Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Στο Ζήση Βρύζα θα προταθεί η θέση του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση Ζαγοράκη. Το χρονικό της παραίτησης του επί τριετία διοικητικού ηγέτη του Δικεφάλου.
Σχετικά links
* Superleague - Π.Α.Ο.Κ.
Παραιτήθηκε ο Ζαγοράκης
Ο Θόδωρος Ζαγοράκης ήταν στο Άγιο Όρος από την Τετάρτη το πρωί. Επέστρεψε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Θεσσαλονίκη. Αμέσως πήγε στην Τούμπα και συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο ανακοίνωσε στους συνεργάτες του ότι αποφάσισε να παραιτηθεί οριστικά και αμετάκλητα.
Ζήτησε ταυτόχρονα από τους συνεργάτες του στη διοίκηση να παραμείνουν για να μην πάει στράφι μια μεγάλη προσπάθεια 2,5 χρόνων που έγινε στον ΠΑΟΚ. Επέμεινε σ' αυτό.
Όταν του απάντησαν οι συνεργάτες του ότι θα μείνουν, έφυγε από την Τούμπα χωρίς να πει άλλη κουβέντα. Το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο συνέχισε την συνεδρίαση και όλοι συμφώνησαν ότι καλύτερη επιλογή για την θέση του νέου προέδρου είναι ο Ζήσης Βρύζας.
Την Παρασκευή στις 12 μ.μ. θα συγκληθεί εκ νέου το διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο θα κληθεί και ο Βρύζας για να του προταθεί η θέση του προέδρου. Οι πληροφορίες λένε ότι κατ' αρχήν είναι θετικός.
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 52038.html
Σχετικά links
* Superleague - Π.Α.Ο.Κ.
Παραιτήθηκε ο Ζαγοράκης
Ο Θόδωρος Ζαγοράκης ήταν στο Άγιο Όρος από την Τετάρτη το πρωί. Επέστρεψε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Θεσσαλονίκη. Αμέσως πήγε στην Τούμπα και συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο ανακοίνωσε στους συνεργάτες του ότι αποφάσισε να παραιτηθεί οριστικά και αμετάκλητα.
Ζήτησε ταυτόχρονα από τους συνεργάτες του στη διοίκηση να παραμείνουν για να μην πάει στράφι μια μεγάλη προσπάθεια 2,5 χρόνων που έγινε στον ΠΑΟΚ. Επέμεινε σ' αυτό.
Όταν του απάντησαν οι συνεργάτες του ότι θα μείνουν, έφυγε από την Τούμπα χωρίς να πει άλλη κουβέντα. Το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο συνέχισε την συνεδρίαση και όλοι συμφώνησαν ότι καλύτερη επιλογή για την θέση του νέου προέδρου είναι ο Ζήσης Βρύζας.
Την Παρασκευή στις 12 μ.μ. θα συγκληθεί εκ νέου το διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο θα κληθεί και ο Βρύζας για να του προταθεί η θέση του προέδρου. Οι πληροφορίες λένε ότι κατ' αρχήν είναι θετικός.
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 52038.html
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
1) Φαινεται οτι το οραμα του για την ομαδα αρχισε να φθειρει..........
2) Φαινεται οτι ο πολεμος για Σαντος, για PAOK TRAVEL, και ιστοριες τον έθιξαν..........
3) Δεν ηθελε να στηλιτευτει το ονομα του στην ιστορία με αφορμη των χθεσινων γεγονότων..........
2) Φαινεται οτι ο πολεμος για Σαντος, για PAOK TRAVEL, και ιστοριες τον έθιξαν..........
3) Δεν ηθελε να στηλιτευτει το ονομα του στην ιστορία με αφορμη των χθεσινων γεγονότων..........
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δηλαδη συμφωνα με αυτο οι "ανωτερες δυναμεις" ειναι 20 καθυστερημενα μαστουρια?Lord_GayrosSlayer έγραψε:Από χθες, οι συνεργάτες του, ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Θανάσης Κατσαρής, φίλοι, συγγενείς, οπαδοί και φίλαθλοι, προσπαθούν να τον μεταπείσουν.
http://www.novasports.gr/soccer/anation ... aid=190210
Δηλαδή η παραίτηση μαγειρευόταν από χθες σύμφωνα με αυτούς??
Θα τρελαθω....
Θα μας πει καποιος τι σκατα γινεται???
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
+4....Hideguti έγραψε: Εγω σε ευχαριστω που με εκανες τουλαχιστον να ονειρευτω την πιθανοτητα υπαρξης ενος ΠΑΟΚ οπως τον ονειρευομουν απο μικρο παιδι.
ΥΓ1: O Καστανης μολις ειπε οτι πιθανοτατα αναλαμβανει ο Ζησης.
ΥΓ2:Οποιοσδηποτε πρασινος κωλοχοντρος επιχειρησει να ανακατευθει στην επομενη μερα του ΠΑΟΚ ελπιζω να βρει απεναντι του συσσωμο τον λαο του ΠΑΟΚ και να μην φαει κουτοχορτο ο λαος του ΠΑΟΚ για μια ακομα φορα.
