Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Λοιπόν, ο Κυριάκος απόψε έβαλε τα πράγματα στη θέση του:
Ο Ζαγοράκης
ΔΕΝ έφυγε εξαιτίας προσωπικού προβλήματος
ΔΕΝ έφυγε επειδή φαλήρησε μία ασφαλιστική εταιρία..
Για όσους είναι λάτρεις της θεωρίας κι αρέσκονται στην εξάσκηση της εικασίας, αυτά είναι δύο πολύ σημαντικά στοιχεία..
Για όλους τους υπόλοιπους, θα έρθει πολύ σύντομα η στιγμή που ο Ζαγοράκης θα μιλήσει για όλους και για όλα.
Προσωπικά πιστεύω ότι θέλει να το κάνει σε μία περίοδο που δε θα φορτίσει το κλίμα και δε θα αποσυντονίσει την ομάδα από τους στόχους της. Πιστεύω ότι μία τέτοια περίοδος θα ήταν αυτή πριν τις γιορτές..
Εκεί ο αρχηγός θα μιλήσει για όλους και για όλα κι έχω την αίσθηση ότι μερικοί θα ακούσουν πολύ σκληρά λόγια!!
Ιδωμεν!
Ο Ζαγοράκης
ΔΕΝ έφυγε εξαιτίας προσωπικού προβλήματος
ΔΕΝ έφυγε επειδή φαλήρησε μία ασφαλιστική εταιρία..
Για όσους είναι λάτρεις της θεωρίας κι αρέσκονται στην εξάσκηση της εικασίας, αυτά είναι δύο πολύ σημαντικά στοιχεία..
Για όλους τους υπόλοιπους, θα έρθει πολύ σύντομα η στιγμή που ο Ζαγοράκης θα μιλήσει για όλους και για όλα.
Προσωπικά πιστεύω ότι θέλει να το κάνει σε μία περίοδο που δε θα φορτίσει το κλίμα και δε θα αποσυντονίσει την ομάδα από τους στόχους της. Πιστεύω ότι μία τέτοια περίοδος θα ήταν αυτή πριν τις γιορτές..
Εκεί ο αρχηγός θα μιλήσει για όλους και για όλα κι έχω την αίσθηση ότι μερικοί θα ακούσουν πολύ σκληρά λόγια!!
Ιδωμεν!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τραγικά και τα τρία κείμενα, με παρόμοια φρασεολογία, σαν τα έγραψε το ίδιο πρόσωπο.
Το μόνο που κάνουν είναι να ΔΙΧΑΖΟΥΝ. Με το σκασμό, τη χούντα και την καταπίεση δεν πήγε μπροστά κανείς.
Κι όσο ο Ζαγοράκης δε βγαίνει να πει γιατί έφυγε, όλο και θα πληθαίνουν οι ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ φωνές που έμμεσα θα καλούν σε ΕΜΦΥΛΙΑ διαμάχη. Η οποία θα είναι και η καταστροφη του ΠΑΟΚ.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί βγαίνουμε και λέμε "δεν έφυγε γι' αυτό", "δεν έφυγε για το άλλο" και κάνουμε κρίσεις και μάλιστα κάποιοι είναι και κατηγορηματικοί!!! Ρε παιδιά, πως είναι δυνατόν να ξέρουμε εμείς το γιατί έφυγε, τη στιγμή που καλά καλά δεν το ξέρουν ουτε οι συνεργάτες του;
'Ελεος πια με τα σενάρια. Μπορεί να έφυγε για λόγους που γράφτηκαν, αλλά και για λόγους που δεν γράφτηκαν! Τι νόημα έχει να βγαίνουμε και να κάνουμε τους ξερόλες; Ας περιμένουμε την ώρα που θα μιλήσει και θα τα ξεκαθαρίσει ο ίδιος κι ας σταματήσουμε να κάνουμε σενάρια.
Αυτή τη στιγμή μας απασχολεί το μέλλον του συλλόγου. Και εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Τα άλλα εν καιρό...
Αμάν πια αυτή η ξερολίαση του Έλληνα...
Ο Τεό αποφάσισε να αποχωρήσει και εμείς πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά...
'Ελεος πια με τα σενάρια. Μπορεί να έφυγε για λόγους που γράφτηκαν, αλλά και για λόγους που δεν γράφτηκαν! Τι νόημα έχει να βγαίνουμε και να κάνουμε τους ξερόλες; Ας περιμένουμε την ώρα που θα μιλήσει και θα τα ξεκαθαρίσει ο ίδιος κι ας σταματήσουμε να κάνουμε σενάρια.
Αυτή τη στιγμή μας απασχολεί το μέλλον του συλλόγου. Και εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Τα άλλα εν καιρό...
Αμάν πια αυτή η ξερολίαση του Έλληνα...
Ο Τεό αποφάσισε να αποχωρήσει και εμείς πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φίλε, δεν ξέρω αν τα τρία κείμενα είναι τραγικά (που όντως μοιάζουν αρκετά), πάντως κατά την άποψή μου δεν απέχουν πολύ από τους λόγους που έφυγε ο Ζαγοράκης... Το "τραγικό" που γράφεις δεν είναι τα κείμενα, αλλά ότι ο άνθρωπος Ζαγοράκης δεν διέθετε γερό στομάχι για να "αντέξει" την πίεση που έχει η προεδρική καρέκλα του ΠΑΟΚ. Και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχουν φωνές και κριτική σε πράγματα που δεν συμφωνούμε στην εκάστοτε διοίκηση. Δεν σημαίνει αυτό βέβαια ότι ο κάθε πρόεδρος του ΠΑΟΚ με τις πρώτες φωνές θα φεύγει και θα παραιτείται.. Ειδικά στην περίπτωση Ζαγοράκη, που ήταν ο πιο επιτυχημένος πρόεδρος στην ιστορία του ΠΑΟΚ, και γενικά σε σχέση με άλλους είχε τη μέγιστη στήριξη από τον κόσμο. Εύχομαι ο Ζήσης να έχει πιο γερό στομάχι και να διοικήσει με τόλμη για το καλό του ΠΑΟΚ. Αν γίνονται πράγματα που διαφωνούμε, πάλι θα κάνουμε κριτική. Η στήριξη όμως θα είναι δεδομένη όπως και στην περίπτωση του Θοδωρή...fuzztone έγραψε:Τραγικά και τα τρία κείμενα, με παρόμοια φρασεολογία, σαν τα έγραψε το ίδιο πρόσωπο.
Το μόνο που κάνουν είναι να ΔΙΧΑΖΟΥΝ. Με το σκασμό, τη χούντα και την καταπίεση δεν πήγε μπροστά κανείς.
Κι όσο ο Ζαγοράκης δε βγαίνει να πει γιατί έφυγε, όλο και θα πληθαίνουν οι ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ φωνές που έμμεσα θα καλούν σε ΕΜΦΥΛΙΑ διαμάχη. Η οποία θα είναι και η καταστροφη του ΠΑΟΚ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τραγικό συμπέρασμα που δυστυχώς απορρέει από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια(πριν Ζαγοράκη μμππεεεε) με την κατάντια της ομάδας μας έχουμε ξεχάσει τον ρόλο μας και καλούμαστε να έχουμε γνώμη για όλα.fuzztone έγραψε:Τραγικά και τα τρία κείμενα, με παρόμοια φρασεολογία, σαν τα έγραψε το ίδιο πρόσωπο.
