Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
PepePaok
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2009, 22:42

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από PepePaok »

Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Μπράβο ρε μικρέ, χόρτασαν τα μάτια μου μπάλα από 'σένα σήμερα! Συνέχισε έτσι παιχταρά μου! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Πάνω σ' αυτόν και το Βιτόλο πρέπει να χτίσει ο ΠΑΟΚ....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Photis »

Ήταν κορυφαία επιτυχία ο αγορασμός του από την Πόρτο.Τους πιάσαμε κορόιδα κατ'εμε.Επίσης μεγάλη θα φανεί και σε βάθςο χρόνου η αγορά Κουτσιανικούλη αρκεί να είμαστε υπομονετικοί...

:pano:
PERS9
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 19:41

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από PERS9 »

Μα τι λέτε ρε παιδιά ποιός βιερίνια και πράσινα άλογα???
Αυτόν που μας τον πούλησε η Πόρτο κοψοχρωνιά??? Για τον πάγκο καλός είναι..Ταλέντο είσαι μέχρι τα 18-19 το πολύ!!
Αλλά δεν μας άκουγε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας το καλοκαίρι που φωνάζαμε στο topic Mεταγραφολαγνεία 2009/2010 για τον βαψομαλλιά..Έδινες δυο μύρια στον Τσακίρη και τώρα θα ήσουν πρώτος στο πρωτάθλημα!!!!
Τι πληρώνουμε τόσα λεφτά για τα διαρκείας :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
crank
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Τετ 05 Νοέμ 2008, 19:10

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από crank »

Αν προσεχθεί ο Αντελίνο μπορεί να εξελιχθεί σε τεράστιο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Συγκινητικός εχθές και μόνιμη πηγή κινδύνων για μία άμυνα που δεν είχε δεχτεί γκολ σε 6 επίσημους αγώνες.
Μακάρι να δουλέψει και να φτάσει ψηλά με τον ΠΑΟΚ.
Είναι κι ο μόνος που κάνει και καμιά ενέργεια και βλέπουμε και το «περιττό» που δεν αρέσει στους προπονητές...
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από rou »

Εχει πολυ μελλον,ταλεντο,παθος,Γενικα ειχε χθες οτι δεν ειχαν ολοι οι παικτες μαζι.. ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ..
Αυτο θελει για να σαι ΠΑΟΚ να εχεις παθος και ποσο μαλλον οταν παιζεις με τετοιο αντιπαλο..
Γιαυτο καποιοι θελουν πισω τον Αγγελο για το ΠΑθος και την μαγκια που εβαζε στο μυαλο των παικτων..
Μπορει να μην ειχαν τοση ποιοτητα οση εχουν οι σημερινοι αλλα μποαιναν μεσα σαν μανιαζμενοι ταυροι
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από plato6 »

Ο μόνος διασωθέντας εχθές από το ναυάγιο στην περιοχή της τούμπας..μπράβο στο παλικάρι μας είναι ο μόνος που έχει καταλάβει σε ποια ομάδα παίζει!!
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από paokovia »

PERS9 έγραψε:Μα τι λέτε ρε παιδιά ποιός βιερίνια και πράσινα άλογα???
Αυτόν που μας τον πούλησε η Πόρτο κοψοχρωνιά??? Για τον πάγκο καλός είναι..Ταλέντο είσαι μέχρι τα 18-19 το πολύ!!
Αλλά δεν μας άκουγε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας το καλοκαίρι που φωνάζαμε στο topic Mεταγραφολαγνεία 2009/2010 για τον βαψομαλλιά..Έδινες δυο μύρια στον Τσακίρη και τώρα θα ήσουν πρώτος στο πρωτάθλημα!!!!
Τι πληρώνουμε τόσα λεφτά για τα διαρκείας :lol: :lol: :lol:
Σε κάτι άτυπα γκαλοπάκια με λεονάρντους και βαψομαλλιάδες και δεν ξερω γω ποιους άλλους, τελευταίος και καταϊδρωμένος έβγαινε ο Αντελινο....αλλά μάλλον δεν θα θυμάμαι εγώ καλά...
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από fox 4 »

Είμαστε τυχεροί πού τόν έχουμε στήν ομάδα μας. Μακάρι τό παλληκάρι νά μας δείξει ακόμα περισσότερα από τό πλούσιο ταλέντο πού διαθέτει. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Retzi »

Α ρε παικταρά να παίρναν λίγο από το πάθος σου τα άλλα τα γατάκια...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

D.A.A.T. έγραψε:Αυτο το λοκοπαιδο που τοσο το εχω κραξει και εχω απαιτησεις σας ενημερωνω οτι θα ειναι και ο σκορερ την Κυριακη.Θελει τοσο πολυ να γινει ο νεος ηγετης αυτης της ομαδας και εχει τοσο παθος μεσα του για την Κυριακη που με επεισε..
Αντε ρε μεγαλε..Δειξε πως δεν εισαι μικρος..

Δυστυχως μονο το δικο σου ματι γυαλιζε.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Alastor »

λες και γεννηθηκε παοκτσης αυτο το παιδι.....αξιζει να φοραει την ασπρομαυρη φανελα με το σπαθι του
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Falegkos »

οι μεγάλοι παικτες (οσο μικροι και να ειναι στην ηλικια) φαίνονται σε μεγάλα ματς....
και αυτος τον γαυρο τον ειχε για πρωινό....δυστυχώς ηταν μονος αν ειχε 2 ακομα παικτες θα το επερνε το ματσακι.

Βλέπω οτι σε καθε ματς ανεβαίνει 2 επιπεδα.
προβλέπω αν συνεχίσει ετσι (που θα συνεχίσει) να σκάνε μεγάλες προτάσεις για μεταγραφή
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Kevin »

Πολύ μεγάλο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ αυτός ο παίχτης! Κι έχει μέλλον ακόμα μπροστά του! Όταν θα πηγαίνει αυτός καλά θα τραβάει και την ομάδα μαζί του! Απλά χθες ήταν απελπιστικά μόνος του! Μακάρι να συνεχίσει έτσι το ΠΑΟΚτσάκι! :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Steenage »

Γεια σου ρε παιχταρα Βιερι μονο εσυ ρε παιχτουρα !!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”