Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
κ.ροναλτο δεκαρι
ρομπεν αριστερο ακρο
φαν τερ φααρτ χαφ
μαικον ή ντανι αλβες γιατι ποναμε στο δεξι μπακ
και τελος για να λυσουμε το επιθετικο προβλημα............ΤΟRGHELE
ρομπεν αριστερο ακρο
φαν τερ φααρτ χαφ
μαικον ή ντανι αλβες γιατι ποναμε στο δεξι μπακ
και τελος για να λυσουμε το επιθετικο προβλημα............ΤΟRGHELE
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Γιατί να μην τους πάρουμε και τους 2?? Τσιγκουνιές θα κάνουμε??tigon4 έγραψε: μαικον ή ντανι αλβες γιατι ποναμε στο δεξι μπακ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
φωνω αλλα δεν τους θελω και τους δυο γιατι εχουμε και τον μουν τωρα, νομιζω ενας φτανει. μια αλλαγη θα κανω αντι του τοργκελε θα βαλω τον σαλμον ή τον πιά τον βραζιλιανο δολοφονο για να φτιαξουμε την συμμορια τον -7- με τσιριλο,γκαρσια,μπιζερα,κονσεισαο,βιτολο,κοντρερας.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δλδ θα μπορούσες να έχεις δίδυμο στα μπακ Αλβες και Μαικόν και θα έλεγες μπα θα πάρω μόνο τον ένα γιατί έχω Μούν?? Μαζόχας είσαι???

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ειναι πολλα τα λεφτα για μια θεση μονο προτιμω να παρω μονο τον εναν(μαικον κατα προτιμηση) και να παρω καποιον αλλο στην θεση του αλλου....και φιλε μου τοσες λαλακιες εχω γραψει αυτο σου φανηκε περιεργο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.....θα τρελαθουμε με τον παοκ
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σε θεση που πιστευω θα χρειαστουμε παικτη του χρονου, αριστερο βακ, μου εχει αρεσει αρκετα απο περυσι ο γιαννουλης του ηρακλη. Σταθερος αμυντικα, σχετικα ψηλοσ για πλαγιο μπακ κ με καλη σεντρα.
Επισης σαν επενδυση για το μελλον μου αρεσε ο τερματοφυλακας της εθνικης ελπιδων, ο μπαμπανιωτης
Απο κει κ περα μεγαλος ποθος αν κ πολυ αλμιρος ειναι ο maximiliano morales απο το καλοκαιρι του '07 ποθ επαιζε στο παγκοσμιο κ20 μαζι με αγουερο, ζαρατε, ινσουα κτλ. Τωρα παιζει βελεζ καθως δν επιασε στην ρωσια
Επισης σαν επενδυση για το μελλον μου αρεσε ο τερματοφυλακας της εθνικης ελπιδων, ο μπαμπανιωτης
Απο κει κ περα μεγαλος ποθος αν κ πολυ αλμιρος ειναι ο maximiliano morales απο το καλοκαιρι του '07 ποθ επαιζε στο παγκοσμιο κ20 μαζι με αγουερο, ζαρατε, ινσουα κτλ. Τωρα παιζει βελεζ καθως δν επιασε στην ρωσια
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ζβεζνταν Μισιμοβιτς!!!To απολυτο ΔΕΚΑΡΙ!!!Σταθερη παρουσια με 10 γκολ και πανω απο 10 ασιστ καθε χρονο στην Μπουντεσλιγκα με αποκορυφωμα την περσινη χρονια οπου φορωντας την φανελα της Βολφσμπουργκ αναδειχθηκε πρωταθλητης σκοραροντας 11 γκολ και σερβιροντας σε Γκραφιτε και Τζεκο αλλα 18!!!!!!!!!Επισης ειναι αυτος που εχει βοηθησει τον Μουσλι στην εθνικη τους να σκοραρει 14 γκολ σε μολις 18 αγωνες!Ο ιδιος με τη φανελα της Βοσνιας εχει πετυχει 16 γκολ σε 45 εμφανισεις και εχει μοιρασει αμετρητες ασιστ!!!