Το μόνο που κάνουν είναι να ΔΙΧΑΖΟΥΝ. Με το σκασμό, τη χούντα και την καταπίεση δεν πήγε μπροστά κανείς.
Κι όσο ο Ζαγοράκης δε βγαίνει να πει γιατί έφυγε, όλο και θα πληθαίνουν οι ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ φωνές που έμμεσα θα καλούν σε ΕΜΦΥΛΙΑ διαμάχη. Η οποία θα είναι και η καταστροφη του ΠΑΟΚ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η λογική του "σκάστε" και του "αφανισμού" της αντίθετης φωνής (όποια κι αν είναι αυτή - εκτός φυσικά περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του ποινικού κώδικα) είναι εκείνη που οδηγεί εν τέλει και στα φαινόμενα που έγιναν στη Σουρωτή και αλλού παλιότερα.
Είσαι αρειανός (για τους ΠΑΟΚτσήδες)? Είσαι ΠΑΟΚτσής (για τους αρειανούς)? Έχεις άλλη άποψη για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την ομάδα?
"Πρέπει" να σωπάσεις, κι αν δεν το κάνεις με το καλό, θα το κάνεις με το κακό, με τη "σφαλιάρα" και τους "τσαμπουκάδες" όπως αναφέρει ο συγγραφέας των παραπάνω κειμένων.
Είσαι αρειανός (για τους ΠΑΟΚτσήδες)? Είσαι ΠΑΟΚτσής (για τους αρειανούς)? Έχεις άλλη άποψη για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την ομάδα?
"Πρέπει" να σωπάσεις, κι αν δεν το κάνεις με το καλό, θα το κάνεις με το κακό, με τη "σφαλιάρα" και τους "τσαμπουκάδες" όπως αναφέρει ο συγγραφέας των παραπάνω κειμένων.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Και επειδή δουλειά δεν έχουμε, δηλ. κοινώς ---ράβε ξήλωνε δουλειά να μην σου λείπει---, οι ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ έχουν ήδη αρχίσει να διαδίδονται σε ερτζιανά, διαδίκτυο και εφημερίδες. Σε αυτό είμαστε πρώτοι. Πρωταθλητές Κόσμου.
Αυτό που θα μείνει στην Ιστορία, αν και είναι βαρύ έτσι όπως το γράφω, είναι ένα: ότι διώξαμε τον Ζαγοράκη.
Μετά από 50 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται λεπτομέρειες. Θα μείνει όμως γραμμένο ότι οι επιλογές του Ζαγοράκη δεν έγιναν αποδεκτές από το Λαό του ΠΑΟΚ και για αυτό δεν άντεξε και έφυγε. Γιατί τι σόι Πρόεδρος είναι αυτός που αμφισβητείται η κάθε επιλογή του? Πως μπορεί ένας Αρχηγός να παράξει έργο, όταν δεν πατάει γερά στα πόδια του, και πρέπει να ικανοποιεί τα γούστα όλων? Η υποχρέωσή μας, ως φίλαθλοι - οπαδοί, να αγοράσουμε Διαρκείας και Μετοχές μετατράπηκε σε μέσο εκβιασμού προς τον Πρόεδρο Ζαγοράκη. Έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει ΚΑΝΕΝΑΣ!
Έχουμε τεράστιο ταλέντο στο να βάζουμε τα χέρια μας και να βγάζουμε τα μάτια μας. Αν δεν υποστούμε κάποιο ηλεκτροσόκ και δεν κάνουμε ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ, προπάντων στους εαυτούς μας, δεν βλέπω προκοπή.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ και στον ΒΡΥΖΑ.
Αυτό που θα μείνει στην Ιστορία, αν και είναι βαρύ έτσι όπως το γράφω, είναι ένα: ότι διώξαμε τον Ζαγοράκη.
Μετά από 50 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται λεπτομέρειες. Θα μείνει όμως γραμμένο ότι οι επιλογές του Ζαγοράκη δεν έγιναν αποδεκτές από το Λαό του ΠΑΟΚ και για αυτό δεν άντεξε και έφυγε. Γιατί τι σόι Πρόεδρος είναι αυτός που αμφισβητείται η κάθε επιλογή του? Πως μπορεί ένας Αρχηγός να παράξει έργο, όταν δεν πατάει γερά στα πόδια του, και πρέπει να ικανοποιεί τα γούστα όλων? Η υποχρέωσή μας, ως φίλαθλοι - οπαδοί, να αγοράσουμε Διαρκείας και Μετοχές μετατράπηκε σε μέσο εκβιασμού προς τον Πρόεδρο Ζαγοράκη. Έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει ΚΑΝΕΝΑΣ!
Έχουμε τεράστιο ταλέντο στο να βάζουμε τα χέρια μας και να βγάζουμε τα μάτια μας. Αν δεν υποστούμε κάποιο ηλεκτροσόκ και δεν κάνουμε ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ, προπάντων στους εαυτούς μας, δεν βλέπω προκοπή.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ και στον ΒΡΥΖΑ.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πλέον μαζί με τα διαχρονικά και προαιώνια ερωτήματα....
Υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες ή όχι??
Υπάρχει μεταθάνατον ζωή ή όχι??
Πρέπει να προστεθεί και το....
Πρέπει να βγάλουν το σκασμό οι Παοκτσήδες ή όχι??
Για να συμπληρωθεί έτσι η τριάδα ερωτήσεων που θα απασχολεί στο εξής όλη την ανθρωπότητα......
Ακόμα είμαι σίγουρος πως άμα ζούσε ο Σαίξπηρ το ερώτημα να ζει κανείς ή να μη ζει??? θα το είχε προσαρμόσει στα δικά μας δεδομένα.....
Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή μιλάει ο Νικόλας στο Μετρόπολις και λέει τις γνωστές π@π@ριές.....οι οποίες βέβαια είναι πολύ λιγότερες απ' τις μ@λ@κίες που λέει ο Ράπ......αυτά τα ράδιο της πόλης είναι για να γελάς.
Υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες ή όχι??
Υπάρχει μεταθάνατον ζωή ή όχι??
Πρέπει να προστεθεί και το....
Πρέπει να βγάλουν το σκασμό οι Παοκτσήδες ή όχι??
Για να συμπληρωθεί έτσι η τριάδα ερωτήσεων που θα απασχολεί στο εξής όλη την ανθρωπότητα......
Ακόμα είμαι σίγουρος πως άμα ζούσε ο Σαίξπηρ το ερώτημα να ζει κανείς ή να μη ζει??? θα το είχε προσαρμόσει στα δικά μας δεδομένα.....
Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή μιλάει ο Νικόλας στο Μετρόπολις και λέει τις γνωστές π@π@ριές.....οι οποίες βέβαια είναι πολύ λιγότερες απ' τις μ@λ@κίες που λέει ο Ράπ......αυτά τα ράδιο της πόλης είναι για να γελάς.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φιλε μου fuzztone τα μπερδευεις πιστευω και προσπαθεις με υπερβολες να υπερασπιστεις καποιες θεσεις!Λες οτι
"Η λογική του "σκάστε" και του "αφανισμού" της αντίθετης φωνής (όποια κι αν είναι αυτή - εκτός φυσικά περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του ποινικού κώδικα) είναι εκείνη που οδηγεί εν τέλει και στα φαινόμενα που έγιναν στη Σουρωτή και αλλού παλιότερα."
