Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αποδοκιμασίες σε Ζαγοράκη, καλαμπόκι στον Σάντος
Η ήττα από τον Ολυμπιακό προκάλεσε λαϊκά δικαστήρια έξω από την Τούμπα. Πρώτοι τα «άκουσαν» από 300 οπαδούς του «δικέφαλου» κάποιοι από τους παίκτες που βγήκαν από τα αποδυτήρια, συγκεκριμένα οι Μουσλίμοβιτς και Κονσεϊσάο. Στη συνέχεια αποδοκιμάστηκε έντονα και ο Φερνάντο Σάντος, που άκουσε βρισιές για τον ίδιο και την οικογένειά του και μάλιστα την ώρα που αποχωρούσε από τη συνέντευξη Τύπου κάποιος πέταξε ένα καλαμπόκι που προσγειώθηκε στις τηλεοπτικές κάμερες.
Για πρώτη φορά οι συγκεντρωμένοι φίλαθλοι ήταν επικριτικοί και απέναντι στον Θοδωρή Ζαγοράκη . «Να κάνεις καλύτερη ομάδα με τα λεφτά μας» ακούστηκε προς τον πρόεδρο του «δικέφαλου», που τα «άκουσε» για μια ακόμη φορά για τη στήριξη στον Σάντος. Οπως ήταν αναμενόμενο επικράτησε ένταση με την αστυνομία αρχικά και στη συνέχεια την ιδιωτική ασφάλεια να προσπαθούν να διαλύσουν το πλήθος. Στο τέλος οι 100 περίπου οπαδοί που απέμειναν, αποδοκίμασαν και την αποστολή του Ολυμπιακού, αλλά και τον Τάσο Κάκο.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4377633
Τρομερη στηριξη , 21000 διαρκειας , ΠΑΟΚ ΕΣΑΙ , γαμηστε τον πουστη τον ολυμπιακο , φυγε καρπουζα , ουγκ
Υπαναπτυκτοι πνευματικα ειμαστε μ και αυτο δεν προκειται ν αλλαξει ποτε και το γνωριζουμε ολοι αυτο
Η ήττα από τον Ολυμπιακό προκάλεσε λαϊκά δικαστήρια έξω από την Τούμπα. Πρώτοι τα «άκουσαν» από 300 οπαδούς του «δικέφαλου» κάποιοι από τους παίκτες που βγήκαν από τα αποδυτήρια, συγκεκριμένα οι Μουσλίμοβιτς και Κονσεϊσάο. Στη συνέχεια αποδοκιμάστηκε έντονα και ο Φερνάντο Σάντος, που άκουσε βρισιές για τον ίδιο και την οικογένειά του και μάλιστα την ώρα που αποχωρούσε από τη συνέντευξη Τύπου κάποιος πέταξε ένα καλαμπόκι που προσγειώθηκε στις τηλεοπτικές κάμερες.
Για πρώτη φορά οι συγκεντρωμένοι φίλαθλοι ήταν επικριτικοί και απέναντι στον Θοδωρή Ζαγοράκη . «Να κάνεις καλύτερη ομάδα με τα λεφτά μας» ακούστηκε προς τον πρόεδρο του «δικέφαλου», που τα «άκουσε» για μια ακόμη φορά για τη στήριξη στον Σάντος. Οπως ήταν αναμενόμενο επικράτησε ένταση με την αστυνομία αρχικά και στη συνέχεια την ιδιωτική ασφάλεια να προσπαθούν να διαλύσουν το πλήθος. Στο τέλος οι 100 περίπου οπαδοί που απέμειναν, αποδοκίμασαν και την αποστολή του Ολυμπιακού, αλλά και τον Τάσο Κάκο.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4377633
Τρομερη στηριξη , 21000 διαρκειας , ΠΑΟΚ ΕΣΑΙ , γαμηστε τον πουστη τον ολυμπιακο , φυγε καρπουζα , ουγκ
Υπαναπτυκτοι πνευματικα ειμαστε μ και αυτο δεν προκειται ν αλλαξει ποτε και το γνωριζουμε ολοι αυτο
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ζαγορακη δεν μας γραφεις λεω εγω εκει που ξερεις φυγε να σωθεις εμεις μια ζωη στα σκατα ειμασταν εκει θα επιστρεψουμε συνηθισμενοι ειμαστε
αλλωστε εχουμε καναρακηδες να ασχοληθουν με τα διοικητικα.....
