16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
χαχαχαχαχα paokpool με 2 ποστ τα εχεις πει ολα....
σημερα τουλάχιστον επρεπε να υπάρχει μια πινακίδα απο εκει αριστερά να λεει "προσοχή" η κατι τέτοιο.
επικίνδυνος.
σημερα τουλάχιστον επρεπε να υπάρχει μια πινακίδα απο εκει αριστερά να λεει "προσοχή" η κατι τέτοιο.
επικίνδυνος.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
δυστυχως δυστυχως το ειχα γραψει 3 φορες μεσα στην εβδομαδα για αυτο τον παιχτη...ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΛΕΟΝ...5 αγωνες σερι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ πισω και ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ μπροστα...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Αραμπατζής δεν μπορεί και παρόλαυτα προσπαθεί και κερδίζει και καμιά μονομαχία. Ο Lino αντίθετα σήμερα...Χειρότερος και από Χαραλάμπους...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Που να' ταν και ο Γκαλέτι δηλαδή....
:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
- peinasmenos
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 23:20
-
PAOK LARISSA
- Δημοσιεύσεις: 449
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Για μια ακόμη φορά φάνηκε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα στην άμυνα δεν το αντιμετωπίζουμε στην θέση του δεξί μπακ αλλά σε αυτήν του αριστερού μπακ γιατί πολύ απλά ο Λίνο δεν είναι αριστερό μπακ.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ρε παιδια αυτο σκριβως που λετε.. Το παιδι πολυ απλα ΔΕΝ ειναι Μπακ.. φαινεται και μονο απο το οτι δεν ξερει πως να στηθει για να μαρκαρει τον αντιπαλο του.. Πρεπει επιτελόυς ο καθενας να παιξει στη θεση που πρεπει και οχι καπου αναγκαστικα για να χωρεσουν ολοι...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τα 700 χιλ μας φαινοντουσαν πολλα για τον Δαρλα οποιος ηταν καταπληκτικος περσι..? Γιατι ο ανθρωπος ειναι μπακ..και ο ΑΛΛΟς ΟΧΙ....
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ο λινο ειναι πολυ λιγος αμυντικα και ειναι μεγαλο προβλημα αυτο γιατι μας δημιουργουνται συνεχεια φασεις απο την πλευρα του.
το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω εγω να υπαρχει καποιος πολυ καλυτερος να παιξει αριστερο μπακ
να πουμε ξανα οτι ηταν λαθος που δεν κρατησαν τον δαρλα??
ειναι παλια κουλουρια αυτα και τα ειχαμε πει τοτε που εγιναν
το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω εγω να υπαρχει καποιος πολυ καλυτερος να παιξει αριστερο μπακ
να πουμε ξανα οτι ηταν λαθος που δεν κρατησαν τον δαρλα??
ειναι παλια κουλουρια αυτα και τα ειχαμε πει τοτε που εγιναν
- nasostriumph
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2008, 23:49
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Θεωρητικά ο Λίνο παίζει όλη την αριστερή πλευρά. Εφόσον είναι ηλίου φαεινότερο ότι το παλικάρι δεν μπορεί να παίξει μπακ. Μπορεί ωστόσο να παίξει αριστερός μέσος, όπως επίσης μπορεί να παίξει και λίγο πιο μπροστά απο αριστερά, σε ρόλο που δεν τον έχουμε δει ποτέ. Δεν κάνει για άμυνα όμως. Κουδούνια τον έκανε ο "έχω το χάρισμα του θεού" Τοροσίδης (εδώ γελάνε με το βλαχο κούδουνο και τη δήλωση του)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
αριστερο μπακα εχουμε ονομαζεται σαββινι...δαρλα για δανεικο 200000 δεν κρατουσα ουτε με σφαιρες και οψιον 600000...για καποιους που λετε δεν ειναι μπακ παντα μπακ επαιζε αυτη ειναι η θεση του ασχετα με την αποδοση του...και δεν ειναι μονο οτι ειναι τραγικος πισω αυτο το ξεραμε το θεμα ειναι οτι ειναι τραγικος και μπροστα...ο αραμπατζακος χθες καλυτερα τα πηγε και πισω και μπροστα....ronaldo έγραψε:ο λινο ειναι πολυ λιγος αμυντικα και ειναι μεγαλο προβλημα αυτο γιατι μας δημιουργουνται συνεχεια φασεις απο την πλευρα του.
το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω εγω να υπαρχει καποιος πολυ καλυτερος να παιξει αριστερο μπακ
να πουμε ξανα οτι ηταν λαθος που δεν κρατησαν τον δαρλα??
ειναι παλια κουλουρια αυτα και τα ειχαμε πει τοτε που εγιναν
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
θα τον δουμε και θα τον κρινουμε τον σαβινι σαν αριστερο μπακ οταν παιξει εκει.
τωρα δεν μπορω να σου πω αν ειναι καλος η οχι
εγω θα τα εδινα τα 200 χιλιαρικα στον παο και αλλα 300(?) στον δαρλα γιατι θα επιαναν τοπο
τωρα πληρωνεις 300 χιλιαρικα συμβολαιο και πανε στον βροντο για εναν παιχτη τον λινο που οπως λες και εσυ ουτε επιθετικα κανει τιποτα ιδιαιτερο και αμυντικα ειναι :whatever: οπως λεει και ο paokpool.
οπως εχω ξαναπει η φτηνια τρωει τον παρα αν εχεις εναν καλο παιχτη τον κρατας
ο αραμπατζης το ξαναλεω αν ειναι υγιης ειναι ενας νορμαλ ποδοσφαιριστης που κραταει τη θεση του.
καλουτσικος και αμυντικα και επιθετικα και θα βελτιωθει και αλλο αν παραμεινει υγιης
τωρα δεν μπορω να σου πω αν ειναι καλος η οχι
εγω θα τα εδινα τα 200 χιλιαρικα στον παο και αλλα 300(?) στον δαρλα γιατι θα επιαναν τοπο
τωρα πληρωνεις 300 χιλιαρικα συμβολαιο και πανε στον βροντο για εναν παιχτη τον λινο που οπως λες και εσυ ουτε επιθετικα κανει τιποτα ιδιαιτερο και αμυντικα ειναι :whatever: οπως λεει και ο paokpool.
οπως εχω ξαναπει η φτηνια τρωει τον παρα αν εχεις εναν καλο παιχτη τον κρατας
ο αραμπατζης το ξαναλεω αν ειναι υγιης ειναι ενας νορμαλ ποδοσφαιριστης που κραταει τη θεση του.
καλουτσικος και αμυντικα και επιθετικα και θα βελτιωθει και αλλο αν παραμεινει υγιης
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Αυξανεται επικινδυνα η μαυρη λιστα...ας σοβαρευτουν μερικοι στην ομαδα