Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Πω πω μαγκες αν ερθει ο εστογιανοφ στις πλευρες θα ειμαστε απιστευτοι!!! ΚΕγω σημερα διαβασα οτι ο καμπορα ενοχληθηκε απο αλλη ομαδα... χμμμμμ
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από fox 4 »

Tσέζαρεκ δαγκωτό!!!
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Kαι γω μεσα για τσεζαρεκ. Καθε χρονο κ καλυτερος ειναι κ το καλοκαιρι τελειωνει το συμβολαιο κ ο αστερασ φενεται οτι δεν θα του δωσει πανω απο 300.000 που θελει κ μπορει να βρει αλλου αυτα τα λεφτα χαρη κ στην χρονια που κανει
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

ανδρεας τατος απο ατρομητο.
Θρασυς πιτσιρικας(1989) αριστεροποδαρο οχταρι.
τεχνιτης και τσαμπουκας.

οποιος εχει δει φετος ατρομητο ξεχωριζει σαν τη μυγα μες στο γαλα.
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Twigg Gary της ομαδας Shamrock Rovers 21 γκολ σε 28 παιχνιδια...και ειναι 25 χρονων Contract until: 31.12.2009
Market value: 100.000 €
παρτε μια ιδεα http://www.youtube.com/watch?v=xRYzDeIC ... re=related εδω εκανε χαρντ-τρικ
ΖΗΣΗ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

Εδω http://www.fifa.com/u20worldcup/index.html κοιτάει αυτή τη στιγμή παίκτες-ταλέντα ο ολυμπιακος.
Καλόν ειναι κάποια στιγμή τέτοιες διοργανώσεις να τις έχουμε σε μεγάλη προτεραιότητα στο τμήμα σκάουτινγκ.
Μπορεις να βρεις ακατέργαστα διαμάντια σε πολυ καλες τιμές.
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

fox 4 έγραψε:Tσέζαρεκ δαγκωτό!!!
μακαρι να τον παρουμε, πολυ καλο παιχτακι και εκτελεστης. Βρυζα ασε τα ταξιδια... τσιμπα εστογιανοφ, τσεζαρεκ και εισαι τζετ..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Φοβάμαι ότι θα πέσουμε κι εμείς στη λούμπα που λέει: "Θέλεις η ομάδα να βγάζει γκολ; Πάρε επιθετικό"! Ο Ολυμπιακός έχει δώσει ένα σκασμό λεφτά για τον Ντιόγκο, έχει δώσει κάποια μύρια για τον Derbyshire και ακόμη ψάχνεται για μεγάλο όνομα!
Η ομάδα θεωρώ ότι δεν έχει ανάγκη από έναν ακόμη επιθετικό (ούτως ή άλλως δεν μπορεί με τα λεφτά που διαθέτει να πάρει επιθετικό α' κλάσεως, που της λείπει).
Το ποδόσφαιρο παίζεται από 11 παίκτες και το πρώτο μας μέλημα πρέπει να είναι η άνετη κυκλοφορία της μπάλας από την άμυνα έως την τελική πάσα (assist) που θα καταλήξει στο εύκολο γκολ. Στα παιχνίδια που έχω δει φέτος αυτή η κυκλοφορία ήταν πολύ δυσχερής.
Επομένως θεωρώ ότι η ομάδα πονάει στο σέντερ μπακ που θα βγάζει τη μπάλα από την άμυνα (libero), όπου ο Τσιρίλο μέχρι τώρα αποδείχθηκε λίγος και στο χάφ που θα δώσει την assist, όπου κανείς εκ των μη αμυντικών χαφ (Σορλέν, Φωτάκης και Ivic) δεν μπορεί να δώσει τη λύση. Βέβαια η assist δεν εξαρτάται μόνο από τον παίκτη που θα την δώσει, αλλά ΚΑΙ από τον παίκτη που θα την δεχθεί. Πρέπει δηλαδή να υπάρχει κίνηση από τους επιθετικούς που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει, στα περισσότερα παιχνίδια τουλάχιστον. Αν ήταν να δώσω λεφτά για παίκτη θα τα έδινα για τον assistman, αν υπάρχει τέτοιος σε λογική - για τον ΠΑΟΚ - τιμή.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Αντε ρε, για πείτε τώρα που αναλαμβάνει πρόεδρος ο Ζήσης..
Ολο το καλοκαίρι λέγαμε χαμηλά την μπάλα και ήρεμα και οι περισσότεροι ονειρεύονταν παικταράδες, αλλά ξεχνούσαν το βασικότερο. Οτι ουδέν μονιμότερον του παρόντος. (Οπου παρόν, διορθώστε και κάντε το παρελθόν!)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

«Βλέπουν» Τζιμπούρ στον «δικέφαλο του Βορρά»;

Την περίπτωση του Ραφίκ Τζιμπούρ φαίνεται ότι εξετάζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, για την ενίσχυση της επιθετικής τους γραμμής. Μπορεί τις τελευταίες ημέρες το κλίμα στα διοικητικά της ΠΑΕ να μην είναι το καλύτερο δυνατό, η ενεργοποίηση του Ζήση Βρύζα όμως στην προεδρία του συλλόγου φέρνει ηρεμία και, φυσικά, ανοίγει την όρεξη για το… μέλλον.

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=109845

Τι λέτε για αυτόν εδώ??
Καλός παίχτης,αλλά σκατά χαρακτήρας...
Μάλλον για παπά το κόβω..

ΥΓ Εν αναμονή ανοίγματος τόπικ μεταγραφολογίας ας χρησιμοποιήσουμε αυτό..
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

παπας μαλλον
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Χρηματα για να τον παρουμε που θα βρουμε?Η μηπως θα μας τον δωσει τσαμπα?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Σενερ φορ ή περιφεριακος?? Τι ακριβως ειναι??Γκολ βαζει?? Η Μουσλιμοβιτς ειναι σ αυτον τον τομεα??
Άβαταρ μέλους
GORGINOC4
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:02

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από GORGINOC4 »

gate4mitsos έγραψε:Χρηματα για να τον παρουμε που θα βρουμε?Η μηπως θα μας τον δωσει τσαμπα?
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από diniko80 »

ανταλλαγη με παπαζογλου????? λεω εγω τωρα ο αδαης :| :| :| :|
γλιτωνουνε 450.000 φορτωνομαστε 450.000 (600χιλ συμβ ραφικ-150χιλ συμβ.σακη)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”