αλλωστε εχουμε καναρακηδες να ασχοληθουν με τα διοικητικα.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
παρακαλω να αναλαβουν οι συριοαραβες επενδυτες που θα φερνανε τον ανελκα αν θυμαστε και μαλιστα
τοτε ο καναρακης (προεδρος συνδεσμου τοτε) ειπε οτι ειναι καλη λυση ....εχουμε ρε ζαγορ στελεχη να σε διαδεχθουν
δεν σε χρειαζομαστε θα φερουν και ανελκα.....

τοτε ο καναρακης (προεδρος συνδεσμου τοτε) ειπε οτι ειναι καλη λυση ....εχουμε ρε ζαγορ στελεχη να σε διαδεχθουν
δεν σε χρειαζομαστε θα φερουν και ανελκα.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πόσο μ@λ@κες είμαστε ρε σεις???
Είναι δυνατόν 50 προβληματικά άτομα να μας κάνουν ότι θέλουν. Άτομα που που μεταφέρουν τα προβλήματα τους από το σπίτι τους. Άτομα που τα διώχνει η γυναίκα τους για να τους φορτοθούμε εμείς...
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.... θα τους περάσει κιόλας...
Αντε ρε βουλώστε τους το στόμα.
Είναι δυνατόν 50 προβληματικά άτομα να μας κάνουν ότι θέλουν. Άτομα που που μεταφέρουν τα προβλήματα τους από το σπίτι τους. Άτομα που τα διώχνει η γυναίκα τους για να τους φορτοθούμε εμείς...
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.... θα τους περάσει κιόλας...
Αντε ρε βουλώστε τους το στόμα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αναλαμβάνει δράση ο «Ζαγόρ»
Στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής αναμένεται να βρεθεί στις 4.30 το απόγευμα ο Θοδωρής Ζαγοράκης, ο οποίος θα έχει συνομιλία με τους παίκτες του ΠΑΟΚ και τον Φερνάντο Σάντος για τις προεκτάσεις της ήττας με τον Ολυμπιακό και τα όσα ακολούθησαν...
στη συνέχεια. Το gazzetta.gr παρακολουθεί τις εξελίξεις στο στρατόπεδο του «δικεφάλου» για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αποφάσισε να μην γίνει τελικά διοικητικό συμβούλιο όπως είχε κυκλοφορήσει μετά το αρνητικό αποτέλεσμα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Αντίθετα το απόγευμα θα επισκεφθεί το προπονητικό κέντρο της ομάδας προκειμένου να μιλήσει σε αυστηρό τόνο στους παίκτες και να τους θέσει προ των ευθυνών τους.
Ο Ζαγοράκης θα μιλήσει και με τον Φερνάντο Σάντος για την ήττα από τον Ολυμπιακό και τα όσα ακολούθησαν στην συνέχεια, ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν τίθεται θέμα απομάκρυνσής του Πορτογάλου προπονητή από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.
gazzetta.gr
Στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής αναμένεται να βρεθεί στις 4.30 το απόγευμα ο Θοδωρής Ζαγοράκης, ο οποίος θα έχει συνομιλία με τους παίκτες του ΠΑΟΚ και τον Φερνάντο Σάντος για τις προεκτάσεις της ήττας με τον Ολυμπιακό και τα όσα ακολούθησαν...
στη συνέχεια. Το gazzetta.gr παρακολουθεί τις εξελίξεις στο στρατόπεδο του «δικεφάλου» για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αποφάσισε να μην γίνει τελικά διοικητικό συμβούλιο όπως είχε κυκλοφορήσει μετά το αρνητικό αποτέλεσμα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Αντίθετα το απόγευμα θα επισκεφθεί το προπονητικό κέντρο της ομάδας προκειμένου να μιλήσει σε αυστηρό τόνο στους παίκτες και να τους θέσει προ των ευθυνών τους.
