MusicMania!!!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Pepermint »

Προτιμω να φερνω στο μυαλο μου τον Peter Hook ως πιθανως τον μεγαλυτερο μπασιστα του new wave-alternative-indie κτλ (βλεπε την αθανατη εισαγωγη του στο "Transmission" πχ) παρα για τις μλκιες που εχει κανει, και που ειναι πολλες δυστυχως.
συγχαρητήρια boy

ως μπασίστας μπορώ να συμφωνήσω...
όντως ο άνθρωπος...έδωσε άλλη προοπτική, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της rythm session με τα ψηλότονα σόλα

και για να τιμήσουμε και τον άλλο χώρο
την ίδια προοπτική έδωσε και έτερος μεγάλος μπασίστας steve harris

και σαφώς θα αναφέρουμε τους δασκάλους...Marcus Miller, Alain Caron, Jaco Pastorius, Stanley Clarke...άντε και τον Δρόλαπα :D ...που στα 80ties...έμαθε σε πολύ κοσμάκη να παίζει το όργανον

ps-...προσωπικά...το καλύτερο μπάσσο ever σε κομματάκιον...είναι το μπάσσο στο εκπληκτικό the hunt των ''Νέο Μοντέλου Στρατού''
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1224
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Steve Harris

Τρελα δαχτυλα...

Αλλα ενα ακομα που μου κανει εντυπωση σ' αυτον τον ανθρωπο ειναι πως αν και μπασιστας , εχει γραψει σχεδον τα περισσοτερα τραγουδια της μπαντας του.Αν δεν κανω λαθος συνηθως οι κιθαριστες εχουν πιο πολυ εφεση στο γραψιμο.Οι μπασιστες ειναι συνηθως το διακοσμητικο στοιχειο της μπαντας.Αυτος καταφερε να γινει το σημαντικοτερο στοιχειο της μπαντας.

Για να μη μιλισουμε και για τη μουσικη που εχει γραψει , αυτη καθαυτη....Το ταλεντο του χαριστηκε απλοχερα πιστευω.Αν εχετε χρονο ακουστε το Phantom of the Opera που βρισκεται στον πρωτο τους δισκο.Ειναι σαν να ακους 10 τραγουδια σε ενα.
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από kass4 »

.

Μέρα που είναι σήμερα, λέω να ασχοληθώ με έναν σχετικό δίσκο όχι ιδιαίτερα γνωστό.
Η «Καταχνιά» κυκλοφόρησε το 1964. Λίγο πριν ο λαϊκός στιχουργός-ποιητής Κ. Βίρβος είχε γράψει τους στίχους για τα τραγούδια του εν λόγω δίσκου,
Οι στίχοι αναφέρονταν στον πόλεμο του 40 στην κατοχή που ακολούθησε και στην εθνική αντίσταση. Ο Βίρβος τους έγραψε με σκοπό να τους δώσει για μελοποίηση στον Μίκη Θεοδωράκη καθώς όμως άλλαξε εταιρεία αυτό δεν ήταν πια δυνατό. Έτσι ανέλαβε την μουσική τους επένδυση ένας νέος τότε συνθέτης, ο Χρήστος Λεοντής.
Ο στιχουργός πρότεινε για ερμηνευτές τον Καζαντζίδη και τη Μαρινέλλα, πιστεύοντας πως μόνον αυτοί οι δυο θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν την τότε πανίσχυρη Columbia που είχε καθιερώσει το έντεχνο λαϊκό τραγούδι με τον Μίκη Θεοδωράκη και τον Γρηγόρη Μπιθικώτση.
Τις διορθώσεις των πεζών σημειώσεων έκανε ο ποιητής Νικηφόρος Βρεττάκος, ενώ ο σπουδαίος ηθοποιός Δημήτρης Μυράτ επελέγη για τα αφηγηματικά μέρη.
Πρόκειται για ένα ντοκουμέντο που σχετίζεται με μια πολύ δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας, μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου που την έζησε από κοντά.
Παρακάτω δύο από τα ωραιότερα τραγούδια του δίσκου :
.
[youtube]8lPIT9CfigA&feature=related[/youtube]
.
[youtube]4vrmlTnl9AE&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από teratios »

Top 5 Greek Progressive Rock Creations (λες και υπάρχουν κι άλλες)

Μια ιστορία σε 5 συνέχειες

Σημείωση: το παρακάτω δεν είχα που να το φιλοξενήσω, μπλογκ δεν έχω, σε εφημερίδα ή περιοδικό δεν γράφω, οπότε, το βάζω εδώ.

Το Progressive Rock δεν είναι ένα είδος μουσικής που άνθισε ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Βλέπετε η εποχή της ακμής του συνέπεσε με τα τσαρούχια των ανοήτων συνταγματαρχών, που καιρός να ασχοληθείς με νέα ρεύματα της μουσικής, και δη δυτικά. Όταν οι Έλληνες δημιουργοί είχαν ξεκολλήσει από τα πολιτικά δρώμενα το prog rock είχε φύγει εδώ και πολύ καιρό απ' το προσκήνιο, δεν υπήρχε παρά σαν άκουσμα για τους πιο περίεργους, αλλά να φτάσει στο σημείο να επηρεάσει τόσο κάποιους ώστε να διαμορφώσει τα μουσικά γούστα μιας μπάντας, κάνοντας την να μπει σε τέτοιους δρόμους, αυτό ήταν κάτι εξαιρετικά σπάνιο. Και όμως, μπορεί η ελληνική προγκρέσιβ ροκ σκηνή να αποτελείται από πολύ λίγους δίσκους, αλλά δεν της λείπει η ποιότητα. Υπήρξαν ελάχιστα αλλά υπήρξαν prog rock διαμάντια που γεννήθηκαν σε αυτή την χώρα. Από αυτούς τους δίσκους κάποιοι παραμένουν εντελώς άγνωστοι στην Ελλάδα, άλλοι έχουν κάποιο μικρό κοινό, τέλος, κάποιοι έχουν συνδεθεί με άλλα είδη μουσικής, αγνοώντας το γεγονός πως στην πραγματικότητα δεν είναι παρά ένα σημαντικό κομμάτι της ραχοκοκαλιάς αυτού που θα μπορούσε να είναι η ελληνική Progressive Rock σκηνή και δεν σχηματίστηκε ποτέ.

