Έτσι αγαπάει ο Νινούα...
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
-
papwolf
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Γεωργία - ΠΟΚ 0-0 (4-2 στα πέναλτι
Έτσι αγαπάει ο Νινούα...
Έτσι αγαπάει ο Νινούα...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κατέστρεψε την Εθνική ο Τίγρης. Αφήστε ρε την Εθνική θα πηγαίναμε στην Γερμανία εκεί ο Ελληνισμός να δει την ομάδα. Αυτός ο Μπακασετας με ένα δυνατό σουτ που έχει σαν παίχτης τίποτα παραπάνω πως έκανε καριερα και έφτασε να παίρνει 1,8εκ τον χρόνο. Έλληνας επιθετικός 9αρη είναι πλέον ανέκδοτο. Καλύτερα τον Τζολη να έβαζε κορυφή.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εδώ ρε σεις είχε αποστολή Τζαβελλα τι να λέμε... Ίσως Βλαχοδήμος,Μαυροπανος,Ιωαννίδης,Τσιμικας, Παυλίδης άντε και λίγο Ροτα με Κουρμπελη και Μασούρα για rotation να παλεύονται.Καλα και οι δικοί μας προφανώς...Μπαλντοκ γιατί?Για το ξένο όνομα?? Σιωπής,Μανταλος,Πέλκας,Μπακασετας τερατουργηματα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μια χαρά είναι ο Σιωπής…Ίσως ο ιδανικός τρίτος χαφ..Ένα τρεχαντήρι πάντα χρειάζεται στην ομάδα..Мир έγραψε:Ελπιζω να αποσυρθει ο κασετινας γιατί ειναι μεγαλο βαρίδιο.
Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;
Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4342
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
"το μόνο κοινό που έχουν Κβαρατσχέλια και Μαραντόνα είναι η Νάπολη.." μικροπρέπειες απ τον Σωτηρακόπουλο λές και το παλικάρι έπαιξε και δεν ακούμπησε, ενώ ήταν για άλλη μια φορά φοβερός
Κβαρατσχέλια Vs Ντέλια Χ
Γεωργία Ελλάδα 4 2
Κβαρατσχέλια Vs Ντέλια Χ
Γεωργία Ελλάδα 4 2
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το ΠΡΩΤΟ πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να έρθει προπονητής που να μην είναι χαρτάκιας! Αλλά εκεί στην ομοσπονδία πρώτα βεβαιώνονται ότι θα είναι χαρτάκιας και μετά τον προσλαμβάνουν
. Για τα δικά μας παιδιά νομίζω ότι θα αποκτήσουν υπεραξία ΜΟΝΟ με τον ΠΑΟΚ, το σπίτι τους. Αυτά για τα Γιούρο και να τους δούνε ξένες ομάδες, είναι απλά πίπες! Και δυο καλά λόγια για τους Δουβίκα - Τζόλη που φαίνεται πως δεν έχουν θέση σε αυτήν την Εθνική. Ενώ έχει θέση ο Κουρμπέλης, ο συνταξιούχος Ζέκα
και ένα σωρό άλλοι τυχάρπαστοι!
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
3ο χαφ στον ΠΑΟΚ του 4-2-3-1;proedros έγραψε:Μια χαρά είναι ο Σιωπής…Ίσως ο ιδανικός τρίτος χαφ..Ένα τρεχαντήρι πάντα χρειάζεται στην ομάδα..Мир έγραψε:Ελπιζω να αποσυρθει ο κασετινας γιατί ειναι μεγαλο βαρίδιο.
Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;
Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
Αν ξανεφερεις κανενα Πριγιοβιτς και παιζει ολη ομαδα για το φορ ισως, αλλα με Λουτσεσκου τα χαφ πρεπει να κανουν γκολ, ασιστ και ολη την κυκλοφορια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Τρί 26 Μαρ 2024, 22:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ρε παιδιά αυτός ο Πελκας και Μπαλντοκ έχουν κάνει κάτι μάγουλα πρέπει να πέφτει το κεμπάπ σύννεφο.
