσει στην επόμενη στροφή, εκμεταλλευόμενος τα κατά έναν γύρο πιο φρέσκα ελαστικά.
Γύρος 13: Ο Piastri πέρασε και τον Perez, σκαρφαλώνοντας στην κατάταξη.
Γύρος 16: Κι ο Norris μπήκε στα pits, κάνοντας την πρώτη, καθυστερημένη αλλαγή του και πέφτοντας 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, ο οποίος έκανε το undercut στον Βρετανό.
Γύρος 20-21-22: Ακολούθησε ο Sainz, ενώ με τη σειρά τους το pitlane επισκέφτηκαν οι Russell και Perez.
Γύρος 26: Τα επόμενα pits ήταν εκείνα του Leclerc και του Hamilton, με τον Russell να συνεχίζει να μένει έξω.
Γύρος 29: Τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους έκαναν οι Verstappen και Sainz, ενώ ακολούθησε ο Norris έναν γύρο αργότερα.
Γύρος 31: Ο Piastri έκανε το τελευταίο του pit stop, περνώντας μπροστά από τον Verstappen και βάζοντας στο στόχαστρο το βάθρο, έχοντας σημαντικά πιο φρέσκα ελαστικά από τους μπροστινούς του και. Ταυτόχρονα, ο Norris πέρασε τον Perez.
Γύρος 36: Δεν πέρασαν πολλοί γύροι μέχρι ο Piastri να περάσει τον Leclerc, ενώ ταυτόχρονα ο Sainz βρέθηκε μπροστά από τον Perez.
Γύρος 41: Μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον Russell, ο οποίος τελικά επέλεξε να μείνει έξω και να μην κάνει δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ο Hamilton μπήκε στη ζώνη DRS του ομόσταβλού του, κυνηγώντας τον για τη νίκη, αφού εκείνος βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα για το μεγαλύτερο μέρος αυτού.
Ωστόσο, ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κατάφερε να περάσει τον teammate του κι έτσι περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Πρόκειται για το πρώτο 1-2 της Mercedes από το 2022, με την ομάδα να αναρριχάται στην κορυφή από το πουθενά, ενώ κανείς δεν περίμενε να πάρουν το προβάδισμα κι ιδιαίτερα με τον Russell, που εκκίνησε έκτος.
Το βάθρο ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση ο Oscar Piastri, που βρέθηκε ξανά εκεί αμέσως μετά την παρθενική νίκη του στο GP Ουγγαρίας.
Στην τέταρτη θέση κατάφερε να βρεθεί τελικά ο Charles Leclerc, που θυμίζουμε ότι εκκινούσε από την pole position, την οποία κληρονόμησε από τον Max Verstappen, ο οποίος πήρε ποινή 10 θέσεων, έχοντας λάβει τον πέμπτο κινητήρα για τη φετινή του σεζόν. Ο Ολλανδός ξεκίνησε από την 11η θέση, όμως αναδύθηκε στην πέμπτη, μπροστά από τον Lando Norris, που τερμάτισε έκτος, μόλις 0,8 sec πίσω από τον Verstappen.
Έβδομος ήρθε ο Carlos Sainz, ενώ ο Sergio Perez, που εκκινούσε δεύτερος, στο πλευρό του Leclerc, τερμάτισε όγδοος κερδίζοντας μεν βαθμούς, όμως συνεχίζοντας ένα σερί μέτριων και κακών αποτελεσμάτων, την ώρα που η θέση του στη Red Bull κινδυνεύει. Την κορυφαία δεκάδα ολοκλήρσαν οι Fernando Alonso κι Esteban Ocon, στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση Οδηγός Χρόνος
1 George Russell 44 Γύροι
2 Lewis Hamilton 0.526s
3 Oscar Piastri 1.173s
4 Charles Leclerc 8.549s
5 Max Verstappen 9.226s
6 Lando Norris 9.850s
7 Carlos Sainz 19.795s
8 Sergio Perez 43.195s
9 Fernando Alonso 49.963s
10 Esteban Ocon 52.552s
11 Daniel Ricciardo 54.926s
12 Lance Stroll 63.011s
13 Alex Albon 63.651s
14 Pierre Gasly 64.365s
15 Kevin Magnussen 66.631s
16 Valtteri Bottas 70.638s
17 Yuki Tsunoda 76.737s
18 Logan Sargeant 86.057s
19 Nico Hulkenberg 88.833s
Zhou Guanyu DNF
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Έκτακτο: Αποκλείστηκε ο Russell από το GP Βελγίου - Η νίκη στον Hamilton
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο George Russell κατέκτησε, όπως γράψαμε προ ολίγου, μια στρατηγική νίκη, επιλέγοντας τη στρατηγική του ενός pit stop έναντι των δύο που έκανε ο ομόσταβλός του, Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, αφού είχε προηγουμένως ηγηθεί το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Αυτή ακριβώς ήταν η επιλογή που ενδέχεται να του κόστισε τη νίκη, αφού αποκλείστηκε από τον αγώνα εξαιτίας του βάρους του μονοθεσίου του, το οποίο βρέθηκε 1,5 kg κάτω του ορίου που έχει θέσει η FIA. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο ήταν 796,5 kg, ενώ το όριο είναι 798 kg.
Ο Russell κι η Mercedes κλήθηκαν από τους αγωνοδίκες, όταν ολοκληρώθηκε ο έλεγχος των κριτών μετά το πέρας του αγώνα. Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι οι μετρήσεις ήταν σωστές κι ότι δεν είχε κάποια ένσταση με διαδικασία που ακολουθήθηκε κατά τον έλεγχο από τη FIA, ενώ παραδέχτηκε επίσης ότι επρόκειτο για πραγματικό λάθος κι όχι για απόπειρα να αγωνιστούν με ελαφρύτερο μονοθέσιο.
Ενδέχεται ότι η εκτεταμένη φθορά των ελαστικών εξαιτίας του ενός pit stop που έκανε ο Russell σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα μονοθέσια επιστρέφουν κατευθείαν στα pits μετά τον αγώνα, χωρίς να κάνουν τον παραδοσιακό επιπλέον γύρο cool-down, ήταν οι δύο παράγοντες που ευθύνονται για το μειωμένο βάρος της W15 τυ Βρετανού.
Οι αγωνοδίκες απέκλεισαν τον Russell από τον αγώνα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Hamilton. Το βάθρο πλέον συμπλήρωσαν οι Oscar Piastri και Charles Leclerc, που είχαν τερματίσει κανονικά στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η νέα κατάταξη:
Θέση Οδηγός
1 Lewis Hamilton
2 Oscar Piastri
3 Charles Leclerc
4 Max Verstappen
5 Lando Norris
6 Carlos Sainz
7 Sergio Perez
8 Fernando Alonso
9 Esteban Ocon
10 Daniel Ricciardo
11 Lance Stroll
12 Alex Albon
13 Pierre Gasly
14 Kevin Magnussen
15 Valtteri Bottas
16 Yuki Tsunoda
17 Logan Sargeant
18 Nico Hulkenberg
DNF Zhou Guanyu
DSQ George Russell
Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
Ο George Russell κατέκτησε, όπως γράψαμε προ ολίγου, μια στρατηγική νίκη, επιλέγοντας τη στρατηγική του ενός pit stop έναντι των δύο που έκανε ο ομόσταβλός του, Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, αφού είχε προηγουμένως ηγηθεί το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Αυτή ακριβώς ήταν η επιλογή που ενδέχεται να του κόστισε τη νίκη, αφού αποκλείστηκε από τον αγώνα εξαιτίας του βάρους του μονοθεσίου του, το οποίο βρέθηκε 1,5 kg κάτω του ορίου που έχει θέσει η FIA. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο ήταν 796,5 kg, ενώ το όριο είναι 798 kg.
Ο Russell κι η Mercedes κλήθηκαν από τους αγωνοδίκες, όταν ολοκληρώθηκε ο έλεγχος των κριτών μετά το πέρας του αγώνα. Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι οι μετρήσεις ήταν σωστές κι ότι δεν είχε κάποια ένσταση με διαδικασία που ακολουθήθηκε κατά τον έλεγχο από τη FIA, ενώ παραδέχτηκε επίσης ότι επρόκειτο για πραγματικό λάθος κι όχι για απόπειρα να αγωνιστούν με ελαφρύτερο μονοθέσιο.
Ενδέχεται ότι η εκτεταμένη φθορά των ελαστικών εξαιτίας του ενός pit stop που έκανε ο Russell σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα μονοθέσια επιστρέφουν κατευθείαν στα pits μετά τον αγώνα, χωρίς να κάνουν τον παραδοσιακό επιπλέον γύρο cool-down, ήταν οι δύο παράγοντες που ευθύνονται για το μειωμένο βάρος της W15 τυ Βρετανού.
