Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ιάσονας »

Σε αυτη την εθνικη η τετραδα μπροστα θα επρεπε να ειναι Παυλιδης (Δουβικας) Κωνσταντελιας (Φορτουνης) Τζολης αριστερα και Μασουρας δεξια. Οποιοσδηποτε προπονητης βαζει καποιον αλλο εκτος απο αυτους τους εξι βασικο θα επρεπε αυτοματως να απολυεται.
Εθνικη που παιζουν οι Ροτα Γιακουμακης Κουρμπελης Μπουχαλακης Ζεκα Ρετσος δεν αξιζει να παει euro. Πηραμε οτι αξιζαμε.
Καποια στιγμη πρεπει και ο Πογιετ να εξηγησει προτου μας αδειασει τη γωνια πως γινεται να παιζει ο Ροτα και οχι ο Κωτσιρας πως γινεται να μπαινει ο Ρετσος και οχι ο Κουλιερακης πως γινεται να μην παιζει ο Παυλιδης λαι να μην καλειται ο Δουβικας και παρα πολλα ακομα
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Μαυρη μερα για το ελληνικο θεατρο :lol: :lol: :lol:

Την ζελα να κερδισω
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από wickerman »

proedre ο Σιώπης δεν μπορεί να περπατήσει 5 μέτρα με την μπάλα στα πόδια χωρίς να του την ξαναπάρουν. Άντε και την έκλεψε. Τι να το κάνω όταν δεν μπορεί ούτε να την κουβαλήσει ούτε να την μοιράσει σωστά; IQ ποδοσφαιρικό μηδέν. Προώθηση παιχνιδιού 0. Κάθετη πάσα 0. Ρίσκα στις πάσες 0. Μακρινές πάσες 0. Απλά λίγος.
papwolf

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από papwolf »

Έχουμε το Χάρη για ειδικές αποστολές στο έξι, τι να κάνουμε το υπόθετο τον Σιώπη?
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από pxp920 »

Κακώς δεν ξεκίνησε τον Τζαβέλα. Θα έκανε τη διαφορά


Sent from my iPhone using Tapatalk
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από proedros »

papwolf έγραψε:Όσο οι ΠΟΚίτες θα έχουν παραμάγαζο τους την εθνική αυτά τα χάλια θα βλέπουμε. Μπροστά σε αυτά τα ταγάρια που έπαιξαν σήμερα, Ντέλιας, Κούλιε, Τζίμας, Τσιγγάρας είναι γκαλάκτικος.
Εδώ φίλε μου , Τζιμας και Τσιγγάρας δεν παίζουν στον ΠΑΟΚ , πως θα παίξουν εθνική;;
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από wickerman »

Άντε ήρθε η ώρα να το πει κάποιος επιτέλους. Εθνική Μυκόνου. Δεν βγήκε τυχαία.
Maximos1926
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 26 Μαρ 2024, 21:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Maximos1926 »

Ειλικρινά δεν θέλω να φανώ πικρόχολος κατόπιν εορτής αλλά οι της Γεωργίας είχαν ασχοληθει-κανονισει οικονομικό πριμ ενόψει εθνικης υπέρβασης?
Άβαταρ μέλους
PAOK1LIFE
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Παρ 26 Ιαν 2024, 20:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK1LIFE »

GEOL έγραψε:
PAOK1LIFE έγραψε:Ρε παιδιά αυτός ο Πελκας και Μπαλντοκ έχουν κάνει κάτι μάγουλα πρέπει να πέφτει το κεμπάπ σύννεφο.