Παρουσιάζω 5 από αυτά τα διαμάντια από 5 διαφορετικές μπάντες, κατά την γνώμη μου τα 5 σημαντικότερα progressive rock δημιουργήματα της ψωροκώσταινας. H σειρά είναι δική μου και σ' όποιον αρέσει... :nairepaok:

No 5 P.L.J. Band - Armageddon (1982)

Τελείως άκυρος δίσκος από ένα τελείως άκυρο συγκρότημα, σε τελείως άκυρη χρονική περίοδο, με τελείως άκυρα μέλη και τελείως άκυρη εξέλιξη τόσο του δίσκου όσο και του συγκροτήματος. Βρισκόμαστε στις αρχές της δεκαετίας του 80, σε μια εποχή που μόνο progressive rock δεν θα σκεφτόταν κάποιος να παίξει. Ακόμα και τα μεγαλύτερα διεθνή ονόματα του χώρου την ψάχνουν αλλιώς ή έχουν διαλύθεί ή ασφυκτιούν βλέποντας το κοινό τους συνεχώς να μειώνεται. Σε μια αδιάφορη γωνιά του πλανήτη ένα καινούργιο συγκρότημα δημιουργείται, και παίρνει ως όνομα το P.L.J. Band, από τα αρχικά των ονομάτων τριών από τα βασικά μέλη, P. από το Παύλος (Κικριλής) L. από το Λαυρέντης και J. από το Jimmy (Βασαλάκης). Όταν μου πρωτοείπαν την παραπάνω πρόταση, ενστικτωδώς μου βγήκε να πετάξω την μαλακία, "ποιος Λαυρέντης, ο Μαχαιρίτσας", για να πάρω την απάντηση...ο ίδιος.

Γιατί οι P.L.J. Band είναι οι πρόδρομοι των Τερμιτών, που κατάφεραν να επιζήσουν για μόλις 2 δίσκους. Ο πρώτος δίσκος κυκλοφόρησε το 1982, είχε τον τίτλο Armageddon και υπεύθυνους για αυτόν 5 μέλη, ανάμεσα τους τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και τον Αντώνη Μιτζέλο. Λίγο μετά την κυκλοφορία του θεωρήθηκε από την κυβέρνηση (να θυμήσω την χρονολογία, 1982) πως είναι βλάσφημος λόγω κάποιων στίχων του και διατάχτηκε η καταστροφή του. Τελικά επιβίωσαν περίπου 300 κόπιες, με αποτέλεσμα ο πρωτότυπος δίσκος να θεωρείται υπερ-σπάνιος (κοστίζει κανά χιλιαρικάκι πάνω κάτω). Οι P.L.J. Band συνέχισαν με τον 2ο δίσκο τους που έφερε το όνομα "Τερμίτες", πριν αλλάξουν όνομα παίρνοντας ως όνομα αυτό του τελευταίου δίσκου τους και αλλάζοντας τελείως κατεύθυνση μουσικής.

Ο δίσκος παραμένει εντελώς άγνωστος στην Ελλάδα, αντίθετα με το εξωτερικό. Είναι λίγο ειρωνικό το γεγονός πως ο Μαχαιρίτσας είναι γνωστός σε ένα κύκλο μουσικόφιλων στο εξωτερικό ως ο κύριος υπεύθυνος του καλύτερου Progressive δίσκου που βγήκε ποτέ από την Ελλάδα. Υπερβολές θαρρείτε; Παραθέτω την άποψη ενός από του πιο έγκυρους κριτικούς του πιο μεγάλου φόρουμ πάνω στο Progrsessive Rock, του progarchives.com:

The album "Armageddon" (1982) by the formation PLJ BAND is often considered as one of the most compelling progressive rock albums ever made. The sound is very unique: a captivating progressive blend of acoustic - and electric folk and (space) rock with a strong psychedelic undertone. The tension between the acoustic - and classical guitars (twanging and rhythm) and the soaring and spacey keyboards on one hand and the fiery and howling, distorted electric guitarplay on the other hand creates a lot of tension and compelling climates, emphasized by the hypnotizing vocals. The stunning surrealistic cover art is in the vein of Salvador Dali. Perhaps his mind reigns over this album? If you want a psychedelic experience without drugs, this one is yours!

Στα παραπάνω σχόλια να προσθέσω 2-3 προτασούλες δικές μου. Ένα, πως οι τύποι χρησιμοποιούν 3 κιθάρες, και το κάνουν πολύ πετυχημένα. Ένα δεύτερο, πως ο δίσκος σε γενικές γραμμές είναι με διαφορά ότι πιο κοντά στο kraut βγήκε ποτέ από την Ελλάδα. Τέλος, πως αφού ο δίσκος σώθηκε από την τότε κυβέρνηση κατάφερε να φτάσει μέχρι σήμερα, και να επανακυκλοφορήσει σε CD. Αν το βρείτε πουθενά, τσιμπήστε το.