Οι αγωνοδίκες απέκλεισαν τον Russell από τον αγώνα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Hamilton. Το βάθρο πλέον συμπλήρωσαν οι Oscar Piastri και Charles Leclerc, που είχαν τερματίσει κανονικά στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η νέα κατάταξη:
Θέση Οδηγός
1 Lewis Hamilton
2 Oscar Piastri
3 Charles Leclerc
4 Max Verstappen
5 Lando Norris
6 Carlos Sainz
7 Sergio Perez
8 Fernando Alonso
9 Esteban Ocon
10 Daniel Ricciardo
11 Lance Stroll
12 Alex Albon
13 Pierre Gasly
14 Kevin Magnussen
15 Valtteri Bottas
16 Yuki Tsunoda
17 Logan Sargeant
18 Nico Hulkenberg
DNF Zhou Guanyu
DSQ George Russell
Re: Formula 1!
Κατάλαβα καλά, είπαν στον Χάμιλτον να μείνει πίσω από τον Ράσελ και να μην επιχειρήσει προσπέρασμα;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΒΕΛΓΙΟΥ)
1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 277
2 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 199
3 Charles Leclerc (Ferrari) 177
4 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 167
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 162
6 Lewis Hamilton (Mercedes) 150
7 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 131
8 George Russell (Mercedes) 116
9 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 49
10 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 24
11 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 22
12 Yuki Tsunoda (RB/ Honda RBPT) 22
13 Daniel Ricciardo (RB/ Honda RBPT) 12
14 Oliver Bearman (Ferrari) 6
15 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 6
16 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 5
17 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 5
18 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 4
19 Guanyu Zhou (Kick Sauber/ Ferrari) 0
20 Valtteri Bottas (Kick Sauber/ Ferrari) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΒΕΛΓΙΟΥ
1 Red Bull Racing / Honda 408
2 McLaren / Mercedes 366
3 Ferrari 345
4 Mercedes AMG Petronas 266
5 Aston Martin / Mercedes 73
6 RB / Honda RBT 34
7 Haas F1 Team / Ferrari 27
8 Alpine / Renault 11
9 Williams F1 / Mercedes 4
10 Kick Sauber / Ferrari 0
1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 277
2 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 199
3 Charles Leclerc (Ferrari) 177
4 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 167
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 162
6 Lewis Hamilton (Mercedes) 150
7 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 131
8 George Russell (Mercedes) 116
9 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 49
10 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 24
11 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 22
12 Yuki Tsunoda (RB/ Honda RBPT) 22
13 Daniel Ricciardo (RB/ Honda RBPT) 12
14 Oliver Bearman (Ferrari) 6
15 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 6
16 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 5
17 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 5
18 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 4
19 Guanyu Zhou (Kick Sauber/ Ferrari) 0
20 Valtteri Bottas (Kick Sauber/ Ferrari) 0
21 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΒΕΛΓΙΟΥ
1 Red Bull Racing / Honda 408
2 McLaren / Mercedes 366
3 Ferrari 345
4 Mercedes AMG Petronas 266
5 Aston Martin / Mercedes 73
6 RB / Honda RBT 34
7 Haas F1 Team / Ferrari 27
8 Alpine / Renault 11
9 Williams F1 / Mercedes 4
10 Kick Sauber / Ferrari 0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Κυρ 28 Ιούλ 2024, 21:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Δεν είδα το gp.Miles έγραψε:Κατάλαβα καλά, είπαν στον Χάμιλτον να μείνει πίσω από τον Ράσελ και να μην επιχειρήσει προσπέρασμα;
Re: Formula 1!
Επιτέλους στην Formula 1 κερδίζουν και κατασκευαστές αυτοκινήτων και όχι μόνο η ρετσίνα Μαλαματίνα της Αυστρίας.
Ως petrolhead δεν το άντεχα αυτό το πράγμα. Το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα πρέπει να το κερδίζουν ομάδες που είτε ζούνε γι' αυτό (Tyrrel, Williams, McLaren κάποτε), είτε είναι εταιρίες αυτοκινήτου (McLaren, Ferrari, Mercedes ή όποιος άλλος). Όχι ένα energy drink. Είναι σαν να κερδίζει το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου μία πολύ πλούσια boutique ρούχων.
