Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μόλις ηρεμήσει η κατάσταση και επιστρέψει το θετικό κλίμα στην ομάδα, θα ήταν θεωρώ πολύ καλή και έξυπνη κίνηση η αναπροσαρμογή του συμβολαίου του.....
...με 100-150 χιλιάρικα περισσότερες αποδοχές ετησίως και ανέβασμα της ρήτρας στα 8 με 10 μύρια.
Στα 3 είναι όντως πολύ χαλαρά τα πράγματα....
Σαν ΠΑΕ δείχνεις επίσης στους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές πως εκτιμάς την προσπάθεια και τον κόπο.
...με 100-150 χιλιάρικα περισσότερες αποδοχές ετησίως και ανέβασμα της ρήτρας στα 8 με 10 μύρια.
Στα 3 είναι όντως πολύ χαλαρά τα πράγματα....
Σαν ΠΑΕ δείχνεις επίσης στους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές πως εκτιμάς την προσπάθεια και τον κόπο.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
+10000
Αυτό θα ήταν το πιό σωστό να γίνει και για τη ρήτρα αλλά ακόμα πιό πολύ για να στείλεις μήνυμα στους παίχτες ότι όποιος δίνει το 110% θα είχε και τα ανάλογα προνόμια!!!!!

Thx, Admin Team
+10000
Αυτό θα ήταν το πιό σωστό να γίνει και για τη ρήτρα αλλά ακόμα πιό πολύ για να στείλεις μήνυμα στους παίχτες ότι όποιος δίνει το 110% θα είχε και τα ανάλογα προνόμια!!!!!
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ευτυχώς που έχει δύσκολο όνομα και δεν τον έχουμε κάνει σύνθημα ακόμα, για να έχουμε συμπεριφορές τύπου Μουσλίμοβιτς,Γκαρσία κλπ... 
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
ε όχι και δύσκολο....
βιερίνια, Βιερίνια
αν σκοράρεις, θα σε κεράσω καϊπιρίνια
βιερίνια, Βιερίνια
αν σκοράρεις, θα σε κεράσω καϊπιρίνια
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
χαχαχα,
μερικές φορες τα παιδιά εδώ μέσα με το καταπληκτικό τους χιούμορ μου φτιάχνουν τη διάθεση (ακόμη και σε κωλομερες όπως η σημερινή για μένα).
Πάντως πέρα της πλακας, αυτό που λέει ο Αθανασιάδης πιο πάνω είναι παρα πολύ σοβαρό και πρέπει να το προσέξουμε. Η υπερβολή κάνει ζημια. Πέρυσι είχαμε το Ζλάταν, που στα μισά έκαψε φλάντζες. Κι ο πορτογάλος είναι και πιτσιρικάς, άρα ενδεχομένως πιο ευάλωτος στην υπερβολική λατρεία
Πάντως πέρα της πλακας, αυτό που λέει ο Αθανασιάδης πιο πάνω είναι παρα πολύ σοβαρό και πρέπει να το προσέξουμε. Η υπερβολή κάνει ζημια. Πέρυσι είχαμε το Ζλάταν, που στα μισά έκαψε φλάντζες. Κι ο πορτογάλος είναι και πιτσιρικάς, άρα ενδεχομένως πιο ευάλωτος στην υπερβολική λατρεία
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
αδερφέ δεν θα σου σκάσει ο Βάζελος 3,5 μύρια.. περίπου 2 μύρια θα σκάσει, τα άλλα θα πάνε στην Πόρτο...Dj_timo έγραψε:Εμενα η απορια μου ειναι αλλη. Οταν ρωτηθηκε ο Τεο για τις ρητρες ειπε "του Κουτσιανικουλη ειναι 10 εκ και του Βιερινια 3.5!!!!
Μονο σε μενα φαινεται παραξενο αυτο??? Δηλαδη ερχεται τον Δεκεμβριο ο βαζελος και στα σκαει και καληνυχτα??? Οχι ρε φουστη, μια φορα θελω να κρατησω τον παικτη που δειχνει οτι θα ειναι ο ηγετης της ομαδας και θα φερει μια ολοκληρη περιουσια στο μελλον.
εχει το 40% νομίζω από πώληση του μικρού...
ο Βάζελος όμως μπορεί να σκάσει για τον Χαλκιά 5 μύρια.... ΠΑΟΚ είσαι
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
novito έγραψε:ε όχι και δύσκολο....
βιερίνια, Βιερίνια
αν σκοράρεις, θα σε κεράσω καϊπιρίνια
Λύθηκα στα γέλια ρε Novito, να σαι καλά..
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
μακακιες λες παλι ρε νοβιτιδι?
αντελινο αντελινο (??)......αντελινο αντελινο αντελινοοοοοοοοοοοο
πανεύκολο
αντελινο αντελινο (??)......αντελινο αντελινο αντελινοοοοοοοοοοοο
πανεύκολο
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Aντζελίτοοο, αντζελίτοοοο
τον Μιχαηλίδη θα καρφώσεις με το τρίτο.....
υ.γ. Φαλέγκο άντε κουρέψου ρεεε
τον Μιχαηλίδη θα καρφώσεις με το τρίτο.....
υ.γ. Φαλέγκο άντε κουρέψου ρεεε
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Το επίπεδο των διαλόγων έχει πέσει πολύ!
Παρακαλώ κρατήστε το στο ύψος του Βιεϊρίνια!
Παρακαλώ κρατήστε το στο ύψος του Βιεϊρίνια!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
novi αν κεράσεις τον βιερίνια πρέπει να κεράσεις και άλλους δύο...ποιούς όμως???
θέλω έξυπνη απάντηση χωρίς στιγματισμούς...
θέλω έξυπνη απάντηση χωρίς στιγματισμούς...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Θα κεράσει ο Τούλης; Ρε αφήστε το παιδάκι ήσυχο....
Για να επαναφέρω τη συζήτηση σε κόσμια επίπεδα, θα πω κάτι που πιθανόν να ξενίσει κάποιους. Για μένα, η μεταγραφή του Βιεϊρίνα είναι η καλύτερη που έχει κάνει ο ΠΑΟΚ αυτό το καλοκαίρι. Η μεγαλύτερη άμεσης απόδοσης.
Ελπίζω την Κυριακή να χώσει δύο τεμάχια ακόμα, τα οποία αυτή τη φορά πρέπει να έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:
1. Θα μετρήσουν!
2. Θα είναι αρκετά για να μας δώσουν τη νίκη!
Αϊντε να δούμε....
Για να επαναφέρω τη συζήτηση σε κόσμια επίπεδα, θα πω κάτι που πιθανόν να ξενίσει κάποιους. Για μένα, η μεταγραφή του Βιεϊρίνα είναι η καλύτερη που έχει κάνει ο ΠΑΟΚ αυτό το καλοκαίρι. Η μεγαλύτερη άμεσης απόδοσης.
Ελπίζω την Κυριακή να χώσει δύο τεμάχια ακόμα, τα οποία αυτή τη φορά πρέπει να έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:
1. Θα μετρήσουν!
2. Θα είναι αρκετά για να μας δώσουν τη νίκη!
Αϊντε να δούμε....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
ΑποστόληςΑ έγραψε:Το επίπεδο των διαλόγων έχει πέσει πολύ!
Παρακαλώ κρατήστε το στο ύψος του Βιεϊρίνια!
Ε αυτό κάνουν....