Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tigon4 »

κ.ροναλτο δεκαρι
ρομπεν αριστερο ακρο
φαν τερ φααρτ χαφ
μαικον ή ντανι αλβες γιατι ποναμε στο δεξι μπακ
και τελος για να λυσουμε το επιθετικο προβλημα............ΤΟRGHELE
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

tigon4 έγραψε: μαικον ή ντανι αλβες γιατι ποναμε στο δεξι μπακ
Γιατί να μην τους πάρουμε και τους 2?? Τσιγκουνιές θα κάνουμε??
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tigon4 »

φωνω αλλα δεν τους θελω και τους δυο γιατι εχουμε και τον μουν τωρα, νομιζω ενας φτανει. μια αλλαγη θα κανω αντι του τοργκελε θα βαλω τον σαλμον ή τον πιά τον βραζιλιανο δολοφονο για να φτιαξουμε την συμμορια τον -7- με τσιριλο,γκαρσια,μπιζερα,κονσεισαο,βιτολο,κοντρερας.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

δλδ θα μπορούσες να έχεις δίδυμο στα μπακ Αλβες και Μαικόν και θα έλεγες μπα θα πάρω μόνο τον ένα γιατί έχω Μούν?? Μαζόχας είσαι??? :lol: :lol: :lol:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tigon4 »

ειναι πολλα τα λεφτα για μια θεση μονο προτιμω να παρω μονο τον εναν(μαικον κατα προτιμηση) και να παρω καποιον αλλο στην θεση του αλλου....και φιλε μου τοσες λαλακιες εχω γραψει αυτο σου φανηκε περιεργο
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tigon4 »

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.....θα τρελαθουμε με τον παοκ
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Σε θεση που πιστευω θα χρειαστουμε παικτη του χρονου, αριστερο βακ, μου εχει αρεσει αρκετα απο περυσι ο γιαννουλης του ηρακλη. Σταθερος αμυντικα, σχετικα ψηλοσ για πλαγιο μπακ κ με καλη σεντρα.
Επισης σαν επενδυση για το μελλον μου αρεσε ο τερματοφυλακας της εθνικης ελπιδων, ο μπαμπανιωτης

Απο κει κ περα μεγαλος ποθος αν κ πολυ αλμιρος ειναι ο maximiliano morales απο το καλοκαιρι του '07 ποθ επαιζε στο παγκοσμιο κ20 μαζι με αγουερο, ζαρατε, ινσουα κτλ. Τωρα παιζει βελεζ καθως δν επιασε στην ρωσια
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από 25 years later »

Ζβεζνταν Μισιμοβιτς!!!To απολυτο ΔΕΚΑΡΙ!!!Σταθερη παρουσια με 10 γκολ και πανω απο 10 ασιστ καθε χρονο στην Μπουντεσλιγκα με αποκορυφωμα την περσινη χρονια οπου φορωντας την φανελα της Βολφσμπουργκ αναδειχθηκε πρωταθλητης σκοραροντας 11 γκολ και σερβιροντας σε Γκραφιτε και Τζεκο αλλα 18!!!!!!!!!Επισης ειναι αυτος που εχει βοηθησει τον Μουσλι στην εθνικη τους να σκοραρει 14 γκολ σε μολις 18 αγωνες!Ο ιδιος με τη φανελα της Βοσνιας εχει πετυχει 16 γκολ σε 45 εμφανισεις και εχει μοιρασει αμετρητες ασιστ!!!Η Βολφσμπουργκ τον αγορασε περσι απο την υποβιβασμεν Νυρεμβεργη γυρω στα 2.5 μυρια αν δεν κανω λαθος αλλα μετα την περσινη χρονια η τιμη του πρεπει να εχει εκτοξευθει σε απλησιαστο για μας ποσο!!!ΠΑΟΚ εισαι...ποτε δεν ξερεις...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

μια πολυ καλη λυση κατα τη γνωμη μου και πιστευω εφικτη κιολας θα ηταν ο τσεζαρεκ μου αρεσει παρα πολυ παικτης εκτελεστης και πιστευω και σε νορμαλ οικονομικα επιπεδα...μακαρι να γινει κινηση για την αποκτηση του...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

25 years later έγραψε:Ζβεζνταν Μισιμοβιτς!!!To απολυτο ΔΕΚΑΡΙ!!!Σταθερη παρουσια με 10 γκολ και πανω απο 10 ασιστ καθε χρονο στην Μπουντεσλιγκα με αποκορυφωμα την περσινη χρονια οπου φορωντας την φανελα της Βολφσμπουργκ αναδειχθηκε πρωταθλητης σκοραροντας 11 γκολ και σερβιροντας σε Γκραφιτε και Τζεκο αλλα 18!!!!!!!!!Επισης ειναι αυτος που εχει βοηθησει τον Μουσλι στην εθνικη τους να σκοραρει 14 γκολ σε μολις 18 αγωνες!Ο ιδιος με τη φανελα της Βοσνιας εχει πετυχει 16 γκολ σε 45 εμφανισεις και εχει μοιρασει αμετρητες ασιστ!!!Η Βολφσμπουργκ τον αγορασε περσι απο την υποβιβασμεν Νυρεμβεργη γυρω στα 2.5 μυρια αν δεν κανω λαθος αλλα μετα την περσινη χρονια η τιμη του πρεπει να εχει εκτοξευθει σε απλησιαστο για μας ποσο!!!ΠΑΟΚ εισαι...ποτε δεν ξερεις...
συμφωνω απιστευτος παιχτης πολυ καλα στημενα καθεττη και τελειωμα δλδ φοβερος...μεγαλο πουλεν ανεφερες τωρα... :D :D
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tigon4 »

ο μισιμοβιτς δεν ερχεται στο παοκ ποτε.... :) :) :)
ο τσεζαρεκ καλουτσικος ειναι και λιγα λεφτα θελει
εγω θελω τον λεαλ του εργοτελη
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα εννοειται οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ ο μισιμοβιτς :opaokara: :opaokara:
θα συμφωνουσα για λεαλ αλλα θελω να τον δω φετος σε ολη τη χρονια για να βγαλω συμπερασμα και οχι απο ενα φοβερο γκολ και 2-3 εμφανισεις...ενω τον τσεζαρεκ τον παρακολουθω 2-3 χρονιες και πιστευω οτι ειναι πολυ καλος σκορερ με καλα λεφτα...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Από Ελλάδα θα ήθελα πολύ Τσέζαρεκ, Εστογιάνοφ, Ζούνιορ.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

οι δυο πρωτοι που ζητησες θαυμαστη του μικελαντζελο αντονιονι θα ερθουν...
αντι για τον τριτο θα παρουμε τον λεαλ! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

εχεμιθε ξερασε τα ολα.πως εισαι σιγουρος για τους 2 πρωτους!!!ΜΙΛΑ ΡΕ-ΜΙΛΑΑΑΑ!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”