Καταρχην το "σκάστε" το λενε στους παοκτσηδες και οχι στους αλλους!!!!Αρα οτι υποθαλπουν γεγονοτα Σουρωτης ειναι εντελως ατοπο που λες!!Δεν ασχολουνται με αλλες ομαδες!
Και δευτερο κανεις δεν λεει σκαστε οπως το λες(ή οι λιγοι που το λενε πιστευω δεν το εννοουν ετσι)!Ναι υπαρχουν 10 εκατομ. διαφορετικες γνωμες ας πει ο καθενας την δικια του με επιχειρηματα αλλα ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ να ακουστει ουτε να ελπιζει να επηρεαζει αποφασεις!Δεν γινεται να λεω προδοτη καποιον και επειδη το λεω να πιεζω καταστασεις να μην ερθει!Δεν γινεται να μην μου αρεσει ο ταδε και να απαιτω να φυγει απο την ομαδα!!Δεν γινεται να μην θελω ατομα γιατι τα θεωρω λαμογια και να σπιλωνω αλλους που τα φερανε!Ποιος ειμαι στην τελικη να πιεζω καταστασεις -που ξερω οτι δεν θα βοηθησουν την ομαδα- και να απαιτω ή να γκρινιαζω ή να δημιουργω κλιμα γιατι δεν μου αρεσει κατι!!ΝΑΙ να πει ο καθενας την γνωμη του(αν και βασικα εμενα μου ειναι αδιαφορη η γνωμη του 90% των παοκτσηδων οπως και μαλλον ειναι και η δικη μου γνωμη αδιαφορη) να την εκφρασει αν νιωθει οτι εχει δικαιο αλλα ως εκει!!Αν ομως πω δεν μου αρεσει ο σαντος και αρχιζω στο γηπεδο και φωναζω και δεν σταματαω και το παιζω και τρελιτσα οτι πληρωνω και λεω οτι θελω τοτε δεν εκφερω αποψη αλλα προσπαθω να επηρεασω αποφασεις αλλων!Στην τελικη ειμαστε ΠΑΟΚ και πρεπει να βοηθαμε αυτους που ξερουν καλυτερα και ειναι η δουλεια τους να κανουν τις αποψεις τους αποφασεις για το μελλον του ΠΑΟΚ.Εμενα δουλεια μου ειναι να φωναζω για την ομαδα οπως ενος υπαλληλου να δουλευει για την εταιρεια και ΟΧΙ να λεει στον διευθυντη του τι να κανει!!
Τωρα υπερβολες του στυλ μου λενε σκαστε και αφανιζουν την αντιθετη γνωμη ειναι υπερβολικες εκφρασεις που απλα δημιουργουν εντυπωσεις.Ακομα και στην δημοκρατια το 35% ειναι κυριαρχο κομμα και το υπολοιπο 65% δεχεται ως ενα βαθμο της αποφασεις!Δεν λεμε να μην εκφραζονται ολες οι γνωμες αλλα να ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ!!
Υ.Γ. Σορυ αν φανηκε ο λογος μου επιθετικος απλα ο γραπτος διαφερει πολυ απο τον προφορικο λογο!Μην παρεις το ποστ μου προσωπικα ουτε -προς θεου-οτι κανω επιθεση σε σενα.Διαλογο κανουμε για να δουμε ο ενας τις αποψεις του αλλου!
"Η λογική του "σκάστε" και του "αφανισμού" της αντίθετης φωνής (όποια κι αν είναι αυτή - εκτός φυσικά περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του ποινικού κώδικα) είναι εκείνη που οδηγεί εν τέλει και στα φαινόμενα που έγιναν στη Σουρωτή και αλλού παλιότερα."
Καταρχην το "σκάστε" το λενε στους παοκτσηδες και οχι στους αλλους!!!!Αρα οτι υποθαλπουν γεγονοτα Σουρωτης ειναι εντελως ατοπο που λες!!Δεν ασχολουνται με αλλες ομαδες!
Και δευτερο κανεις δεν λεει σκαστε οπως το λες(ή οι λιγοι που το λενε πιστευω δεν το εννοουν ετσι)!Ναι υπαρχουν 10 εκατομ. διαφορετικες γνωμες ας πει ο καθενας την δικια του με επιχειρηματα αλλα ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ να ακουστει ουτε να ελπιζει να επηρεαζει αποφασεις!Δεν γινεται να λεω προδοτη καποιον και επειδη το λεω να πιεζω καταστασεις να μην ερθει!Δεν γινεται να μην μου αρεσει ο ταδε και να απαιτω να φυγει απο την ομαδα!!Δεν γινεται να μην θελω ατομα γιατι τα θεωρω λαμογια και να σπιλωνω αλλους που τα φερανε!Ποιος ειμαι στην τελικη να πιεζω καταστασεις -που ξερω οτι δεν θα βοηθησουν την ομαδα- και να απαιτω ή να γκρινιαζω ή να δημιουργω κλιμα γιατι δεν μου αρεσει κατι!!ΝΑΙ να πει ο καθενας την γνωμη του(αν και βασικα εμενα μου ειναι αδιαφορη η γνωμη του 90% των παοκτσηδων οπως και μαλλον ειναι και η δικη μου γνωμη αδιαφορη) να την εκφρασει αν νιωθει οτι εχει δικαιο αλλα ως εκει!!Αν ομως πω δεν μου αρεσει ο σαντος και αρχιζω στο γηπεδο και φωναζω και δεν σταματαω και το παιζω και τρελιτσα οτι πληρωνω και λεω οτι θελω τοτε δεν εκφερω αποψη αλλα προσπαθω να επηρεασω αποφασεις αλλων!Στην τελικη ειμαστε ΠΑΟΚ και πρεπει να βοηθαμε αυτους που ξερουν καλυτερα και ειναι η δουλεια τους να κανουν τις αποψεις τους αποφασεις για το μελλον του ΠΑΟΚ.Εμενα δουλεια μου ειναι να φωναζω για την ομαδα οπως ενος υπαλληλου να δουλευει για την εταιρεια και ΟΧΙ να λεει στον διευθυντη του τι να κανει!!
Τωρα υπερβολες του στυλ μου λενε σκαστε και αφανιζουν την αντιθετη γνωμη ειναι υπερβολικες εκφρασεις που απλα δημιουργουν εντυπωσεις.Ακομα και στην δημοκρατια το 35% ειναι κυριαρχο κομμα και το υπολοιπο 65% δεχεται ως ενα βαθμο της αποφασεις!Δεν λεμε να μην εκφραζονται ολες οι γνωμες αλλα να ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ!!
Υ.Γ. Σορυ αν φανηκε ο λογος μου επιθετικος απλα ο γραπτος διαφερει πολυ απο τον προφορικο λογο!Μην παρεις το ποστ μου προσωπικα ουτε -προς θεου-οτι κανω επιθεση σε σενα.Διαλογο κανουμε για να δουμε ο ενας τις αποψεις του αλλου!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δεν είπα ότι υποθάλπουν, έγραψα ότι είναι παρόμοια η λογική της εξαφάνισης του αντιθέτου από εμάς. Εκτός του "σκασμού" υπάρχουν και ευθείες προτροπές για "τσαμπουκάδες", για "σφαλιάρες" και διάφορα άλλα τέτοια όμορφα.
Η δική μου κοσμοθεωρία απορρίπτει οποιαδήποτε καταναγκασμό (πόσο μάλλον με τη βία) ενός που έχει αντίθετη άποψη με μένα. Θεωρώ ότι είναι πάντα καλύτερο να διαφωνείς με κάποιον και να ακούγονται τα πάντα (στο πλαίσιο της νομιμότητας για να μην παρεξηγούμαστε) παρά να προσπαθείς με το ζόρι να τον φέρεις στην πλευρά σου, ή να προσπαθείς να τον διώξεις από κάτι που του αρέσει.
Τα όσα γράφω εκφράζουν εμένα αποκλειστικά και δεν περιμένω από κανένα να τα ασπαστεί ή να συμφωνήσει μαζί μου. Επικοινωνώ (άρα υπάρχω) με τους συνοπαδούς μου.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Η δική μου κοσμοθεωρία απορρίπτει οποιαδήποτε καταναγκασμό (πόσο μάλλον με τη βία) ενός που έχει αντίθετη άποψη με μένα. Θεωρώ ότι είναι πάντα καλύτερο να διαφωνείς με κάποιον και να ακούγονται τα πάντα (στο πλαίσιο της νομιμότητας για να μην παρεξηγούμαστε) παρά να προσπαθείς με το ζόρι να τον φέρεις στην πλευρά σου, ή να προσπαθείς να τον διώξεις από κάτι που του αρέσει.
Τα όσα γράφω εκφράζουν εμένα αποκλειστικά και δεν περιμένω από κανένα να τα ασπαστεί ή να συμφωνήσει μαζί μου. Επικοινωνώ (άρα υπάρχω) με τους συνοπαδούς μου.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
τελικα ειμαστε των ακρων.
οταν η διοικηση ζαγορακη καταφερε να φερει ηρεμια στην ομαδα και να μειωσει τα προβληματα στην ομαδα, αρχισαμε να ψαχνουμε θεματα προς συζητηση, να μεγαλοποιουμε καταστασεις και διαφωνουμε σε καθε της κινηση.
εφυγε ο ζαγορακης και ξαφνικα περασαμε στο αλλο ακρο. σχεδον παντου ακους τα ιδια πραγματα. βγαλτε το σκασμο, εφυγε ο ζαγορακης μη φυγει και ο ζησης και ψαχνομαστε.
μεση λυση για τον Παοκτση δεν υπαρχει. δεν εχει μαθει να εκφραζει αποψη για τα σημαντικα και να λεει "να το παρει το ποταμι" για τα ασημαντα.
οταν η διοικηση ζαγορακη καταφερε να φερει ηρεμια στην ομαδα και να μειωσει τα προβληματα στην ομαδα, αρχισαμε να ψαχνουμε θεματα προς συζητηση, να μεγαλοποιουμε καταστασεις και διαφωνουμε σε καθε της κινηση.
εφυγε ο ζαγορακης και ξαφνικα περασαμε στο αλλο ακρο. σχεδον παντου ακους τα ιδια πραγματα. βγαλτε το σκασμο, εφυγε ο ζαγορακης μη φυγει και ο ζησης και ψαχνομαστε.
μεση λυση για τον Παοκτση δεν υπαρχει. δεν εχει μαθει να εκφραζει αποψη για τα σημαντικα και να λεει "να το παρει το ποταμι" για τα ασημαντα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
http://www.fcpaok.gr//index.php?option= ... ew&id=1993
Διαβάζω το παραπάνω κείμενο... Έχει αρκετά παραδείγματα και θα τα αναφέρω όλα μέσα σε μια παρένθεση γιατί έχει σημασία... Λοιπόν... Λένε κατηγορώντας (δικαίως λέω εγώ) τους γκρινιάρηδες τα παρακάτω (τα μεταφερουν σαν λογια των γκρινιάρηδων)...
"Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά ο Σάντος είναι καρκίνος και πρέπει να φύγει. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά το ΠΑΟΚ Travel είναι απάτη. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά ο Γκαγκάτσης δεν έχει δουλειά στον ΠΑΟΚ. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά να μην ακουμπήσει κανείς τον Πάμπλο! Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί κανείς δεν κάνει παρατήρηση στον Πάμπλο για τις κόκκινες? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά τί τον κρατάει αυτόν τον Σέρτζιο τον ξεφτιλισμένο? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά πώς την είδε και ανέβασε τις τιμές των διαρκείας? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί τα έκανε πλακάκια με τον Κατσαρή? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά τι σόι πρωταθλητισμό κάνει η ομάδα φέτος? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί πήρε τον Μουν πάλι δώρο από τον βάζελο? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί άφησε τον Μπακαγιόκο να φύγει?"
Αγαπητέ μου συντάκτη του παραπάνω κειμένου... Σ'ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες για να το γράψεις και να μας κάνεις μάθημα οπαδισμού... Το θεωρώ χρήσιμο, μιας και κάθε άποψη είναι χρήσιμη... Όμως ξέχασες ένα παράδειγμα...!! Μιας και σου περίσσευε χρόνος και έγραψες τόσα πολλά παραδείγματα, έπρεπε να γράψεις και το παράδειγμα της περίπτωσης Σαλπιγγίδη...!! Μιας και ο μέσος ΠΑΟΚτσής έλεγε "Θόδωρε κάνε ότι θες αλλά τον κοντό πρόδότη μην τυχόν και τον φέρεις στην Τούμπα"... Γιατί όπως υπονόησε στο άρθρο του και ο φίλος σας ο Κόλκας (που τόσο πολύ μοιάζουν τα άρθρα σας), υπήρχε πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να μας επισκεφτεί ένα κοντό αγόρι με ροξάκι στην μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού που έρχεται...
Θέλετε μούγκα αγαπητοί μου...?? Μούγκα...!! Αλλα μούγκα σε όλα...!! Όχι μόνο όποτε μας βολεύει...
Δεν είναι γκρίνια μόνο όταν γκρινιάζεις για τον Σάντος... Είναι γκρίνια και όταν γκρινιάζεις για τον Σαλπιγγίδη...!! Δεν είναι γκρίνια μόνο όταν γκρινιάζεις για την απόκτηση Μούν... Είναι γκρίνια και όταν γκρινιάζεις και για την αξία του Τσιρίλο...
Μερικοί μας έχουν τρελάνει στις σοφιστίες...!! Μπαίνουν οι ίδοι άνθρωποι πχ στο topic του Σάντος και κράζουν αυτούς που διαφωνούν με τον προπονητή και μετά πάνε πάλι οι ΙΔΙΟΙ στο topic της Μεταγραφολογίας και λένε "μην τυχόν και μας φέρετε πίσω τον προδότη"...
Μπαίνουν οι ίδοι άνθρωποι πχ στο topic του Μούν και κράζουναυτούς που διαφωνούν με την απόκτησή του και μετά πάνε στο topic του Τσιρίλο και του Ιβιτς και λένε ρε Ζαγοράκη τι μας τους έφερες αυτούς τους αργούς και άχρηστους...??