Ο Ζαγοράκης θα μιλήσει και με τον Φερνάντο Σάντος για την ήττα από τον Ολυμπιακό και τα όσα ακολούθησαν στην συνέχεια, ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν τίθεται θέμα απομάκρυνσής του Πορτογάλου προπονητή από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.
gazzetta.gr
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φιλε jrousis αυτα τα 50-100 προβληματικά άτομα ειναι αυτοι που εχουν τ @ρχιδια και λενε ξεκαθαρα αυτο που πιστευει πλεον μια μεγαλη μεριδα των οπαδων του ΠΑΟΚ , δηλαδη: Σαντος το μπ@λο #@$# τη μανα σου , Ζαγορακη εμεις σε στηριζουμε με τα λεφτα μας γι αυτο θα κανεις αυτο που γουσταρουμε.
Το ειπα και το ξαναλεω , μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα
Το ειπα και το ξαναλεω , μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μένουν Ζαγοράκης και Σάντος...
Με καθαρό μυαλό σήμερα το πρωί ο Θόδωρος Ζαγοράκης αποφάσισε να παραμείνει στη θέση του και να μην προβεί σε ενέργειες που αφενός θα έστελναν τον ΠΑΟΚ πολλά χρόνια πίσω και αφετέρου θα ακύρωναν όλη αυτή την προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.
Η ουσία είναι πως ο Ζαγοράκης αποφάσισε να μη θέσει θέμα παραίτησης και έτσι κι αυτός και οι συνεργάτες του παραμένουν στην ομάδα. Επίσης δεν υπάρχει θέμα Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός συνεχίζει να έχει την εμπιστοσύνη του Ζαγοράκη και είναι χαρακτηριστικό πως πριν από λίγο ο πρόεδρος της ΠΑΕ μιλώντας στους συνεργάτες του είπε «μαζί θα φύγουμε και δεν τον διώχνω».
Η είδηση είναι πως σήμερα στις 16:30 ο πρόεδρος της ΠΑΕ θα βρεθεί στην προπόνηση και θα μιλήσει στους ποδοσφαιριστές. Πλέον ο Ζαγοράκης θα ζητήσει από τους παίκτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να συνέλθουν. Τα συνεχόμενα λάθη στα παιχνίδια, το κακό κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια είναι πράγματα που έχουν εξοργίσει τον πρόεδρο και θα τους κάνει σαφές πως ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ δεν υπάρχουν στον ΠΑΟΚ.
Οι παίκτες θα πρέπει να καταλάβουν πως δεν έχουν μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Οφείλουν λοιπόν να βοηθήσουν όλη αυτή την προσπάθεια που γίνεται. Αυτό θα τους πει ο Ζαγοράκης σήμερα το απόγευμα και φυσικά σχετικό ρεπορτάζ θα υπάρχει νωρίς το βράδυ. Στην προπόνηση θα φανεί και πόσο σοβαρός είναι ο τραυματισμός του Μουσλίμοβιτς.
Πηγή: http://www.betboss.gr/index.php?module= ... y&sid=4484
Συνέχισε Πρόεδρε και μη μασάς τίποτα... Εμείς εδώ θα είμαστε δίπλα σου και θα σε στηρίζουμε. Κλείσε τ' αυτιά σου σε όλους αυτούς που νομίζουν ότι θέλουν το καλό του ΠΑΟΚ και συνέχισε αυτό που ξεκίνησες!!!
Με καθαρό μυαλό σήμερα το πρωί ο Θόδωρος Ζαγοράκης αποφάσισε να παραμείνει στη θέση του και να μην προβεί σε ενέργειες που αφενός θα έστελναν τον ΠΑΟΚ πολλά χρόνια πίσω και αφετέρου θα ακύρωναν όλη αυτή την προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.
Η ουσία είναι πως ο Ζαγοράκης αποφάσισε να μη θέσει θέμα παραίτησης και έτσι κι αυτός και οι συνεργάτες του παραμένουν στην ομάδα. Επίσης δεν υπάρχει θέμα Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός συνεχίζει να έχει την εμπιστοσύνη του Ζαγοράκη και είναι χαρακτηριστικό πως πριν από λίγο ο πρόεδρος της ΠΑΕ μιλώντας στους συνεργάτες του είπε «μαζί θα φύγουμε και δεν τον διώχνω».