Ως petrolhead δεν το άντεχα αυτό το πράγμα. Το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα πρέπει να το κερδίζουν ομάδες που είτε ζούνε γι' αυτό (Tyrrel, Williams, McLaren κάποτε), είτε είναι εταιρίες αυτοκινήτου (McLaren, Ferrari, Mercedes ή όποιος άλλος). Όχι ένα energy drink. Είναι σαν να κερδίζει το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου μία πολύ πλούσια boutique ρούχων.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Azerbaijan – Κατατακτήριες: O Charles Leclerc στην pole-position
4ΤΡΟΧΟΙ - Σπ. Χατήρας
O Charles Leclerc κέρδισε για 4η συνεχόμενη φορά την pole-position στο Baku του Azerbaijan, με τους Oscar Piastri και τον team mate του Μονεγάσκου στη Ferrari Carlos Sainz να συμπληρώνουν το άτυπο «βάθρο» της κατατακτήριας διαδικασίας για τον αγώνα.
H κατατακτήρια δοκιμασία για τη σειρά εκκίνησης του Grand Prix του Azerbaijan ξεκίνησε με μια μεγάλη έκπληξη, καθώς ο διεκδικητής του παγκόσμιου τίτλου των οδηγών Lando Norris έμεινε εκτός Q2, στον πιο κρίσιμο ίσως αγώνα της χρονιάς. Έτσι αύριο θα ξεκινήσει τον αγώνα του από την 17η θέση, έχοντας πολλές θέσεις μπροστά του τον Max Verstappen. H δεύτερη μεγάλη έκπληξη της ημέρας, αυτή τη φορά ευχάριστη, είναι ο Franco Colapinto. O νέος οδηγός της Williams, o πρώτος Αργεντινός που ήρθε στη Formula 1 μετά από 23 χρόνια, έβαλε το μονοθέσιό του στην πρώτη δεκάδα στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του στον θεσμό.
Kατά τα λοιπά, σχεδόν οι «συνήθεις ύποπτοι» ήταν αυτοί που αποκλείστηκαν από τη διαδικασία. Στο Q1 τον Βρετανό οδηγό της McLaren συνόδευσαν στον αποκλεισμό οι δύο Kick Sauber, o Esteban Ocon με την Alpine και ο Daniel Ricciardo με την RB. Στη συνέχεια, εκτός τελικής δεκάδας έμειναν οι Bearman, Tsunoda, Gasly, Hulkenberg και Stroll. Τα εύσημα και στον Oliver Bearman, τον νεαρό οδηγό της Haas F1 Team που έμεινε έξω από το Q3 σχεδόν την τελευταία στιγμή.
Στη Ferrari, κάτι κάνουν καλά τελευταία. Αλλιώς δεν εξηγείται το πώς ένα μονοθέσιο (που χαρακτηρίστηκε σχεδόν «υπό διάλυση» κατά τα λεγόμενα του Μονεγάσκου οδηγού του, ύστερα από την χθεσινή έξοδο στο FP1) κατάφερε να αποκατασταθεί από την ομάδα, αλλά και να διατηρήσει την ταχύτητά του, για να φτάσει τελικά στο σημερινό αποτέλεσμα. Αν τα μονοθέσια της Scuderia Ferrari αποσπάσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στον αγώνα, τότε το «όρθιο αλογάκι» θα μπει κι αυτό στη μάχη του τίτλου των Κατασκευαστών. Ίδωμεν, ες αύριο τα σπουδαία.
Όλη η δράση θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου: 14:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 16:30 ANT1
Toν αγώνα μπορείτε επίσης να τον παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/
4ΤΡΟΧΟΙ - Σπ. Χατήρας
O Charles Leclerc κέρδισε για 4η συνεχόμενη φορά την pole-position στο Baku του Azerbaijan, με τους Oscar Piastri και τον team mate του Μονεγάσκου στη Ferrari Carlos Sainz να συμπληρώνουν το άτυπο «βάθρο» της κατατακτήριας διαδικασίας για τον αγώνα.
