Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

μέχρι τις 7-10-2009 θεωρούσαμε πως ΠΑΟΚ είναι ο λαός του...
να δούμε αν ισχύσει....γιατί διαφορετικά θα γίνει ο ΠΑΟΚ του γουμενο-παγώνη...και κάθε γουμενο-παγώνη...
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Fantomas »

Ανώτερες Δυνάμεις
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kotsos »

Ψυχραιμία-Συσπείρωση-Στήριξη

Είναι πολύ δύσκολες οι ώρες, όσο αδύνατο και να ακούγεται ο πανικός πρέπει να αποκλειστεί από τη συμπεριφορά μας. Επειδή θεωρώ αδιανόητο να κρεμάσει ο Θόδωρος την ομάδα, πιστεύω πως η απόφαση είχε ήδη ληφθεί μετα το ματς με τον ολυμπιακό (σε συνδυασμό με τον αποκλεισμό από την Ευρώπη) και απλώς περίμενε να φτιάξει κάπως το κλίμα, να υπάρξει χρόνος ανασύνταξης (10 μέρες μέχρι το επόμενο ματς) αλλά και να προετοιμάσει τη διάδοχη κατάσταση. Μακάρι να μην αποχωρήσει και το υπόλοιπο διοικητικό σχήμα, όχι γιατί προκειται για υπερανθρώπους αλλά γιατί είναι μια δεμένη και λειτουργική ομάδα.

Ο Ζήσης αυτή τη στιγμη είναι η βέλτιστη λυση, καθώς μπορεί να σηκώσει στις πλάτες του το μεγάλο ειδικό βάρος του συλλόγου.

Εκνευριστική αλλά απαραίτητη αναμονή και υπομονή.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Lord »

Αδερφέ η ενασχόληση μας θεωρώ πως θα εξαρτηθεί άμεσα από τον άνθρωπο που θα αναλάβει την προεδρία..
Αν πχ αναλάβει ο Ζήσης θεωρώ(και ελπίζω) ότι η στήριξη θα συνεχίσει να υφίσταται..
Αν αναλάβει κάποιος άλλος πχ Βιολίδης θεωρώ πως στην αρχή(ή και πάντα) θα υπάρχει μία δυσπιστία..

ΥΓ Κάπου διάβασα ότι γίνονται προσπάθειες για να μεταπείσουν τον Ζαγόρ ..
Αν βρω το άρθρο θα το παραθέσω..
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ioanmits »

Είμαι πολύ στεναχωρημένος και σοκαρισμένος που δεν μπορώ να γράψω πολλά... έπρεπε να μείνει να βγάλει τη χρονιά τουλάχιστον.. φαινόταν τον τελευταίο καιρό ότι θα έφευγε...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που ένωσε τη μεγάλη μάζα των οπαδών του ΠΑΟΚ μετά από χρόνια και μας έκανε, εμάς τους μεγαλύτερους, να ονειρευτούμε ξανά... Μεγάλη συνεισφορά στα οικονομικά και στη διοίκηση, γεγονός που έκανε πλέον τον ΠΑΟΚ ελκυστικό και αξιόπιστο...
Θοδωρή, δεν με αποσχολούν οι λόγοι της παραίτησής σου.... θέλω να πιστεύω ότι ως μεγάλος ηγέτης θα φροντίσεις να συνεχιστεί αυτό το μεγάλο έργο...
angelos4a
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιουν 2008, 13:26

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από angelos4a »

Ρε πούστη που είναι τα καθίκια που έκραζαν?
Να βγούνε αν έχουν τα αρχίδια κ να συνεχίσουν την ανοδική μας πορεία...Ανάξιοι είμαστε.
Στον τόπο του κανένας δεν άγιασε.
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από interad »

2 ΖΩΕΣ ΠΑΟΚ !!!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Lord »

Από χθες, οι συνεργάτες του, ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Θανάσης Κατσαρής, φίλοι, συγγενείς, οπαδοί και φίλαθλοι, προσπαθούν να τον μεταπείσουν.


http://www.novasports.gr/soccer/anation ... aid=190210

Δηλαδή η παραίτηση μαγειρευόταν από χθες σύμφωνα με αυτούς??
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thrix »

Ευτυχώς δεν είναι λόγοι υγείας.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Σε λίγο θα είναι λόγοι δικής μας υγείας.
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eliask »

Τελικα έχουν να κανουν και με τα χθεσινα................

