Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Επειδη οπως τα βλεπω τα πραγματα δεν πανε και πολυ καλα προτεινω να μεταφερθει η συζητηση εδω
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... 35#p230335

ουτως η αλλως ετσι αισθανομαστε μετα απο μια ηττα απο τον γκει
Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Stelios80 »

«Να κάνεις καλύτερη ομάδα με τα λεφτά μας» ακούστηκε προς τον πρόεδρο του «δικέφαλου»
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4377633

Ακόμα και αν δεχθώ ότι ο Ζαγοράκης και γενικά η διοίκηση παίρνουν χρήματα από τον ΠΑΟΚ
πιστεύω ότι η διαχείριση των χρημάτων του λαού του ΠΑΟΚ είναι η καλύτερη που έχω δει τα
τελευταία 20 χρόνια που παρακολουθώ τον ΠΑΟΚ. Επίσης, πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία
των φιλάθλων της ομάδας εμπιστεύεται τη διαχείριση που κάνει ο Ζαγοράκης. Αυτό ισχύει ακόμα
και για τους σφοδρότερους επικριτές του Ζαγοράκη για άλλα θέματα (π.χ. Σάντος).

Με βάση αυτά, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιοι είναι αυτοί που φωνάζουν αυτά τα πράγματα
μπροστά στο Ζαγοράκη; Υπάρχει κάποιος σε αυτό το φόρουμ που θεωρεί σωστό αυτό που έγινε;
Ποιον εκπροσωπούν αυτοί οι άνθρωποι; Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος που φωνάζει στο Ζαγοράκη
αυτό το πράγμα το κάνει για το καλό της ομάδας.
Δεν είναι το ίδιο να κάνεις κριτική στο Σάντος και
στους παίκτες για αυτά που βλέπεις στο γήπεδο και το ίδιο να πετάς αόριστες σπόντες για κακοδιαχείριση.
Αν αυτοί οι άνθρωποι ήθελαν το καλό του ΠΑΟΚ θα βγάζαν την κακοδιαχείριση στη φόρα, δεν θα
πετούσαν μπηχτές.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι υπάρχουν ορισμένοι κύκλοι που ο μίζερος ΠΑΟΚ τους βολεύει πιο
πολύ από τον υγιή και δυνατό ΠΑΟΚ και για αυτό σκάβουν το Ζαγοράκη
. Το χειρότερο είναι ότι αν
και αυτοί οι τύποι δεν εκπροσωπούν ούτε το 1 τοις χιλίοις των υποστηρικτών της ομάδας (αν είναι
υποστηρικτές της) φαίνεται ότι κάνουν ζημιά.

Για μένα η δράση αυτών όλων των τύπων που ζουν από τη μιζέρια της ομάδας είναι το χειρότερο
πρόβλημα όλων. Κάποτε νόμιζα ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση αν φύγει
ο Ζαγοράκης. Εδώ και καιρό πιστεύω ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι απλά ένα φαινόμενο. Το
πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση στον ΠΑΟΚ είναι τέτοια που δεν επιτρέπει να εμφανιστεί
σωστή εναλλακτική λύση
. Το θέμα είναι να αλλάξει αυτή η κατάσταση (που προσωπικά δεν το βλέπω).
Αν γίνει αυτό τότε και ο Ζαγοράκης δεν θα σκέφτεται να φύγει και εμάς δε θα μας νοιάζει αν μείνει ή
φύγει γιατί θα ξέρουμε ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις.