H κατατακτήρια δοκιμασία για τη σειρά εκκίνησης του Grand Prix του Azerbaijan ξεκίνησε με μια μεγάλη έκπληξη, καθώς ο διεκδικητής του παγκόσμιου τίτλου των οδηγών Lando Norris έμεινε εκτός Q2, στον πιο κρίσιμο ίσως αγώνα της χρονιάς. Έτσι αύριο θα ξεκινήσει τον αγώνα του από την 17η θέση, έχοντας πολλές θέσεις μπροστά του τον Max Verstappen. H δεύτερη μεγάλη έκπληξη της ημέρας, αυτή τη φορά ευχάριστη, είναι ο Franco Colapinto. O νέος οδηγός της Williams, o πρώτος Αργεντινός που ήρθε στη Formula 1 μετά από 23 χρόνια, έβαλε το μονοθέσιό του στην πρώτη δεκάδα στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του στον θεσμό.
Kατά τα λοιπά, σχεδόν οι «συνήθεις ύποπτοι» ήταν αυτοί που αποκλείστηκαν από τη διαδικασία. Στο Q1 τον Βρετανό οδηγό της McLaren συνόδευσαν στον αποκλεισμό οι δύο Kick Sauber, o Esteban Ocon με την Alpine και ο Daniel Ricciardo με την RB. Στη συνέχεια, εκτός τελικής δεκάδας έμειναν οι Bearman, Tsunoda, Gasly, Hulkenberg και Stroll. Τα εύσημα και στον Oliver Bearman, τον νεαρό οδηγό της Haas F1 Team που έμεινε έξω από το Q3 σχεδόν την τελευταία στιγμή.
Στη Ferrari, κάτι κάνουν καλά τελευταία. Αλλιώς δεν εξηγείται το πώς ένα μονοθέσιο (που χαρακτηρίστηκε σχεδόν «υπό διάλυση» κατά τα λεγόμενα του Μονεγάσκου οδηγού του, ύστερα από την χθεσινή έξοδο στο FP1) κατάφερε να αποκατασταθεί από την ομάδα, αλλά και να διατηρήσει την ταχύτητά του, για να φτάσει τελικά στο σημερινό αποτέλεσμα. Αν τα μονοθέσια της Scuderia Ferrari αποσπάσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στον αγώνα, τότε το «όρθιο αλογάκι» θα μπει κι αυτό στη μάχη του τίτλου των Κατασκευαστών. Ίδωμεν, ες αύριο τα σπουδαία.
Όλη η δράση θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον συνδρομητικό ANT1+.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου: 14:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ & 16:30 ANT1
Toν αγώνα μπορείτε επίσης να τον παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Η πρώτη 4άδα που ήταν πολύ κοντά ο ένας με τον άλλον και διεκδισκούσαν όλοι τη νίκη ήταν: Piastri, Leclerc, Perez και Sainz. Στους τελευταίους 4 γύρους άρχισε ο Piastri να απομακρύνεται από τους υπόλοιπους. Ο Perez προσπαθούσε να περάσει τον Leclerc και έφτασε πολύ κοντά στο να τον περάσει, αλλά την τελευταία στιγμή ο Μονεγάσκος τον έκλεισε και βρήκε ευκαιρία και πέρασε 3ος ο Sainz, όλα αυτά ένα γύρο πριν το τέλος. Τσατίστηκε ο Μεξικανός και προσπάθησε άγαρμπα να ανακτήσει την 3η θέση πέφτοντας πάνω στον Sainz και βγαίνοντας και οι δύο εκτός αγώνα!
Τελική σειρά κατάταξης πρώτης δεκάδας:
1. Piastri O. - McLaren,
2. Leclerc C. - Ferrari, +10.910
3. Russell G. - Mercedes, +31.328
4. Norris L. - McLaren, +36.143
5. Verstappen M. - Red Bull, +1:17.098
6. Alonso F. - Aston Martin, +1:25.468
7. Albon A. - Williams, +1:27.396
8. Colapinto F. - Williams, +1:29.541
9. Hamilton L. - Mercedes, +1:32.401
10. Bearman O. - Haas, +1:33.127
Τελική σειρά κατάταξης πρώτης δεκάδας:
1. Piastri O. - McLaren,
2. Leclerc C. - Ferrari, +10.910
3. Russell G. - Mercedes, +31.328
4. Norris L. - McLaren, +36.143
5. Verstappen M. - Red Bull, +1:17.098
6. Alonso F. - Aston Martin, +1:25.468
7. Albon A. - Williams, +1:27.396
8. Colapinto F. - Williams, +1:29.541
9. Hamilton L. - Mercedes, +1:32.401
10. Bearman O. - Haas, +1:33.127