Δύο από τα καλύτερα τραγούδια του δίσκου,

το Intro (φαίνεται το εξώφυλλο του δίσκου)

[youtube]rKLT7mdZ_3E[/youtube]

και το Armagedon II

[youtube]TPsJ5ru52Ks&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από teratios »

No 4 Διονύσης Σαββόπουλος - Βρώμικο Ψωμί (1972)

Μην εξάπτεστε κύριοι και κυρίως, μην βαράτε. Έλεος πια, έχουμε μάθει στην Ελλάδα να μπερδεύουμε τόσο πολύ τα πράματα που να μην ξέρουμε περί τίνος πρόκειται στην τελική. Ας τα ξεκαθαρίσουμε επιτέλους. Σε ποιο είδους μουσικής θα κατατάσσοταν ο Διονύσης Σαββόπουλος, και ειδικότερα των πρώτων χρόνων; Πριν βισστείτε να κατηγορήσετε τις ταμπέλες πως διαχωρίζουν την μουσική κλπ. κλπ. ας δούμε λίγο τα δομικά στοιχεία των έργων του: Πρώτα απ' όλα είναι ροκ, όχι γιατί έχει μακριά μαλλιά όπως θα έλεγε κάποιος οπαδός της Ευριδίκης, ούτε γιατί έζησε ροκ ζωή όπως θα έλεγε κάποιος το ίδιο άσχετος, αλλά γιατί τα βασικά στοιχεία της μουσικής του βασίζονται εκεί. Άλλωστε, ποιον επιλέγει να διασκευάσει, δεν είναι αυτός που ξεπατικώνει τον Ντύλαν στους πρώτους δίσκους του;

Πάμε παρακάτω. Έχει πολιτική υφή, αυτό είναι σίγουρο. Κανένα πρόβλημα, δεν είναι ο πρώτος (ούτε ο σημαντικότερος) συνθέτης πολιτικού ροκ, υπάρχουν δεκάδες πριν και μετά, καλύτεροι και χειρότεροι από αυτόν. Τέλος, προσπαθεί να προσθέσει στοιχεία ελληνικής μουσικής στα έργα του, επομένως αρκεί να του προσθέσουμε τον όρο folk και καθαρίσαμε, έχουμε να κάνουμε με έναν πολιτικοποιημένο folk rock καλλιτέχνη (θα μπορούσαμε ακόμα ακόμα να τον παραλληλίσουμε λιγουλάκι και με τον Ian Anderson). Τόσο το folk, όσο και το πολιτικοποιημένο rock συνήθως κατατάσσονται στις υποκατηγορίες του progressive.

Πάντως, ακόμα και να μην ισχύει συνολικά ο προηγούμενος συλλογισμός ένα είναι σίγουρο, πως ο Σαββόπουλος για κάποια χρόνια έπαιζε μουσική που μόνο progressive rock θα μπορούσε να χαρκτηριστεί. Σε όλη του την δισκογραφία έχει τέτοια στοιχεία αλλά είναι καθαρόαιμος σε 2 δίσκους, στον "Μπάλλο" και στο "Βρώμικο Ψωμί". Το δεύτερο είναι το αγαπημένο μου από τους 2 (αλλά και συνολικά από αυτόν), και πιστεύω πως είναι από τους μεγαλύτερους progressive rock δίσκους που βγήκαν ποτέ στην Ελλάδα.

Γιατί; Για πολλούς λόγους. Πρώτον γιατί περιέχει το πιο πετυχημένο ροκ τραγούδι στην Ελλάδα. Ποιο; Μα το "Ζειμπέκικο", ένα δύσκολο τραγούδι βασισμένο σε διφωνία, με μια εντελώς ιδιόμορφη μίξη λαικών και ροκ στοιχείων, με καθαρά πολιτικοποιημένο στίχο, που η σύνθεση όλων των παραπάνω αντί να το απομακρύνουν από τον κόσμο, το έκαναν με έναν μαγικό τρόπο το πιο αγαπημένο ροκ τραγούδι στην Ελλάδα (άλλωστε, το παραδέχτηκε και η Μπέλλου όταν είπε "είχες δεν είχες Διονύση με έβαλες να τραγουδήσω ροκ") . Δεύτερον γιατί μετά τον 17λεπτο Μπάλλο επανέλαβε εδώ, με την ίδια αν όχι με μεγαλύτερη επιτυχία ένα παρόμοιο εγχείρημα. Πήρε έναν παραδοσιακό ρυθμό και έχτισε πάνω του ένα progressive ύμνο, από αυτούς τους 10+ λεπτους που συνηθίζοταν την εποχή από τις διεθνείς prog rock μπάντες. Το αποτέλεσμα, η 12λεπτη "μαύρη θάλασσα", θα είναι πάντα ένα ορόσημο στην ελληνική ροκ μουσική.

Τρίτον γιατί όλος ο δίσκος διαρκώς πειραματίζεται, αλλάζει συνεχώς στυλ, περνάει από διάφορες φάσεις, από την "μαύρη θάλασσα" και το "ζειμπέκικο", από το "τραγούδι" (από τα πιο καθαρόαιμα prog rock κομμάτια του Σαββόπουλου) στην πολιτικά φορτισμένη μπαλάντα "δημοσθένους λέξις", από τον "άγγελο εξάγγελο" του Ντύλαν στο πανηγυρικό "ολαριά ολαρά", όλες οι στιγμές του δίσκου είναι η μία ριζικά διαφορετική από την προηγούμενη, δεμένες μόνο με ένα πολύ απαλό νήμα, στοιχείο αρκετό από μόνο του για να κατηγοριοποιησεί τον δίκο ως progressive.