Πολλά συγχαρητηρια σε ολους τους εκφραστες των χθεσινων γεγονοτων................
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Petm »

Θα ήθελα να μάθω ποιοι είναι οι λόγοι γιατί η παραφιλολογία που είδη έχει ξεκινήσει μονο κακό θα κάνει. πολύ καkο μάλιστα.

ο καθένας κάπου θα πάει το μυαλό του. Επειδή δε πιστεύω ότι είναι ένας μονος λόγος αλλα πολλοί λόγοι που όλοι συνεισφέρουν από λίγο θα ήθελα να μάθω αν και ποσο ρολο έπαιξε

1) η κυβέρνηση πρώην και νυν και οι παρατρεχάμενοι
2) η κριτική που του ασκήθηκε σχεδόν για κάθε απόφαση του
3) η προστασία τις οικογενειας του
4) αν το έκανε επειδή δεν ήθελε να γίνει ντέμης (όσον αφορά τα χτεσινά επεισόδια)(?)
5) το ότι αναλαμβάνει τις ευθύνες του για τις επιλογές που οδήγησαν στην οποια αγωνιστική και διοικητική πορεία είχαμε τα τελευταία δυόμισι χρονια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Πέμ 08 Οκτ 2009, 19:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

να προσθεσω στους πιθανους λογους του petm και αλλον εναν
6) ο σαντος. μηπως εφυγε γιατι ηθελε να παρει πισω την προφορικη συμφωνια αλλα δεν ηθελε να φανει οτι δεν κραταει τον λογο του?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

Απογοήτευση και λύπη αισθάνομαι γιατί για άλλη μια φορά οι μαύρες δυνάμεις που κατατρέχουν το σύλλογο χρόνια τώρα κέρδισαν....Λυπάμαι αφάνταστα! Δεν μπορώ να το πιστέψω. Απο την άλλη, πιστεύω ότι έχουν μπει οι βάσεις για να έχει συνέχεια το έργο του Τεό. Ειδικά αν αναλάβει ο Ζήσης. Οσα πετύχαμε δεν αλλάζουν προς το χειρότερο εάν εμείς τα προστατέψουμε! Και θα το κάνουμε! Δεν φοβάμαι το αύριο! Λυπάμαι για το Θόδωρο, αλλά δεν φοβάμαι! Τώρα πρέπει να ενωθούμε ακόμα περισσότερο από πριν! Και να σταθούμε δίπλα στην ομάδα με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας μας! Κι όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, είμαι αισιόδοξος! Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω!
Ήταν φανερό εδώ και μήνες ότι ο Θόδωρος είχε φτάσει στα όριά του. Δεν είναι όλοι φτιαγμένοι για προεδριλίκια εφ' όρου ζωής! Τι να κάνουμε...

Θόδωρε σε ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου για το ΤΑΞΙΔΙ που ξεκίνησες μαζί μας! Και σου δίνω το λόγο μου, ότι θα δώσω και την τελευταία ικμάδα της ψυχής μου για να φτάσουμε στον προορισμό μας και με το νέο καπετάνιο που θα αναλάβει. Γιατί ο ΠΑΟΚ είναι πάνω από σένα κι από μένα. Υπήρχε πριν από μας και θα υπάρχει μετά από εμάς!

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΟΔΩΡΕ!

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ, ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!

ΖΗΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από interad »

PRAKTORINOS έγραψε:Σε λίγο θα είναι λόγοι δικής μας υγείας.


+ όσα θες...


αρχίσαμε τα Ζηρεμηστικά...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”