Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κανενα δακρυ για την εθνικη μανατζερ, Αττικης και περιχωρων. Οταν πας να κλεψεις την προκριση και οχι να την παρεις, οταν παιζεις αμυνα ακομα και στην επιθεση, δεν μπορεις να περιμενεις την τυχη να σε γλιτωνει.
Θαυμασαμε το μεγαλειο του αρχηγου της εθνικης που πρεπει να ειχε 5 σωστες πασες ολο το ματς, και πρεπει να εχασε κατοχη μεσα σε 2 δευτερολεπτα ισα με 15 φορες. Σκοτωμενα σουτ πανω σε αμυντικους αντι να σπασει την μπαλα, πραγματικος ηγετης. Δεν νοειται να πηγαινεις σε do or die ματς με την μιση ενδεκαδα εκτος αγωνιστικου ρυθμου οταν δεν παιζουν ουτε στους συλλογους οι παιχτες και να εχεις 3 αναγκαστικες αλλαγες. Γελαει ο κοσμος με τον θιασο.
Καταλαβε κανεις γιατι μπηκε αλλαγη ο Ρετσος sto 106'? Ή μηπως ηταν για να εχει συμβολη στην τεραστια εθνικη επιτυχια μιας πιθανης προκρισης αλλος ενας που πρεπει να βγει βιτρινα?
Εχεις επιθετικο με 23 γκολ σε 26 ματς στην Ολλανδια που τον κοιταει η μιση Ευρωπη, εχεις Δουβικα που παει καλα σε Λα Λιγκα, και μου ξεκινας τον Φωταρα που οπως ειπε ο σπικερ "τρεχει παντου", και βαζεις αλλαγη καποιον Γιακουμακη. Ναι.
Θαυμασαμε το μεγαλειο του αρχηγου της εθνικης που πρεπει να ειχε 5 σωστες πασες ολο το ματς, και πρεπει να εχασε κατοχη μεσα σε 2 δευτερολεπτα ισα με 15 φορες. Σκοτωμενα σουτ πανω σε αμυντικους αντι να σπασει την μπαλα, πραγματικος ηγετης. Δεν νοειται να πηγαινεις σε do or die ματς με την μιση ενδεκαδα εκτος αγωνιστικου ρυθμου οταν δεν παιζουν ουτε στους συλλογους οι παιχτες και να εχεις 3 αναγκαστικες αλλαγες. Γελαει ο κοσμος με τον θιασο.
Καταλαβε κανεις γιατι μπηκε αλλαγη ο Ρετσος sto 106'? Ή μηπως ηταν για να εχει συμβολη στην τεραστια εθνικη επιτυχια μιας πιθανης προκρισης αλλος ενας που πρεπει να βγει βιτρινα?
Εχεις επιθετικο με 23 γκολ σε 26 ματς στην Ολλανδια που τον κοιταει η μιση Ευρωπη, εχεις Δουβικα που παει καλα σε Λα Λιγκα, και μου ξεκινας τον Φωταρα που οπως ειπε ο σπικερ "τρεχει παντου", και βαζεις αλλαγη καποιον Γιακουμακη. Ναι.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
χρειάστηκε μια διαδικασία πεναλτυ για να βγάλει ο Ελληνας όλη του την σκατοψυχιά και να την ακουμπήσει στις πλάτες του Μπακασέτα και του Γιακουμάκη.. Έτσι γράφει πάνω πάνω το πορτοκαλί σάιτ . Και δεν είναι φυσικά από ρεπόρτερ ομάδας το αρθρο,όπως θα μπορούσε να γράφει Ο Κοκλας π.χ, αλλά άποψη του σάιτ.
Για την σκατοψυχιά που έβγαλε ο άλλος παίζοντας θέατρο για να αποβληθεί αντίπαλος, εν δυνάμει συμπαίκτης του στην εθνική τίποτα ε; εεε αρχηγάρα;
Για την σκατοψυχιά που έβγαλε ο άλλος παίζοντας θέατρο για να αποβληθεί αντίπαλος, εν δυνάμει συμπαίκτης του στην εθνική τίποτα ε; εεε αρχηγάρα;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τον μπουλο οι θεατρινοι και οι βουτηχτες απο την εθνικη.
Ειδικα αυτοι που συνδυαζουν και τα δυο.