Μεταφέρω 2 τραγούδια, το πρωτότυπο Ζειμπέκικο και το Τραγούδι, προτείνοντας σε όσους δεν το έχουν ακούσει να ψάξουν να βρούνε την πρωτότυπη εκτέλεση της μαύρης θάλασσας (στο youtube υπάρχουν μόνο μεταγενέστερες πετσοκομένες και πολύ κατώτερες αυτής)

Ζειμπέκικο

[youtube]E0wAprhqqB8[/youtube]

Τραγούδι

[youtube]XhSSi2DiwfQ[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από teratios »

No 3 Ακρίτας (1973)

Οι περισσότεροι ξένοι ροκάδες γνωρίζουν από Ελλάδα 1 με 2 συγκροτήματα, συνήθως ανάμεσα στους Socrates Drunk The Conium και στους Aphrodite's Child. Υπάρχουν όμως και κάποιοι ψαγμένοι που ξέρουν και το μόνο πρότζεκτ (γιατί δεν ήταν συγκρότημα) που κατάφερε και έφτιαξε κάποιο όνομα διατηρώντας εξ ολοκλήρου ελληνικά στοιχεία, αυτό που φέρει το όνομα Ακρίτας.

Η πολύ σύντομη ιστορία του Ακρίτα ξεκινάει και τελειώνει το 1973. Τότε ο πρώην κιθαρίστας και τραγουδιστής των Poll Σταύρος Λογαρίδης και ο Κιμπορντίστας απ' τα Μπουρμπούλια του Σαββόπουλου Άρης Τασούλης αποφασίζουν να ξεκινήσουν ένα prog rock project. Βρίσκουν κανά 2-3 ακόμα άτομα το λοιπόν και κάθονται να φτιάξουν έναν δίσκο. Ο δίσκος για να περάσει από την λογοκρισία (μην ξεχνάμε την εποχή που βγήκε) φέρει στο εξώφυλλο του γραμμένη μόνο την λέξη "Ακρίτας" ενώ ο στιχουργός Κώστας Φέρρης (ο γνωστός) μπερδεύει επίτηδες όσο μπορεί τους στίχους του.

Ο δίσκος είναι ότι πιο κοντά στο μέηνστρημ προγκρέσιβ έχει βγει από την Ελλάδα, με πολλά σημεία να μοιάζουν με κορυφαία συγκροτήματα του χώρου όπως οι Yes και οι Emmerson Lake & Palmer. Όμως, το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι πολύ πέρα από έναν δευτεροκλασάτο ελληνικό δίσκο που αντιγράφει κάποιες διαδεδομένες ξένες ιδέες, πρόκειται για έναν καθαρόαιμο και ελληνικότατο προγκρέσιβ δίσκο, έναν με παγκόσμια κριτήρια πολύ καλό δίσκο που ώρες ώρες ξεφεύγει σε εκπληκτικά όμορφα επίπεδα.

Έστω και άγνωστος στην Ελλάδα ο δίσκος είναι ίσως διεθνώς ο πιο γνωστός ροκ δίσκος αποκλειστικά με ελληνικά στοιχεία (όνομα συγκροτήματος στα ελληνικά, τίτλοι τραγουδιών όλοι στα ελληνικά, στίχοι 100% στα ελληνικά, εταιρία διανομής ελληνική).

Το αγαπημένο μου κομμάτι του δίσκου, το ορχηστρικό "το πανηγύρι", θα χωρούσε άνετα σε μια προσωπική συλλογή από all time favorites όλων των ειδών μουσικής, είναι ένα από τα πιο αισιόδοξα και ανεβαστικά τραγούδια της παγκόσμιας δισκογραφίας χωρίς μάλιστα να χρησιμοποιείται ούτε στο ελάχιστο κάποιος στίχος, κάτι που θα κατάφερνε να το κάνει επιστήμη ο Mike Oldfield στα καλύτερα του (εποχή Ommadawn) με μία μικρή λεπτομέρεια, ο Oldfield θα έβγαζε τον πρώτο του δίσκο 2 χρόνια μετά τον Ακρίτα.

Ο Ακρίτας θα έβρισκε ελάχιστη ανταπόκριση στην Ελλάδα (τι περίμενες δηλαδή;) και οι μουσικοί του θα τραβούσαν ο καθένας τον δρόμο του μετά από την μία και μοναδική απόπειρα τους να φέρουν το progressive rock σε επαφή με το ελληνικό κοινό.

Προσθέτω δύο τραγούδια του δίσκου σε ένα βίντεο, "το πανηγύρι" και "το θαύμα"

[youtube]6ZYym2Vb_UM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από teratios »

Τα Νο2 και Νο1 αύριο.

ένα ιντερλούδιο με μία άλλη ελληνική ροκ μπάντα με μηδενική αποδοχή στην Ελλάδα, τους Axis. Αυτοί ήταν Έλληνες που είχαν καταφύγει στην Γαλλία λόγω χούντας, και είχαν φτιάξει αυτή την μπάντα, που μόνο στην αρχή της ήταν rock. Μετά ακολούθησε πιο mainstream δρόμους, είχε κάποια αποδοχή στην νεολαία της Γαλλίας, αλλά στην Ελλάδα ήταν και είναι ακόμα εντελώς άγνωστη.

Για καληνύχτα, δύο τραγουδάκι από τον δίσκο Ela Ela Osanna (1971) των Axis, το συμπαθητικό Shine Lady Shine

[youtube]ucOlZYqnJcw[/youtube]

και το εντελώς απαράδεκτο Ela Ela (δείτε το για να καταλάβετε γιατί το χαρακτηρίζω έτσι)

[youtube]kL-LWME2_Ro&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4365
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ήθελα δημόσια να ευχαριστήσω τον jibbie για το άπαιχτο hit της εβδομάδας

:mrgreen:

[youtube]6mZXlH-M5T0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από free4 »

H μουσική του cutty Sark από τον Ελληνα Κυριάκο Μουστάκα:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QZXIRQRZW0I&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QZXIRQRZW0I&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από teratios »

Οι 2 δίσκοι που έμειναν δεν είναι δύσκολο να προβλεφθούν, αρκεί μόνο μια μικρή σχετική ενασχόληση. Έπρεπε να είσαι εξεζητημένα προκλητικός για να ισχυριστείς κάτι διαφορετικό, είναι εμφανές πως πρόκειται όχι μόνο για την υπο-κατηγορία του prog αλλά γενικότερα για ότι θα μπορούσε να ειπωθεί ελληνικό ροκ τα μόνα σημεία που το έκαναν ορατό σε κοινό που δεν τελείωνε το επίθετο του σε -ς...

