Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες. Μπράβο ρε μικρέ, χόρτασαν τα μάτια μου μπάλα από 'σένα σήμερα! Συνέχισε έτσι παιχταρά μου! 
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ήταν κορυφαία επιτυχία ο αγορασμός του από την Πόρτο.Τους πιάσαμε κορόιδα κατ'εμε.Επίσης μεγάλη θα φανεί και σε βάθςο χρόνου η αγορά Κουτσιανικούλη αρκεί να είμαστε υπομονετικοί...

Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μα τι λέτε ρε παιδιά ποιός βιερίνια και πράσινα άλογα???
Αυτόν που μας τον πούλησε η Πόρτο κοψοχρωνιά??? Για τον πάγκο καλός είναι..Ταλέντο είσαι μέχρι τα 18-19 το πολύ!!
Αλλά δεν μας άκουγε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας το καλοκαίρι που φωνάζαμε στο topic Mεταγραφολαγνεία 2009/2010 για τον βαψομαλλιά..Έδινες δυο μύρια στον Τσακίρη και τώρα θα ήσουν πρώτος στο πρωτάθλημα!!!!
Τι πληρώνουμε τόσα λεφτά για τα διαρκείας

Αυτόν που μας τον πούλησε η Πόρτο κοψοχρωνιά??? Για τον πάγκο καλός είναι..Ταλέντο είσαι μέχρι τα 18-19 το πολύ!!
Αλλά δεν μας άκουγε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας το καλοκαίρι που φωνάζαμε στο topic Mεταγραφολαγνεία 2009/2010 για τον βαψομαλλιά..Έδινες δυο μύρια στον Τσακίρη και τώρα θα ήσουν πρώτος στο πρωτάθλημα!!!!
Τι πληρώνουμε τόσα λεφτά για τα διαρκείας
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αν προσεχθεί ο Αντελίνο μπορεί να εξελιχθεί σε τεράστιο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Συγκινητικός εχθές και μόνιμη πηγή κινδύνων για μία άμυνα που δεν είχε δεχτεί γκολ σε 6 επίσημους αγώνες.
Μακάρι να δουλέψει και να φτάσει ψηλά με τον ΠΑΟΚ.
Είναι κι ο μόνος που κάνει και καμιά ενέργεια και βλέπουμε και το «περιττό» που δεν αρέσει στους προπονητές...
Συγκινητικός εχθές και μόνιμη πηγή κινδύνων για μία άμυνα που δεν είχε δεχτεί γκολ σε 6 επίσημους αγώνες.
Μακάρι να δουλέψει και να φτάσει ψηλά με τον ΠΑΟΚ.
Είναι κι ο μόνος που κάνει και καμιά ενέργεια και βλέπουμε και το «περιττό» που δεν αρέσει στους προπονητές...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Εχει πολυ μελλον,ταλεντο,παθος,Γενικα ειχε χθες οτι δεν ειχαν ολοι οι παικτες μαζι.. ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ..
Αυτο θελει για να σαι ΠΑΟΚ να εχεις παθος και ποσο μαλλον οταν παιζεις με τετοιο αντιπαλο..
Γιαυτο καποιοι θελουν πισω τον Αγγελο για το ΠΑθος και την μαγκια που εβαζε στο μυαλο των παικτων..
Μπορει να μην ειχαν τοση ποιοτητα οση εχουν οι σημερινοι αλλα μποαιναν μεσα σαν μανιαζμενοι ταυροι
Αυτο θελει για να σαι ΠΑΟΚ να εχεις παθος και ποσο μαλλον οταν παιζεις με τετοιο αντιπαλο..
Γιαυτο καποιοι θελουν πισω τον Αγγελο για το ΠΑθος και την μαγκια που εβαζε στο μυαλο των παικτων..
Μπορει να μην ειχαν τοση ποιοτητα οση εχουν οι σημερινοι αλλα μποαιναν μεσα σαν μανιαζμενοι ταυροι
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ο μόνος διασωθέντας εχθές από το ναυάγιο στην περιοχή της τούμπας..μπράβο στο παλικάρι μας είναι ο μόνος που έχει καταλάβει σε ποια ομάδα παίζει!!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Σε κάτι άτυπα γκαλοπάκια με λεονάρντους και βαψομαλλιάδες και δεν ξερω γω ποιους άλλους, τελευταίος και καταϊδρωμένος έβγαινε ο Αντελινο....αλλά μάλλον δεν θα θυμάμαι εγώ καλά...PERS9 έγραψε:Μα τι λέτε ρε παιδιά ποιός βιερίνια και πράσινα άλογα???
Αυτόν που μας τον πούλησε η Πόρτο κοψοχρωνιά??? Για τον πάγκο καλός είναι..Ταλέντο είσαι μέχρι τα 18-19 το πολύ!!
Αλλά δεν μας άκουγε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας το καλοκαίρι που φωνάζαμε στο topic Mεταγραφολαγνεία 2009/2010 για τον βαψομαλλιά..Έδινες δυο μύρια στον Τσακίρη και τώρα θα ήσουν πρώτος στο πρωτάθλημα!!!!
Τι πληρώνουμε τόσα λεφτά για τα διαρκείας![]()
![]()
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Είμαστε τυχεροί πού τόν έχουμε στήν ομάδα μας. Μακάρι τό παλληκάρι νά μας δείξει ακόμα περισσότερα από τό πλούσιο ταλέντο πού διαθέτει. 
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Α ρε παικταρά να παίρναν λίγο από το πάθος σου τα άλλα τα γατάκια...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
D.A.A.T. έγραψε:Αυτο το λοκοπαιδο που τοσο το εχω κραξει και εχω απαιτησεις σας ενημερωνω οτι θα ειναι και ο σκορερ την Κυριακη.Θελει τοσο πολυ να γινει ο νεος ηγετης αυτης της ομαδας και εχει τοσο παθος μεσα του για την Κυριακη που με επεισε..
Αντε ρε μεγαλε..Δειξε πως δεν εισαι μικρος..
Δυστυχως μονο το δικο σου ματι γυαλιζε.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
λες και γεννηθηκε παοκτσης αυτο το παιδι.....αξιζει να φοραει την ασπρομαυρη φανελα με το σπαθι του
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
οι μεγάλοι παικτες (οσο μικροι και να ειναι στην ηλικια) φαίνονται σε μεγάλα ματς....
και αυτος τον γαυρο τον ειχε για πρωινό....δυστυχώς ηταν μονος αν ειχε 2 ακομα παικτες θα το επερνε το ματσακι.
Βλέπω οτι σε καθε ματς ανεβαίνει 2 επιπεδα.
προβλέπω αν συνεχίσει ετσι (που θα συνεχίσει) να σκάνε μεγάλες προτάσεις για μεταγραφή
και αυτος τον γαυρο τον ειχε για πρωινό....δυστυχώς ηταν μονος αν ειχε 2 ακομα παικτες θα το επερνε το ματσακι.
Βλέπω οτι σε καθε ματς ανεβαίνει 2 επιπεδα.
προβλέπω αν συνεχίσει ετσι (που θα συνεχίσει) να σκάνε μεγάλες προτάσεις για μεταγραφή
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Πολύ μεγάλο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ αυτός ο παίχτης! Κι έχει μέλλον ακόμα μπροστά του! Όταν θα πηγαίνει αυτός καλά θα τραβάει και την ομάδα μαζί του! Απλά χθες ήταν απελπιστικά μόνος του! Μακάρι να συνεχίσει έτσι το ΠΑΟΚτσάκι! 