Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
renegade
Δημοσιεύσεις: 19463
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

pgetsos έγραψε:Εντελώς άδικο για όλα τα σημερινά παιδιά να μιλάτε για εθνική Μυκόνου. Η Εθνική είναι ξανά ομάδα μετά από πολλά χρόνια, και φαίνεται και στο πως παίζει γενικά, και στο πως πανηγυρίζουν οι παίχτες, και τις δηλώσεις και όλα.

Επίσης ο Ροτα μια χαρά παίχτης είναι και μια χαρά έπαιξε και σήμερα, ειδικά αμυντικά
Η εθνική δεν είναι τίποτα άλλο από ένα παραμάγαζο τριών manager και τριών κολομάδων.
Ότι ακριβώς ισχύει κ στην ελληνική κοινωνία , κυριαρχεί και στα πέριξ της εθνικής ποδοσφαίρου... Αναξιοκρατία, βύσματα, αδικίες και πολλά άλλα.
Είναι λογικό να παθαίνει αυτά που παθαίνει όσο έχει απλά ρόλο ως merchandise shop.
Είναι δυνατόν να είναι εκτός εθνικής παίκτες όπως ο δουβικας,ο τζολης,ο βαγιανιδης κ να είναι αντί αυτών οι χατζηγιοβανης, Γιακουμάκης?
Είναι δυνατόν να παίζει ο ρέτσος που δεν μπορεί να μπει σε ευθείαν με άλλους τρεις ούτε σε παρέλαση?
Είναι δυνατόν να μην ξεκινάει ενδεκάδα από τον πιο ακριβό παίκτη που έχει φτάσει αισίως τα 27 γκολ τη φετινή σεζόν και τον θέλει η μισή ευρώπη?

Αυτή η εθνική έχει μετά το 2004 το καλύτερο υλικό που είχαμε ποτέ , ακόμα και αν στα χαφ έχουμε έλλειψη ποιοτητας. Αλλά ακόμα και έτσι οι Γαλανόπουλος,Αλεξανδρόπουλος,Κουρμπελης,μανταλος δεν είναι κακοί παίκτες... όχι τουλάχιστον τόσο κακοί.

Μπροστά η Ελλάδα δεν είχε ποτέ τόσους καλούς παίκτες μαζεμένους.
Αυτό όμως που λείπει είναι είτε μία όμοσπονδία που θα προστατεύσει την ομάδα , είτε ένας προπονητής ανάλογου αναστήματος με Ρεχάγκελ και σάντος πού θα παίρνει τα χαρτιά που τον δίνουν και θα τα βάζει στον κώλο τους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Τετ 27 Μαρ 2024, 00:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Tolaros »

Μέχρι να πάρουν ξανά προπονητή Ρεχάγκελ ή Σάντος που θα γράφει τα χαρτάκια της ΕΠΟ στα @@ του δεν έχει νόημα να ασχολείται κάποιος με την εθνική Ελλάδος
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Taseos »

Τι κρίμα. Δεν θα έχει τζάμπα διακοπές το καλοκαίρι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Θα συμφψνησω με τον φιλο παραπανω...
Η εθνικη ειναι μια ομαδα 3-4 μεγαλομανατζερς που προωθουν τους παικτες τους και δινουν χαρτακι στον προπονητη που και αυτος πελατης τους ειναι...
Αποτελειται απο ρουφιανους και γλειφτες τυπου Τζαβελλα και χαζοθεατρινους τυπου Μπακασετα και σια...
Παντα οι καλυτεροι παικτες ειναι αυτοι που δεν παιξανε, αλλα δεν ειμσταν λιγοι που λεγαμε δεν ειναι δυνατον αυτη η εθνικη να μην ξεκιναει απο τον Ντελια,να μην καλειται ο Δουβικας,ο Βαγιανιδης και να παιζει συστηματικα προκλητικα ο Μανταλος και ο Ροτα....
Καλα να παθουμε μπας και βαλουμε μυαλο...
Επισης δεν μου αρεσε καθολου που πριν τα ματς οι διεθνεις κανανε παζαρια για το πριμ που θα παρουνε λες και αμα περνουσανε η ομοσπονδια δεν θα τους εδινε....Τωρα θα πληρωσουνε προστιμο για την αποτυχια η εστω θα δωσουν απο την τσεπη τους το εισητηριο που πληρωσε ο απλος κοσμος για να τους στηριξει???μαλλον οχι πρεπει να κανουνε και διακοπες στη μΥκονο βλεπεις το καλοκαιρι...
Ας πανε να παρουνε τωρα εναν μεγαλο σοβαρο προπονητη και να να χτιστει η ομαδα απο την αρχη πανω στους νεους και κατι τζαβελλες και μανταλοι να παρουνε δρομο οριστικα...
Θα ταιριαζε ο Δωνης για να φτιαξει μια ομαδα με στηριζομενος σε νεους ισως και ο Γιοβανοβιτς
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10004
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Мир »