Το ζήτημα είναι ποιον βάζεις πρώτο και ποιον δεύτερο, ποιον από τους δύο θα αδικήσεις αφήνοντας τον πίσω από τον άλλον. Στην δικιά μου φάση θα προτιμούσα περισσότερο τον Νο 2, αλλά υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι που τον κάνουν να μην περνάει αυτή την θέση. Αυτός είναι ο δίσκος Phos των Socrates (Drank The Conium).

No 2 Socrates (Drank The Conium) - Phos (1976)

Το συγκρότημα των Socrates Drank The Conium (το "Drank The Conium" αργότερα εγκαταλείφτηκε) δημιουρήθηκε κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να μας αποδεικνύει πως δεν υπάρχει τίποτα στραβό σε όλους εμάς τους παλιοροκάδες που γουστάρουμε καλοπαιγμένα όργανα από καλούς μουσικούς που δεν είναι ανάγκη να πλένουν τα δόντια τους ή να είναι λίγο ομορφούληδες για να γίνουν γνωστοί για τις ικανότητες να βαράνε το ένα ή το άλλο μουσικό όργανο, να έχουν ωραία φωνή ή να γράφουν καλούς στίχους.

Μέσα στην εφταετή ηλιθιότητα των αλιτήριων με τα τσαρούχια οι Socrates δεν μάσησαν ούτε την έκαναν για τα εξωτερικά, έμειναν και άνθισαν χωρίς ποτέ να ανακατέψουν τα χνώτα τους με το εδώ καθεστώς. Σε αυτή την εποχή που το κομμάτι της νεολαίας που είχε την μεγαλύτερη πρόσβαση στα κονέ έφευγε για τις ευρώπες, που αυτό που έμενε έπρεπε να φροντίσει να συμβαδίζει με φουστανελοφόρους και λοιπές πίπες, οι Socrates κατόρθωσαν και περιέσωσαν ότι μπορούσαν από την ελληνική περηφάνεια όντας οι μόνοι εν ελλάδι μουσικοί που μπορούσαν να παίξουν Hendrix σαν να είχες τον Hendrix μπροστά σου, Cream σαν να είχες τους Cream μπροστά σου κλπ. Πολλά χαζοχαρούμενα ψευτοχίπικα συγκροτηματάκια υπήρξαν τότε, πολλοί βαριεστημένοι γόνοι μεσοαστών που σαχλαμάριζαν πουλώντας επανάσταση, οι Socrates παρέμεναν σχεδόν μόνοι αλλά γνήσιοι. Για αυτό και κατάφεραν να επιβιώσουν πέρα από την εποχή τους, για αυτό ήταν το πιο αγαπητό και το πιο αξιοσέβαστο ελληνικό ροκ γκρουπ της εποχής, τόσο που αν τότε γινόταν κάποιος αξιοκρατικός παγκόσμιος διαγωνισμός ροκ μουσικής, με μία φωνή όλη η Ελλάδα θα αναφωνούσε "στείλτε τους Socrates".

Δύο ήταν τα βασικά τους μέλη, ο Αντώνης Τουρκογιώργης (μπάσο και φωνητικά) και ο Γιάννης Σπάθας (κιθάρα). Αυτοί ήταν οι ηγέτες του άντεργκραουντ κινήματος που δημιουργήθηκε στο Κύτταρο, αποτελούμενο από όσους είχαν κατορθώσει να διασωθούν από την ελληνική πραγματικότητα, αυτοί οι υπεύθυνοι για τον ομώνυμο πρώτο δίσκο, για την 13λεπτη εκτέλεση του Satisfaction στο "Taste of Conium", αυτοί που το 1973 δημιούργησαν τον κορυφαίο hard rock δίσκο που βγήκε από την χώρα με τίτλο "On The Wings", που τους έκανε γνωστούς εκτός συνόρων φτάνοντας την φήμη τους μέχρι της ΗΠΑ. Το μέγεθος της (ετεροβαρούς είναι η αλήθεια) επιτυχίας τους φαίνεται από ένα πανέμορφο και εντελώς άκυρο στατιστικό, που λέει πως το "On The Wings" την μεγαλύτερη αποδοχή την γνώρισε στην πολιτεία της Τζόρτζια στις ΗΠΑ, όπου για ανεξήγητους λόγους έφτασε μέχρι το Νο 1 (ακουλουθούν δύο ενδεικτικά τραγουδάκια)

http://www.youtube.com/watch?v=eK-3CUjGiyg&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Sy38dPbG ... re=related

