και τό πα γ@μωτοοοοοsidpanos έγραψε:σήμερα περιμένω παστελάκι κύριε αντρέ
α ρε μ@λάκα άσχημε διαιτηστή....που λέει και ο ογκουνσοτάκης...
και τό πα γ@μωτοοοοοsidpanos έγραψε:σήμερα περιμένω παστελάκι κύριε αντρέ
Alastor έγραψε:λες και γεννηθηκε παοκτσης αυτο το παιδι.....αξιζει να φοραει την ασπρομαυρη φανελα με το σπαθι του