Καθηστε να αναλάβει την εθνική ο Παμπλο και θα καθαρίσει τον στάβλο του Αυγεία.
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από akis_1987 »

Δε μπορώ να καταλάβω πως μια ομάδα με αρχηγό τον "Φαπασετα" θα μπορέσει να πετύχει. Ο τύπος έδειξε το ήθος και το ποιόν του με τον Τάισον, και δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό.

Χρειάζονται ριζικές αλλαγές και πάνω απ' όλα αξιοκρατία.
Αλλά νταξ, δε θα χάσουμε και τον ύπνο μας.

ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ. :opaokara:
burbu

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από burbu »

Το μόνο που ελπίζω είναι ο ντελιας να μην άκουγε τι του έλεγε ο μανταλος
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6604
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Που πας ρε φουκαρα προπονητακο με τους Κασετες, τους Πελκες κ τους Γιακουμακηδες?
Αντε τωρα στην ανεργια
Αποκλειστηκαμε απο το μεγαθηριο της Γεωργιας

Για τον Πελκα κ οτι ειναι αορατος οταν καιει η μπαλα, τα εχω πει κ γινομαι κακος
Για τον παικταρα Τζολη π κανει στο Ντισελντορφ φοβερη χρονια αλλα στην εθνικη δεν τον βαζει, τι να πω?
Για τον Κουλιε π τον ξεχναει συνεχεια για να παιζουν τα ποδοσφαιρικα κατσικια?
Ε, ωραια, καλα να παθει κ καλα να παθουμε ως εθνικη

Ενας Ντελιας στο 60' δεν φερνει την ανοιξη, επειδη τον θυμηθηκε σημερα, 5 μερες πριν το ταμειο ανεργιας του, ο αστειος στον παγκο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πρόωρος αποκλεισμός για την Εθνική Τσιτσιφάπ.

ΠΑΟΚ ΕΣΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από van rooy »

renegade έγραψε:
pgetsos έγραψε:Εντελώς άδικο για όλα τα σημερινά παιδιά να μιλάτε για εθνική Μυκόνου. Η Εθνική είναι ξανά ομάδα μετά από πολλά χρόνια, και φαίνεται και στο πως παίζει γενικά, και στο πως πανηγυρίζουν οι παίχτες, και τις δηλώσεις και όλα.

Επίσης ο Ροτα μια χαρά παίχτης είναι και μια χαρά έπαιξε και σήμερα, ειδικά αμυντικά
Η εθνική δεν είναι τίποτα άλλο από ένα παραμάγαζο τριών manager και τριών κολομάδων.
Ότι ακριβώς ισχύει κ στην ελληνική κοινωνία , κυριαρχεί και στα πέριξ της εθνικής ποδοσφαίρου... Αναξιοκρατία, βύσματα, αδικίες και πολλά άλλα.
Είναι λογικό να παθαίνει αυτά που παθαίνει όσο έχει απλά ρόλο ως merchandise shop.
Είναι δυνατόν να είναι εκτός εθνικής παίκτες όπως ο δουβικας,ο τζολης,ο βαγιανιδης κ να είναι αντί αυτών οι χατζηγιοβανης, Γιακουμάκης?
Είναι δυνατόν να παίζει ο ρέτσος που δεν μπορεί να μπει σε ευθείαν με άλλους τρεις ούτε σε παρέλαση?
Είναι δυνατόν να μην ξεκινάει ενδεκάδα από τον πιο ακριβό παίκτη που έχει φτάσει αισίως τα 27 γκολ τη φετινή σεζόν και τον θέλει η μισή ευρώπη?