Τότε ήταν που τους πλησίασε ο ήδη πετυχημένος εμιγκρές Βαγγέλης Παπαθανασίου και τους πρότεινε να τους βοηθήσει για να ανοίξουν τα φτερά τους στο διεθνές κοινό. Τους βάζει να ανοίγουν τις συναυλίες του στην τότε παγκόσμια περιοδεία του ενώ κάνει παραγωγός και κιμπορντίστας στο επόμενο δίσκο τους, στο "Phos" που θα κυκλοφορήσει το 1976. Ο δίσκος, το ένα από τα δύο Magnus Opus της ελληνικής ροκ μουσικής, κάνει εξαιρετική εντύπωση διεθνώς σε κοινό και κριτικούς που φτάνουν να παραμερίσουν γνωστά και μη εξαιρετέα ονόματα της παγκόσμιας ροκ για να μιλήσουν για την καινούργια αποκάλυψη από την Ελλάδα. Αυτό βεβαίως φαίνεται και από το ότι το Phos παραμένει μέχρι σήμερα ο πιο εμπορικός ελληνικός ροκ δίσκος με παγκόσμιες πωλήσεις άνω των 200,000. Ανεξάρτητα της αποδοχής του, ο δίσκος είναι η επιτομή του ελληνικού ροκ, καταφέρνωντας για πρώτη και τελευταία φορά στην ιστορία της ελληνικής ροκ κάτι που φαντάζει σχεδόν ακατόρθωτο, να μπολιάσουν τo καθαρά δυτικόφερτο Progressive Rock με καθαροαίμα παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία, τόσο πετυηχημένα που το αποτέλεσμα να γίνεται ενθουσιωδώς δεκτό τόσο από έλληνες όσο και από ξένους.

Μετά τον δίσκο οι Socrates βρίσκονται στον έβδομο ούρανο και ψάχνονται για να κάνουν το επόμενο βήμα, το κλικ που θα τους φέρει στην κορυφή της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, κάτι που δεν επρόκειτο να γίνει ποτέ εξ αιτίας μιας σειράς λανθασμένων επιλογών, ατυχιών και κακών συγκυριών. Μετά 8 χρόνια παραμονής στην Αγγλία όπου βολοδέρνουν γυρεύοντας την υλοποίηση αυτού του όνειρου τους έρχεται το 1984 πρόταση συμβολαίου από την Warner με όρο να εγκαταστηθούν μόνιμα στις ΗΠΑ. Η πρόταση βοηθάει τους Socrates να συνειδητοποιήσουν πως πλέον κυνηγούσαν κάτι που ούτε οι ίδιοι ήθελαν. Αρνούνται, και μέσα σε ελάχιστο χρόνο επιστρέφουν στην Ελλάδα και διαλύουν το συγκρότημα τραβώντας ο καθένας τον δρόμο του.

Από τον δίσκο Phos τρία τραγουδάκια, το Queen Of The Universe

[youtube]mAv_z_Gd50o[/youtube]

το πασίγνωστο Starvation

[youtube]PWiPyaQV2yo[/youtube]

και....σηκωθείτε όρθιοι ρε γαιδούρια, παίζει ο εθνικός ύμνος της Ψυχεδελικής ΠΑΟΚτσήδικης Δημοκρατίας που εν καιρώ θα αντικαταστήσει την ελεεινή ψωροκώσταινα (σ αυτό έκλεψα λίγο, αυτή είναι η επανεκτέλεση που υπάρχει στο Waiting For Something του 1980)

[youtube]6BqWMZCcH2I[/youtube]

Υ.Γ.
επανέρχομαι...αν αργήσω φάτε
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Peja 4 »

Με την αφόρμη της συμπλήρωσης 30χρόνων από τη κυκλοφορία του "LONDON CALLING" τρελή δισκάρα από τους CLASS διαβάστε το αφιέρομα του tvxs αν και καλύτερα μπείτε στο link και διαβάστε το από εκεί που έχει και videάκια!!!

Στις 14 Δεκέμβρη του 1979, οι Clash μπαίνουν στα Wessex Studios του Λονδίνο και ηχογραφούν ένα από τα πιο δυνατά άλμπουμ όλων των εποχών. Το άλμπουμ θα λάβει διθυραμβικές κριτικές και το νούμερο 8 στη λίστα με τα 500 καλύτερα άλμπουμ του Rolling Stone. Τριάντα χρόνια μετά, το «London Calling» παραμένει ζωντανό...

...«Το Λονδίνο καλεί σε μακρινές πόλεις. Τώρα που ο πόλεμος έχει κηρυχθεί και η μάχη έχει ξεπέσει, το Λονδίνο καλεί τον κάτω κόσμο. Βγείτε έξω από το ντουλάπι, όλοι εσείς, αγόρια και κορίτσια. Το Λονδίνο καλεί»... τραγουδούν οι Clash το 1979 και το Λονδίνο σείεται.

Μπορεί οι Sex Pistols να ήταν το πρώτο βρετανικό πανκ ροκ συγκρότημα, αλλά οι Clash θεωρήθηκαν η επιτομή του βρετανικού πανκ. Ο λόγος ήταν ότι σίγουρα πέρα από τη μουσική τους, οι Clash είχαν να προσφέρουν πύρινο και ιδεαλιστικό στίχο που παρέπεμπε πρόδηλα σε μία αριστερή πολιτική ιδεολογία. Το συγκρότημα από την αρχή υπήρξε τολμηρό στις μουσικές του επιλογές, επεκτείνοντας το hard rock & roll και με άλλους ήχους, τους οποίους επένδυαν στη συνέχεια οι δύο εξαιρετικές φωνές του συγκροτήματος, Joe Strummer και Mick Jones.

Οι Clash απέφυγαν κάθε κλασικό στερεότυπα και υπήρξαν επαναστάτες με αιτία. Είναι το συγκρότημα που περισσότερο από κάθε άλλο τραγούδησε για την επανάσταση και την εργατική τάξη. Αυτός ήταν ίσως και ο λόγος που απέκτησαν ένα αφοσιωμένο κοινό και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Οι Clash δημιουργήθηκαν το 1976. Κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της καριέρας τους, αποτελούνταν από τους Joe Strummer, Mick Jones, Paul Simonon και Topper Headon (Nicky Headon), με τους τρεις πρώτους να αποτελούν τις σταθερές του συγκροτήματος μέχρι το 1983. Στο χρονικό διάστημα αυτό πολλά άλλα μέλη πέρασαν από το συγκρότημα, ενώ από το 1983 συνέχισε με πολλά νέα μέλη, μέχρι το 1986 που υπήρξε το έτος διάλυσής τους.