Η είδηση είναι πως σήμερα στις 16:30 ο πρόεδρος της ΠΑΕ θα βρεθεί στην προπόνηση και θα μιλήσει στους ποδοσφαιριστές. Πλέον ο Ζαγοράκης θα ζητήσει από τους παίκτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να συνέλθουν. Τα συνεχόμενα λάθη στα παιχνίδια, το κακό κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια είναι πράγματα που έχουν εξοργίσει τον πρόεδρο και θα τους κάνει σαφές πως ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ δεν υπάρχουν στον ΠΑΟΚ.
Οι παίκτες θα πρέπει να καταλάβουν πως δεν έχουν μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Οφείλουν λοιπόν να βοηθήσουν όλη αυτή την προσπάθεια που γίνεται. Αυτό θα τους πει ο Ζαγοράκης σήμερα το απόγευμα και φυσικά σχετικό ρεπορτάζ θα υπάρχει νωρίς το βράδυ. Στην προπόνηση θα φανεί και πόσο σοβαρός είναι ο τραυματισμός του Μουσλίμοβιτς.
Πηγή: http://www.betboss.gr/index.php?module= ... y&sid=4484
Συνέχισε Πρόεδρε και μη μασάς τίποτα... Εμείς εδώ θα είμαστε δίπλα σου και θα σε στηρίζουμε. Κλείσε τ' αυτιά σου σε όλους αυτούς που νομίζουν ότι θέλουν το καλό του ΠΑΟΚ και συνέχισε αυτό που ξεκίνησες!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ο ζαγορ δεν φεύγει αλλα αυτο που κανει (αν ειναι αλήθεια) μετα απο καθε τέτοια ήττα να λεει "την κανω" μου σπαει τα νευρα...
Ζαγορ ξύπνα πρόεδρος εισαι.......Ο προπονητής φταίει....οι παίκτες φταίνε.....ο ψιλικατζής φταίει...τελευταίος εσυ.
αν δεν βρεις την λύσει τότε φταις εσυ.....ΕΙΣΑΙ ΠΡΟ-Ε-ΔΡΟΣ δεν το εχεις καταλάβει ακόμα?
μην μασάς και όρμα εμεις κράζουμε και οσοι κράζουν θέλουν και αυτοι το καλο της ομάδας απλα το βλέπουν με αλλον τροπο και τους φενετε εύκολο να αλλάξεις προπονητή η δεν ξερω και γω τη.
τωρα το τη κάνει κακο στην ομαδα δεν ειναι η γκρίνια και η κριτική χρειάζονται και αυτα, ο γαυρος δεν ειχε τωρα γκρίνια? γιατι ηρθε και μας παπαροσε εδω μεσα?.......3 χρόνια ουτε ενα ντερμπι αυτο πονάει.
Ζαγορ ξύπνα πρόεδρος εισαι.......Ο προπονητής φταίει....οι παίκτες φταίνε.....ο ψιλικατζής φταίει...τελευταίος εσυ.
αν δεν βρεις την λύσει τότε φταις εσυ.....ΕΙΣΑΙ ΠΡΟ-Ε-ΔΡΟΣ δεν το εχεις καταλάβει ακόμα?
μην μασάς και όρμα εμεις κράζουμε και οσοι κράζουν θέλουν και αυτοι το καλο της ομάδας απλα το βλέπουν με αλλον τροπο και τους φενετε εύκολο να αλλάξεις προπονητή η δεν ξερω και γω τη.
τωρα το τη κάνει κακο στην ομαδα δεν ειναι η γκρίνια και η κριτική χρειάζονται και αυτα, ο γαυρος δεν ειχε τωρα γκρίνια? γιατι ηρθε και μας παπαροσε εδω μεσα?.......3 χρόνια ουτε ενα ντερμπι αυτο πονάει.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η μεγάλη μερίδα των οπαδών του ΠΑΟΚ δε λέει Σάντος το μπούλο,γ@μώ τη μάνα σου....