Αυτή η εθνική έχει μετά το 2004 το καλύτερο υλικό που είχαμε ποτέ , ακόμα και αν στα χαφ έχουμε έλλειψη ποιοτητας. Αλλά ακόμα και έτσι οι Γαλανόπουλος,Αλεξανδρόπουλος,Κουρμπελης,μανταλος δεν είναι κακοί παίκτες... όχι τουλάχιστον τόσο κακοί.

Μπροστά η Ελλάδα δεν είχε ποτέ τόσους καλούς παίκτες μαζεμένους.
Αυτό όμως που λείπει είναι είτε μία όμοσπονδία που θα προστατεύσει την ομάδα , είτε ένας προπονητής ανάλογου αναστήματος με Ρεχάγκελ και σάντος πού θα παίρνει τα χαρτιά που τον δίνουν και θα τα βάζει στον κώλο τους
Έτσι ακριβώς!!!

Τόσα χρόνια τρώμε στη μάπα όλα τα λιμά που προωθούν μέσω συμφερόντων...

Δεν ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ μιας χώρας να διοικείται απο τέτοια μικροσυμφέροντα!

Κρίμα.
Άβαταρ μέλους
Minority4
Δημοσιεύσεις: 3183
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2018, 10:42

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Minority4 »

Υπάρχει κάπου μια δήλωση του αρχηγού αυτής της ομάδας, για την αποτυχία, να ζητήσει συγγνώμη, να δώσει κουράγιο ξερω γω...κάτι.
Μπά ε ;

Κάποιες σκόρπιες σκέψεις :
- Τι είναι αυτό που εξυπηρετεί την κάθε ομάδα με την κάποια ποιότητα, να αφήνει 120 λεπτά παιχνιδιού στην τύχη της ρουλέτας των πεναλτι ;
- Το άγχος και το βάρος έφερε την φοβική αντιμετώπιση του προπονητή εξ'αρχής, όπως και αρκετών παικτών που έκαναν ότι να ναι.
- Ουτε μια τρίχα από τα μεζεα του Ρεχάγκελ και του Σάντος στο ψυχολογικό κομμάτι.
- Κεντρικά χαφ αυτή η εθνική θα κάνει χρόνια να δει δυστυχώς.
- Ενας φορ που έπαιζε απλά μπροστά και έκανε τον χαμάλη γιατί κανένας από πίσω δεν είχε την ενέργεια να υποστηρίξει, μεγάλες μπάλες στο πουθενά.
- Ακυρες σέντρες των μπακ απέναντι σε τρια στόπερ.
- Μπήκε ο Ντέλιας και είδαμε καμια κάθετη...
- Ενταση, ενέργεια, μέχρι να μπει Σιώπης και Ντέλιας ως ένα βαθμό, ανύπαρκτα στοιχεία.
- Επιλογή Γιακουμάκη αντί Παυλίδη...
- Πεναλτι Μπακασέτα : οχι δεν θα σε διάβαζε τερματοφύλακας όταν ρίχνεις όλα στο κλασικό σημείο και είσαι ο νουμερο ένα εκτελεστής.

Τεσπα, παταγώδης αποτυχία, ευτυχώς υπάρχουν νέα παιδιά, εκτός των αμυντικών χαφ, που θα δείξουν μια ποιότητα στο προσεχές μέλλον.
Grigorios_PAOK
Δημοσιεύσεις: 1605
Εγγραφή: Τρί 27 Αύγ 2019, 02:01

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Grigorios_PAOK »

Μπαρκαρούτσος έγραψε:Πρόωρος αποκλεισμός για την Εθνική Τσιτσιφάπ.

ΠΑΟΚ ΕΣΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
Να που μια φορά συμφωνούμε!!
Adamandad
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Τρί 30 Ιαν 2024, 09:37

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Adamandad »

Μεγάλη αποτυχία της εθνικής Αττικής. Παιδιά προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα να στεναχωρηθώ όταν έχασε το πέναλτι ο Μπακαβλάκας.
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από loukas karadimos »

οταν πας σε τετοιο παιχνιδι χωρις ντελια τζολη και φορτουνη καλα να παθεις

καλυτερα και για μας να εχουμε τα παιδια μας συγκεντρωμενα στις υποχρεωσεις τους

ΠΑΟΚ ΕΣΥ ΕΣΥ Γ**** ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”