Πως θα μπορούσε να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να πάρει
ο Ζαγοράκης οριστικά την απόφαση ότι θα μείνει, να κλείσει τα αυτιά στους λίγους κακόβουλους,
να αρκεστεί στη στήριξη των εκατοντάδων χιλιάδων φιλάθλων της ομάδας και να σταματήσει αυτή η
συζήτηση. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος του ΠΑΟΚ όπως έκανε πολλά βήματα μπροστά τα τελευταία
χρόνια στον τομέα της νοοτροπίας θα πρέπει να κάνει κι άλλα(και είμαι σίγουρος ότι έχει τη διάθεση
όσο και αν γκρινιάζει).
Κανείς δε λέει ότι είναι εύκολο, κανείς δε λέει ότι ο Ζαγοράκης ή ο κόσμος είναι
υποχρεωμένος να το κάνει. Όμως αυτή είναι η κατάσταση του ΠΑΟΚ. Εύκολες λύσεις σε προβλήματα
δεκαετιών δεν υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Orwell έγραψε:Ποιά ανταρσία ρε μάγκες?? θα τρελαθούμε??
Ποιός πρόεδρος στην ιστορία του ΠΑΟΚ είχε την στήριξη που είχε και έχει ο Ζαγοράκης??
Με τα 21000 διαρκείας και τα λεφτά για μετοχές που ας μη γελιόμαστε είναι λεφτά που έδωσε ο κόσμος στον Ζαγοράκη να τα διαχειριστεί εν λευκώ χωρίς να απαιτήσει το παραμικρό??
Ποιός κόσμος ποιάς ομάδας έδωσε 2 εκ. στον πρόεδρο του σαν οικονομική ενίσχυση της ομάδας??
Και δεν υπονοοώ ότι τα διαχειρίστηκε κακώς για να προλάβω ανάλογα σχόλια...
Ποιός πρόεδρος στον ΠΑΟΚ θα έφερνε Μουν δανεικό και γυρισμένο και Γκαγκάτση στον ΠΑΟΚ για να ακούει όλη μέρα σχόλια απ' όλη την Ελλάδα ότι είναι παράρτημα και πουτανάκι τη μιά του βάζελου και την άλλη του γάβρου και δεν θα έπεφταν ακόμα και τα τσιμέντα στην Τούμπα??
Που θα είχε προπονητή με ρεκόρ σε ντέρμπυ 0-17....
Εγώ αν κάποιος μου δίνει το δικαίωμα να μιλάω σαν λαός του ΠΑΟΚ θα έλεγα ότι κανείς ακόμα τουλάχιστο δεν απαιτεί πρωταθλήματα και ΤσουΛου και πορείες στην Ευρώπη....ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ Σ' ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΙΤΩ....
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΩ ΟΜΩΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΝΕΙ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ....ντρέπομαι που θα το πω...όπως παίζουν τα ερπετά που έχουν κερδίσει τον ποδοσφαιρικό σεβασμό απ 'όλους ....
ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΤΗ ΝΙΚΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠ' ΤΟ ΓΑΒΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ.
Τι νομίζετε ότι ο κόσμος αγανάκτησε επειδή πέρασε χθες ο γάβρος?? Και σ' αυτό συνηθισμένοι είμαστε....
Αλλά μιά με τη Βαλερένγκα δύο με τη Χέρενφεν μία με την Τρίπολη ΕΛΕΟΟΟΟΣ.
3η χρονιά τον έχεις στην ομάδα και ένα αυτοματισμό δεν είδαμε,μιά ανάπτυξη,ένα σχέδιο....
Και κάθεστε και μου λέτε αν έμπαινε του Φιλομένο....καλύτερα που δεν μπήκε για να μην τα κρύψουμε πάλι κάτω απ' το χαλάκι.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ ΤΗΣ ΓΑΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ....
Είμαι σίγουρος ότι ούτε τον εαυτό σας δεν πείθετε όταν στηρίζετε Σάντος....το κάνετε μόνο γιατί είναι επιλογή του Ζαγοράκη.
Και βαφτίζετε τον καθένα που λέει ότι αυτό που βλέπω δεν το αντέχω άλλο είτε ακροατή του Ζαγόρα και του Νικόλα είτε νοσταλγό του Γούμενου....
Και ναι κούρασε αυτό το μένω φεύγω το οποίο όπως πολύ σωστά είπε κάποιος πιό πάνω σχέδιο κάποιου άλλου πονηρού μοιάζει...Χάρη δεν μου κάνει ξαναλέω....ΑΝ ΤΟ ΔΕΧΘΩ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΧΑΡΗ....ΑΣ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ.

ο κόσμος έχει τόσο ξενερώσει πλέον που κανείς δεν γιούχαρε χθες μέσα στο γήπεδο βλέποντας την ομάδα να σέρνεται....το στάδιο της οργής πέρασε και έρχεται κάτι χειρότερο, Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ....
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΥΠ' ΟΨΗ.....