Αυτός ο Σιώπης δημιουργία μηδεν έκλεβε την μπαλα και μετά δεν ήξερε τι να την κάνει την ξανά έχανε και την ξανά έκλεβε στο καπάκι. Ποδοσφαιρικό IQ μηδέν.
Αυτός ο Σιώπης δημιουργία μηδεν έκλεβε την μπαλα και μετά δεν ήξερε τι να την κάνει την ξανά έχανε και την ξανά έκλεβε στο καπάκι. Ποδοσφαιρικό IQ μηδέν.
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
δηλαδη για να καταλαβω.....δεν ανοικτηκαμε πολυ μπροστα γιατι η τρομερη και φοβερη γεωργια θα μας εβαζε γκολ στις αντεπιθεσεις...και το λεγανε και οι σπικερ.οτι εινα γρηγοροι λεει ,και παιζουνε με καθετες,και πρωτη μπαλια και κλαιν μαιν...ρε με την γεωργια παιζεις,οχι με την αργεντινη η την γαλλια..ρε γελαει ο κοσμος...δεν ντρεπονται καθολου αυτοι ρε εκει κατω.....
ΠΑΟΚ παρε το ευρωπαικο να τελειωνουμε

ΠΑΟΚ παρε το ευρωπαικο να τελειωνουμε
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εντάξει ήταν σε κακό βράδυ αρκετοί παίκτες μας αλλά δεν μπορούμε να τους βγάλουνε όλους άχρηστους…Ούτε ο Κσβαρατσκελια έπαιξε κανένα ιδιαίτερο παιχνίδι, ούτε ο Κωνσταντέλιας έκανε τίποτα το τρομερό…Δεν σημαίνει ότι δεν κάνουν…Ήταν πολύ κλειστό το ματς γι αυτό δεν φάνηκε κανείς ούτε από εμάς ούτε από αυτούς…
-
papwolf
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Όσο οι ΠΟΚίτες θα έχουν παραμάγαζο τους την εθνική αυτά τα χάλια θα βλέπουμε. Μπροστά σε αυτά τα ταγάρια που έπαιξαν σήμερα, Ντέλιας, Κούλιε, Τζίμας, Τσιγγάρας είναι γκαλάκτικος.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ενώ ο κασέτας Αϊνστάιν αδελφέPAOK1LIFE έγραψε:Ρε παιδιά αυτός ο Πελκας και Μπαλντοκ έχουν κάνει κάτι μάγουλα πρέπει να πέφτει το κεμπάπ σύννεφο.
Αυτός ο Σιώπης δημιουργία μηδεν έκλεβε την μπαλα και μετά δεν ήξερε τι να την κάνει την ξανά έχανε και την ξανά έκλεβε στο καπάκι. Ποδοσφαιρικό IQ μηδέν.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εγω απορω πως εχουν στην απεξω τον Δουβικα με τοσο τραγικα Φορ.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Όταν λέω τρίτο χαφ εννοώ ένα χαφ ειδικών περιστάσεων πίσω από το βασικό διδυμο…Και επαναλαμβάνω πάντα ένα καθαρό γρήγορο εξάρι χρειάζεται σε μια ομάδα…Мир έγραψε:3ο χαφ στον ΠΑΟΚ του 4-2-3-1;proedros έγραψε:Μια χαρά είναι ο Σιωπής…Ίσως ο ιδανικός τρίτος χαφ..Ένα τρεχαντήρι πάντα χρειάζεται στην ομάδα..Мир έγραψε:Ελπιζω να αποσυρθει ο κασετινας γιατί ειναι μεγαλο βαρίδιο.
Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;
Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
Αν ξανεφερεις κανενα Πριγιοβιτς και παιζει ολη ομαδα για το φορ ισως, αλλα με Λουτσεσκου τα χαφ πρεπει να κανουν γκολ, ασιστ και ολη την κυκλοφορια.