16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Falegkos »

χαχαχαχαχα paokpool με 2 ποστ τα εχεις πει ολα....

σημερα τουλάχιστον επρεπε να υπάρχει μια πινακίδα απο εκει αριστερά να λεει "προσοχή" η κατι τέτοιο.
επικίνδυνος.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Sera4 »

δυστυχως δυστυχως το ειχα γραψει 3 φορες μεσα στην εβδομαδα για αυτο τον παιχτη...ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΛΕΟΝ...5 αγωνες σερι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ πισω και ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ μπροστα...
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Shady20 »

Ο Αραμπατζής δεν μπορεί και παρόλαυτα προσπαθεί και κερδίζει και καμιά μονομαχία. Ο Lino αντίθετα σήμερα...Χειρότερος και από Χαραλάμπους...
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από paokpool »

Τοροσίδης!

:whatever: :whatever: :whatever:
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από paokpool »

Που να' ταν και ο Γκαλέτι δηλαδή....

:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
Άβαταρ μέλους
peinasmenos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 23:20

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από peinasmenos »

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ
PAOK LARISSA
Δημοσιεύσεις: 449
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από PAOK LARISSA »

Για μια ακόμη φορά φάνηκε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα στην άμυνα δεν το αντιμετωπίζουμε στην θέση του δεξί μπακ αλλά σε αυτήν του αριστερού μπακ γιατί πολύ απλά ο Λίνο δεν είναι αριστερό μπακ.
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από rou »

Ρε παιδια αυτο σκριβως που λετε.. Το παιδι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι Μπακ.. φαινεται και μονο απο το οτι δεν ξερει πως να στηθει για να μαρκαρει τον αντιπαλο του.. Πρεπει επιτελόυς ο καθενας να παιξει στη θεση που πρεπει και οχι καπου αναγκαστικα για να χωρεσουν ολοι...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από moican4 »

Τα 700 χιλ μας φαινοντουσαν πολλα για τον Δαρλα οποιος ηταν καταπληκτικος περσι..? Γιατι ο ανθρωπος ειναι μπακ..και ο ΑΛΛΟς ΟΧΙ....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από danirifle »

κουτσόπουλε έλα πίσω!!! ηλία χαραλάμπους!! μας έλλειψες!!!!!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ronaldo »

ο λινο ειναι πολυ λιγος αμυντικα και ειναι μεγαλο προβλημα αυτο γιατι μας δημιουργουνται συνεχεια φασεις απο την πλευρα του.

το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω εγω να υπαρχει καποιος πολυ καλυτερος να παιξει αριστερο μπακ
να πουμε ξανα οτι ηταν λαθος που δεν κρατησαν τον δαρλα??
ειναι παλια κουλουρια αυτα και τα ειχαμε πει τοτε που εγιναν
Άβαταρ μέλους
nasostriumph
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2008, 23:49

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από nasostriumph »

Θεωρητικά ο Λίνο παίζει όλη την αριστερή πλευρά. Εφόσον είναι ηλίου φαεινότερο ότι το παλικάρι δεν μπορεί να παίξει μπακ. Μπορεί ωστόσο να παίξει αριστερός μέσος, όπως επίσης μπορεί να παίξει και λίγο πιο μπροστά απο αριστερά, σε ρόλο που δεν τον έχουμε δει ποτέ. Δεν κάνει για άμυνα όμως. Κουδούνια τον έκανε ο "έχω το χάρισμα του θεού" Τοροσίδης (εδώ γελάνε με το βλαχο κούδουνο και τη δήλωση του)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Sera4 »

ronaldo έγραψε:ο λινο ειναι πολυ λιγος αμυντικα και ειναι μεγαλο προβλημα αυτο γιατι μας δημιουργουνται συνεχεια φασεις απο την πλευρα του.

το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω εγω να υπαρχει καποιος πολυ καλυτερος να παιξει αριστερο μπακ
να πουμε ξανα οτι ηταν λαθος που δεν κρατησαν τον δαρλα??
ειναι παλια κουλουρια αυτα και τα ειχαμε πει τοτε που εγιναν
αριστερο μπακα εχουμε ονομαζεται σαββινι...δαρλα για δανεικο 200000 δεν κρατουσα ουτε με σφαιρες και οψιον 600000...για καποιους που λετε δεν ειναι μπακ παντα μπακ επαιζε αυτη ειναι η θεση του ασχετα με την αποδοση του...και δεν ειναι μονο οτι ειναι τραγικος πισω αυτο το ξεραμε το θεμα ειναι οτι ειναι τραγικος και μπροστα...ο αραμπατζακος χθες καλυτερα τα πηγε και πισω και μπροστα....
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ronaldo »

θα τον δουμε και θα τον κρινουμε τον σαβινι σαν αριστερο μπακ οταν παιξει εκει.
τωρα δεν μπορω να σου πω αν ειναι καλος η οχι

εγω θα τα εδινα τα 200 χιλιαρικα στον παο και αλλα 300(?) στον δαρλα γιατι θα επιαναν τοπο

τωρα πληρωνεις 300 χιλιαρικα συμβολαιο και πανε στον βροντο για εναν παιχτη τον λινο που οπως λες και εσυ ουτε επιθετικα κανει τιποτα ιδιαιτερο και αμυντικα ειναι :whatever: οπως λεει και ο paokpool.
οπως εχω ξαναπει η φτηνια τρωει τον παρα αν εχεις εναν καλο παιχτη τον κρατας

ο αραμπατζης το ξαναλεω αν ειναι υγιης ειναι ενας νορμαλ ποδοσφαιριστης που κραταει τη θεση του.
καλουτσικος και αμυντικα και επιθετικα και θα βελτιωθει και αλλο αν παραμεινει υγιης
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Lakistuta »

Αυξανεται επικινδυνα η μαυρη λιστα...ας σοβαρευτουν μερικοι στην ομαδα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”