ΚΑΙ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΤΑ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΟ.
Εχει γινει κουραστικο να λες με σιγουρια οτι ξερεις τι σκεφτεται οποιος διαφωνει..Σταματα να γενικευεις την αποψη σου σαν συμφωνουν ολοι με οτι λες .Εγω δεν στηριζω Σαντος λογω Ζαγορακη..Θεωρω καλο προπονητη τον Σαντος.κατανοητο???
Ειναι δυσκολο να γραφεις αυτα που πιστευεις(σε καποια συμφνων κιολας)χωρις να λες τιποτα για οποιον διαφωνει..Καποτε αυτο σε εξοργιζε και τωρα το κανεις ο ιδιος
paok x.m.
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 22:00

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paok x.m. »

[quote="Stelios80"]

Για μένα η δράση αυτών όλων των τύπων που ζουν από τη μιζέρια της ομάδας είναι το χειρότερο
πρόβλημα όλων. Κάποτε νόμιζα ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση αν φύγει
ο Ζαγοράκης. Εδώ και καιρό πιστεύω ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι απλά ένα φαινόμενο. Το
πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση στον ΠΑΟΚ είναι τέτοια που δεν επιτρέπει να εμφανιστεί
σωστή εναλλακτική λύση
. Το θέμα είναι να αλλάξει αυτή η κατάσταση (που προσωπικά δεν το βλέπω).
Αν γίνει αυτό τότε και ο Ζαγοράκης δεν θα σκέφτεται να φύγει και εμάς δε θα μας νοιάζει αν μείνει ή
φύγει γιατί θα ξέρουμε ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις.


Αδερφε ειπες ενα απο τα πιο σωστα πραγματα που εχω διαβασει εδω μεσα!Η αρρωστια που καποιοι λιγοι αλλα που ακουγονται πολυ εχουν δημιουργησει στην ομαδα δεν αφηνει κανενα ιχνος υγιειας να βγει στο προσκηνιο ή αμα βγει οπως τωρα θα θελουν να το φανε!πολλα ++++ στο post σου
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από shark4 »

Σκεψου οτι καποτε διωξαμε με τις κλωτσιες τον Παντελακη και τωρα απολαμβανει τιμες ως ο μεγαλυτερος προεδρος της χρυσης εποχης του ΠΑΟΚ.
Υ.Γ. Εχετε δει φανταζομαι την ταινια " Ο Φαταουλας " με τον αειμνηστο Γκιωνακη. Στην αρχη δεν εχει ουτε να φαει και στο τελος απαιτει να τον κανουν υπουργο. Καποια ομοιοτητα οσο και να το κανεις υπαρχει...
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ronaldo »

trelopaoki444 έγραψε:
ronaldo έγραψε:
χθες το ειπα και εγω ηταν πολυ καλυτερος απο αλλα ντερμπι.
παλι ομως γυρισε πισω μετα το γκολ του ΠΑΟΚ.
μετα την ισοφαριση παιξαμε για την νικη

το θεμα ειναι οτι δεν την πηραμε παλι..
καποιος φταιει για μια ηττα απο τον ολυμπιακο
καποιος φταιει για το 0 στα 15 στα ντερμπι

και εγω ειναι η αληθεια δεν τρελαθηκα χτες με αυτο που ειδα
ημασταν στοιχειωδως καλοι

δεν ημασταν αρκετοι να κερδισουμε απο οτι φανηκε


τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα 4οι και κατω και φετος

μπορει τελικα εκει να ειναι και το ταβανι μας και πρεπει να ειμαστε ικανοποιημενοι με αυτο.
μπορει να συμβιβαστουμε με το να μας εχουν για πλακα οι αθηναικες ομαδες

Ροναλντο θα κρατησω αυτο το ποστ στη μνημη μου και θα στο ξανακανω παραθεση στο τελος της χρονιας...
Ελπιζω να εχεις τα κοτσια να παραδεχετεις οτι εγινες ρομπα αν τερματισουμε πανω απο την 4η θεση.
κρατα το φιλος για αυτο ειναι ωραια τα φορουμ γιατι τα γραπτα μενουν..
εχω κανει και εγω πολλα λαθη στις κρισεις μου για οσα βλεπω στον ΠΑΟΚ τοσα χρονια αλλα νομιζω σε μεγαλη πλειοψηφεια βγαινω αληθινος.
αν βγουμε πανω απο 4οι μετα τα πλει οφ θα βγω και θα πω οτι θελεις.οτι ειμαι ρομπα τρομπα κτλ..
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mkpaok »