Ειδικα αυτοι που συνδυαζουν και τα δυο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4799
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μα ρε Χωρικέ μην πας μακριά. Σκέψου αν σήμερα είχαμε προκριθεί εμείς στα πέναλτι, ο γνωστός πορτοκαλόβλακας τί θα έγραφε για τον Μπακατσέλο. Τώρα ξαφνικά μην ακουμπάτε τους παίκτες! Μπα! Δεν ήξερα να τους χειροκροτήσω που αποκλείστηκαν με 1 τελική, από την Γεωργία! Από τη Γεωργία! Περιμένετε έναν Ντέλια να σας ξελασπώσει. Μου πήρε ο άλλος τον χατζηγιοβάννη και άφησε εκτός τον Τζόλη. Άντε καβαληθείτε ρε!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η εκάστοτε Εθνική ομάδα εκπροσωπεί ένα κράτος. Πολλές φορές μέσα απο μια εθνική ομάδα ποδοσφαίρου μπορείς να ανακαλύψεις ή να κατανοήσεις την κουλτούρα ενός λαού.
Έτσι και η δική μας ,αντιπροσωπεύει την κουλτούρα μας , την νοοτροπία μας.
Βλέποντας τη θλίβεσαι , προσωπικά στεναχωριέμαι γιατί ήθελα να είμαι περήφανος για αυτή.
Να μην μιλήσω καν για την εθνική ομάδα του μπάσκετ...
Δυστυχώς πληρώνουμε σε κάθε έκφανση της ζωής μας το έλλειμα παιδείας , εκπαίδευσης , των αξιών και αρχών που διέπουν το ελληνικό κατεστημένο.
Νιώθεις παντού την αναξιοκρατία, την αδικία , τη ζήλια , το φθόνο , το μίσος , την απαξίωση , την έλλειψη ηθικής , ντροπής , σεβασμού.
Βλέποντας χθες τον αγώνα , μέσα μου πλημμύρισαν συναισθήματα αγανάκτησης, ταπείνωσης και στεναχώριας.
Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην παρακολουθήσω τον αγώνα για όλους τους παραπάνω λόγους αλλά δυστυχώς η αγάπη μου για την πατρίδα με λύγισε. Το μετάνιωσα .
Κανένας ποδοσφαιριστής δεν μου φταίει!!!
Εύχομαι να βρεθεί ένας Ιβαν Σαββίδης να αλλάξει την κατάσταση και στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου όπως έκανε με το ελληνικό πρωτάθλημα.
Έτσι και η δική μας ,αντιπροσωπεύει την κουλτούρα μας , την νοοτροπία μας.
Βλέποντας τη θλίβεσαι , προσωπικά στεναχωριέμαι γιατί ήθελα να είμαι περήφανος για αυτή.
Να μην μιλήσω καν για την εθνική ομάδα του μπάσκετ...
Δυστυχώς πληρώνουμε σε κάθε έκφανση της ζωής μας το έλλειμα παιδείας , εκπαίδευσης , των αξιών και αρχών που διέπουν το ελληνικό κατεστημένο.
Νιώθεις παντού την αναξιοκρατία, την αδικία , τη ζήλια , το φθόνο , το μίσος , την απαξίωση , την έλλειψη ηθικής , ντροπής , σεβασμού.
Βλέποντας χθες τον αγώνα , μέσα μου πλημμύρισαν συναισθήματα αγανάκτησης, ταπείνωσης και στεναχώριας.
Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην παρακολουθήσω τον αγώνα για όλους τους παραπάνω λόγους αλλά δυστυχώς η αγάπη μου για την πατρίδα με λύγισε. Το μετάνιωσα .
Κανένας ποδοσφαιριστής δεν μου φταίει!!!
Εύχομαι να βρεθεί ένας Ιβαν Σαββίδης να αλλάξει την κατάσταση και στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου όπως έκανε με το ελληνικό πρωτάθλημα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Απο την μια πλευρα μετα το 60 εχεις Ροτα-Μασουρα και απο την αλλη εχεις Τσιμικα-Ντελια.
Η εντολη που δινεις (απο οτι φανηκε) ηταν το 80% των επιθεσεων να γινει απο την πλευρα Ροτα-Μασουρα. Λογικο μοιαζει ε;
Αν δεν ηταν εντολη και ηταν επιλογη του....10αριου μας να παιζει ολο απο δεξια, μην φοβασαι ρε αχωνευτε Βλακασετα. Δεν θα παθεις τιποτα αν δωσεις την μπαλα και στον μικρο. Δεν θα σε ξεφτιλισει περισοτερο απο οτι ηδη το εχει κανει στις αναμετρησεις των ομαδων σας.