ΘΟΔΩΡΑ χρωστας εξηγηση και το ξερεις....και γρηγορα (αυτο δεν το ξερεις αλλα στο λεω να το μαθεις)
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Λοιπόν θα είναι θαύμα αν μέχρι αύριο το μεσημέρι δεν έχω πάθει κάνα καρδιακό και εγκεφαλικό επεισόδιο..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
+ όσα θες.angelos4a έγραψε:Ρε πούστη που είναι τα καθίκια που έκραζαν?
Να βγούνε αν έχουν τα αρχίδια κ να συνεχίσουν την ανοδική μας πορεία...Ανάξιοι είμαστε.
Στον τόπο του κανένας δεν άγιασε.
Δεν έγραφα για πολὐ καιρό από την γκρίνια. Γνώμη ἐλεγε ο άλλος.
Σκατά στα μούτρα μας τώρα.
Ο άνθρωπος που ένωσε τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ κατά 99,9%
He's gone!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
μ'αρέσει πάντως που θέλουμε εξηγήσεις, ενώ έχουμε ήδη γράψει ένα σωρό μόνοι μας...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αμα ητανε ο λογος που παρετηθηκε πρωσοπικος η οικογενιακος να το ελεγε ξεκαθαρα φτανουνε οι μαλακιες!
εγω εγορασα διαρκειας και μετοχες επιδη ητανε ο ζαγορακης και ηξερα οτι ειναι τιμιος και θα προσπαθηση για το καλο της ομαδας.Τωρα θα περιμενο εξελειξεις τις επομενες μερες να δω πιος θα εκλεγη προεδρος, αν ειναι κανένας βιολιδης και μαλακιες εγω απο την επομενη μερα πουλαω το διαρκειας οπιος ενδιαφερεται.εχω αγανηκτηση δεν μπορω αλλο μια τα αγωνιστικα μια μας λεει φεφφγω μια μενω αισιχτιρ ολοι σας αποφασιστε τι θελετε.Κυριε ζαγορακη δεν αφηνεις ετσι ενα συλογο ουρτε καν στην μεση του προταθληματος, αιντε τωρα διοξτε και τον σαντος
να διαλισουμε οτι φτιαξαμε ολα αυτα τα χρονια.
εγω εγορασα διαρκειας και μετοχες επιδη ητανε ο ζαγορακης και ηξερα οτι ειναι τιμιος και θα προσπαθηση για το καλο της ομαδας.Τωρα θα περιμενο εξελειξεις τις επομενες μερες να δω πιος θα εκλεγη προεδρος, αν ειναι κανένας βιολιδης και μαλακιες εγω απο την επομενη μερα πουλαω το διαρκειας οπιος ενδιαφερεται.εχω αγανηκτηση δεν μπορω αλλο μια τα αγωνιστικα μια μας λεει φεφφγω μια μενω αισιχτιρ ολοι σας αποφασιστε τι θελετε.Κυριε ζαγορακη δεν αφηνεις ετσι ενα συλογο ουρτε καν στην μεση του προταθληματος, αιντε τωρα διοξτε και τον σαντος
να διαλισουμε οτι φτιαξαμε ολα αυτα τα χρονια.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
όταν καίγεσαι από τον χυλό φυσάς κ το γιαούρτι...interad έγραψε:μ'αρέσει πάντως που θέλουμε εξηγήσεις, ενώ έχουμε ήδη γράψει ένα σωρό μόνοι μας...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
βρυζας και μαλακιες τωρα αντε πατε ολοι σπιτια σας ρε ζυση σε παω , εισουν παχταιρας , βοηθας με καλες μεταγραφες την ομαδα την εμψυχωνης , αλλα για προεδρος δεν κανεις ! αν δεν ερτθει καποιος επηχηριματιας χαιρι δεν θα δουμε ρε παιδια σορρυ αλλα αφτη ειναι η αληθεια!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
παιδια δεν ξερω τι να πω...πριν λιγο τ εμαθα κ επαθα σοκ!ετσι που ειμαι τωρα δυο λεξεις μονο μπορω να πω...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ η πρωτη που θα του ελεγα αν τον ειχα μπροστα μου και η δευτερη ΓΙΑΤΙ?
υγ:ελπιζω ο επομενος προεδρος να ειναι ο ζησης κ ν εχει την ιδια στηριξη που ειχε και ο τεο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ η πρωτη που θα του ελεγα αν τον ειχα μπροστα μου και η δευτερη ΓΙΑΤΙ?
υγ:ελπιζω ο επομενος προεδρος να ειναι ο ζησης κ ν εχει την ιδια στηριξη που ειχε και ο τεο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Thanos4 την Πέμ 08 Οκτ 2009, 19:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
novito έγραψε:Άμα είσαι ΠΑΟΚ για τον Ζαγοράκη και τον χ Ζαγοράκη τι να σε πω...
Δεν πιστευω ότι ο αδερφός εννοούσε αυτό αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει ηγετική μορφή κ μπορούσε να δραστηριοποιήσει πιο ανενεργά μέλη.Απλά αρκετοί τον εμπιστευόντουσαν παραπάνω από άλλους προέδρους.(κατανοητό πιστευω.)
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
συνεχίζουμε ρε κανονικά με ή χωρίς ζαγοράκη...ο ζαγοράκης μπορεί να ήταν η αφορμή...
το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω....
το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω....