Τελειωσαν τα νουμερα,βγαινει καινουργια φανελα σε λιγο,εκει θα εχει στοκ.Retzi έγραψε:Μπηκα σημερα να παραγγειλω απο το ηλεκτρονικο καταστημα και αρκετα νουμερα δεν ειναι διαθεσιμα. Στην μπουτικ εχει νουμερα ξερουμε? Εχει παει καποιος? Τελικα τα διαρκειας βγαινουν Δευτερα?
Διαρκειας ετσι ακουγεται -επιτελους- Δευτερα..Οτι μαθαινω,γραφω.