Δεν ηξερα που να καταχωρησω το post που διαβαζετε αλλα μια και μπλεχτηκε ο Ζαγορακης καποια στιγμη ειπα να το βαλω εδω.
Χθες βράδυ μετά τον τελικό του Eurobasket στο Katowice πηγαινοντας με τα ποδια στα λεοφωρεια μαζι με άλλους συναντήσαμε τυχαιά τον καρπετοπουλο. Του ανοιξαν καποιοι απο την παρεα τη κουβεντα και μια και μολις ειχε τελειώσει το ματς στην τουμπα η κουβέντα πήγε στον ΠΑΟΚ. Τον ρωτησαν πως εγινε το 1-2 και λεει: "τα γνωστα μπηκε ο ΠΑΟΚ δυνατα εκανε το 1-0 και μετα εκατσε πισω..... και στο 93 ο ολυμπιακος εβαλε και το δευτερο. Ο γνωστος κομπλεξικος ΠΑΟΚ....Ο Σαντος ρε παιδι μου εχει καταφερει το αδιανοητο, να ξενερωσει μια ολοκληρη ΤΟΥΜΠΑ. Αυτο το πραγμα απλως δεν γινετε. Και με στρατηγικη να το κανεις δεν γινετε και ομως αυτος το καταφερε" και αν μεχρι εδω οτι λεει δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και λαθος οταν τον ρωτανε γιατι μενει ο Σαντος απανταει: "Του κανει πλατες ο Ζαγορακης, οταν τον ειχε παικτη ο Σαντος τον αφηνε στην προπονηση να λουφαρει και τωρα δεν τον διωχνει" Εγω δεν συμμετειχα μια και με κομπλεξικους δεν ανοιγω κουβεντα και ευτυχως στην συνεχεια χωρισαν οι δρομοι μας. Μου κανει ομως εντυπωση πως ενας δημοσιογραφος απο τους πλεον γνωστους ακομα και σε επιπεδο καφενειακης κουβεντας με αγνωστους που μολις εχει συναντησει πεταει τετοιες μ...κιες.
ΥΣ Ρε καρπετοκομπλεξακια ο Ζαγορ, ο λουφαδορος, σηκωσε και μια κουπα Ευρωπης, εσυ τι εχεις πετυχει?
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Αυτή τη μαλακία που είπε ο Κάρπετ την έχω ακούσει να τη λέει αυτολεξεί και ο Μύρτσος....και να προσθέτει μάλιστα και τον Ντέμη σε αυτούς που επειδή λούφαραν γουστάρουν τον Σάντος.

Ρε συ DAAT σε ένα ολόκληρο post πιάστηκες από μιά σειρά...που ούτε έβρισε κανένα ούτε έθιξε-αυτό με εξόργιζε κάποτε και με εξοργίζει και σήμερα αν θες να ξέρεις...σε τόσα post-όχι μόνο σήμερα αλλά και στο παρελθόν- όσοι εκφράζουν μιά διαφορετική γνώμη ακόμη και για αυτονόητα πράγματα π.χ. για τις τουαλέτες βαφτίζονται "εχθροί, υπονομευτές, νοσταλγοί του Γούμενου μέχρι και ζώα ή μ@λ@κες"....εκεί δεν είδα ποτέ να θίχτηκες ούτε να σε κούρασε.

Εγώ προσπαθώ όσο μπορώ να λέω τη γνώμη μου χωρίς να χαρακτηρίζω τις γνώμες των άλλων...τουλάχιστον τόσο άσχημα....αν το προσπαθήσουν όλοι μόνο κερδισμένοι θα βγούμε όλοι....σημασία έχει στη διαφωνία να υπάρχει ένα επίπεδο και όχι ουγκ-ουγκ.

ώρες ώρες νομίζω ότι κάθεσαι και ψάχνεις σε ποιά ακριβώς λεπτομέρεια θα διαφωνήσεις και αν τόσο πολύ σε έθιξε αυτό να το πάρω πίσω...αν και είμαι σίγουρος ότι αν όχι για όλους αυτό ισχύει για πολλούς....αν αύριο ο Ζαγοράκης τον διώξει πολύ θα συνταχτούν και θα ανακαλύψουν όλα τα ελαττώματα που ως τώρα έκαναν ότι δεν έβλεπαν.
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jrousis »

Φυσικά ο Μίρτσος όπως και σαν ποδοσφαιριστής ήταν αποτυχημένος, δεν θα μπορούσε να παρά να γίνει και αποτυχημένος ως ραδιφωνικός (και καλά) παραγωγός.
Δεν είναι ο μόνος όμως στην πιάτσα από τους κομπολεξάρες απέναντι στον ΠΑΟΚ, αλλά το θέμα είναι πως επηρεάζουν κάποια γίδια από μάς και μετά πάνε στο γήπεδο με το μυαλό γεμάτο σκατά από εκπομπές σαν και του Μίρτσου...
Τι περιμένεις μετά...
Σας ξαναλέω, εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να τους απομωνώσουμε. Είναι πολύ εύκολο, είναι πολύ λίγοι.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από SATANAS »