Κύριοι και η γελοιότητα έχει τα όρια της... Και οι κωλοτούμπες έχουν τα όριά τους...
Θέλετε μούγκα αγαπητοί μου...?? Μούγκα...!! Αλλα μούγκα σε όλα...!! Όχι μόνο όποτε μας βολεύει...
Σε όποιο θέμα σας αρέσουν οι επιλογές του Ζαγοράκη φωνάζετε "μην κάνετε κριτική ξέρει ο πρόεδρος" και σε όποιο θέμα δεν σας αρέσουν οι επιλογές Ζαγοράκη φωνάζετε "τι μας τον έφερες αυτόν ρε Ζαγοράκη" ή "μην τυχόν και μας τον φέρεις εκείνον ρε Ζαγοράκη"...
Θέλετε να κάνουμε μούγκα...?? Να κάνουμε μούγκα... Θέλετε να κάνουμε κριτική...?? Να κάνουμε κριτική... Εγώ συμφωνώ σε όλα...
Όμως αυτό δεν υπάρχει...!! Όπου μας βολεύει μούγκα και όπου μας βολέυει ντεμέκ καλοπροαίρετη κριτική...!! Είναι γελοίο...
Υ.Γ. Και εσύ αγαπητέ συνδεσμίτη που έλεγες "στον αέρα της πόλης" πριν ενάμιση μήνα "καλύτερα να φύγει ο Θόδωρος αν είναι να κάνει κάτι τέτοιο" αναφερόμενος στην απόκτηση Σαλπιγγίδη μιας και οι γελοίες πληροφορίες σου δήθεν έφερναν τον Σαλπιγγίδη στον ΠΑΟΚ την τελευταία μέρα των μεταγραφών, που είσαι τώρα...?? Τι λες τώρα...?? Η κριτική σου ήταν καλοπροαίρετη...?? Οι υπόλοιποι να κάνουν μούγκα, εσύ...??
Εσύ να λες "να φύγει ο Θόδωρος αν είναι να μας φέρει το Σαπλιγγίδη"...?? Μήπως τώρα να φύγει και ο Βρύζας αν θελήσει να φέρει το Σαπλιγγίδη...??
Διαβάζω το παραπάνω κείμενο... Έχει αρκετά παραδείγματα και θα τα αναφέρω όλα μέσα σε μια παρένθεση γιατί έχει σημασία... Λοιπόν... Λένε κατηγορώντας (δικαίως λέω εγώ) τους γκρινιάρηδες τα παρακάτω (τα μεταφερουν σαν λογια των γκρινιάρηδων)...
"Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά ο Σάντος είναι καρκίνος και πρέπει να φύγει. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά το ΠΑΟΚ Travel είναι απάτη. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά ο Γκαγκάτσης δεν έχει δουλειά στον ΠΑΟΚ. Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά να μην ακουμπήσει κανείς τον Πάμπλο! Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί κανείς δεν κάνει παρατήρηση στον Πάμπλο για τις κόκκινες? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά τί τον κρατάει αυτόν τον Σέρτζιο τον ξεφτιλισμένο? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά πώς την είδε και ανέβασε τις τιμές των διαρκείας? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί τα έκανε πλακάκια με τον Κατσαρή? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά τι σόι πρωταθλητισμό κάνει η ομάδα φέτος? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί πήρε τον Μουν πάλι δώρο από τον βάζελο? Στηρίζω τον Ζαγοράκη, αλλά γιατί άφησε τον Μπακαγιόκο να φύγει?"
Αγαπητέ μου συντάκτη του παραπάνω κειμένου... Σ'ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες για να το γράψεις και να μας κάνεις μάθημα οπαδισμού... Το θεωρώ χρήσιμο, μιας και κάθε άποψη είναι χρήσιμη... Όμως ξέχασες ένα παράδειγμα...!! Μιας και σου περίσσευε χρόνος και έγραψες τόσα πολλά παραδείγματα, έπρεπε να γράψεις και το παράδειγμα της περίπτωσης Σαλπιγγίδη...!! Μιας και ο μέσος ΠΑΟΚτσής έλεγε "Θόδωρε κάνε ότι θες αλλά τον κοντό πρόδότη μην τυχόν και τον φέρεις στην Τούμπα"... Γιατί όπως υπονόησε στο άρθρο του και ο φίλος σας ο Κόλκας (που τόσο πολύ μοιάζουν τα άρθρα σας), υπήρχε πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να μας επισκεφτεί ένα κοντό αγόρι με ροξάκι στην μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού που έρχεται...
Θέλετε μούγκα αγαπητοί μου...?? Μούγκα...!! Αλλα μούγκα σε όλα...!! Όχι μόνο όποτε μας βολεύει...
Δεν είναι γκρίνια μόνο όταν γκρινιάζεις για τον Σάντος... Είναι γκρίνια και όταν γκρινιάζεις για τον Σαλπιγγίδη...!! Δεν είναι γκρίνια μόνο όταν γκρινιάζεις για την απόκτηση Μούν... Είναι γκρίνια και όταν γκρινιάζεις και για την αξία του Τσιρίλο...
Μερικοί μας έχουν τρελάνει στις σοφιστίες...!! Μπαίνουν οι ίδοι άνθρωποι πχ στο topic του Σάντος και κράζουν αυτούς που διαφωνούν με τον προπονητή και μετά πάνε πάλι οι ΙΔΙΟΙ στο topic της Μεταγραφολογίας και λένε "μην τυχόν και μας φέρετε πίσω τον προδότη"...
Μπαίνουν οι ίδοι άνθρωποι πχ στο topic του Μούν και κράζουναυτούς που διαφωνούν με την απόκτησή του και μετά πάνε στο topic του Τσιρίλο και του Ιβιτς και λένε ρε Ζαγοράκη τι μας τους έφερες αυτούς τους αργούς και άχρηστους...??
Κύριοι και η γελοιότητα έχει τα όρια της... Και οι κωλοτούμπες έχουν τα όριά τους...
Θέλετε μούγκα αγαπητοί μου...?? Μούγκα...!! Αλλα μούγκα σε όλα...!! Όχι μόνο όποτε μας βολεύει...
Σε όποιο θέμα σας αρέσουν οι επιλογές του Ζαγοράκη φωνάζετε "μην κάνετε κριτική ξέρει ο πρόεδρος" και σε όποιο θέμα δεν σας αρέσουν οι επιλογές Ζαγοράκη φωνάζετε "τι μας τον έφερες αυτόν ρε Ζαγοράκη" ή "μην τυχόν και μας τον φέρεις εκείνον ρε Ζαγοράκη"...
Θέλετε να κάνουμε μούγκα...?? Να κάνουμε μούγκα... Θέλετε να κάνουμε κριτική...?? Να κάνουμε κριτική... Εγώ συμφωνώ σε όλα...
Όμως αυτό δεν υπάρχει...!! Όπου μας βολεύει μούγκα και όπου μας βολέυει ντεμέκ καλοπροαίρετη κριτική...!! Είναι γελοίο...