Αυτός ο Σιώπης δημιουργία μηδεν έκλεβε την μπαλα και μετά δεν ήξερε τι να την κάνει την ξανά έχανε και την ξανά έκλεβε στο καπάκι. Ποδοσφαιρικό IQ μηδέν.
Ενώ ο κασέτας Αϊνστάιν αδελφέ :lol: :lol:
Καλά ναι αλλά ρε φίλε τουλάχιστον ο Μπακασέτας πουλάει συνέχεια το δυνατό σουτ και το χωριάτικο ποδόσφαιρο της δύναμης δεν έχει κάτι να πουλήσει άλλο κατάφερε με αυτό από την Τρίπολη να παίρνει 2εκ τον χρόνο αλλά ο Σιώπης ρε φίλε είναι το κάτι άλλο κλέβει την μπάλα και την χάνει για να την ξανά κλέψει γιατί δεν ξέρει τίποτα άλλο να κάνει.

Ο Δουβίκας που λένε τα παιδιά έπρεπε να είναι στην αποστολή ρίξτον μέσα μαζί με τον Τζολη και τον Ντελια στο δέκα όχι αριστερά.

Εντάξει ρε παιδιά στην Νάπολη ζουν με το φάντασμα του Μαραντόνα όπου και να πας στην Νάπολη το καπάκι από την τουαλέτα να σηκώσεις παντού γράφει Μαραντόνα και θα δεις την φάτσα του. Ποιος Γεωργιανός τώρα.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από pgetsos »

Εντελώς άδικο για όλα τα σημερινά παιδιά να μιλάτε για εθνική Μυκόνου. Η Εθνική είναι ξανά ομάδα μετά από πολλά χρόνια, και φαίνεται και στο πως παίζει γενικά, και στο πως πανηγυρίζουν οι παίχτες, και τις δηλώσεις και όλα.

Επίσης ο Ροτα μια χαρά παίχτης είναι και μια χαρά έπαιξε και σήμερα, ειδικά αμυντικά
blackchaos
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ 2018, 12:51

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από blackchaos »

Διπλό μεσ'την ελλάδα την κυριακή!
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tolis14 »

Εδώ ο Εμπαπέ είπε ότι είναι τιμή του να παίζει για την εθνική και δεν θέλει λεφτά, τα δικά μας τα παρτάλια με αρχηγό τον βουτηχτή μπακασέτα ζητούσαν να μάθουν το πριμ πριν προκριθούν. Από την άλλη, δεν έπαιξαν Παυλίδης, Δουβίκας και Τζόλης εκτός αποστολής, το ίδιο και ο Φορτούνης για να παίζουν Μάνταλοι, Ρετσοι, Μπουχαλακηδες και ο θλιβερό Μάπα κασέτας 120 λεπτά. Το ποδόσφαιρο πάντα βρίσκει τρόπο να σε τιμωρήσει
papwolf

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από papwolf »

proedros έγραψε:
papwolf έγραψε:Όσο οι ΠΟΚίτες θα έχουν παραμάγαζο τους την εθνική αυτά τα χάλια θα βλέπουμε. Μπροστά σε αυτά τα ταγάρια που έπαιξαν σήμερα, Ντέλιας, Κούλιε, Τζίμας, Τσιγγάρας είναι γκαλάκτικος.
Εδώ φίλε μου , Τζιμας και Τσιγγάρας δεν παίζουν στον ΠΑΟΚ , πως θα παίξουν εθνική;;
Στον ΠΑΟΚ υπάρχει Μεϊτέ-Οζτόεφ μπροστά από τον Χάρη και τα κολλήματα του Λουτσέσκου μπροστά από τον Τζίμα. Στην εθνική ποιοι υπάρχουν, ο Κουρούμπελος, ο Ζέκα, ο Σιώπης ή μήπως ο Φωτάρας και ο Γιακουμάρας...?
Αναβάθμιση μεγάλη γι'αυτήν την εθνική θα ήταν Τζίμας και Τσιγγάρας.
VfB v2

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από VfB v2 »

Επίσης αποκλειστήκαμε στα πέναλτι χωρίς να βαρέσει ο Ιωαννίδης.
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από wickerman »

Ελπίζω η Μαρίνα να τα πάει καλύτερα με το ζάρι της... Δηλαδή μακάρι να φέρει εξάρες το κορίτσι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”