λέει απλά ότι ο Σάντος έδωσε ότι ήταν να δώσει,είχε και τα καλά του και τα κακά του αλλά πλέον δεν κάνει και θα ήταν καλύτερα να φύγει όπως φεύγουν τόσοι και τόσοι προπονητές κάθε μέρα σε όλες τις ομάδες ανα τον κόσμο....
Στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης έχει εφαρμόσει το δόγμα"αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" συνδέοντας κάθε τόσο την παραμονή του μιά με τον Σάντος και μιά με τον Γκαγκάτση...λες και αν δεν υπήρχαν αυτοί οι δύο δεν θα υπήρχε άλλος τρόπος ο ΠΑΟΚ να βρεί το δρόμο της επιτυχίας.Ακατανόητες εμμονές...
Το όλο μου μοιάζει περισσότερο με προσωπικό καπρίτσιο παρά με με πίστη στον προπονητή....
Ισως καπρίτσιο γιατί ήταν προσωπική του επιλογή και νοιώθει ότι έκανε και αυτός λάθος αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί...δεν εχει καταλάβει όμως ότι ο κόσμος τον στηρίζει και τον πιστεύει ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ-ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ-ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΡΑΜΑ,Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ.
Και όταν τα καπρίτσια γίνονται τρόπος διοίκησης,τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα......
λέει απλά ότι ο Σάντος έδωσε ότι ήταν να δώσει,είχε και τα καλά του και τα κακά του αλλά πλέον δεν κάνει και θα ήταν καλύτερα να φύγει όπως φεύγουν τόσοι και τόσοι προπονητές κάθε μέρα σε όλες τις ομάδες ανα τον κόσμο....
Στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης έχει εφαρμόσει το δόγμα"αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" συνδέοντας κάθε τόσο την παραμονή του μιά με τον Σάντος και μιά με τον Γκαγκάτση...λες και αν δεν υπήρχαν αυτοί οι δύο δεν θα υπήρχε άλλος τρόπος ο ΠΑΟΚ να βρεί το δρόμο της επιτυχίας.Ακατανόητες εμμονές...
Το όλο μου μοιάζει περισσότερο με προσωπικό καπρίτσιο παρά με με πίστη στον προπονητή....
Ισως καπρίτσιο γιατί ήταν προσωπική του επιλογή και νοιώθει ότι έκανε και αυτός λάθος αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί...δεν εχει καταλάβει όμως ότι ο κόσμος τον στηρίζει και τον πιστεύει ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ-ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ-ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΡΑΜΑ,Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ.
Και όταν τα καπρίτσια γίνονται τρόπος διοίκησης,τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Slade έγραψε:Φιλε jrousis αυτα τα 50-100 προβληματικά άτομα ειναι αυτοι που εχουν τ @ρχιδια και λενε ξεκαθαρα αυτο που πιστευει πλεον μια μεγαλη μεριδα των οπαδων του ΠΑΟΚ , δηλαδη: Σαντος το μπ@λο #@$# τη μανα σου , Ζαγορακη εμεις σε στηριζουμε με τα λεφτα μας γι αυτο θα κανεις αυτο που γουσταρουμε.
Το ειπα και το ξαναλεω , μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα
Ρε Φίλε μπερδεμένος είσαι... ποιοι νομίζεται ότι είστε και που θα κάνετε κουμάντο? στο Μαγαζί σας?
Μόνο εσείς έχετε @ρχίδια? εμείς οι υπόλοιποι χιλιάδες δεν έχουμε? μόνο εσείς πληρώσατε? εμείς οι υπόλοιποι δεν πληρώσαμε?
Αντε ρε κάντε μας την χάρη που νομίζετε ότι είστε το κέντρο του κόσμου.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4159
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου που επρόκειτο να γίνει το μεσημέρι αναβλήθηκε.
Ο πρώτος λόγος: Ο Ζαγοράκης είχε “χαλαρώσει” μετά το χθεσινοβραδυνό ξέσπασμα ("εγώ τελείωσα από τον ΠΑΟΚ"), αφού συνειδητοποίησε ότι βγήκε, για μια φορά ακόμη, εκτός εαυτού, εξοργισμένος από τις άκαιρες και υπερβολικές, όπως πιστεύει, αντιδράσεις λίγων, έστω, οπαδών του ΠΑΟΚ.