Υ.Γ. Και εσύ αγαπητέ συνδεσμίτη που έλεγες "στον αέρα της πόλης" πριν ενάμιση μήνα "καλύτερα να φύγει ο Θόδωρος αν είναι να κάνει κάτι τέτοιο" αναφερόμενος στην απόκτηση Σαλπιγγίδη μιας και οι γελοίες πληροφορίες σου δήθεν έφερναν τον Σαλπιγγίδη στον ΠΑΟΚ την τελευταία μέρα των μεταγραφών, που είσαι τώρα...?? Τι λες τώρα...?? Η κριτική σου ήταν καλοπροαίρετη...?? Οι υπόλοιποι να κάνουν μούγκα, εσύ...??
Εσύ να λες "να φύγει ο Θόδωρος αν είναι να μας φέρει το Σαπλιγγίδη"...?? Μήπως τώρα να φύγει και ο Βρύζας αν θελήσει να φέρει το Σαπλιγγίδη...??
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Bγηκε λοιπον το πορισμα. Τον Θοδωρο τον εδιωξε ο κοσμος του ΠΑΟΚ. Περιμενοντας τον Θοδωρο να δωσει τις δικες του απαντησεις, οι οποιες ελπιζω να μην αργησουν παρα πολυ, γιατι ηδη σε μολις 4 ημερες εχει γινει συνωμοσιολογικός χαμος, θελω να παρατηρησω τα εξης.
1)Στα οσα χρονια παρακολουθω εγω τον ΠΑΟΚ, κανενας προεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν ειχε την στηριξη που απολαμβανε ο Θοδωρος επι 2,5 χρονια. Η λεγομενη γκρινια-μιρλα κτλ χτυπησε all time low σε οτι αφορα τα 20 τελευταια χρονια τουλαχιστον.
2)Υπαρχει μια ταση να μηδενιστει η αγορα διαρκειας και μετοχων ως εκφραση εμπρακτης στηριξης απεναντι στον ΠΑΟΚ του οποιου ηγούνταν ο Θοδωρος. Δικαιολογημενο αυτο μια και ως γνωστον ο ΠΑΟΚ ειχε και παλιοτερα 20,000 διαρκειας και ως γνωστοτερον το σολντ αουτ σε διαρκειας ειναι συχνο φαινομενο στο ελληνικο ποδοσφαιρο, αρα ο ΠΑΟΚτσης δεν εκανε τιποτα περισσοτερο απο το καθηκον του απεναντι στον ΠΑΟΚ..
3)Η απολυτη συμφωνια δειχνει εμπρακτη στηριξη. Η αγορα διαρκειας και μετοχων δειχνει ιδιοτελεια απο μερους του αγοραστη, ο οποιος αγοραζει μονο και μονο για να εχει το δικαιωμα να διαφωνει. Ενδιαφερουσα προσεγγιση. Χρησιμοποιει κατα βαση τους ραδιοφωνικους μαιντανους και την αστεια τους γλωσσα (“Εγω πλερωνω”) για να κρινει τους υπολοιπους, Δεν υποβαλλει ομως στον εαυτο της ενα ερωτημα: Αφου η οικονομικη συνεισφορα χωρις την απολυτη συμφωνια δεν ειναι καν στο ελαχιστο αρκετη, η απολυτη συμφωνια χωρις την οικονομικη συνεισφορα τι ειναι αληθεια?
4)Η γνωστη πρακτικη της συνομαδωσης : Σαντος, Κατσαρης, Γκαγκατσης, ΠΑΟΚ τραβελ,κτλ. Ολα αυτα μαζι εδιωξαν τον Θοδωρο. (Τροφη για σκεψη: Η πρωτη φορα που διαδοθηκε οτι ο Θοδωρος ειπε off the record, “Φευγω”, ηταν την επομενη του ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-1 στα πλει οφφ και αυτο το 0-1 ΔΕΝ ειχε να κανει με τον κοσμο του ΠΑΟΚ) Περαν του οτι αυτη η προσεγγιση συνομαδωνει ανθρωπους με τα πιο ετεροκλητα χαρακτηριστικα που μπορει να φανταστει κανεις, ειναι γνωστο και το που καταληγει: Iωσηφ Βησαριόνοβιτς Τζουγκασβίλι και αγιος ο Θεος.
5)Το σημειο 4) προωθειται ιδιαιτερα απο συγκεκριμενους δημοσιογραφους, οι οποιοι εμφανιζονται ως αλαζόνες ΠΑΟΚαρχες και ως γνωριζοντες τα πραγματα και οι οποιοι αντιμετωπιζουν τον απλο οπαδο του ΠΑΟΚ ως καποιον που τελει εν αγνοία και ο οποιος πρεπει να ακουει αυτους για να μαθαινει ολα οσα θα πρεπει να μαθει. Στα πλαισια της δικης σας σκεψης λοιπον κυριοι δημοσιογραφοι, σας απαντω οτι εσεις φαγατε τον Θοδωρο δημιουργωντας συνεχως προβληματα στην ομαδα: Θελατε να διωξετε συγκεκριμενους ποδοσφαιριστες του ΠΑΟΚ επειδη δεν τους γουσταρατε για τους χι-ψι λογους, αναφεροσασταν σε εμφανη δυσλειτουργια της ΠΑΕ επειδη συγκεκριμενος ποδοσφαιριστης του ΠΑΟΚ υπεγραψε ανανεωση συμβολαιου ενω οοοολο το προηγουμενο διαστημα εσεις μας ενημερωνατε οτι δημιουργει προβληματα στα αποδυτηρια και ειναι τελειωμενος, λεγατε οτι μονο ενα χωριο κανει ανανεωση συμβολαιου σε προπονητη απο το καλοκαιρι και τελικα ο Θοδωρος λιγες μερες μετα συμφωνουσε (προφορικα μεν, αλλα ο λογος του ειναι νομος) με τον Σαντος, παρουσιαζατε ως παικταραδες παικτες που απλως ειναι καλουτσικοι ενω αλλους που ειναι παικταραδες τους παρουσιαζατε ως βαρος για την ομαδα και ως υποψηφιους για μπουλο κτλ Αφου λοιπον εισαστε ετσι και χρεωνετε αοριστα τον κοσμο του ΠΑΟΚ με τη φυγη Ζαγορακη, ετσι ωστε να ακουμε εσας τους σοφους ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε οσα θα ελθουν στο μελλον (βλεπε πχ Γηπεδο), σας πουλαω και εγω τρελα και σας λεω ξανα: ΕΣΕΙΣ φαγατε τον Θοδωρο, αναμειγνυομενοι στα εσωτερικα των αποδυτηριων και κανοντας υποδειξεις, υποδειξεις που εκαναν τα αποδυτηρια μπαχαλο, με αναλογες συνεπειες στα αγωνιστικα και οικονομικα θεματα της ομαδας οπως και στην γκρινια απο τον κοσμο.