Τον Ζαγορ τον στηριζουμε με ολες μας τις δυναμεις γιατι ειναι με διαφορα ο ικανοτερος ηγετης που διαθέτει ο ΠΑΟΚ αυτη τη στιγμη. Αποδεδειγμενα και με εργα. Γι αυτο τον αγαπαμε και τον στηριζουμε. Οχι γιατι φοβομαστε μη μας φυγει.
Ο ΠΑΟΚ δεν εχει τελος.
Αν εισαι ΠΑΟΚ, 2ος ΛΑΟΣ στην Ελλαδα δεν φοβασαι. Δεν ταιριαζει στη μαγκια ενος τετοιου λαου να τρεμει σαν παιδακι που εκανε αταξια καθε φορα που ακουγεται οτι θα την κανει ο Ζαγορακης. στηριζουμε αλλα οταν γινονται λαθη τα χωνουμε. Και λάθη γινονται.Απο ολους μας.
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

αφου κραταει τον αχρηστο που στα 17 ντερμπυ εχει 4 ισοπαλιες και 13 ηττες αξιοι της μοιρας μας τι να πω αλλοιμονο μας.
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από plato6 »

Ρε Ζαγοράκη σε αγαπάμε σε στηρίζουμε όσο μπορούμε και θα συνεχίσουμε να σε στηρίζουμε όσο μπορούμε και παραπάνω από αυτό που μπορούμε.Δεν θέλουμε να φύγεις ποτέ από τον ΠΑΟΚ σε θέλουμε για πάντα εκεί πάνω..αλλά κάνε μου μία χάρη..σταμάτα μετά από κάθε γιούχα να λες ότι θα παραιτήσε και θα φύγεις.Καταντάει κουραστικό αυτό το πράγμα. Πάντα ότι και αν κάνεις θα υπάρχουν άτομα που θα θέλουν πολλά παραπάνω από την ομάδα τους. Πρέπει να σταματήσει αυτό το φεύγω κάθομαι φεύγω κάθομαι..ακόμα και οι παίχτες που θα τα διαβάζουν αυτά δεν θα αισθάνονται όμορφα ξέροντας πως αν δεν παίξουν αυτοί καλά και φάει γιούχα η ομάδα ο πρόεδρος που για αυτόν ήρθαν οι περισσότεροι θα το σκεφτεί να φύγει και να τα παρατήσει.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

GREATANASTASIOS έγραψε:αφου κραταει τον αχρηστο που στα 17 ντερμπυ εχει 4 ισοπαλιες και 13 ηττες αξιοι της μοιρας μας τι να πω αλλοιμονο μας.

Αφου υπαρχουν τετοιοι μηδενιστες αναμεσα μας ειμαστε αξιοι της μοιρας μας τι να πω αλλιμονο μας
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mkpaok »

plato6 έγραψε:Ρε Ζαγοράκη σε αγαπάμε σε στηρίζουμε όσο μπορούμε και θα συνεχίσουμε να σε στηρίζουμε όσο μπορούμε και παραπάνω από αυτό που μπορούμε.Δεν θέλουμε να φύγεις ποτέ από τον ΠΑΟΚ σε θέλουμε για πάντα εκεί πάνω..αλλά κάνε μου μία χάρη..σταμάτα μετά από κάθε γιούχα να λες ότι θα παραιτήσε και θα φύγεις.Καταντάει κουραστικό αυτό το πράγμα. Πάντα ότι και αν κάνεις θα υπάρχουν άτομα που θα θέλουν πολλά παραπάνω από την ομάδα τους. Πρέπει να σταματήσει αυτό το φεύγω κάθομαι φεύγω κάθομαι..ακόμα και οι παίχτες που θα τα διαβάζουν αυτά δεν θα αισθάνονται όμορφα ξέροντας πως αν δεν παίξουν αυτοί καλά και φάει γιούχα η ομάδα ο πρόεδρος που για αυτόν ήρθαν οι περισσότεροι θα το σκεφτεί να φύγει και να τα παρατήσει.
Σωστος!! Ειναι το μονο παραπανο που εχω απο το Ζαγορακη στην διαρκεια της προεδριας του. Δεν ταιριαζει ουτε στον ιδιο ουτε στον ΠΑΟΚ αυτο. Αν πιστευει οσο εμεις οτι μπορει να ξανακανει τον ΠΑΟΚ μεγαλο ας μην επηρεαζεται απο αυτους που θελουν να δημιουργουν προβληματα. Οι ηγετες φαινονται στα δυσκολα.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”