Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Στα σοβαρα τι να πουμε ρε παιδια που απο την βασικη εντεκαδα, στο συλλογικο επιπεδο οι 7 ειναι οριακα παικτες ροτεισον;

Δεν γινεται να κατεβαινεις να παιξεις do or die παιχνιδι με ανετοιμους παικτες. Για κανα καζακσταν καλοι ειναι χατζηδιακος μπαλντοκ κουρμπελης μανταλος

Ο πελκας καλος χρυσος τον αγαπαμε αλλα εχει να παιξει μπαλα 2 μηνες, οπου και παλι δεν ηταν βασικος. Με ποια λογικη ειναι πανω στην ιεραρχια απο τον ντελια η τον τερμα φορμαρισμενο τζολη;

Και επιτελους ας τελειωσει το παραμυθι του ηγετη μπακασετα που σημερα που εκαιγε η μπαλα δεν ειχε μιση θετικη ενεργεια

Αλλα σιγα να μη
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ιάσονας »

pgetsos έγραψε: Επίσης ο Ροτα μια χαρά παίχτης είναι και μια χαρά έπαιξε και σήμερα, ειδικά αμυντικά
Ειναι ο ροτα μια χαρα παικτης σοβαρα τωρα ή τρολαρεις;
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Ιάσονας έγραψε:
pgetsos έγραψε: Επίσης ο Ροτα μια χαρά παίχτης είναι και μια χαρά έπαιξε και σήμερα, ειδικά αμυντικά
Ειναι ο ροτα μια χαρα παικτης σοβαρα τωρα ή τρολαρεις;
Κανονικα.. δεν επρεπε να υπαρχει κουβεντα, βασικος ο βαγιαννιδης, μπακ απ ροτα. Τωρα εχασε καποια ματς με τον βαζελο πχ δεν επαιξε με αρη και γαυρο.

Αλλα εδω βασικος ειναι ο μπαλντοκ που εχει 800’ στη σεφιλντ , εκ των οποιων μονο τα 135’ μεσα στο 2024..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από pgetsos »

Σοβαροτατα
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από proedros »

Ο Πογιετ έχει δικαιολογηθεί και έχει πει ότι θα πήγαινε με αυτούς που ξεκίνησε…Αν μείνει όμως στην εθνική, δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για χρησιμοποίηση Κουρμπελη , Μπουχαλακη, Ζέκα κλπ. Η ενδεκάδα θα πρέπει να ξεκινάει από Κωνσταντέλια , Κουλιεράκη , Τζολη, Ιωαννιδη...Στα δεξιά μπακ μόνο ο Κωτσιρας υπάρχει και ο Βαγιαννιδης άρα δεν έχουμε αξιόλογες επιλογές…Ο Μάνταλος θα πρέπει να αποσυρθεί ή τουλάχιστον να περιοριστεί ο χρόνος του..αλλά και εκεί δεν έχουμε πολλές επιλογές …γι αυτό και ο Μπακασετας θα ειναι στο ρόστερ τουλάχιστον για τα επόμενα 3 χρόνια…
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από episimos73 »

proedros έγραψε:
papwolf έγραψε:Όσο οι ΠΟΚίτες θα έχουν παραμάγαζο τους την εθνική αυτά τα χάλια θα βλέπουμε. Μπροστά σε αυτά τα ταγάρια που έπαιξαν σήμερα, Ντέλιας, Κούλιε, Τζίμας, Τσιγγάρας είναι γκαλάκτικος.
Εδώ φίλε μου , Τζιμας και Τσιγγάρας δεν παίζουν στον ΠΑΟΚ , πως θα παίξουν εθνική;;
Γιατί ο Ζεκα και ο Μπαλντοκ παίζουν περισσότερο;
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3562
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

Ο Ρότα σήμερα το πάλεψε αρκετά και πιστεύω αν είχαν αλλάξει θέση Ντέλιας με Μασούρα, θα είχαμε σκοράρει.
Ο Μάνταλος, όσο σαν χώρα δεν έχουμε χαφ, θα πρέπει να παίζει στο 8.
Ο Μπακασέτας αρνητικός πρωταγωνιστής σήμερα. Δεν ξέρω πως έχει δημιουργηθεί το προφίλ του ηγέτη.
Επίσης ο Τσιμίκας παίζει να μην είχε μισή σωστή ενέργεια επιθετικά.
Στο τέλος της ημέρας πιστεύω πληρώνουμε την έλλειψη νορμάλ χαφ και τις τραγικές επιλογές στην επίθεση.
Το να βάζεις Γιακουμάκη, ενώ έχεις Παυλίδη στον πάγκο, τραγικό και στοίχισε φυσικά. Δείχνει ότι δεν έχεις διάθεση να δημιουργήσεις στην επίθεση και ότι απλά ελπίζεις σε καμία γιόμα ή στημένη φάση.
Το να έχεις στον πάγκο το αιώνιο ταλέντο, βασικά ούτε καν ταλέντο Χατζηγιοβάννη αντί του Τζόλη, ήταν ποδοσφαιρικό έγκλημα και τιμωρήθηκε αναλόγως. Το ότι ο Τζαβέλας είναι ακόμα στις κλήσεις, μόνο ως αστείο το εκλαμβάνω.
Ο Πογέτ κατάφερε να συμμαζέψει λίγο την ομάδα, αλλά δημιούργησε πολλά ερωτήματα με τις κλήσεις του.
Ελπίζω να έρθει ένα; σοβαρός προπονητής με ένα κανονικό ποδοσφαρικό πλάνο.
Κάπου είχα διαβάσει ότι υπάρχουν σκέψεις για Γιοβανοβιτς. Θα ήταν μια τίμια επιλογή, αν πάει πάλι η ΕΠΟ σε κάτι low budget.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ettien26 »