Το όνομα του γκρουπ (η σύγκρουση / η κλαγγή) δεν επιλέχθηκε τυχαία. Αντίθετα φαντάζει ιδανική σε μία εποχή που οι απεργίες και οι ταραχές δυναμιτίζουν το Λονδίνο. «Χάζευα ένα φύλλο της εφημερίδας "Evening Standard" ψάχνοντας όνομα για το γκρουπ, όταν παρατήρησα ότι η λέξη "clash" εμφανιζόταν παντού» θα εξηγήσει χρόνια αργότερα ο Paul Simonon.

Το 1977 θα κυκλοφορήσουν το πρώτο τους single, «White Riot», ενώ ένα μήνα μετά, το πρώτο τους άλμπουμ, «The Clash» είναι γεγονός. Οι κριτικές είναι πολύ ενθαρρυντικές. Το ίδιο και οι πωλήσεις που βοηθούν τον πρώτο δίσκο των Clash να φτάσει στο νούμερο 12 των βρετανικών charts. «Όλη η εξουσία βρίσκεται στα χέρια όσων έχουν αρκετά χρήματα για να την αγοράσουν» συμπεραίνουν οι Clash, κερδίζοντας το νεανικό κοινό. Ανάλογη θα είναι η πορεία και του δεύτερου άλμπουμ του συγκροτήματος, «Give 'em enough rore», που κυκλοφορεί το 1978. Την ίδια χρονιά το γκρουπ θα εμφανιστεί στη μεγάλη συναυλία που έγινε στο Victoria Park του Ανατολικού Λονδίνου. Οι Clash εμφανίστηκαν μπροστά σε 80.000 άτομα σε μία συναυλία – διαμαρτυρία ενάντια στο ρατσισμό.

Το 1979, ωστόσο, είναι η χρονιά ορόσημο για το βρετανικό πανκ συγκρότημα. Στις αρχές του έτους οι Clash, πραγματοποιούν την πρώτη αμερικανική περιοδεία τους με τίτλο «Περλ Χάρμπορ '79», ενώ λίγο καιρό αργότερα, με ένα ιστορικό εξώφυλλο, θα κυκλοφορήσει το διπλό άλμπουμ «London Calling». Ο δίσκος αυτός θα κάνει ευρέως αναγνωρίσιμους τους Clash. Με πολιτικό στίχο, εμπνευσμένο από την πάλη των τάξεων στην αστική κοινωνία, αλλά και τα συνεχή κρούσματα φυλετικών διακρίσεων, το «London Calling» θα υπάρξει για τους νέους της Βρετανίας ο μουσικός εκφραστής τους. Ο ήχος του δίσκου μετουσιώνεται από το garage/punk & rock του πρώτου τους άλμπουμ, σε ένα mix όπου η reggae, η ska, το κλασικό rock και το punk – rock έχουν τη δική τους θέση.

«Αν δεν ξέρετε τι συμβαίνει γύρω σας, μπορείτε να ρωτήσετε τον διπλανό σας» προαναγγέλλει το «Guns of Brixton». Δηκτικοί, με σαρκαστικό αλλά αληθινό λόγο οι Clash επιχειρούν να προκαλέσουν και να ταρακουνήσουν τα λιμνάζοντα νερά. Και θα τα ταρακουνήσουν με το δίσκο αυτό που αποτέλεσε μία κραυγή απόγνωσης που ένωσε μία ολόκληρη γενιά. «Γροθιά» στη Βρετανική συντηρητική κοινωνία, με αναφορές στον Ισπανικό εμφύλιο, στις εξεγέρσεις των μεταναστών στις συνοικίες των αστικών κέντρων της Βρετανίας, στις αναμνήσεις ναζιστικών εγκλημάτων, με εσχατολογικά σενάρια για το μέλλον, με φόρους τιμής στον George Orwell και τον Montgomery Clift, το London Calling είναι πολιτικό άλμπουμ το οποίο δικαιολογεί απόλυτα το όνομα του γκρουπ.

Το ίδιο και το εξώφυλλο του δίσκου. Η φωτογραφία τραβήχτηκε στο πλαίσιο της αμερικανικής περιοδείας τους «Clash Take the Fifth» στο συναυλιακό χώρο του Palladium. Ο Paul Simonon καταστρέφει το μπάσο του επί σκηνής, καταγράφοντας μία χαρακτηριστική εικόνα της παρουσίας των Clash πάνω στη σκηνή και παραπέμποντας στο εξώφυλλο του πρώτου άλμπουμ του Elvis Presley. Η φωτογραφία έχει ψηφιστεί ως ένα από τα καλύτερα εξώφυλλα στην ιστορία της Rock μουσικής κι έχει λάβει πολλά βραβεία. Το μαγικό ωστόσο είναι ότι προδιαθέτει για τα όσα θα ακολουθήσουν στο «London Calling» και στη μουσική ιστορία του συγκροτήματος.

http://www.tvxs.gr/v28355

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2081
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Peja 4 έγραψε:
Οι Clash δημιουργήθηκαν το 1976. Κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της καριέρας τους, αποτελούνταν από τους Joe Strummer, Mick Jones, Paul Simonon και Topper Headon (Nicky Headon), με τους τρεις πρώτους να αποτελούν τις σταθερές του συγκροτήματος μέχρι το 1983.
Kάτι τέτοια ακούγαμε εμείς οι πουρέκλες στην πρώιμη νιότη μας.
Oxι, όχι, αυτό δεν είναι punk.

