Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν πριν 3 -4 χρονια ήμασταν στην κατάσταση την φετινή(αγωνιστικά και διοικητικά)
τον misimovic τον έπαιρνες άνετα από bochum
γνώμη μου
τον misimovic τον έπαιρνες άνετα από bochum
γνώμη μου
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτός ο Λεάλ του Τέλη (που πληρώνουμε εμείς το φετινό συμβόλαιό του στα πλαίσια της μετεγραφής του Κούτσια) τελικά είναι πάρα πολύ καλός παίκτης. Χθες τον έβαλε ο Καραγεωργίου στα τελευταία 25 λεπτά και έπαιζε όλη την άμυνα του αρούλη μόνος του!! Κακώς τον απορρίψαμε το καλοκαίρι...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ετσι ειναι φιλε μου pagotatzi και τον ιμπισεβιτς παιρναμε τοτε αλλα....
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν μιλουσα θα ειχα nickname...roufianos ή xevrakotos kwlos...PAOKfanAthens έγραψε:εχεμιθε ξερασε τα ολα.πως εισαι σιγουρος για τους 2 πρωτους!!!ΜΙΛΑ ΡΕ-ΜΙΛΑΑΑΑ!!!!![]()
![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εμενα...
Εχω τοσο καλές εξόδους όσο έχει ακι ο Χαλκιάς... Υστερώ αμυντικά λίγο λιγότερο απο τον Αραμπατζη ενώ επιθετικά είμαι λιγο χειρότερος του Σναουτσνερ, είμαι λίγο πιο αργός απο τον Ιβιτς, κάνω σέντρες ακριβίας όπως ο Τσιρίλο, κάνω σουταρες σαν τον Μπαλάφα, πατάω περιοχη σαν τον Γκαρσία και σκοράρω λίγο πιο σπάνια απο τον Παπάζογλου...
Τι λέτε???

Εμενα...
Εχω τοσο καλές εξόδους όσο έχει ακι ο Χαλκιάς... Υστερώ αμυντικά λίγο λιγότερο απο τον Αραμπατζη ενώ επιθετικά είμαι λιγο χειρότερος του Σναουτσνερ, είμαι λίγο πιο αργός απο τον Ιβιτς, κάνω σέντρες ακριβίας όπως ο Τσιρίλο, κάνω σουταρες σαν τον Μπαλάφα, πατάω περιοχη σαν τον Γκαρσία και σκοράρω λίγο πιο σπάνια απο τον Παπάζογλου...
Τι λέτε???
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οπα, κατσε....
Δεν άκουσα τιποτα για το κασε... Πόσα θα με δινετε???
Με λιγοτερα χρήματα απο Γκαρσία Κοντρέρας και Μουσλι μαζι, αρνούμαι... Συνδιαζω χαρακτηριστικά απο όλο το ροστερ...

Δεν άκουσα τιποτα για το κασε... Πόσα θα με δινετε???
Με λιγοτερα χρήματα απο Γκαρσία Κοντρέρας και Μουσλι μαζι, αρνούμαι... Συνδιαζω χαρακτηριστικά απο όλο το ροστερ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
καλυτερα να μην σου πουμε τι σου δινουμε....γιατι θα μας μαλωσει το ΕΣΟΥΡΟΥ....περα απο την πλακα καλος εισαι...

- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
φοβερος...αλλα μας εχουν τελειωσει οι κρεμαστες στον καλογεροgika έγραψε:Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εμενα...
Εχω τοσο καλές εξόδους όσο έχει ακι ο Χαλκιάς... Υστερώ αμυντικά λίγο λιγότερο απο τον Αραμπατζη ενώ επιθετικά είμαι λιγο χειρότερος του Σναουτσνερ, είμαι λίγο πιο αργός απο τον Ιβιτς, κάνω σέντρες ακριβίας όπως ο Τσιρίλο, κάνω σουταρες σαν τον Μπαλάφα, πατάω περιοχη σαν τον Γκαρσία και σκοράρω λίγο πιο σπάνια απο τον Παπάζογλου...
Τι λέτε???![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Γίνεται αυτόν εδώ??
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Να έρθει πακέτο από Ιταλία μαζί με τον Μακίνουα..
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Να έρθει πακέτο από Ιταλία μαζί με τον Μακίνουα..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Επίσης να προσθέσω τους
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Και η περίπτωση του τελευταίου είναι η πιο δύσκολη(αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Και η περίπτωση του τελευταίου είναι η πιο δύσκολη(αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο ζησης σημερα ητανε στις σερρες και παρακολουθησε το παιχνιδι πανσερραικος-διαγορας.....επισης αυτη τη στιγμη ειμαστε στο 2009,κατι που σημαινει οτι ειμαστε 4 χρονια πριν το 2013 οταν και ο ανακογλου (που σκοραρε σημερα) θα ειναι απλησιαστος....
ζηση φερε τον πιτσιρικο το γεναρη!!!!!!!!!!!!!! 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μιας και θελουμε γκολτζη..... αυτόν:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τώρα που πήρε και κοινοτικό διαβατήριο τον θέλω πιο πολύ..
http://www.gazzetta.gr/content/view/51415/2/
http://www.gazzetta.gr/content/view/51415/2/
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ρε εγινες μαξιμος?novito έγραψε:Μιας και θελουμε γκολτζη..... αυτόν:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jdDClSr3Ax4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
![]()