6)Τελικα ο κοσμος του ΠΑΟΚ σημερα τι ειναι? Μεγαλος μ@λ@κ@ς ή μεγαλος σκετο? Γιατι εχουμε μπερδευτει εδω περα. Τον Ιουνιο μας λεγατε οτι ειναι μεγαλος και τον Οκτωβριο οτι ειναι μ@λ@κ@ς (μεγαλος επισης) Η δικη μου απαντηση ειναι, τιποτε απο τα δυο. Ο σημερινος κοσμος του ΠΑΟΚ ειναι απο την μια ο αμεσος κληρονομος ενος προτερου μεγαλου κοσμου (που κατοικουσε σε μια πολυ πολυ διαφορετικη πολη αν θελουμε να μιλησουμε για τους Θεσσαλονικεις) και μιας καποτε ΜΕΓΑΛΗΣ ομαδας και απο την αλλη τελων εν αγαμια εδω και 24 χρονια. Απο την συνθεση αυτων των δυο προκυπτουν ενδιαφεροντα πραγματα. Πρωτον ο κοσμος του ΠΑΟΚ διατηρει ακομα οπαδικα χαρακτηριστικα που τον διαφοροποιουν σημαντικα απο τους αλλους κοσμους των αλλων ομαδων, οχι ομως τοσα, σε καμια περιπτωση, οσα παλιοτερα. Δευτερον αντιλαμβανεται, στο μεγαλο του μερος τουλαχιστον, οτι η σωτηρια της ομαδας εξαρταται απο τον ιδιον και οτι οι Αραβες Ιπποτες μας τελειωσαν. Τριτον αν δει οτι τα πραγματα πηγαινουν καλα γενναει εντος του την επιθυμια, σε μια σημαντικη μεριδα του τουλαχιστον, να τα δει να πηγαινουν ακομα καλυτερα οσο το δυνατον συντομοτερα γινεται, με συνεπεια διαφορα δυσσαρεστα γεγονοτα (σε οτι αφορα το τριτο σημειο, θυμηθείτε το “Φευγω” του Θοδωρου μετα το 0-1 με βαζελο). Θα ηθελα εδω ομως να αναφερω κατι γενικοτερο. Καθε επανασταση που παιρνει την εξουσια δεν εχει αμεσα μπροστα της καποιο λαμπερο μελλον και αυτο γιατι την δεσμευει ακομα πισθάγκωνα ο λογος στον οποιον οφειλει την υπαρξη της, τα σκατα του παρελθοντος δηλαδη. Και οχι απλως αυτο. Οι ιδιοι οι ανθρωποι που την κανουν, οι ιδιοι που μισουν αυτο το παρελθον, ειναι ταυτοχρονα σε μικροτερο ή μεγαλυτερο βαθμο, αλλα παντα σε σημαντικο αριθμο, φορεις της αποπνικτικης ατμοφαιρας που προηγηθηκε. Ειναι μια αργη και επιπονη διαδικασια η απαγκιστρωση απο το ρυπαρό παρελθον, γιατι τιποτα ισχυροτερο δεν υπαρχει απο την συνηθεια. Και για να γινει αυτη η απαγκιστρωση ολοκληρωτικη, η παρουσια μιας σταθερης και αταλαντευτης ηγεσιας που δεν θα κανει πισω σε τετοια ζητηματα νοοτροπιας, που θα συμβαλλει στην δημιουργια βασεων για μια νεα συνηθεια, κρινεται ως απαραιτητη. Φυσικα δεν ειναι θεμα ηγεσιας και μονο, αλλα διαλεκτικης σχεσης της με τον κοσμο που την στηριζει. Αυτο δεν παυει ομως να κανει, οχι μονο τον κοσμο, αλλα και την ηγεσια απαραιτητη. Και αυτο ειναι το παραπονο μου απο τον Θοδωρο. Αφησε αυτην την διαδικασια στην μεση. Τοσο ο ΠΑΟΚ σαν ομαδα, οσο και ο κοσμος του σαν νοοτροπια βαδιζαν θεωρω, σε γενικες γραμμες, προς την σωστη κατευθυνση, προς την δημιουγια μιας νεας συνηθειας. Ελπιζω ο Ζησης να συνεχισει απο εκει που σταματησε ο Θοδωρος, αν και ειναι δυσκολο. Ισως να ειμαστε αναγκασμενοι σαν ΠΑΟΚ, ειδικα αν ψαχνουμε για μαγισσες και δεν αντιληφθουμε γρηγορα ολοι μας την δυσκολια του εγχειρηματος που εγινε και γινεται στον ΠΑΟΚ, να κανουμε μερικα βηματα προς τα πισω ωστε να μπορεσουμε να παρουμε φόρα για να παμε και παλι μπροστα.
1)Στα οσα χρονια παρακολουθω εγω τον ΠΑΟΚ, κανενας προεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν ειχε την στηριξη που απολαμβανε ο Θοδωρος επι 2,5 χρονια. Η λεγομενη γκρινια-μιρλα κτλ χτυπησε all time low σε οτι αφορα τα 20 τελευταια χρονια τουλαχιστον.
2)Υπαρχει μια ταση να μηδενιστει η αγορα διαρκειας και μετοχων ως εκφραση εμπρακτης στηριξης απεναντι στον ΠΑΟΚ του οποιου ηγούνταν ο Θοδωρος. Δικαιολογημενο αυτο μια και ως γνωστον ο ΠΑΟΚ ειχε και παλιοτερα 20,000 διαρκειας και ως γνωστοτερον το σολντ αουτ σε διαρκειας ειναι συχνο φαινομενο στο ελληνικο ποδοσφαιρο, αρα ο ΠΑΟΚτσης δεν εκανε τιποτα περισσοτερο απο το καθηκον του απεναντι στον ΠΑΟΚ..
3)Η απολυτη συμφωνια δειχνει εμπρακτη στηριξη. Η αγορα διαρκειας και μετοχων δειχνει ιδιοτελεια απο μερους του αγοραστη, ο οποιος αγοραζει μονο και μονο για να εχει το δικαιωμα να διαφωνει. Ενδιαφερουσα προσεγγιση. Χρησιμοποιει κατα βαση τους ραδιοφωνικους μαιντανους και την αστεια τους γλωσσα (“Εγω πλερωνω”) για να κρινει τους υπολοιπους, Δεν υποβαλλει ομως στον εαυτο της ενα ερωτημα: Αφου η οικονομικη συνεισφορα χωρις την απολυτη συμφωνια δεν ειναι καν στο ελαχιστο αρκετη, η απολυτη συμφωνια χωρις την οικονομικη συνεισφορα τι ειναι αληθεια?
4)Η γνωστη πρακτικη της συνομαδωσης : Σαντος, Κατσαρης, Γκαγκατσης, ΠΑΟΚ τραβελ,κτλ. Ολα αυτα μαζι εδιωξαν τον Θοδωρο. (Τροφη για σκεψη: Η πρωτη φορα που διαδοθηκε οτι ο Θοδωρος ειπε off the record, “Φευγω”, ηταν την επομενη του ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-1 στα πλει οφφ και αυτο το 0-1 ΔΕΝ ειχε να κανει με τον κοσμο του ΠΑΟΚ) Περαν του οτι αυτη η προσεγγιση συνομαδωνει ανθρωπους με τα πιο ετεροκλητα χαρακτηριστικα που μπορει να φανταστει κανεις, ειναι γνωστο και το που καταληγει: Iωσηφ Βησαριόνοβιτς Τζουγκασβίλι και αγιος ο Θεος.