Ο δεύτερος λόγος: Ηταν ιδιαίτερα ενοχλητική η παρουσία πολλών τηλεοπτικών συνεργείων και δημοσιογράφων στα γραφεία της Τούμπας...
Η ψύχραιμη θεώρηση της κατάστασης οδήγησε τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ στα εξής συμπεράσματα:
1. Δεν υπάρχει χρόνος, τώρα τουλάχιστον, για αλλαγή προπονητή. Ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη παίζει με τον Πανιώνιο και την Κυριακή με τον Ατρόμητο. Δεν τίθεται, ωστόσο, και θέμα "επέκτασης" του συμβολαίου του Σάντος, όπως κατ' αρχήν είχε προφορικά συμφωνηθεί. Ο Πορτογάλος τεχνικός είναι, πλέον, υπό κρίση.
2. Δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής παικτών, δεδομένης της δυσφορίας από την αγωνιστική συμπεριφορά ορισμένων, αλλά και τα κρούσματα "εσωτερικής απειθαρχίας" που εκδηλώνονται. Οι μεταγραφές τελείωσαν προ πολλού και ο Ιανουάριος αργεί ακόμη.
3. Ζαγοράκης και Βρύζας θα προσπαθήσουν να έρθουν σε επαφή με όλους τους παίκτες του ΠΑΟΚ για να αντιληφθούν εάν υπάρχουν προβλήματα που τους απασχολούν, αλλά θα κουβεντιάσουν και με τον ίδιο τον Σάντος, ώστε από κοινού να πάρουν αποφάσεις για τη διαχείριση του ρόστερ της ομάδας και την αντιμετώπιση της κρίσης.
Πες το στους φίλους σου!
www.sportdog.gr
Ο πρώτος λόγος: Ο Ζαγοράκης είχε “χαλαρώσει” μετά το χθεσινοβραδυνό ξέσπασμα ("εγώ τελείωσα από τον ΠΑΟΚ"), αφού συνειδητοποίησε ότι βγήκε, για μια φορά ακόμη, εκτός εαυτού, εξοργισμένος από τις άκαιρες και υπερβολικές, όπως πιστεύει, αντιδράσεις λίγων, έστω, οπαδών του ΠΑΟΚ.
Ο δεύτερος λόγος: Ηταν ιδιαίτερα ενοχλητική η παρουσία πολλών τηλεοπτικών συνεργείων και δημοσιογράφων στα γραφεία της Τούμπας...
Η ψύχραιμη θεώρηση της κατάστασης οδήγησε τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ στα εξής συμπεράσματα:
1. Δεν υπάρχει χρόνος, τώρα τουλάχιστον, για αλλαγή προπονητή. Ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη παίζει με τον Πανιώνιο και την Κυριακή με τον Ατρόμητο. Δεν τίθεται, ωστόσο, και θέμα "επέκτασης" του συμβολαίου του Σάντος, όπως κατ' αρχήν είχε προφορικά συμφωνηθεί. Ο Πορτογάλος τεχνικός είναι, πλέον, υπό κρίση.
2. Δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής παικτών, δεδομένης της δυσφορίας από την αγωνιστική συμπεριφορά ορισμένων, αλλά και τα κρούσματα "εσωτερικής απειθαρχίας" που εκδηλώνονται. Οι μεταγραφές τελείωσαν προ πολλού και ο Ιανουάριος αργεί ακόμη.
3. Ζαγοράκης και Βρύζας θα προσπαθήσουν να έρθουν σε επαφή με όλους τους παίκτες του ΠΑΟΚ για να αντιληφθούν εάν υπάρχουν προβλήματα που τους απασχολούν, αλλά θα κουβεντιάσουν και με τον ίδιο τον Σάντος, ώστε από κοινού να πάρουν αποφάσεις για τη διαχείριση του ρόστερ της ομάδας και την αντιμετώπιση της κρίσης.
Πες το στους φίλους σου!
www.sportdog.gr
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
καποιοι εχετε τις ιδιες αποψεις και καταφερνετε να βριζεστε και μεταξυ σας..