Η Βολφσμπουργκ τον αγορασε περσι απο την υποβιβασμεν Νυρεμβεργη γυρω στα 2.5 μυρια αν δεν κανω λαθος αλλα μετα την περσινη χρονια η τιμη του πρεπει να εχει εκτοξευθει σε απλησιαστο για μας ποσο!!!ΠΑΟΚ εισαι...ποτε δεν ξερεις...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μια πολυ καλη λυση κατα τη γνωμη μου και πιστευω εφικτη κιολας θα ηταν ο τσεζαρεκ μου αρεσει παρα πολυ παικτης εκτελεστης και πιστευω και σε νορμαλ οικονομικα επιπεδα...μακαρι να γινει κινηση για την αποκτηση του...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
συμφωνω απιστευτος παιχτης πολυ καλα στημενα καθεττη και τελειωμα δλδ φοβερος...μεγαλο πουλεν ανεφερες τωρα...25 years later έγραψε:Ζβεζνταν Μισιμοβιτς!!!To απολυτο ΔΕΚΑΡΙ!!!Σταθερη παρουσια με 10 γκολ και πανω απο 10 ασιστ καθε χρονο στην Μπουντεσλιγκα με αποκορυφωμα την περσινη χρονια οπου φορωντας την φανελα της Βολφσμπουργκ αναδειχθηκε πρωταθλητης σκοραροντας 11 γκολ και σερβιροντας σε Γκραφιτε και Τζεκο αλλα 18!!!!!!!!!Επισης ειναι αυτος που εχει βοηθησει τον Μουσλι στην εθνικη τους να σκοραρει 14 γκολ σε μολις 18 αγωνες!Ο ιδιος με τη φανελα της Βοσνιας εχει πετυχει 16 γκολ σε 45 εμφανισεις και εχει μοιρασει αμετρητες ασιστ!!!Η Βολφσμπουργκ τον αγορασε περσι απο την υποβιβασμεν Νυρεμβεργη γυρω στα 2.5 μυρια αν δεν κανω λαθος αλλα μετα την περσινη χρονια η τιμη του πρεπει να εχει εκτοξευθει σε απλησιαστο για μας ποσο!!!ΠΑΟΚ εισαι...ποτε δεν ξερεις...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο μισιμοβιτς δεν ερχεται στο παοκ ποτε....
ο τσεζαρεκ καλουτσικος ειναι και λιγα λεφτα θελει
εγω θελω τον λεαλ του εργοτελη
ο τσεζαρεκ καλουτσικος ειναι και λιγα λεφτα θελει
εγω θελω τον λεαλ του εργοτελη
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
καλα εννοειται οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ ο μισιμοβιτς
θα συμφωνουσα για λεαλ αλλα θελω να τον δω φετος σε ολη τη χρονια για να βγαλω συμπερασμα και οχι απο ενα φοβερο γκολ και 2-3 εμφανισεις...ενω τον τσεζαρεκ τον παρακολουθω 2-3 χρονιες και πιστευω οτι ειναι πολυ καλος σκορερ με καλα λεφτα...
θα συμφωνουσα για λεαλ αλλα θελω να τον δω φετος σε ολη τη χρονια για να βγαλω συμπερασμα και οχι απο ενα φοβερο γκολ και 2-3 εμφανισεις...ενω τον τσεζαρεκ τον παρακολουθω 2-3 χρονιες και πιστευω οτι ειναι πολυ καλος σκορερ με καλα λεφτα...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Από Ελλάδα θα ήθελα πολύ Τσέζαρεκ, Εστογιάνοφ, Ζούνιορ.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
οι δυο πρωτοι που ζητησες θαυμαστη του μικελαντζελο αντονιονι θα ερθουν...
αντι για τον τριτο θα παρουμε τον λεαλ!
αντι για τον τριτο θα παρουμε τον λεαλ!
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εχεμιθε ξερασε τα ολα.πως εισαι σιγουρος για τους 2 πρωτους!!!ΜΙΛΑ ΡΕ-ΜΙΛΑΑΑΑ!!!!