Τopper Headon feat. Jimmy Helms - "I'll give you everythin'"
από το σπάνιο (τότε, μας το παιζαν τρελίτσα οι radio DJ's) solo LP
τού πρώην drummer των Clash "Waking up".
[youtube]mUp047rqzbE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Pepermint »

....ντάξει....ψιλοβλαμμένα ήταν οι clash....

βγάλανε και μερικά καλά

πάντως....η νίλα στο rock in Athens το 85...δεν φεύγει

μιλάμε για 80 ίσως 90 χιλιάδες κόσμο να ουρλιάζει για το should i stay....και αυτοί μας γράψανε στα αρχίδια τους

τους γράφουμε και εμείς λοιπόν

Πρακτορίνε από εκείνη την πρώιμη punk εποχή

σαφώς πιό προτιμητέοι ως πανκ original και όχι ποστ ή new wave ή αμερικανιές ή ποπ-πανκ ή οϊ ή hardcore,
είναι οι Damned, Buzzcocks, Stiff Little Fingers, Spizzenergi


και από αυτούς τους τελευταίους θυμάσαι το απίθανο ''που είναι ο κάπτεν...κερκ'' ?
...θυμηθήκαμε πάλι...τρελλούς χορούς στο mad και στο bright shoe

άσχετο...αλλά ωραίο φωτό

Εικόνα

ωραίο και το εξώφυλλο...των 4skins...κολλάει με την γκατέ 4
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από Pepermint »

και μιάς και πήγαμε σε εκείνη την εποχή

ένα διαμαντάκι...από τους γαμάτους Peter and the test tube babies

''Banned From The Pubs''

http://www.youtube.com/watch?v=RNW57d4NFbo

Εικόνα
paok87
Δημοσιεύσεις: 6943
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: MusicMania!!!

Δημοσίευση από paok87 »

Εικόνα


Ένας καταξιωμένος και ίσως η σημαντικότερη φιγούρα της Βρετανικής σκηνής των τελευταίων 20+ χρόνων θα βρίσκεται μετά από πολλά χρόνια κοντά μας. Ναι πρόκειται για τον Ian Brown.
Ο πρώην τραγουδιστής των θρυλικών- και απόλυτα επιδραστικών και αναγνωρισμένων- The Stone Roses, με ένα απόλυτα επιτυχημένο νέο album – το πολύ χορευτικό My way- έρχεται να θυμίσει στους παλιότερους και να διδάξει τους νεότερους τι σημαίνει χορευτικό indie με attitude και πως είναι ένας αληθινός rock star στη σκηνή.
Τα καλά νέα για τον Ian μοιάζουν να μην σταματάνε ποτέ. 25χρόνιαστη σκηνή και πάντα το κοινό θα τον λατρεύει. Οι νέες γενιές ακροατών στην πατρίδα του ψήφισαν το single F.E.A.R.- μέσω του ραδιοσταθμού Xfm- μέσα στα 5 καλύτερα τραγούδια των 00s. Το νεανικό NME αποθεώνει κάθε Live του από την τρέχουσα περιοδεία του. Ο ίδιος πλέον εντελώς συμφιλιωμένος με το παρελθόν του προσφέρει αρκετά αριστουργήματα από το ρεπερτόριο των Stone Roses που φέρνουν αναμνήσεις από ηδονικές νύχτες στο Hacienda και το Spike Island (έστω και αν δεν τις ζήσαμε οι περισσότεροι ποτέ).
Ο ήχος του Manchester Rave- πιο επίκαιρος από ποτέ σήμερα- είναι συνυφασμένος με τον κύριο Brown. Το attitude του δίδαξε πολλές γενιές μουσικών- μήπως οι αδερφοί Gallagher του χρωστάνε κάτι;- τον τρόπο να απασχολούν τα έντυπα με ότι πουν ή κάνουν.
Αλλά και η δική του solo καριέρα δεν είναι λιγότερο αξιόλογη. Με εμφανείς dance- funk επιρροές, κοινωνικού στίχους και υπέροχες μελωδίες – με αυτήν την πάντα τόσο χαρακτηριστική φωνή-έχει φτάσει πλέον στο έκτο του album, πάντα κρατώντας ιδιαίτερα ψηλά τα ποιοτικά του standards.
Οι πολλές λέξεις είναι περιττές για τον Ian Brown. Οι πολλοί οπαδοί του στην χώρα μας θα τον τιμήσουν και αυτός θα τους προσφέρει την “King monkey” μαγεία του απλόχερα με τον δικό του special τρόπο. Απλά προετοιμαστείτε από ζητήματα φυσικής κατάστασης γιατί αποκλείεται να μην είναι μια απόλυτα επικίνδυνα χορευτική νύχτα.

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: 35€ (ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
από 14/12 στο http://www.i-ticket.gr

από 17/12
• Στα Public (Αθήνα – Πλατεία Συντάγματος)
(ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ΠΥΛΑΙΑ - Εμπορικό Κέντρο Mediterranean Cosmos (επίπεδο 0), 11ο χλμ Ε.Ο. Θεσ/κης-Νέων Μουδανιών, Τηλ. 2310 472633)

• Στα Ticket House (Αθήνα -Πανεπιστημίου 42 (εντός στοάς).
Τηλ. Επικοινωνίας: 210 3608366

(Θεσσαλονίκη Μητροπόλεως 102) .
Τηλ. Επικοινωνίας: 2310 264880

ΤΑΜΕΙΟ : 40€ (ΑΘΗΝΑ)
35€ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)

Οι πόρτες ανοίγουν στις 21.00 (ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)

Πληροφορίες: 210 9611240 (12.00-17.00)



Τρελά Γούστα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μουσική”