16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Και εμένα το πουλέν μου είναι ο Σορλέν... νομίζω ότι στη γενική μετριότητα της ομάδας χάνεται και αυτός...
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Δεν του βγήκε και σήμερα...
Κρίμα γιατι εκανε καλή αρχή στην σεζόν...
Κρίμα γιατι εκανε καλή αρχή στην σεζόν...
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
αν και δεν το πιστευω,ο λινο με τη χθεσινη του εμφανιση -αλλα και γενικοτερα με τα τελευταια του παιχνιδια- δικαιωνει τετοιες κριτικες........
''Ο Λίνο τελικά απέδειξε στο Περιστέρι ότι δεν είναι ούτε μπακ, αλλά ούτε και αριστερό χαφ΄΄
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 51100.html
''Ο Λίνο τελικά απέδειξε στο Περιστέρι ότι δεν είναι ούτε μπακ, αλλά ούτε και αριστερό χαφ΄΄
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 51100.html
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Όπως είχα πει τον είχαμε δει και πέρυσι ως χαφ και δεν έδειξε τίποτα.
Κρίμα γιατί όταν ήρθε είχε κάνει καλά mats.
Κρίμα γιατί όταν ήρθε είχε κάνει καλά mats.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
αυτός ο παίχτης είναι:
πολύ επιθιτικογενής για αμυντικός
πολύ αμυντικογενής για μέσος
δεν έχει την ποιότητα για να πιάσει όλη την πτέρυγα
μπορεί να παίξει μόνο στην γραμμή
πραγματικά είναι εκπληκτικό το πως καταφέρνει να αυτο-αναιρείται...για αυτό και παρόλο που έχει ορισμένα πολύ θετικά στοιχεία στην τελική δεν κάνει για μεγάλη ομάδα (για επίπεδο ρούλη και κάτω καλός είναι)
πολύ επιθιτικογενής για αμυντικός
πολύ αμυντικογενής για μέσος
δεν έχει την ποιότητα για να πιάσει όλη την πτέρυγα
μπορεί να παίξει μόνο στην γραμμή
πραγματικά είναι εκπληκτικό το πως καταφέρνει να αυτο-αναιρείται...για αυτό και παρόλο που έχει ορισμένα πολύ θετικά στοιχεία στην τελική δεν κάνει για μεγάλη ομάδα (για επίπεδο ρούλη και κάτω καλός είναι)
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εχει τα σημεια που λες"τι κανει η παικτουρα?" και αλλα που κατι δε παει καλα...
γενικα παντως καλα πηγε σημερα..
γενικα παντως καλα πηγε σημερα..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
δεν έχουμε μπακ.....
ο λινο χωρις βλακιες τωρα πιστεύω οτι η αδερφή μου μπορει να τον περάσει στο 1-1
επιθετικά μαρεσει αρκετές φορες αλλα δεν εχει σταθερότητα οπος λεει και ο λακιστουτα.
οσο είχαμε δαρλα η ομαδα πιγενε παρα πολυ καλα εκει πισω τωρα δεν εχουμε ουτε 1 μπακ στην ομαδα (εκτος σναουτσνερ)
ο λινο χωρις βλακιες τωρα πιστεύω οτι η αδερφή μου μπορει να τον περάσει στο 1-1
επιθετικά μαρεσει αρκετές φορες αλλα δεν εχει σταθερότητα οπος λεει και ο λακιστουτα.
οσο είχαμε δαρλα η ομαδα πιγενε παρα πολυ καλα εκει πισω τωρα δεν εχουμε ουτε 1 μπακ στην ομαδα (εκτος σναουτσνερ)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Λίνο είναι δηλητήριο για καρδιακούς όταν η αντίπαλη ομάδα επιτείθεται. Πραγματικά να τον αποφεύγουν οι καρδιοπαθείς. ΚΑΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ δεν του έχω. Έχει τεχνική αλλά νομίζω ότι στο γήινο ποδόσφαιρο δεν του ταιριάζει καμία θεση.
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
σημερα ειχε καλυτερα πατηματα απ οτι αλλες φορες....οχι τρελη εμφανιση,αλλα σαφως βελτιωμενος....
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ε δεν ειναι καποιον αξιόλογο αντίπαλο απο εκει...... γιαυτο
και κυρίως η αμυνα της γριας ηταν.....μαγκια τους βέβαια ηρθαν μεσα στην τουμπα και έπαιζαν πολυ ψηλα μεχρι να αρχίσουν να πέφτουν κατω.
και κυρίως η αμυνα της γριας ηταν.....μαγκια τους βέβαια ηρθαν μεσα στην τουμπα και έπαιζαν πολυ ψηλα μεχρι να αρχίσουν να πέφτουν κατω.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Η επίσκεψη των οπαδών του ΠΑΟΚ στην προπόνηση της περασμένης Τρίτης συνέβαλε θετικά στην ψυχολογία των παικτών του «δικέφαλου», σύμφωνα με τον Λίνο Αλβεζ. Ο Βραζιλιάνος ακραίος αμυντικός μίλησε για την πρωτόγνωρη εμπειρία που έζησε στο τετ α τετ με τους «ασπρόμαυρους» οπαδούς: «Δεν ήταν κάτι συνηθισμένο αυτό που συνέβη στην προπόνηση. Προσωπικά δεν είχα ζήσει κάτι τέτοιο στην καριέρα μου. Θεωρώ πως τελικά αυτό το περιστατικό λειτούργησε θετικά. Εγινε μια πολιτισμένη συζήτηση με τους οπαδούς μας, που ωθήθηκαν σε αυτή την κίνηση λόγω της αγάπης τους για τον ΠΑΟΚ και μας είπαν πως περιμένουν από εμάς νίκες. Ξέρουμε πως είναι συνέχεια στο πλευρό μας και μας στηρίζουν και πιστεύω πως αυτή η νίκη που πετύχαμε φέρνει και την ηρεμία».
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4847695
Υ.Γ
Όταν κάτι γίνεται με ειρηνικό σκοπό σίγουρα βοηθάει.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4847695
Υ.Γ
Όταν κάτι γίνεται με ειρηνικό σκοπό σίγουρα βοηθάει.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ζήση όχι λιγότερα από 10 μύρια και 20% μεταπώλησης του παίκτη!!!!
Είναι δυνατόν τέτοια ευκαιρία να πάει χαμένη???

Είναι δυνατόν τέτοια ευκαιρία να πάει χαμένη???
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ε ναι η αξία του Λίνο άλλωστε φαίνεται και από τα χρυσαφιά μπουφάν του 