Κωνσταντέλιας - Φουρτούνης θα πρέπει να είναι βασικοί σ' αυτήν τη εθνική.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από vs40 »

Ο Γιακουμακης είναι πιο ακίνδυνος και από το Σαματα. Πολύ άκυρη επιλογή και δε μιλάω για το χαμένο πέναλτι φυσικά. Έχει πιο ποιοτικές λύσεις. Εμένα μου αρέσει πολύ ο Δουβικας που τον ήθελα και πολύ στον ΠΑΟΚ πριν φύγει.

Η ομάδα αυτή αν παιξει με Τζολη αριστερά και δεκάρι τον Ντελια, θα δούμε μεγάλα πράγματα. Ο Μπακασετας μπορεί και στο 8 να προσφέρει. Κρίμα σήμερα που αποκλεστηκαμε δίχως να απειληθουμε και διχως ρίσκα. Από την άλλη θεωρώ εγκληματική αδικία να παίζεις μόνο παιχνίδι την πρόκριση στην έδρα του αντιπάλου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Τρί 26 Μαρ 2024, 23:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από gika »

Εντεκάδα χωρίς Κουλιερακη, Φορτούνη, Τζολη δεν νοείται. Και ο Κωνσταντελιας έπρεπε να μπει γύρω στο 65, όχι για την παράταση. Όπως και ο Δουβικας. Κρίμα γιατί ήταν ευκαιρία για τα παιδιά μας.
Άβαταρ μέλους
cartman
Δημοσιεύσεις: 893
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2016, 20:24

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από cartman »

Ο μπακασετας εκτός από ένα πολύ καλό και δυνατό σουτ και το θράσος να το δοκιμάσει 400 φορές, δεν έχει τίποτε άλλο στο παιχνίδι του. Ακόμα και ο κυπελοκουβαλητης Μανταλος έχει κουβάλησα μπάλας και μοίρασα παιχνιδιού απλά είναι ψυχικά λίγος (κότα). Καλά για Φορτουνη δεν το συζητώ, τους κατουράει όλους απλά δεν μαρκάρει και τα χρόνια χαιδεματος στον γαβρο τον έχουν κάνει ντιβα

Στάλθηκε από το V2205 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από vs40 »

Πάντως ως υλικό είναι πολύ άτυχο αυτό που έχει συμβεί στην εθνική : έχουμε πολλούς αμυντικούς, έχουμε πάρα πολλά δεκάρια, εχουμε νορμαλ εξτρεμ, εχουμε αρκετές επιλογές στα φορ και στο τέρμα. Χαφ δεν έχουμε καθόλου, οταν η εθνική του 2004 δεν ηξερε ποιον να πρωτοβαλει στα χαφ. Ουτε καν καλεσε τον Ζηκο. Όλοι ανεξαιρέτως είναι πολύ μέτριοι παίκτες. Ίσως κάποιος Κ. Αμυντικός να γίνονταν 6αρι; Ο Κουλιερακης από το 6 ξεκίνησε την καριέρα του. Δε λέω για ΠΑΟΚ, αλλά για εθνική. Το επίπεδο των χαφ μας είναι μέχρι τον ρουλη δυστυχώς. Για καμία ομάδα του τοπ4.
Maximos1926
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ 2024, 21:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Maximos1926 »

Ettien26 έγραψε:Κωνσταντέλιας - Φουρτούνης θα πρέπει να είναι βασικοί σ' αυτήν τη εθνική.
Απαραιτήτως! Αλλά οι cm's σου είναι για Sunday league
Miles
Δημοσιεύσεις: 9208
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Miles »

papwolf έγραψε:Εντωμεταξύ στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου ο Πρίντεζης ρώτησε το Νταμπίζα αν αυτή η ομάδα έχει ελπίδες να καταφέρει κάτι καλό στην Γερμανία (είχε σίγουρη την πρόκριση ο μ@λ@κ@ς). Κι ο Νταμπίζας του απάντησε ότι αφού τα κατάφερε η προηγούμενη φουρνιά του 2004, έχει πολλές ελπίδες να τα καταφέρει καί η σημερινή που έχει πολύ περισσότερο ταλέντο...!!!
Τα σχόλια δικά σας.
Φαντάζομαι από ευγένεια το είπε αυτό για το περισσότερο ταλέντο, γιατί αν το εννοούσε...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από pgetsos »

gika έγραψε:Εντεκάδα χωρίς Κουλιερακη, Φορτούνη, Τζολη δεν νοείται. Και ο Κωνσταντελιας έπρεπε να μπει γύρω στο 65, όχι για την παράταση. Όπως και ο Δουβικας. Κρίμα γιατί ήταν ευκαιρία για τα παιδιά μας.
Στο 60 μπήκε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”