5)Το σημειο 4) προωθειται ιδιαιτερα απο συγκεκριμενους δημοσιογραφους, οι οποιοι εμφανιζονται ως αλαζόνες ΠΑΟΚαρχες και ως γνωριζοντες τα πραγματα και οι οποιοι αντιμετωπιζουν τον απλο οπαδο του ΠΑΟΚ ως καποιον που τελει εν αγνοία και ο οποιος πρεπει να ακουει αυτους για να μαθαινει ολα οσα θα πρεπει να μαθει. Στα πλαισια της δικης σας σκεψης λοιπον κυριοι δημοσιογραφοι, σας απαντω οτι εσεις φαγατε τον Θοδωρο δημιουργωντας συνεχως προβληματα στην ομαδα: Θελατε να διωξετε συγκεκριμενους ποδοσφαιριστες του ΠΑΟΚ επειδη δεν τους γουσταρατε για τους χι-ψι λογους, αναφεροσασταν σε εμφανη δυσλειτουργια της ΠΑΕ επειδη συγκεκριμενος ποδοσφαιριστης του ΠΑΟΚ υπεγραψε ανανεωση συμβολαιου ενω οοοολο το προηγουμενο διαστημα εσεις μας ενημερωνατε οτι δημιουργει προβληματα στα αποδυτηρια και ειναι τελειωμενος, λεγατε οτι μονο ενα χωριο κανει ανανεωση συμβολαιου σε προπονητη απο το καλοκαιρι και τελικα ο Θοδωρος λιγες μερες μετα συμφωνουσε (προφορικα μεν, αλλα ο λογος του ειναι νομος) με τον Σαντος, παρουσιαζατε ως παικταραδες παικτες που απλως ειναι καλουτσικοι ενω αλλους που ειναι παικταραδες τους παρουσιαζατε ως βαρος για την ομαδα και ως υποψηφιους για μπουλο κτλ Αφου λοιπον εισαστε ετσι και χρεωνετε αοριστα τον κοσμο του ΠΑΟΚ με τη φυγη Ζαγορακη, ετσι ωστε να ακουμε εσας τους σοφους ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε οσα θα ελθουν στο μελλον (βλεπε πχ Γηπεδο), σας πουλαω και εγω τρελα και σας λεω ξανα: ΕΣΕΙΣ φαγατε τον Θοδωρο, αναμειγνυομενοι στα εσωτερικα των αποδυτηριων και κανοντας υποδειξεις, υποδειξεις που εκαναν τα αποδυτηρια μπαχαλο, με αναλογες συνεπειες στα αγωνιστικα και οικονομικα θεματα της ομαδας οπως και στην γκρινια απο τον κοσμο.
6)Τελικα ο κοσμος του ΠΑΟΚ σημερα τι ειναι? Μεγαλος μ@λ@κ@ς ή μεγαλος σκετο? Γιατι εχουμε μπερδευτει εδω περα. Τον Ιουνιο μας λεγατε οτι ειναι μεγαλος και τον Οκτωβριο οτι ειναι μ@λ@κ@ς (μεγαλος επισης) Η δικη μου απαντηση ειναι, τιποτε απο τα δυο. Ο σημερινος κοσμος του ΠΑΟΚ ειναι απο την μια ο αμεσος κληρονομος ενος προτερου μεγαλου κοσμου (που κατοικουσε σε μια πολυ πολυ διαφορετικη πολη αν θελουμε να μιλησουμε για τους Θεσσαλονικεις) και μιας καποτε ΜΕΓΑΛΗΣ ομαδας και απο την αλλη τελων εν αγαμια εδω και 24 χρονια. Απο την συνθεση αυτων των δυο προκυπτουν ενδιαφεροντα πραγματα. Πρωτον ο κοσμος του ΠΑΟΚ διατηρει ακομα οπαδικα χαρακτηριστικα που τον διαφοροποιουν σημαντικα απο τους αλλους κοσμους των αλλων ομαδων, οχι ομως τοσα, σε καμια περιπτωση, οσα παλιοτερα. Δευτερον αντιλαμβανεται, στο μεγαλο του μερος τουλαχιστον, οτι η σωτηρια της ομαδας εξαρταται απο τον ιδιον και οτι οι Αραβες Ιπποτες μας τελειωσαν. Τριτον αν δει οτι τα πραγματα πηγαινουν καλα γενναει εντος του την επιθυμια, σε μια σημαντικη μεριδα του τουλαχιστον, να τα δει να πηγαινουν ακομα καλυτερα οσο το δυνατον συντομοτερα γινεται, με συνεπεια διαφορα δυσσαρεστα γεγονοτα (σε οτι αφορα το τριτο σημειο, θυμηθείτε το “Φευγω” του Θοδωρου μετα το 0-1 με βαζελο). Θα ηθελα εδω ομως να αναφερω κατι γενικοτερο. Καθε επανασταση που παιρνει την εξουσια δεν εχει αμεσα μπροστα της καποιο λαμπερο μελλον και αυτο γιατι την δεσμευει ακομα πισθάγκωνα ο λογος στον οποιον οφειλει την υπαρξη της, τα σκατα του παρελθοντος δηλαδη. Και οχι απλως αυτο. Οι ιδιοι οι ανθρωποι που την κανουν, οι ιδιοι που μισουν αυτο το παρελθον, ειναι ταυτοχρονα σε μικροτερο ή μεγαλυτερο βαθμο, αλλα παντα σε σημαντικο αριθμο, φορεις της αποπνικτικης ατμοφαιρας που προηγηθηκε. Ειναι μια αργη και επιπονη διαδικασια η απαγκιστρωση απο το ρυπαρό παρελθον, γιατι τιποτα ισχυροτερο δεν υπαρχει απο την συνηθεια. Και για να γινει αυτη η απαγκιστρωση ολοκληρωτικη, η παρουσια μιας σταθερης και αταλαντευτης ηγεσιας που δεν θα κανει πισω σε τετοια ζητηματα νοοτροπιας, που θα συμβαλλει στην δημιουργια βασεων για μια νεα συνηθεια, κρινεται ως απαραιτητη. Φυσικα δεν ειναι θεμα ηγεσιας και μονο, αλλα διαλεκτικης σχεσης της με τον κοσμο που την στηριζει. Αυτο δεν παυει ομως να κανει, οχι μονο τον κοσμο, αλλα και την ηγεσια απαραιτητη. Και αυτο ειναι το παραπονο μου απο τον Θοδωρο. Αφησε αυτην την διαδικασια στην μεση. Τοσο ο ΠΑΟΚ σαν ομαδα, οσο και ο κοσμος του σαν νοοτροπια βαδιζαν θεωρω, σε γενικες γραμμες, προς την σωστη κατευθυνση, προς την δημιουγια μιας νεας συνηθειας. Ελπιζω ο Ζησης να συνεχισει απο εκει που σταματησε ο Θοδωρος, αν και ειναι δυσκολο. Ισως να ειμαστε αναγκασμενοι σαν ΠΑΟΚ, ειδικα αν ψαχνουμε για μαγισσες και δεν αντιληφθουμε γρηγορα ολοι μας την δυσκολια του εγχειρηματος που εγινε και γινεται στον ΠΑΟΚ, να κανουμε μερικα βηματα προς τα πισω ωστε να μπορεσουμε να παρουμε φόρα για να παμε και παλι μπροστα.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ως είθισται, το κείμενο του Ούγγρου μπαλαδόρου είναι κόσμημα έκφρασης, διάρθρωσης και οξυδέρκειας.
Μπείτε στον κόπο όλοι να το διαβάσετε προσεκτικά μέχρι τέλους.
Μπείτε στον κόπο όλοι να το διαβάσετε προσεκτικά μέχρι τέλους.