Η εντολη που δινεις (απο οτι φανηκε) ηταν το 80% των επιθεσεων να γινει απο την πλευρα Ροτα-Μασουρα. Λογικο μοιαζει ε;
Αν δεν ηταν εντολη και ηταν επιλογη του....10αριου μας να παιζει ολο απο δεξια, μην φοβασαι ρε αχωνευτε Βλακασετα. Δεν θα παθεις τιποτα αν δωσεις την μπαλα και στον μικρο. Δεν θα σε ξεφτιλισει περισοτερο απο οτι ηδη το εχει κανει στις αναμετρησεις των ομαδων σας.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Φήμες λένε ότι μετά τον Poyet θα αναλάβει ο Ivan.
(Jovanovic)
(Jovanovic)
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η Εθνικη Αθηνων-Μυκονου και περιχωρων δεν εκανε τιποτα παραπανω απ'αυτο που κανει εδω και χρονια..
Δλδ Τιποτα,Ναδα..
Δλδ Τιποτα,Ναδα..
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Να πάρει πρώτα εναν κανονικό προπονητή και ύστερα μιλάμε...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54428
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Είχαν 2-3, τους έδιωξαν επειδή δεν έπαιρναν χαρτάκι.
Του Santos δεν του πλήρωσαν ούτε τα αεροπορικά.
Του Santos δεν του πλήρωσαν ούτε τα αεροπορικά.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
van rooy έγραψε:Η εκάστοτε Εθνική ομάδα εκπροσωπεί ένα κράτος. Πολλές φορές μέσα απο μια εθνική ομάδα ποδοσφαίρου μπορείς να ανακαλύψεις ή να κατανοήσεις την κουλτούρα ενός λαού.
Έτσι και η δική μας ,αντιπροσωπεύει την κουλτούρα μας , την νοοτροπία μας.
Βλέποντας τη θλίβεσαι , προσωπικά στεναχωριέμαι γιατί ήθελα να είμαι περήφανος για αυτή.
Να μην μιλήσω καν για την εθνική ομάδα του μπάσκετ...
Δυστυχώς πληρώνουμε σε κάθε έκφανση της ζωής μας το έλλειμα παιδείας , εκπαίδευσης , των αξιών και αρχών που διέπουν το ελληνικό κατεστημένο.
Νιώθεις παντού την αναξιοκρατία, την αδικία , τη ζήλια , το φθόνο , το μίσος , την απαξίωση , την έλλειψη ηθικής , ντροπής , σεβασμού.
Βλέποντας χθες τον αγώνα , μέσα μου πλημμύρισαν συναισθήματα αγανάκτησης, ταπείνωσης και στεναχώριας.
Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην παρακολουθήσω τον αγώνα για όλους τους παραπάνω λόγους αλλά δυστυχώς η αγάπη μου για την πατρίδα με λύγισε. Το μετάνιωσα .
Κανένας ποδοσφαιριστής δεν μου φταίει!!!
Εύχομαι να βρεθεί ένας Ιβαν Σαββίδης να αλλάξει την κατάσταση και στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου όπως έκανε με το ελληνικό πρωτάθλημα.
Εκφραζεις οτι νιωθω, πολυ καλυτερα απ'οτι θα το εξεφραζα εγω...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
burbu
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Και ο Ρότα την είδε Ρομπέρτο Κάρλος αντί να πασάρει στο ύψος του πέναλτι στον ντελια που ήταν αμαρκαριστος,πόσες φορές ζητούσε ο ντελιας μπάλα που είχε χώρο στην πλευρά του και προτιμούσαν να την γυρίσουν στα σέντερ Μπακnunies4 έγραψε:Απο την μια πλευρα μετα το 60 εχεις Ροτα-Μασουρα και απο την αλλη εχεις Τσιμικα-Ντελια.
Η εντολη που δινεις (απο οτι φανηκε) ηταν το 80% των επιθεσεων να γινει απο την πλευρα Ροτα-Μασουρα. Λογικο μοιαζει ε;
Αν δεν ηταν εντολη και ηταν επιλογη του....10αριου μας να παιζει ολο απο δεξια, μην φοβασαι ρε αχωνευτε Βλακασετα. Δεν θα παθεις τιποτα αν δωσεις την μπαλα και στον μικρο. Δεν θα σε ξεφτιλισει περισοτερο απο οτι ηδη το εχει κανει στις αναμετρησεις των ομαδων σας.