γνωμη μου ειναι οτι ο σαντος θα φυγει μεσα στη χρονια
αν δεν τον διωξει η διοικηση θα τον διωξει ο κοσμος
το θεμα ειναι η διοικηση να προλαβει να ενεργησει και οχι να παραμεινει ερμαιο των εξελιξεων
ο ζαγορακης βαζει πανω απο την ομαδα την φιλια του με τον σαντος?
ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα νομιζω λεμε
ειναι κριμα να καει το πολυ δυνατο χαρτι που λεγεται ζαγορακης μονο και μονο λογω της φιλιας του με εναν προπονητη
αν εχεις κανει λαθη τα διορθωνεις και δεν παραιτεισαι αν εισαι ηγετης
γνωμη μου ειναι οτι ο σαντος θα φυγει μεσα στη χρονια
αν δεν τον διωξει η διοικηση θα τον διωξει ο κοσμος
το θεμα ειναι η διοικηση να προλαβει να ενεργησει και οχι να παραμεινει ερμαιο των εξελιξεων
ο ζαγορακης βαζει πανω απο την ομαδα την φιλια του με τον σαντος?
ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα νομιζω λεμε
ειναι κριμα να καει το πολυ δυνατο χαρτι που λεγεται ζαγορακης μονο και μονο λογω της φιλιας του με εναν προπονητη
αν εχεις κανει λαθη τα διορθωνεις και δεν παραιτεισαι αν εισαι ηγετης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αδερφε τα παρεξηγησες λιγο τα πραγματα ,γι αυτα τα ατομα εγραψα εγω οτι "μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα" . Εγω δε συμφωνω μαζι τους σε τιποτα , απλα σου ειπα τι σκεφτονται , πως ενεργουν και τι εκφραζουν.jrousis έγραψε:Slade έγραψε:Φιλε jrousis αυτα τα 50-100 προβληματικά άτομα ειναι αυτοι που εχουν τ @ρχιδια και λενε ξεκαθαρα αυτο που πιστευει πλεον μια μεγαλη μεριδα των οπαδων του ΠΑΟΚ , δηλαδη: Σαντος το μπ@λο #@$# τη μανα σου , Ζαγορακη εμεις σε στηριζουμε με τα λεφτα μας γι αυτο θα κανεις αυτο που γουσταρουμε.
Το ειπα και το ξαναλεω , μ αυτα τα μυαλα δεν προκειται να παμε πουθενα
Ρε Φίλε μπερδεμένος είσαι... ποιοι νομίζεται ότι είστε και που θα κάνετε κουμάντο? στο Μαγαζί σας?
Μόνο εσείς έχετε @ρχίδια? εμείς οι υπόλοιποι χιλιάδες δεν έχουμε? μόνο εσείς πληρώσατε? εμείς οι υπόλοιποι δεν πληρώσαμε?
Αντε ρε κάντε μας την χάρη που νομίζετε ότι είστε το κέντρο του κόσμου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πιθανον σε λάθος τόπικ...ronaldo έγραψε:gika μαλακες και ηλιθιοι οσοι αποδοκιμαζουν τον σαντος??
εισαι εξυπνο παιδι και στο εχω πει κιολας πολλες φορες.
απλα εδω μαλλον απο το φοβο σου χαρακτηριζεις ατομα και εισαι φαουλ
Αλλά τόσο καιρό ζητούσες αυτήν την εντεκάδα απο τον Σάντος...
Τώρα γιατί τον κράζεις?
Αυτός φταίει που οι παίκτες κλείστηκαν πίσω?? Αυτός αν τον είδες τους φώναζε να βγουν μπροστά...
Πολλές φορές επηρεαζόμουν απο άλλους. Ισως και στα πλέι οφ, κακώς να στήριξα τον Σάντος... Απλά τώρα λέω αυτό που πιστεύω... Πολλοί με εκτιμησαν και εδώ και αλλού (εκτός ΠΑΟΚ) επειδή ακουγαν απο μένα αυτά που ήθελαν... Κάποια γεγονότα με άλλαξαν... Κάνείς δεν θα ακούει απο μένα αυτό θέλει αυτός αλλά θα ακούει αυτό που πιστεύω... Και χθες ο Σαντος ήταν άψογος...